Reviews for Loves True Confession
gwb620 chapter 5 . 1/8/2014
Ok yeah you got me I thought it was Naruto :P
PedoBear.Rapes.You chapter 5 . 3/2/2013
I like it but some of the spelling and grammar errs almost drove me insane. Maybe edit?
Darkangel665 chapter 5 . 2/21/2013
Yes I did think it was Naruto. I really liked the story but I thought that the acceptance of their feelings as well as her fathers acceptance of Naruto was too easy. Also the fact that both of them were so willing to talk about their feeling was weird. But I really enjoyed this story and I hope to read more from you. :)
Uzumaki-Emily chapter 1 . 2/2/2013
Jfjfjnivdinvijdfvin, I'm gonna read this after my school shot :(
Rose Tiger chapter 5 . 2/1/2013
How sweet!
Andra chapter 4 . 1/22/2013
I like very much your story _ gambate with the next chapters 3
Axel K15 chapter 4 . 1/22/2013
Awww, se besaron que adorable! .
chocopaste chapter 4 . 1/22/2013
Yay so cute! Update soon plz!
chocopaste chapter 3 . 1/22/2013
Haha Narutos such a baka, smh
Rose Tiger chapter 4 . 1/22/2013
How sweet!
gigi chapter 1 . 1/17/2013
i like this kind of fics but the chapter was too short.
chocopaste chapter 1 . 1/17/2013
updates soon! im interested