Reviews for Liquor, Lube, and Latex
EdwardsVampTramp chapter 6 . 11/6/2014
"Yup. She turns into killer B on the swarm, yo." - WTF? Bwahahahahaha! Too. Damn. Funny!

Thank you for that wonderful and delightful addition. And thank you NIC for having a birthday; or else we may never have had the pleasure of reading this:)
blueeyes11354 chapter 6 . 11/5/2014
So fun. :)
SarcasticBimbo chapter 6 . 11/5/2014
Oh this was FANTASTIC! Loved it. Wish you would post a chapter just like this every. damn. day. throws a deuce I'm outtie.
pac1025 chapter 6 . 11/5/2014
Love it! But I have a question.
Why is he going to a Parol officer?
prettymomma128 chapter 6 . 11/5/2014
Lmao that was so funny. : )
Pughtwins chapter 6 . 11/5/2014
; )
Rita01tx chapter 6 . 11/5/2014
Edward obviously flunked recess in school...he doesn't know how to play LMAO! Well, he doesn't know how not to be serious when it comes to sex with Bella any time, any place, any how!
brina328 chapter 6 . 11/5/2014
I looooove these two. Please,keep going.
tracyluvstwilight2010 chapter 6 . 11/5/2014
Loved it. Looking forward to reading more.
trutwilightfantasy chapter 5 . 11/5/2014
Damn. Yep, that pretty much sums it up. Just damn.
MissJanuary chapter 6 . 11/5/2014
Thanks for the giggle. And congrats on your nomination. Good luck!
jen
mnnlisa chapter 6 . 11/5/2014
Love the lightheartedness of this story and Bella yelling about her O face in the bar is classic. So much fun. Thanks for sharing.
debslmac chapter 6 . 11/5/2014
loved this. Congratulations on your nomination
LaPumuckl chapter 6 . 11/5/2014
Congrats on your nomination-I voted already;)

Oh boy, this was a very great end
jansails chapter 6 . 11/5/2014
My O face my O face...
Was that "Oy-vay"?
hahahaha
jansails/jan2
591 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »