Reviews for Pull Through
BlackCatNeko999 chapter 12 . 10/20/2013
Aww, this is all so sweet! I just want to hug you now! :)
Gar and all of them are so adorable now that everything is alright... Now, I am really looking forward to that 'later visit' they were talking about.
Update soon, please!
Aquatwin chapter 12 . 10/19/2013
REALLY GOOD. REALLY REALLY GOOD STORY. I love your humour - it fits flawlessly in with the events happening and matches so great to the way the comic book style humour normally is. I love the inclusion of all the characters, of the family atmosphere, of how even if this is technically a shippy fic its large on how all of Ravens familial relationships with all the heroes is, and jusT WOW I DONT THINK I COULD FIT ALL THAT I LOVE ABOUT THIS INTO ONE REVIEW. I really can't wait for the next chapter! Take your time but I shall be awaiting! (oooh i hope you bring back the stuffed dog Mark Trigon Logan I felt like that was such a cute little detail aaaaaah)
Shadico chapter 12 . 10/19/2013
Cy is freaking awesome! 'You two and your shit" Oh my god I've never related to Cy more in my life. Freaking. Awesome. Im so glad he got Rae to talk to Gar...and that they will continue to talk. Those huges! Hnnng so sweet! Awwww, you had me all bubbly when reading all of that. Can't wait to see those two finally get back together, however long it may take. You write them so adorably! Can't wait for the next update _
BartWLewis chapter 12 . 10/19/2013
Awesome, thats a good start for BB and Raven. Hopefully things well grow between the two.
JasonVUK chapter 12 . 10/19/2013
Hehehehe X3 aawwww awkward love :3

Good to see BB and Raven insteracting _
BartWLewis chapter 11 . 10/5/2013
Yes BB is back! Now gotta get him and Rae together.
Anna chapter 11 . 10/3/2013
Great chapter! I can't wait for Raven and Gar to seek one another out. I really love your story, and this chapter made me much happier especially, since I had a calculus and physics test today. Thank you for sharing your story with us! :)
Guest chapter 11 . 10/3/2013
Ahh! He's awake! I can't wait for the next update!
Shadico chapter 11 . 10/4/2013
Oh my god Gar is back! HES BACK! And Rae didn't get to meet up with him at all! AHHHH! Why do you torture us...her...all of us like that?! GAHHHHH! I suppose being able to have them meet up 1 on 1 would be a ton more meaningful...but still! AHHHHHH ITS FINALLY HAPPENED! I cannot actually stop freaking out! Gar is finally back! It seemed so hopeless for soooooooo long! I am like, wiggling nonstop in my chair right now out of happiness! Now we just need Rae and Gar to get back together! GAH! Please update soon! I don't think my heart can take the wait! haha. Jeez, I love your writing sooooo much!
browneyedbaby17 chapter 11 . 10/4/2013
Omg! Yay! He's awake! Please update soon, I hate cliffies.
daniiibabiii chapter 11 . 10/3/2013
Omg he's awake! Please update soon! I am dying !
Greeksoccerstar chapter 11 . 10/3/2013
Love it, are you going to put Jinx good in this? just curious
JasonVUK chapter 11 . 10/3/2013
YAY HE'S ALIVE/AWAKE!
T_T There are tears coming from my eyes!

:D BBRAE forever!
MusicalMelody001 chapter 11 . 10/3/2013
Ooooooo! That was awesome! I can't wait to see what happens next!
shugokage chapter 11 . 10/3/2013
Wow amazing chapter and scene!
87 | « Prev Page 1 2 3 4 5 .. Last Next »