Reviews for Bed of Thorns
Guest chapter 26 . 3/28
Great story needing sleep now. I couldn't stop reading lol
Sassyvampmama chapter 26 . 2/24
Interesting story, thanks for sharing.
Guest chapter 26 . 1/28
Loved it.
ptl4ever419 chapter 26 . 10/11/2014
Loved it, I cried for Bella and Charlie when they had to stay. Very emotional read.
Fullofpassion09 chapter 6 . 9/16/2014
A huge part of me hopes it's a pregnancy similar to BD and that because it's accelerated it could really be carlisles...
MrsSomerhalder849 chapter 26 . 6/25/2014
great fanfic one of my favs i'm grieving thats its over though cant wait to check out your other fanfics xxx
Jasper's Darlin' Kathy chapter 26 . 6/10/2014
OMG! I absolutely loved this story. I laughed, cried, and even got angry, but you wrote one hell of an amazing story!

Kathy :D
CentauRita chapter 26 . 1/14/2014
Love an odd, small world ;D

Thank you for sharing your mad writing skills, your talent and your time. I enjoyed the journey.

Take Care and Happy Writing, Always,
Rita ;D
CentauRita chapter 25 . 1/14/2014
Awww...shit! **sniffling**Now I need that kerchief.
CentauRita chapter 24 . 1/14/2014
Do the right thing.
CentauRita chapter 23 . 1/14/2014
So, glad Carlisle took Felix out!
CentauRita chapter 22 . 1/14/2014
Carlisle...finally...unleashed! 'Bout God Damn Time!
CentauRita chapter 21 . 1/14/2014
Carlisle is in the building!
CentauRita chapter 20 . 1/14/2014
Ugh!
CentauRita chapter 19 . 1/14/2014
What's a Bella to do!
141 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »