Reviews for Daughter of a Phantom
The Dark TARDIS chapter 3 . 6/15/2016
perfect. you nailed the psycho that is paulina. XD
ianarcher33 chapter 6 . 6/11/2016
As soon as I heard The Hobbit, I knew it would be the dwarves' song, but even still I busted out laughing. I'm loving this story so far and I hope I continue to love it and its sequel when I get there.
Guest chapter 10 . 5/11/2016
Too, damn, funny! X'D I am bent over laughing right now. :')
Cabbit and the Weasel chapter 27 . 5/4/2016
*uncontrollable squeals of delight*
Cabbit and the Weasel chapter 21 . 5/4/2016
I am pretty fucking sure there was a video game exactly like this where a father goes through grueling challenges to save his missing son...
Mazamba chapter 30 . 4/27/2016
Yeah, I figured Dan was getting out sooner or later. I'm pretty sure some people have questioned why Clockwork did nothing to stop him, but I'm pretty sure half the Phandom headcannons that Clockwork is meant to guide to the timeline with the best possible outcome.
Patric chapter 4 . 4/27/2016
Man the Queen Bitch reaction was priceless, and for that matter so was Mr. Lancers and the Gray's.
Patric chapter 2 . 4/27/2016
Oh I am so hoping Maddie figures it out with the blood sample, that would be epic.
61394 chapter 30 . 4/18/2016
good story
review lord chapter 30 . 3/25/2016
Well jesus are you insane, the sequel already seems like a hell of a death fic, can danny with his friends and both families be anymore screwed right now? Awesome story definitely going to check out the sequel and this story is in my favs, keep up the great work
review lord chapter 29 . 3/24/2016
Awww yay family night and the family has been extended good for them, sucks for vlad in many ways, awesome story cant wait for the wrap up and sequel, amazing story going in my favs
review lord chapter 28 . 3/21/2016
sam should have been my first guess but I guess I was expecting a type of plot twist to the mother but it still works and letting her keep her powers was clever, but not bad this chap was very well done but the only flaw was danny should have de-transformed multiple times especially when he practically passed out after getting the cure, I know he didn't need to get outed especially after everything fell apart for him, but all well great job so far
review lord chapter 27 . 3/19/2016
...wow...what a deep chapter, danny wrecks everything just for it all to be flipped on him at the last minute but now...WHO THE HELL IS THE MOM?! TIME TO FIND OUT!
review lord chapter 26 . 3/19/2016
Dark Danny vs vlad and he already has the ghostly wail pfft good game...but GIW does have those ecto bullets...crap...
review lord chapter 25 . 3/19/2016
Well damn...how is he gonna get out of this, hopefully valerie can get the antidote in time to him, man next chap is gonna be heavy, amazing job so far with this story
1,236 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »