Reviews for It's Time For A Change!
YJV chapter 17 . 1/31
I love this~ XD will it be updated?
Guest chapter 13 . 10/31/2016
Uh...Marko? *Sweat drops* Your...um...slightly delusional. XD
Guest chapter 9 . 10/31/2016
XD OMG. THE SPECIAL KILLED ME! Roger's picks up Luffy like he's a baby up for adoption and Dragon's just like "HELL NAH".
Guest chapter 5 . 10/30/2016
He he he...Luffy "riding" Marco? (Sighs) I ship that pairing too~
Guest chapter 1 . 10/30/2016
OMG OMG OMG! I never even knew I wanted this kinda story to happen, but I definitely want it now~! Ace loves Luffy...and they're kids...baby love~~~~ Kya~! XD Thank you thank you!
Guest chapter 17 . 7/15/2016
I love marcoxsanji! This is great, please please please continue this...
bluesnowflakes21 chapter 17 . 6/11/2016
when is law going to enter?
continue the good work...update please
BalaaSweetSlaughter chapter 5 . 3/20/2016
The firest thing that came to my mind when you said Sunny Moby was "what would you get if you crossed Moby Dick and the Thousand Sunny?" My brain said "Thousand Moby Sunny Dick" yeah don't ask...
Guest chapter 17 . 3/15/2016
please wrote more i like it hope you update soon. thanks you
Guest chapter 17 . 3/14/2016
please update soon thank you i like it
PandaWithCandy chapter 15 . 2/25/2016
I was worried that the Mary Sue was a legitimate original character for a second there.
Guest chapter 17 . 1/25/2016
oh shit marcos pissed! RUN AWAY!
OctaveTea chapter 17 . 1/25/2016
Love the way the story is advancing! As much as I enjoy the rarity of Marco x Sanji and as much as I relish in AceLu, I absolutely loved the little specials that you've written with Roger and Dragon! I really hope you'll find your inspiration to continue
Superwhomerlockianbookworm chapter 17 . 12/8/2015
Hi! Can't wait for next update!
CelestialxXxAngel chapter 3 . 3/24/2015
Oh the irony...
Sakazuki is Akainu's real name after all...
228 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »