Reviews for Sasori
BestOfLifeAnime2006 chapter 17 . 9/5
Please Update. I love this story.
CampPillow chapter 17 . 8/13
Man, I loove your stories “they're like a piece of art, un!”. Seriously though, they make me laugh and smile all the way through, I enjoy reading these and really hoping to see more. I hope you are doing well these days as I send you my (our) love! (σ)σ..:*
thefabulousrat chapter 17 . 5/30
zetsu maybe?
OnceUponAnAubi chapter 17 . 5/10
I freaking love this continuation of Sakura!
AnimeAxe chapter 8 . 5/4
I can't remember well but was this scythe also linked to rotted rowen? There was a spine scythe I swear that Narrcia was trying to use or something hmmmmMm
Guest chapter 10 . 1/29
I'm confused. Is this all a hallucination?
JustNormal chapter 17 . 1/6
I'm stupid... so I had this weird imagination in my head where madara pins sasori to a wall. AND I KEEP IMAGINING THAT IM SO WEIRD. And no it's not romantic or lovey dovy, but sasori uhh blushes? But he cant see it. BLEH I suck, I've always wanted to make a fanfic but noo I suck at grammar and I'm not good with fighting scenes, I'm just good at talking scenes.. kinda
JustNormal chapter 16 . 1/2
NOW THAT SHE REVEALED HER GENDER, I HAVE DECIDED THIS MADARA X SAKURA/LILY/SASORI
JustNormal chapter 10 . 1/2
I'm at the end of chapter 10, and I really hope she stays because I'm making secret fanfic ships in my mind
Guest chapter 17 . 12/17/2020
Aw too bad this was discontinued i really liked the madara/sakura/hashirama trio

And i super shipped sakura and madara they sounded really cute

And also because i ain’t satisfied with the canon sakuraxsasuke ship cuz sasukes just so socially awkward it just feels like hes a mysterious tough guy that likes to tease his wife (sexually or otherwise) with the abandonment play (but its kinda keeps going)

No freaking wonder sakura destroyed her house (with one punch) when she snapped at he child~! The girl needs some lovin(fucking, if u don’t understand for some reason) from his one armed hubby
Guest chapter 8 . 12/17/2020
I really really feel bad for sakuras harem back home
Yuuki707 chapter 1 . 11/25/2020
This is one of the greatest fanfics I have ever read literally I enjoyed every moments of it and it made me soooo happyy! I love sasori/ sakura so much, she is just such an awesome OC and I love the flow of the story and the relationships sooo much, you are my fave fanfic writer and thank u for writing such great stories!
SkullRaid chapter 8 . 11/16/2020
uh heart attack and died...?
DEATH NOTE
DEATH NOTE
DEATH NOTE
BRING OUT L I WANNA BE RAILED
euphoriix chapter 12 . 10/8/2020
XXDDDDDDDDD
Bb34 chapter 17 . 10/2/2020
This was great
2,615 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »