Reviews for A Shot in the Dark
AngelofGrace96 chapter 43 . 7/1/2014
Bwahahahaha badass Gandalf! And bullying Dain too... hmm... no offence, but I don't really like Dain... Hmm... Anyway, good chapter, as usual! Keep writing!
Angela
Guest chapter 43 . 7/1/2014
Lmao Dáin! I wonder what Great-Aunt Katla would do if Thorin told her what Dáin was doing. Could you somehow please fit her in? She sounds hysterical!
Loyalty-Kask chapter 43 . 6/30/2014
Bilbo Sassings that is what is happening here.
Half the time I am going 'Daaaaaaaamn I hope that line goes down in history'
Really this stuff is gold Thank you so much for writing this!
bluestring chapter 42 . 6/28/2014
I just started reading this and I just wanted to say that this is an awesome story. Like AMAZING. I like the fact that Bilbo had the chance to do save everyone again. It was soooo touching and heartbreaking and just Wow . . . Please, please, please update soon!
Elise chapter 42 . 6/27/2014
Wait WHAT?! NOOO I've reached the end already! Damn it!
So I haven't reviewed at all throughout this fic...I don't do that usually, sorry :/ but I must say I LOVE IT! Your story is so brilliant, I love the character development of each dwarf, especially the Ri brothers (we don't get enough of them), the whole plot is just fascinating and they way you portray Bilbo as this sassy old but young looking hobbit is really delightful. Seriously he's great ;)
I must commend your story for another thing too: your first chapter had me crying my eyes out (even the second time I read it) it's so perfect! And more importantly, I read on, even though this was a Bagginshield from the start. Yes, I don't like that pairing! I just don't think they fit together at all! But this Bilbo makes it work, I understand why Thorin would fall for him. I'll admit I love their moments here, they're so adorable! The whole thing with the braiding is so sweet and squee-worthy, I love it :)
On the other hand I'm really anxious about what's coming... The way you tied Bilbo's and Sauron's souls and then tell us they definitely die together has me wondering where my happy ending is going? I'm so desperate for one, you see. Like really really desperate. Please don't kill Bilbo (even though I don't see any other solution here...) that wedding with Thorin has to happen! Oh God please let there be another way! I once read a fic in which everyone died, Fili, Kili, Thorin's One and his newborn twin daughters, so he was left with nothing. It was AWFUL. Heartbreaking, even worse than Tolkien. So please don't do that :)
On that note, bravo and thank you for writing all of this wonderful stuff! (still hoping for a happy ending if you can tell)
Ashwood's Flame chapter 42 . 6/26/2014
I just reread the entire this just to find out I didn't review!

Please update this asap!
Gladoo89 chapter 42 . 6/26/2014
I like a lot this new chapter! Does Bilbo don't remember things because of the soul-tearing that happened? :S
Guest chapter 41 . 6/25/2014
Looking forward to the drinking contest with Granny Baggins
64teeth chapter 42 . 6/24/2014
I was almost afraid to read this chapter, because of the unhappy ending to this story i expect all the time :-( but I'm pretty glad i ready it anyway because it is great! I especially loved that moment with Dis:-)
ThatOneFan chapter 42 . 6/24/2014
Hmmmm, does that mean he forgot his proposal? Or that he was proposed to for that matter? Shame, and a bit of a blow to Thorin, but all that hard to correct. I think Thorin will need to go over most of the quest with Bilbo to fill in any blank spots he has.
I wonder if he's forgotten it because it was no where in the original time-line?
Mystical-Elf-Of-Sorrow chapter 42 . 6/24/2014
Haha awesome
Luzith chapter 42 . 6/23/2014
Yeah! An update! Thanks muchly!
PurpleFairy11 chapter 42 . 6/23/2014
this is really good please keep up the great work
Stormbirdie chapter 42 . 6/23/2014
OOOOOOH.
HE DOESN'T REMEMBER THAT.
SHIT IS GONNA GO DOWN.
I am so excited for the next update. Omygosh Omygosh yes write like the wind I am nearly sobbing in anticipation. I'm also cackling hysterically, and my brother just asked if I was high. That is how excited you have made me. Thank you for all the fantastic feels- and update soon.
P.S- I love the way you write Dís. So baddass. So hardcore.
LOVE IT.
randomplotbunny chapter 42 . 6/23/2014
Oooo, I can't wait to see Thorin's reaction to that particular question! This was a fantastic chapter and I can't wait for more!
2,308 | « Prev Page 1 .. 20 27 28 29 30 31 32 33 40 .. Last Next »