Reviews for Red Lady
Guest chapter 10 . 4/10/2015
Update soon please!
Mikanatsume4eva chapter 2 . 6/29/2014
It's good so far, but normally people will usually be scared or nervous if they are kidnapped. Also, asking a lot of questions. But I loved it!
Kyoki no Megami chapter 10 . 7/31/2013
haifisch;
interesting story. got into SH FFs just now, so this is my first ff of this fandom xD
anyways, fear i've gotta eep this short
hope yu continue soon
kyoki no megami
maDAlexa
Haruka9997 chapter 10 . 6/20/2013
I like the concept that you don't concentrate on just one of the Silent Hill monsters and bring a different light to a typical Pyramid Head love story.
YvaineDeath chapter 10 . 6/19/2013
hahaha sorry, it is a good review I was amazed I like this story :D
grandshadowseal chapter 10 . 6/18/2013
yay! is the silent hill characters coming back?! XD
Puffgirl1952 the 2nd chapter 10 . 6/18/2013
I found myself smiling and I rate this chapter eight happy faces...

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

I wonder if Jess is going to be like Becca...

Becca is the Red Lady and the Executioner's wife...so Jess could become the White Lady and the Angel's wife...

Just a thought...
grandshadowseal chapter 9 . 6/15/2013
that was great! (all though i do think Red's hair style sounds werd) but i can't wait for the next chapter! XD
Lone Doctor chapter 2 . 6/14/2013
Amazing story. Please keep up the good work.
YvaineDeath chapter 9 . 6/14/2013
Wow .. yeah I think that ... wow
Puffgirl1952 the 2nd chapter 9 . 6/13/2013
Keep updating...
Angel's Anthem chapter 8 . 6/12/2013
Your story is one of the best so far that I have read concerning PH. :) I've loved every minute of it so far and I hope I get to read more lovey dovey moments between him and the Red Lady. I love her story by the way. Very creative and unexpected. Please update soon! :)
YvaineDeath chapter 8 . 6/12/2013
Hmm very interesting :D hope you keep it up!
yamida chapter 8 . 5/31/2013
This chapter was really great all I want to know now is what is going to happen in the other chapter
Guest chapter 8 . 5/31/2013
she crawled through a closet
TO NARNIA
19 | Page 1 2 Next »