Reviews for House of L
Despacito Dan chapter 4 . 9/28
why did this stop
Blake2020 chapter 4 . 7/27/2017
interesting please update this story this july or august of 2017?
Blake2020 chapter 3 . 7/27/2017
nice
Blake2020 chapter 2 . 7/27/2017
good
Blake2020 chapter 1 . 7/27/2017
great
Phantom Dark-Knight chapter 4 . 5/4/2017
Hi, when u gonna update this story? It been 4 years already, are u giving up? Or been real busy in real life? Family problem? Or u dead?
Rongis chapter 4 . 10/19/2016
Pathetic. And DISGUSTING. Now i anounce your ascention to Godhood. You, from this moment for all eternity will be known as GOD OF SHIT.
mdhunter111 chapter 3 . 8/6/2016
Nice story so far. Please continue with the next chapter soon. Really looking forward to it, and have a great day!
mdhunter111 chapter 4 . 10/25/2014
Great story! can hardly wait for the next chapter! please, continue!
RandomReview chapter 4 . 10/24/2014
Hah stumbled on this story and I gotta say it's pretty damn hilarious. Shame it looks like you stopped writing it. (
Ghysu chapter 4 . 9/24/2014
I heard somewhere that Wolverine went to an alternate dimension to save Gaia. Is the Green Lady Gaia? If I'm wrong about the Gaia bit plz tell me!
Guest chapter 4 . 8/19/2014
Please update this! Its so good and I cant wait to read more!
Guest chapter 4 . 6/9/2013
Outstanding work mate! Can't wait to see how our favorite Logan deals with upcoming women tornado! Update soon!
ceaserofgod chapter 4 . 6/9/2013
Extraordinary! Ultimate harem of powerful women and one kickass Logan! Can't get any better or can it? ;-)
EdminReb chapter 4 . 6/9/2013
Seriously amazing fic and that's it! No matter what other say it's simply amazing and really wanna see another chapter soon!
55 | Page 1 2 3 .. Last Next »