Reviews for The Lollipop Incident
bakasaru264 chapter 1 . 2/26/2011
They were right. Vengence is sweet. LOL.

Great job there. Thank you for sharing with us such an awesome story.

Plus...I want the candy, LMAO !
YinYangDarkLight chapter 1 . 3/28/2008
Hm, I'm guessing they were meant to be thinking the same dirty thoughts I was? *snickers* That was great. It made me chuckle.

Keep writing!

-Yinnie
Erika Darkmoon chapter 1 . 1/20/2007
A FOR YOU! LOL! That was great!
Sakura Nights chapter 1 . 9/12/2005
Aw...silly Tsuzuki-chan...so oblivious it hurts! -

-In a very sugary way.

Right when I read the discription of the lollipop, I knew it was one of those Sees ones. So nummy!
PJ the Pilaf Princess chapter 1 . 7/29/2005
Hehe that was great! hm I think I'm craving a lollipop now though...
Ildreen Love chapter 1 . 5/28/2005
I can't stop smiling as I write this...

This fic was so funny!
fireypixie chapter 1 . 5/10/2005
ge... I remember reading this fic a long long time ago. I still love it!
IchikoKitsuneKoumori chapter 1 . 12/5/2004
*hugh grin* :D lol oh.. i love it! hahaha Tatsumi! little uncomfortable down south? lmfao :D *wipes tears* ohh gotta love it!
ola chapter 1 . 5/18/2004
hee hee *smirk*
good job hisoka! *smirks some more* )
wanderingwidget chapter 1 . 12/6/2003
tee hee hee hee. I loved it!
KittyWhite chapter 1 . 9/26/2003
lol, that was cute!

Very good!
firedraygon chapter 1 . 9/6/2003
Gyah, I want a lollipop! Lucky Tsuzuki! Hehehe, very nicely done. Please write more soon!

~firedraygon97
Neko-chan -Silvered Tongue chapter 1 . 8/11/2003
*is laughing so hard is also crying*

That... *snerk* That was very good.

D
Sakura no Miko chapter 1 . 7/27/2003
I like lollies...

I like lovely boys licking lollies...

I love little lovely boys who like to leave lollies for lovely boys to lick on...

Try saying that 5 times fast. ;)

(wonderful fic, by the way!)
Kirei Hikari chapter 1 . 5/28/2003
I heard about this from a Tsuzuki Cosplayer at a con I just attended and just had to hunt it down! :D OMGOSH! It was funnier then how she described it to me XD I love it! . Hisoka is a very naughty clever Kitty :3 XD
48 | Page 1 2 3 .. Last Next »