Reviews for Nameless
snowflakesanddandelions chapter 37 . 3/12/2018
:-)
AyaJune chapter 24 . 2/7/2018
Bahahahaha! poor Sam! Hahaha!
AyaJune chapter 23 . 2/7/2018
YYYEEEESSSS!

Also Mike, Raph did you ever stop to think that maybe, just maybe, your father wanted them together? No? Okay
AyaJune chapter 22 . 2/7/2018
Hbgdgfjjsknckdhf YYYYYEEEEEAAAAAAAAHHH BABY! CAS IS BACK!
AyaJune chapter 21 . 2/7/2018
SIBDVIHDINVEFUIBVFEHJVETBVUFHVCCCCCCCAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS!
AyaJune chapter 20 . 2/7/2018
CAAAASS JUST COME BACK ALREADY! AND IF-AND WHEN YOU DO DEAN'LL KISS YOOOOOUU!
AyaJune chapter 19 . 2/5/2018
No! No, Sam he is not. he is not dead!
My theories are: that wasn't Cas, it was an imposter, an Angel-OH MY DAWD THAT WAS RAPH AND MIKE! THEY DID THIS! THEY PRETENDED TO KILL CAS!
AyaJune chapter 18 . 2/5/2018
WHAAAAT! NONONONONONONONONO CAS CANT DIE! HE JUST FRIGGIN CANT! UFSGFEUGFIVEIVGGRGV
AyaJune chapter 17 . 2/5/2018
Why can't Cas tell Dean? And yay Samming and Cassie are gitten alone!

Also is no one gonna talk about the fact that Dean believes he's straight?

And Dean, honey, Angels don't follow Human rules. So of course he's name wouldn't show up on your wrist.
Also one day a Demon's gonna love an Angel, also it's gonna be your Angel.
AyaJune chapter 15 . 2/5/2018
UGH! FUCK R&M SO MUCH! CANT THEY JUST GO DIE IN A PIT OF HELL!

But Cas is back so yay! And Dean is better!
Also my theory is that Cas didn't know how bad Dean was, or about the solemates thing, and the other Angels told him that he wasn't so bad and that they had more important stuff for him to be doing.
AyaJune chapter 14 . 2/5/2018
Um you made a mistake, you wrote "How do you think do you think i look" and i think you meant something along the lines of "how dump do you think i look" so...yeah.

And FUCK RAPH AND MIKE, THEY FUCKING SUCK AND I HATE THEM WITH EVERY FIBER OF MY BEING! UGH!
AyaJune chapter 13 . 2/4/2018
Oh no, oh no, oh no. What have Raphel and Michael done? What's happened to Cas? Oh no, this bad.
AyaJune chapter 12 . 2/4/2018
Ugh Dean just accept it and you'll be happy!
Also, fuck Raphel and Michael from the bottom of my sole. They can burn in hell.
AyaJune chapter 11 . 2/4/2018
*squeeeeeeeeals* CAS IS BACK! YYAAAYYY!
AyaJune chapter 10 . 2/4/2018
You should probably recheck the spelling
554 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »