Reviews for HOTD: Never ending Paradise
IsseyRiot chapter 3 . 11/15/2014
uuuh, is rei gonna find out? I hope so
as I do hope this will be a takashi x rei story for real.
Guest chapter 3 . 1/31/2014
Please continue this. I would like to know how you'll end this story.
DROdd chapter 3 . 8/26/2013
Great,I hope thers a update soon.
Any chance you do a story like this for Zuko from Avatar the last airbender?
Guest chapter 3 . 8/5/2013
Please continue -loyal reader
Guest chapter 3 . 8/4/2013
Confusing ending but liked it anyway but takagi seems a little OOC but hey your story who am I to judge so please continue to update after such a long time and I promise to checking to see if you update cause that's what I do. Sooooo peace from a loyal reader
Guest chapter 3 . 8/4/2013
C
Mike Kromer chapter 3 . 7/16/2013
Man what will happen next, I gotta know lol
JC chapter 3 . 7/10/2013
So chapter 3 will be Taka/Saya,s Lemon,Great!
Gazdav chapter 3 . 7/10/2013
Well Takashi YOLO (you only live once) good lad. Sew them oats far and wide.

Any way I like this story Takashi is a proper male slut.

Keep it going. It's good for the laughs.
Cloudshellbullet chapter 3 . 7/10/2013
Update pls!
Mike Kromer chapter 2 . 7/2/2013
Man this is a good start, keep it up, can't wait for the next chapter lol
Jiraiya's lost novel chapter 2 . 7/1/2013
omg this should be good
Ursoulismine chapter 2 . 6/5/2013
Can't wait for next chapter
DrOdd chapter 2 . 6/1/2013
Great, Takashi and Rei is Hot,so Saya is next,any chance Takashi gets lucky with Saeko,Yuuki,Kawamoto,Tanruchi,Shizuka,Kyoko and Rika.
Guest chapter 2 . 5/29/2013
nice bring the next chapter
16 | Page 1 2 Next »