Reviews for All That Remains
wenduo chapter 17 . 7/5
Hmm i'm not sure if i have given a review before on this chapter. But anyway would Esgal really have enough power to keep his inner light inside himself if he got badly hurt? You know even the best get hurt sometimes.
ventusleone chapter 35 . 7/3
Is it the black arrow? i bet it is the black arrow and two more weapons. i bet.
The F***ing stuck up galadrim Delorcion better not do what i think he is about to do.
if he does do it i am going to politely ask Iagaw Himself TO MURDER THE BASTARD...
ahem... i Like it when you make assassin Leggi do assassin work. it makes sense.
Is the witch-king going to go after Aragorn? if he does i will be forced to murder him...
(and possibly a few others i have a grudge against.. *Coff **Coff* Amon *coff* *coff*...)
Well its currently 3:01 in the middle of the night so i think i will call it a day...
Thank you for this amazing story _
I cannot wait to see hor the royal family (leggi included) reacts to the big reveal )
ventusleone chapter 5 . 7/1
FUCK YOU DRUST!
He's gonna return to get his revenge on the rangers and legolas will have to kill his "uncel" (
(and drust better not try anything with aragorn)
And omg i just... Thranduil... OMFG THRANDUIL!
How the f**k is he gonna react? Probably like "my son died years ago. you cant be him. sorry mate now bugger off before i execute you." And then leggie is gonna be even more reluctant in communicating with elves AAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHH
As you can probably tell i LOVE this story 3
ventusleone chapter 1 . 7/1
OMG i just read the prologue and OMG I'm gonna reed this fic AND if it stays this good i see that you have a sequel :) You wont be getting rid of me for a while P
Better get used to my fangirling )
SnoCat chapter 1 . 6/30
I know I'm a bit late on reviewing this story but I got to say wonderful job I absolutely loved reading this
Luke chapter 19 . 6/23
Love the prank war! It was hilarious!
The GoldenGroups chapter 42 . 6/23
BTW, ATR was 441 pages long. O.O
The GoldenGroups chapter 41 . 6/23
Did you take the mind-shield thing from The Inheritance Cycle? I love that series of books and I like to mentally attack my friends like Eragon and Arya...:P
The GoldenGroups chapter 2 . 6/22
This is beautiful. So well written. It describes Legolas perfectly, too. Cool and cold. Brilliant, but uncaring. Thank you for writing this, it will keep me entertained throughout the boring weeks of summer. (:
TheArrowOfDarkness chapter 1 . 6/18
Already my favourite story.
Guest chapter 41 . 6/11
another thing about Legolas' eyes in this story you didn't know fits... not only is purple the 'color of the kings', it is also a color of tragedy and DEATH. that fits with this assassin Legolas, i think.
Guest chapter 38 . 6/11
barhad is stinking TERRIFYING.
Guest chapter 35 . 6/11
weeellll... when will iagaw find out about saruman? that ain't gonna be pretty. also have the elves not had to fight with their allies yet? and. could you put in another one of those fight scenes where Legolas beats the snot out of a bunch of orcs? i like assassin Legolas...
Guest chapter 21 . 6/10
hello again, Legolas's facecloth.
Guest chapter 19 . 6/10
how does Galadriel know not to mess around with his braids when his shields block her vision and this is the first time he's met her?
2,151 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »