Reviews for Burnt Hot Dogs
Got2LoveFandoms chapter 1 . 12/18/2013
Hahaha aww loved that. It's sad thinking about them graduating...hopefully it doesn't happen for another season!
I liked Austin's speech, it was really good. Well done!
ClaireBearR5 chapter 1 . 5/18/2013
So cute. Love it. Fabulous one-shot.
starry eyed dreamers chapter 1 . 4/13/2013
I loved thisi! I found it all so adorable and cut eand fluffy and perfect... god, you are such an AMAZING writer! I liked how Austin kept getting distracted because of Ally, and how Dez and Trish knew he liked Ally. :)
LoveShipper chapter 1 . 4/10/2013
Awwww the sweet and adorable moments between Austin and Ally during the last few days of school made the upcoming summer that much sweeter
APlusAzian chapter 1 . 4/10/2013
I think this is probably one of my favorite oneshots from you, It was really adorable and fluffy the way it was written melted my heart (like that chocolate bar) HAHAHHAAHA see what I did there (ok I'm not funny) I really love the way you really highlighted their personal space issues especially that one part "Who else cuddles in ninety degree heat?" love that

thanks
Some-Awesome-Angie chapter 1 . 4/9/2013
Unlike any Auslly story I've read. I was kind of confussed on what was going on and sometimes who would say stuff, but over all, really good. Thx ur awsome! :)
Cataniagirl chapter 1 . 4/9/2013
I loved it, as always! Definitely worth the wait!
Okay, I have two prompts, and I would love if you got around to both of them, at some time or another.
1) A cappella (that's how it's spelled, right?)
2) Thunderstorms
Thank you!
Write more!
FF.netfanHANNAH chapter 1 . 4/9/2013
N'aww, that was cute. And I love his speech. Definitely the best I've ever heard :-)
Looking forward to your next one-shot :-) x x

*HannaH*
polkadotty chapter 1 . 4/9/2013
long time no see! this story definitely made up for your absence, though. I LOVED it. (and i'm sure everyone else did too. :) it was soooooo cute! :)

next prompt: guitar lessons and yellow balloons

hope you like the prompts! (they kinda came out of nowhere.)
naada.bh chapter 1 . 4/9/2013
Aaaaaaaaaaand it's finally here :D

Do you have any idea how much I wanna see Austin putting his hands on Ally's waist or hugging her from it? any idea? And this first scene just made me wanting it even more, if that's even possible, like, just imagine it happening..

I was picturing the whole story being the graduation day, but I like it this way, too. Really. So don't feel bad or anything, because I really really like this.

I like how you told their lives from some days before the graduation day, and then a day after it, like, it kinda showed, in a way, the changes that I wanted to see, and that were probably the whole point of this prompt. I don't know.

Those moments that Austin had with Ally were literally perfect. Every single one of them. Like literally one of them left me smiling like an idiot, some of them made me laugh, some made me smirk ( the one where he got mustard on his pants ) and that was just because my mind went dirty again, but that's not our subject right now, but mostly, they made me smile.

I like his speech, and I couldn't agree more. I'm still in my first year of high school, so yeah, I'm not there, yet..

The ending was, once again, perfect. It was cute and sweet and a little bit dirty kinda of way just because he was shirtless but again that's not our point. It was just all in all perfect.

So, again, great job :)
Rachel chapter 1 . 4/9/2013
Such a perfect one shot :')
arianapa1216 chapter 1 . 4/9/2013
That was cute! :)
R5Forever chapter 1 . 4/9/2013
Lovin it. I like the feeling of this one-shot it's so adorable! Hope to see more. :D xxxx
Guest chapter 1 . 4/9/2013
I'm going to be. Freshmen in August and I'm just thinking how fast junior high went by and how fat highscool is going to go by