Reviews for The Unwanted
HannahGraceRusher chapter 4 . 6/18/2013
I had totally forgotten about this story and when it popped up in my lil' inbox thingy I was like "What is this?" But now I remeber!
Oh please keep writing, I love this :)
InsertUnoriginalPenNameHere chapter 4 . 6/17/2013
OMG YOU UPDATED. :D and aww Jarlos I love Jarlos. *sighs* this satisfied me. Please update soon!
winterschild11 chapter 4 . 6/17/2013
awwww, even though they feel like crap they are all still there for each other!
Guest chapter 3 . 6/8/2013
PLEASE PPPPPPPPLLLLLLLEEEEEEEEAAAAAAASSSSSSSEEEEEEEEE UUUUUUUUUPPPPPPPPPDDDDDDDDDDAAAAAAATTTTTTEEEEEE SSSSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNN!PPLEASE?! I REALLY REALLY LIKE UR STORY! . PLEASE KEEP UP THE GOOD WORK. I CAN'T WWWWWWAAAAAAAIIIIIIIIITTTTTTTT I WWWAAANN NTTTTTT MMMMOOOOORRRRRREEEEE!
Michelle
Mi hello
HannahGraceRusher chapter 3 . 4/6/2013
I liked this chapter. Interesting. Really :) Please upload soon :)
Anonymous Skrtle chapter 3 . 3/28/2013
Uh oh, it's starting.. the whump that i love... ;) That's mean of me, though, right? :)

Anyways, loved the chapter! :)
InsertUnoriginalPenNameHere chapter 3 . 3/28/2013
Uh oh! I wonder what's happening to them! I'm actually really worried, lol. When I get into a story, I pretend I'm in that situation :p I was all like "OMG WHAT'S GONNA HAPPEN?!" yeah so, update soon!

Btw, nice job on the two updates in one say! You're on a roll!
InsertUnoriginalPenNameHere chapter 2 . 3/28/2013
Wow, I'm really interested in this story. Please, update soon!
Anonymous Skrtle chapter 2 . 3/28/2013
OH NO! THEY'RE INJECTED! :( I wanna cry, cuz they can't do anything about it, and they can't even punch that stupid doctor in the face.

And is that even a real disease? Cuz if it's not, it was very creative, making it like cancer but not... ;)

Loved the chapter, but could you maybe make more paragraphs next time? The huge paragraphs are just kinda hard to read for me, but it's no big deal. I still love the story! :)

Peace out, and have a great day! :)
Anonymous Skrtle chapter 1 . 3/27/2013
Oh no... They're gonna get kidnapped? Maybe? That'd be bad... But I'd read it still. Does that make me weird?

Anyways, loved the first chapter! Hope to see ya update soon! :)