Reviews for Inevitable Deprivation
Sashuyumii chapter 1 . 8/22/2013
Hmmmmm it was the best, soo hot. Gosh I really like you writing and your stories. Soooo f..king good. Thank you.
grathialiana chapter 1 . 4/15/2013
It was sooo hot. Please write some more. Pweeeeaaassse?
Mamita chapter 1 . 4/14/2013
Kyaaaa! I love your fic,, mostly because I love Kagami, I love, uke is so cute, I love the couple AominexKagami, is my favorite, but I also like Kagami with other couples, provided Kagami be uke, sorry I can not see any other way, lol, keep it up, hopefully do more fics of them, lol, well keep it up, thanks and kisses.
mamita chapter 1 . 4/3/2013
Hello, I loved your fic, I love Kagami is my favorite, especially since Kagami is so cute and uke, I love the couple AominexKagami, is my favorite, lol, I hope they do more fics, is well, thank you and kisses.
Mr. Ochinchin Head chapter 1 . 3/23/2013
I really really really REALLY ship AomiKaga beside Kurokoxharem. And this is the first story I read about AomiKaga and I LIKE IT!
Edainwen chapter 1 . 2/19/2013
hahaha this is exactly how i imagine a long time without each other will do to this two. yes i liked very much! it was fun that he said don't talk you are killing the mod oww so great hahahah.i will put this in the aokaga community! please just pm me if you are ok with that! please keep sharing the aokaga love! see ya!
Aomine chapter 1 . 1/12/2013
Eh. Nice smut fic. Kind of rushed but it's better than being dragged on forever and such. You had details in where it counted and I don't think there's any OOC-ness. That's good. That's very good. Um, I don't know what else to say. Oh yeah, this didn't make my stomach curl like other smut fics I've read. Maybe because it wasn't as long as I would've liked it or that I've read so much like this that it just lost that "AMGWOWSXC" feel. Not that this was shit; it isn't. Gosh, this is why I hate writing reviews, I suck at it. Nevertheless, good job on your first smut fic.

Pls dnt h8 mii.
Lokian chapter 1 . 1/9/2013
So hawt! Like, burning magma hawt!

Just a few spelling/grammar errors, but other than that you've written a great story! Nice flow, not too detailed and not too vague! Hope to read more like this from you in the future! :D
Stuffy12 chapter 1 . 1/2/2013
Wow ADORABLE! I love it when someone can pull off a cute smutty story! Thank you dear! These two idiots together just makes everything feel better hahahaha! Please more would be greatly loved! Thanks again! Great job and keep up the amazing work! :D
That70schick09 chapter 1 . 12/31/2012
That was sooo hot! Goshies I'm flustered! Really good!
HyourinShuriken chapter 1 . 12/30/2012
That was your first smut? I thought it was really really good omg seriously really good
hime347 chapter 1 . 12/29/2012
I was really surprised that this was your first smut, it was really good.! I like how you portrayed Kagami and Aomine and not making Kagami a winny little uke in bed. Great job.!
Fantita chapter 1 . 12/29/2012
OMG this was so hot and sexy! Just like Kagami and Aomine are
I like seeing them together and the ending was very sweet, Kagami is too cute!
Thanks for the fic!