Reviews for Trouble
Starr Kim Chi Chitree chapter 1 . 8/15/2013
it good
Mmisery.Loves.Slash chapter 1 . 8/2/2013
Ha! A jealous Jay I love it.
JoMoFan-spot chapter 1 . 5/2/2013
Technically, its a sad fact that I have only one b'day a year :P If I can get gifts like these...Dammit, I wanna born AT LEAST once in every month, heh.

OMG.

The best thing I have read from you in recent months. Fucking killed me.

Everything I love. I adore. I desire. With my OTP...This is the best smut scenario someone can give me to get my E&C buttons pushed to limits.

I have been trying to lure you into picking Adam and Eric's flirtation up for a kick ass setting. And when you finally did, I am in delighted goodness of a feeling.

Adam's defiance and annoyance in the start made it perfect. Jay's silent yet harsh domineer was even more perfect. OMG. When you write Jay like that, do you really expect me to not lose my shit? You suck dear for telling me this wouldn't be good. You are always wrong when it comes to judging my expected explosions :P You gotta know when your gonna write Adam and Jay like this, I am not gonna NOT like it this much.

Oh fuck. The innocence in his eyes and the eagerness expressed through his body language, how more perfect you can write my favourite Adam for me? That was brilliant. The show of defiance as a cover up for Adam's sluttiness is a WONDERFUL thing.

OMG. The command of Jay makes even my knees buckle. And Adam's ass is a sucker for a dominant stud like that. This is so damn HOT.

OH YOU BITCH! Pink thong? I AM DEAD.

"Do you worst big boy" Adam purred'

That gotta be my favourite fucking thing. Oh damn you, this is gold. Pure gold.

HURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! I have no words. That blowjob...That facial Adam got...the perfect handling of Jay's of his slut...BEA-TI-FUL. Yes, I have no words yet I am babling. You have got me mad.

Oh Daddy...YOU KILL THE WORD HOTNESS AND GO JUST BEYOND THAT. Adam...so sexy...so hungry...such a slutty little babe...so damn pretty...the image he is presenting..with that freakin' GORGEOUS figure over him...You cannot get a picture perfect like this with anything else.

Their talk, their dirty talk...ITS EVERYTHING. Adam giving the graphic detail to lure Jay into his ass...THIS IS SO FUCKING GOOOOOOOOOD.

Hehe, And Adam's definition of Jay's cum taste. Such precious little things in such a smutty hot fic. Add the perfect amount of fluff into it. I love Jay being his typical daddy persona yet showing the softie side so much.

'Daddy Jays Bitch.'

P2, I fucking love you.

The most fucking awesome smut I have read from you so far! Period! There ya go! I AM SO FUCKING HAPPY! Jay growling at Eric's name...LOL! Adam is such a teasing little bitch! So damn hot and sexy and cute! The love Adam's ass just got...it was perfect. Btw if I can ever get a hand on the pic...in my fanfic dreams of course..:P

Oh damn you. THIS. WAS. PERFECT. I LOVE YOU. You are awesome. This was a WONDERFULLY HOT gift. Made my day awesome. THANK YOU SO MUCH. For this. And for being my wonderful caring friend. Always there for me. Love you :)
LadyDragonsblood chapter 1 . 5/1/2013
Happy Birthday to JoMoFanSpot!

LOVED THIS! ABSOLUTELY LOVED IT!

Adam can be so EVIL when he wants sex with his Jay Jay! and of course Jay falls for it every time lol...

EXCELLENT and made my day!
JadeRose1 chapter 1 . 5/1/2013
Cute...liked the little jab about some fanfics
kojocharis chapter 1 . 5/1/2013
So while I like this story you either mixed up the files or the summary and title. Since this is Shield and not E & C.