Reviews for Accident Waiting to Happen
yokai785 chapter 1 . 9/16/2002
very good! _ now update turnabout is fair play before i get angry.

-Dansama
Leina chapter 1 . 9/16/2002
Waaahhhhhhh! You ALWAYS do such GREAT stuff even if it's just a one shot.
Anni Mae chapter 1 . 9/15/2002
Kawaii yo! very cute, very remonisant of when Ryoga cut off Akane's hair.
Pyros-maniak chapter 1 . 9/15/2002
Are u gonna rite more?waffy stuff?Please?That waz like sooooooooooo kawaiiiiiiiii!
Stormlight chapter 1 . 9/15/2002
Awwww! That was such a cute fic! I didn't think it was wierd at all. _
chibi-chan chapter 1 . 9/15/2002
that was soooooooo sweet!

_

i look all the waff! that was really really cute! you should write more inuyasha stories cause ur sooooo good at writing!

i love your other stories to. .

chibi-chan
GriffinWisdom chapter 1 . 9/15/2002
i like that! Inuyasha ranks among my top faves, and that was really... nice!
yasha chapter 1 . 9/15/2002
plz tell me when u update
Inaho chapter 1 . 9/15/2002
Kawaii...I guess it's a good thing she's not like Akane. Now, if it had been Sango...well...heh. Very glad you posted.
Naatz chapter 1 . 9/15/2002
i'm not asking, no no no no no. i'm just reading. and comparing. lol. FINALLY something to compare. :)

oi... i pitty kagome. always in the middle... :/

that sounds like inuyasha! ;;

i'm trying to decide wether {?} inuyasha is overeacting or not. O_o

you're mean! and it's SHIPPOU! that little fox! you know him! *angry*

ooc. sorry... :/

inuyasha! that's my inuyasha! *proud*

*pout* ooo! don't tell me he's yours...

eep. what? O_o it reminds of 'ranma' from some reason... :/

dammit! the window of the fic was closed by this evil laptop!

he... appologized?... O.O

oi. i'll kill him!

poor, poor shippou... -;

since when miroku isn't listening to them?

you should've wrote "the breeze played playfully with her remaining hair"... :P

ooooooiiii! SWEEEEET!

EEEE! that was...

Meduza
Koneko too lazy to sign in chapter 1 . 9/15/2002
wow! this was a really great story! i actually cried it was SO cute! Your'e frieds had good reason to make you post it!
Char chapter 1 . 9/15/2002
Awww... that was soooo cute _! Well done
Cataluna chapter 1 . 9/15/2002
awww... that was so sweet, i'm glad you posted it. Now... *POKE* next chapter of Turnabout please!
Keolla chapter 1 . 9/15/2002
Onee-channnnn!

That was so cute!

And so funny!

And that was so fluffy!

That was adorable!

That...!That...! That was so gooooooood!

i loved it!

. Bad Inuyasha cut of Kagome's hair but awwwwww. His guilt...I can almost see it! *swoons*

This story is ADORABLE! _

-Kit-
164 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11