Reviews for Oh God, My Eyes!
Cyan Quartz chapter 2 . 1/26/2022
Hey. This was nice story. THIS was a GOOD story. You want the secret to peace and doves and shit? Good. Turn around. Walk away. Just take the compliment!
Iridescent Moonflower chapter 2 . 10/22/2021
lol
Purple Tutu chapter 2 . 2/18/2021
Thank You, Oh My God Thank You!
Your story is just as Lovely as it is Hilarious!
Lots of love!
violetartistic23 chapter 2 . 2/7/2021
XD OMG THIS IS HILARIOUS
Garp is such a good grandfather for actually wearing it although hes not the best caregiver, he still cares about them
Cheeky-Chick1only chapter 2 . 1/18/2021
oh god that's just perfect. that's just the kind of crazy thing he'd do too
Kirasuna14 chapter 2 . 12/27/2020
Please make another of this or something similar
h4nnie0020 chapter 1 . 12/25/2020
This is so cutee
Shado101 chapter 1 . 12/4/2020
I was laughing so hard my chest started hurting! Thanks for the fanfic and thanks for the memories~!
Zenda Okumura chapter 2 . 11/16/2020
Damn it why Ace?! Please continue with this story its so funny! I don't remember laughing so much in only 2 chaptersplease update this story its soooo Funny
tinycutefauna chapter 2 . 9/28/2020
This is one of my favourite stories ever
Shimmer712 chapter 2 . 9/22/2020
Any chances of another chapter where the Whitebeards find Ace picking out some clothes in a horrific color combination and have to be reminded Garp's birthday is approaching? This is hilarious
Basil Allegri chapter 2 . 9/1/2020
New head-canon! Haha
Garp really is a pretty fascinating character.
wabakebab chapter 1 . 8/24/2020
oh my god...
im dying
this is hilarious
FanficFanatics26 chapter 1 . 8/8/2020
I know it’s been 7 years and counting... I really hope you’ll continue this amazing fanfic. There’s such little to none that talks about Garp and his craziness along with his Grandkids
SwiftAuditore chapter 2 . 7/22/2020
This is a fun story to read, it would be interesting to see what Garp would send the boys
220 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »