Reviews for Crazy Train
TheShippingManifest chapter 17 . 9/21
It is a crying shame that this little anthology seems to have faded into memory because it's goddamn hilarious. I re-read the Walking Sober arc pretty frequently because your dialogue is so damn in character and well crafted I can always hear the right voices, including Robin Sachs (RIP you old bugger) as Zaeed, everyone's favourite curmudgeonly old salt.

A late review for an old favourite.
Ritualist89 chapter 17 . 9/19/2015
CelticReaper chapter 9 . 11/29/2014
and so the Galaxy recoils in horror from Human holidays
CelticReaper chapter 3 . 11/29/2014
CelticReaper chapter 1 . 11/29/2014
lol XD
CelticReaper chapter 7 . 11/29/2014
hahaha! XD
J.E.P 1996 chapter 9 . 10/27/2014
Is that legit or was he sleepwalking while doing the deeds
J.E.P 1996 chapter 8 . 10/27/2014
Dude way funnier than the goddamn movie!
Cade117 chapter 15 . 10/9/2014
I can't help but feel the godfather line of "You were like a brother to me." would've been more appropriate.
nathan.perkins1981 chapter 4 . 8/20/2014
Do you know my only problem with this chapter? That the video isn't real! Lol!
lazyguy90 chapter 17 . 7/19/2014
This is glorious.

Absolutely bloody glorious.

Keep up the excellent work.
KhazintheDark chapter 17 . 6/17/2014
Laughed so much, worth following.
KhazintheDark chapter 12 . 6/17/2014
Meet the sniper from Team Fortress 2. Nice to see your interpretation. Thane would be more suited to spy though.
RustKnight chapter 4 . 3/14/2014
Grunt needs those gains.
RustKnight chapter 1 . 3/14/2014
Holy crap that was hilarious.
93 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »