Reviews for The Chase
Vanessa chapter 38 . 2/3
Omg at chapter 38 so funny when lisanna calls Natsu
cookiedough12 chapter 41 . 1/21
awwww socuteee
Stellar Colman chapter 41 . 1/15
NUHHH.. ITS ENDED
Lemonchaser12 chapter 10 . 1/2
#nosebleed
Lol that was good
Cosette chapter 41 . 12/29/2015
️️️️️KYYAAAAA! I JUST LOVED THIS STORY! I Love it ! I love it!
Guest chapter 41 . 12/27/2015
This is so KAWAII and funny at the same time

This whole story was amazing I loved it
Moii-chan chapter 41 . 12/23/2015
It was kkumri's, right? I think u should add a disclaimer..
Moii-chan chapter 39 . 12/23/2015
KILL EM LISANNA! GAHHH I WANT IT TO BE LISANNA X LUCY FICCCCCCCCC
Moii-chan chapter 38 . 12/23/2015
GOSHH THAT PRANK CALL MAKE ME WORRIED...
Moii-chan chapter 36 . 12/23/2015
Wtf is dive in srsly? AMAZINGG STOORIEEHHHHHH LIKEEEEE ALWAYSSSS
Moii-chan chapter 34 . 12/23/2015
GASHH IKK
Moii-chan chapter 25 . 12/23/2015
... IS IT WEIRD THAT IM LAUGHING MY ASS OFF HERE CUZ OF LISANNA?! MAKE THIS A LISANNA X LUCY FANFICCC XD
Moii-chan chapter 22 . 12/23/2015
I bet Angel is not a virgin when she slept with Dan... Cuz if she is, Dan wouldnt take her virginity :3
Moii-chan chapter 21 . 12/23/2015
SHES PREGGIE
Moii-chan chapter 18 . 12/22/2015
Shit! I hate you-" ANGEL YOU BITCH JUST SHUT THE FUCK UP
2,332 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »