Reviews for Kitsune Of The Elemental Nations
Guest chapter 2 . 5/19
New chapter?
uzuuchi007 chapter 2 . 4/29
Nice
Guest chapter 2 . 4/4
so funny even tho i don't like incest
Michael Bourne chapter 2 . 2/1
hhhhhaaaaaaaa omg that is sooo rich 10 star man plz update
Guest chapter 2 . 1/15
Update now
agitofang666 chapter 2 . 12/14/2014
mmm i like fem kiba and fem sasuke (hate it when they are male) also i woulndnt mind if it was a fem orochimaru (hate it when male also) raping me with her pussy punding my dick so yeah as for the story good work
darrius212 chapter 2 . 11/12/2014
Hello my name is Darrius and I want you to please continue updating your story it's getting better and better now that I can't wait till you update your story but yeah Please continue to update your fanfiction it's getting better and better now so please continue to updating please and thank you.
Rebmul chapter 2 . 10/30/2014
bravo all of your fics are prety good
uscias chapter 2 . 5/20/2014
Please update soon.
Domonic chapter 2 . 5/2/2014
just gonna go ahead and say; that's some funny ass shit right there.

10/10 for making me laugh so hard that i was actually was rofling.
Romeo chapter 2 . 3/7/2014
I'm 14 y/old this one was funny I amost fell at the chiar luarhing my ass off. :')
Romeo chapter 1 . 3/7/2014
9 out of 10 for CH. 1!
lazyboy24 chapter 2 . 1/12/2014
?...update plssss
Guest chapter 2 . 12/31/2013
supert history
reaperpandi chapter 2 . 12/26/2013
pls update
71 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »