Reviews for Curve Ball
kadronya chapter 101 . 11/16/2015
I looooove your story! so funny!
soniya11 chapter 101 . 10/11/2015
lovely!

ROFL...
You are an amazing writer
Supper chapter 3 . 10/5/2015
This story will never get old! I love dumb Edward.
LAB1 chapter 101 . 9/5/2015
This story was way too funny and twisted! Thanks for the laughs!
Jibson01 chapter 100 . 7/22/2015
Oh Gosh! LMao here. Where do you think up this stuff from? I was reading this in church. Coudn't quite stiffle the laughter that much.
Sophiepicklegirl chapter 101 . 7/8/2015
I have never laughed so much at anything I have ever read (and that's really saying something!) Ever. Thank you so much for sharing. I can't wait to read your other stories
You are so talented (and perhaps a little bonkers. )
Xxx
ded1 chapter 86 . 7/6/2015
This chapter was hilarious. I laughed so hard I Could barely finish it.
polkadottedstriped chapter 33 . 5/15/2015
I so love this story. I always come back to it. I'm a massive fan of Parks and Rec as well and I loveeee Garrett in this. Chris much? Haha. He is LITERALLY so full of joy :-)
Guest chapter 3 . 5/2/2015
i am loving this bella swan
Guest chapter 2 . 5/2/2015
that was one entertaining chapter
Guest chapter 1 . 5/2/2015
Loving bella's attitude
anitabonita2413 chapter 101 . 4/15/2015
I'm so glad I came across this story. One of the funniest stories I've read. Thanks for sharing.
MdNyt chapter 3 . 4/11/2015
This Edward is so adorable I love him.
aniseed flower chapter 101 . 3/6/2015
Omg! Im sorry I didn't review sooner. But I just couldn't wait to keep reading! I have tears from laughing so much! And. I snorted! More then once! I love this story. Its hilarious. Thank you so much for sharing your crazy with the rest of us. :)
PINKSAPPHYR chapter 101 . 2/22/2015
OMG! I don't know where on earth you get all these crazy snarky retorts but girl, they're golden! Your Bella is a real breath of fresh air... She's delightfully weird and quirky, or she simply suffers from acute psychotic episode :D
Any way, she rocks! Just like all the other characters, even though I'd like Kid to masculinize a little bit coz our Strangella totes dug his display of dominance that one time ;)
I can't wait to read more because you make me happy, plain and simple! Thank for sharing. Cheers, Cecile
5,304 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »