Reviews for Channel Five
ShaiLovesBooks chapter 1 . 10/3
Amazing
SanguineTaurean chapter 1 . 8/28
OMG. That was one helluva lemon!

Bella is now a member of the Mile High Club! I bet Rose is ticked off big time, and the rest of his family is a little in shock. lol
Shailaputri chapter 1 . 4/12
Bella's character depictions are good.
Madmaxi chapter 1 . 2/23
I really want to read more from this author! Did she expand on this theme? I really want to know what happens next!
Guest chapter 1 . 12/21/2015
I am so glad this won first place. It was amazing.
Guest chapter 1 . 11/22/2015
I love this!
robertpatzlover09 chapter 1 . 9/22/2015
holy shit that was awesome
Aims1081 chapter 1 . 6/17/2015
Fuck that was hot! I know I'm late to the party with this vote system thingy you guys have going on..i don't care! Just wanna know who penned this so i can check out their other work! Pretty pls?
SnapCrackledThePop chapter 1 . 5/16/2015
Aside from the obvious that story was actually fun and well written! Love to find the author!
JustARead chapter 1 . 5/6/2015
Well ;)
Guest chapter 1 . 4/25/2015
Very nice thanks! Laugh out loud three times I was like " for gods sake rosalie!" When she kept buzzing hehe! XD
Halle Alexis chapter 1 . 3/14/2015
This was amazing and I loved it!
ethelouise chapter 1 . 1/19/2015
Wow. Amazing one shot. I am a puddle right now. Sorry I wasn't able to vote in this contest. This story is winner!
JazzieJ7777 chapter 1 . 12/10/2014
WOW! Holy hotness batman...whooooo i need a cold shower now
sehkra chapter 1 . 4/15/2014
Holy shit! It's too late to vote, but if I could've, it would've been for this one for sure
231 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »