Reviews for Bound By Blood
melimou chapter 3 . 2/21
Omg I know it's been forever but please update! Love this :)
disney-princess-cinderella chapter 1 . 2/16/2014
I totally love this story. It's a new, fresh idea which makes me curious about what's going to happen next. I can't stop reading and I just think it's an amazing story and very well written.
leni18 chapter 3 . 2/3/2014
Well I'd like to see Bamon more interacting like in reality, not just in dreams. And I'd like for him to want her for more than just for getting into her panties ;)
Linna chapter 3 . 2/3/2014
Oh yAY you updated it!
Okay so you actually had me worried about the draining thing for a while. But whoop, Steroline friendship yes please, and gah, in need of more non-murderous rebekoline (;
I'll be waiting for vamp Caroline tho, and her being super mad at Rebekah for the whole killing thing.
Kookywishes chapter 2 . 10/18/2013
Pls write more
Cici G chapter 2 . 5/4/2013
I look forward to more.
11093 chapter 1 . 5/4/2013
More more more. Sorry, sweets, I'm totally impatient, I just wanna read more m'kay? Anyways, this is amazing as I hope I've told you before, and just give me more soon.
lakmajo chapter 2 . 5/3/2013
Type your review for this chapter here...
reader chapter 2 . 4/30/2013
this is really good. keep it coming
TeddyD100 chapter 2 . 4/27/2013
Great chapter!
kapuis chapter 2 . 4/26/2013
I like that in this fic Rebekah really hate Caroline.
I wonder when she will begin to be attracted by her.
I look forward to read the next chapter
11093 chapter 2 . 4/25/2013
Gah, this is freakin awesome. And now I gotta know what's gonna happen with the whole thing just update as soon as possible, mkay hun. x
Guest chapter 2 . 4/24/2013
great update, please update soooooon.
vampymistress chapter 1 . 4/13/2013
Keep posting!
TeddyD100 chapter 1 . 3/24/2013
Love the story so far! Please continue
26 | Page 1 2 Next »