Reviews for A bad fanfic
Cooler1991 chapter 1 . 8/5/2017
Green beans, daddy? I don't like green beans! ~ Jeffy

Lol too funny.
Iris Stardust chapter 1 . 8/23/2015
This was funny. And yes very bad and silly but that's what make it funny (because I know you are actually awesome writer and wrote this just for fun) :D
LilyYumikoRockMe chapter 1 . 4/10/2015
What the?
Isabella Wilson chapter 1 . 12/4/2014
All I'm thinking right now is... OMG THAT WAS SOOOO FUNNY!
MariaWrites chapter 1 . 3/24/2014
hahaha
Moony1972 chapter 1 . 3/18/2014
XD
This was a really amusing change from your previous stories.
LXXXI chapter 1 . 2/8/2014
I was looking for a laugh, and I saw the title & summary, and... Yeah. Really funny! And random! *Realises that fanfic is just weird and backs away slowly*
Lol nameless chapter 1 . 12/27/2013
... Whoa. Okay. That. Was. AWESOME! you are the best writing ever.! *sarcasm off* okay, yes, your title was very accurate. YOU DON'T KILL FRED IN A FANFIC. EVER. Aside from that, I like your humor, kid!
pottermind chapter 1 . 12/2/2013
That was funny! xD I really laughed! I saw the title as "A bad fanfic" and the summary as "What it says" and immediately started reading OMG SO FUNNY HAHAHHAHA XD
LunaNotLoony chapter 1 . 11/30/2013
yay badfic! very funny
halfblxod chapter 1 . 10/23/2013
lol! what a happy ending! ;P
bellatrixlestranqe chapter 1 . 8/30/2013
LOL.
Guest chapter 1 . 8/25/2013
WHAT?
CleverBlueEagle chapter 1 . 6/10/2013
Hahaha! Nice!
Saeryen chapter 1 . 5/26/2013
LOL! That's such a good badfic!
16 | Page 1 2 Next »