Reviews for I Think About You
Lizcat18 chapter 4 . 1/1/2014
I'm trying 2 not b mean but u keep spelling weird wrong ur putting wired but it's spelled wreird. BTW love ur story ur an amazing witer and have a wonderful imagination!
AusllyForever3 chapter 11 . 12/19/2013
Please finish this story and btw you kinda left us on a cliffhanger!
EnvyNV chapter 11 . 8/31/2013
Oh come on! Please update!
ShortyStarRose chapter 11 . 8/17/2013
I THINK ABOUT YOU PLEASE
anamariaa71 chapter 10 . 6/24/2013
I HATE ONE ERECTION :)))))))))))))
NotALoveSong12 chapter 10 . 4/21/2013
OMG THIS IS THE BEST STORY EVVVEERRRRR.

& what does Kira mean by "FINALLY!" Did she wanna break up with him?

Ross Lynch is hot, how could she possibly wanna break up with him?! XD

Oh... Maybe Kira saw Austin & Ally kissing and is thinking "what the hell, he doesn't love me. Lets just break up anyway. I knew this day would come."

Idk what's going on but this is an amazing story! (:

I'm in love... WITH THE STORY! So so so good! (:

& it's ok that you didn't update so fast (: I understand. Next week I have STAAR tests.

Anyways (: I hope you did amazing on your exams! & I hope you update soon (:

To, THE BESTEST WRITER IN THE HISTORY OF WRITING!
From, NotALoveSong12
Guest chapter 10 . 4/20/2013
Haha soo cute I did not expect Kira's reaction
Hello My Name Is SECRET chapter 10 . 4/20/2013
Wait... WHAT?! 'FINALLY'?! WTF?!
Ross's Juliet chapter 10 . 4/20/2013
Love it can't wait to see what happens next update soon.
KAMESRUSHERDRIVER chapter 9 . 4/4/2013
I need the next part. The suspense is killing me. Ahhhh
NotALoveSong12 chapter 9 . 4/3/2013
OMG AMAZING STORY! Kira...Kira Kira Kira... She just ruins the moment XD

Kira's got it all wrong... Austin wrote the song for Ally not for her... :/

Austin & Ally are meant to be together! Why does Kira have to come in? XD obviously to make it more suspenseful which I like (; {haha I just answered my own questionXD}

Love love love this story! When I saw that you updated I literally jumped up and down... No kidding (;

You should've seen my face (:

Thanks for the chapter (: it's awesome! Don't forget to update soon (;

To, THE MOST AMAZING WRITER EVER (:
From, NotALoveSong12 (;
Thinking Without Speaking chapter 9 . 4/3/2013
Aww. Okay... I hope the next chapter is up fast!
ShortyStarRose chapter 9 . 4/3/2013
I want more please
Frenchie12 chapter 9 . 4/3/2013
OMG stupid Kira
65 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »