Reviews for With Arms Wide Open
MAL-DaughterofChaos chapter 9 . 3/12/2016
omfg spn fan!
raelauren chapter 25 . 2/12/2016
Awww! This whole chapter was so cute and sweet! The whole Drew confrontation was perfect! It made me so happy. The whole Drew just saying whatever she said about the dad and then Percy just casually comes up and asks Annabeth a question (being his naturally hot, sexy, and adorable self)-EPIC. And when Percy and Jules were watching a game in matching jerseys?! Ahhh! I was freaking out over how cute that was. _ And speaking of Jules-I think his name is adorable. It fits him as Percy and Annabeth's kid I think. I really liked Luke and Annabeth's relationship. I always love it when they're siblings in stories. It fits better than when they're exes or whatever. And Luke's brotherly protectiveness was cute. And I love how you wrote Thalia's personality! It wasn't intense crazy or overly harsh and violent. It actually seemed realistic... I really enjoyed this story! Thanks for writing it :)
raelauren chapter 24 . 2/12/2016
Awwww!
raelauren chapter 22 . 2/12/2016
Jeez. This was a drama-filled chapter. I'm almost kinda exhausted from reading it, and I'm not even pregnant! Poor Annabeth
raelauren chapter 20 . 2/12/2016
I'm not hatin' on Luke. Go Luke! Percy needed to hear that-I don't care if there is a certain reason why he did that, he deserved it.
raelauren chapter 19 . 2/11/2016
The first part of you A/N is perfect. Summed up what I was thinking to a T. Oh the feels! lol
raelauren chapter 18 . 2/11/2016
Aww. This was a sweet chapter
raelauren chapter 14 . 2/11/2016
UGH! WHYYYYYYYYYYYY?!
raelauren chapter 12 . 2/11/2016
This chapter was hilarious! My favorite part was probably the lyrics part 'And they went through half a box of condoms in three days!' 'I'm going to kill you!' SO FUNNY!
raelauren chapter 1 . 2/10/2016
Lol. Who said, "Bye honey!"?...I already KNOW that I'm going to love this story!
Guest chapter 17 . 1/8/2016
gods dang it annie you were so strong stay strong girl don't let him in hell break you heart and i seriously was looking forward to just her raising the kid. *pout*
P chapter 25 . 1/7/2016
wait wait wait wait WAIT! Did I miss something or did Percy and Annabeth not get married? Cause I am confused as hell right now (btw hell is so confusing just try thinking about it was created)
An Idiotic Idiot chapter 2 . 12/29/2015
OMG OMG OMG. I did that song for fifth grade grad before I moved. never saw my former classmates again though... that song always reminded me of my awesome years of elementary school...
That Girl 35 chapter 25 . 11/3/2015
Now we need a story of them being married! lol.

And for the record, you're a great author!
That Girl 35 chapter 24 . 11/3/2015
Phew. As a mommy of two boys (3 1/2 and 1), reading through that delivery was emotional! Well written, accurate, believable, intense. Now I'm going to take a brief break to cuddle my boys. 3
878 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »