Reviews for Honey
L-Lover61 chapter 1 . 2/2/2014
God,...thought I'd pass out, cuz it was so hot. Your fever has amazing affects xP Hahahaha,
bananas r gd chapter 1 . 1/15/2014
wow if you write like that every time you have a fever I am screwed!
Post U Later chapter 1 . 10/29/2013
Lol, That Was Fantastic! XD

I Literally Just Heard That Line Where Dean Said Cas Showed Up On The Hood Of His Car, Naked & Surrounded By Bees, Paused The Video, & Came Here To See If Anyone Had Written A Fic About It. I Knew Someone Would Have. XD

Great Fic. Very Sexy! X3
eldiablito-sf chapter 1 . 7/7/2013
Holy fuckballs, that was hot! How did you make that bee situation so hot? *fans self*
Wicked R chapter 1 . 7/7/2013
oh yeah, sounds like a thing you should do with that fever :D
ZenyZootSuit chapter 1 . 4/28/2013
Feverish dreams...how wonderful they are. Great job!
RayenOfDeadStarsAndPlanets chapter 1 . 2/5/2013
Go fever writings. Love this!
FrankandJoe3 chapter 1 . 2/1/2013
That was utterly fantastic, I applaud your style.
precious1075 chapter 1 . 1/22/2013
Question? Can you pretend to be sick more often? Because...THIS WAS SO FREAKING HOT I'M GONNA NEED A COLD SHOWER! Holy crap! OMG, Now, if only this had been the next scene on the show. This rocked. So damn hot, I think I have a sunburn! YIKES! CAN'T WAIT FOR MORE!
julia chapter 1 . 1/18/2013
Oh my, that was intense! Very, very good Destiel fic! Keep it going :) xo from Germany
arainysummer chapter 1 . 1/14/2013
ASDFGHJKL had fun reading this out loud to my best friend. Fun.
Ryane-Foxx chapter 1 . 1/11/2013
Haha wow that was actually really fucking hot. So sorry you were sick but you have mad skills when you're feverish great one
livikins chapter 1 . 1/11/2013
Nice :D
Perry123 chapter 1 . 1/10/2013
Loved it! :)
winchestersareawesome chapter 1 . 1/10/2013
Hot. So, so, so hot. Great story, you should definitely write more when you're feverish ;)
17 | Page 1 2 Next »