Reviews for Fragments
serile chapter 2 . 7/18
Wow I keep reading and the waterworks flow.. another great one..
CassieFujho12 chapter 2 . 9/3/2015
Huks... I tried to not cry.. tried.. T.T
Artistic Thinking chapter 2 . 8/30/2014
Oh my gosh ! I love this story but seriously you asshole! You made me cry! I'm freaking crying because of misaki and usami... But seriously I love this story soooo much
sabichou chapter 2 . 6/15/2014
Thank you now I seem awful, I'm criing like a little girl... You're a terrible sadistic, and I'm a pathetic masochist to read it and reread it, and to loved it

I thought about this end at the beginning of the second chapter, but I said no it's impossible with Sumi, the reunion, Nowaki, Misaki himself, Haruhiko, I tried to convince myself and then in the end I was right, I should hate you, but how can I ? your fanfic it's excellent ! And I agree with you it's sad to say that with couples that can't be together there's beauty in it, but here I would have like a last meet between Usagi and Misaki, or Usagi to go to the grave

Thank you very much for this fanfic, I'll read some of your fanfics so it's not the last of my reviews, I hope I won't cry, but I don't know why I think with you, my dream won't come true

PS: In fact right now I hate you, I cried again just because I remembered it xD
Zombie girl kawaii 432 chapter 2 . 6/5/2014
Such a sad story I almost cried /';D
tarepandabear chapter 2 . 4/2/2014
i was so speechless for like almost five minutes, absorbing all the feels... TT u kno?

i just noticed that you have a lot of junjo angsty stories... i hope you could also spare some time making bunch of sekaiichi angsty stories too.. even tho its only oneshoots pleeasee?! your stories are way too good and i really want more of sekaiichi moments... it may sound demanding from me tho...ehehehe
Trahnael chapter 2 . 2/21/2014
Hello again, shuusetsu-san! I finally found a free time I can spend on reading I've been wanting to read!
.
...
You made me cry again...
...
.
You know, my mother once said that I have to be thankful when my sad stories make my readers cry (i don't have one here, though)... because that means those stories are able to affect the readers' hearts.
_
You asked for thoughts, I'm giving you mine as an admirer of your stories...
Stay awesome!
:D
duchessme chapter 2 . 2/17/2014
whoa what a teary-filled end
Ino Death chapter 2 . 2/17/2014
Shuu i think you like making me cry
Mara911 chapter 2 . 2/16/2014
I- It- the- tha- but- it- wha- *Head hits keybored while crying endlessly* (I literally couldn't speak for a minute after reading this. ;_;)
inkdream chapter 2 . 2/16/2014
Oh my oh my oh my;_;
I cried like a baby while reading this... WHYYYY D''':
It's sooo good, but so saaad aaaaah
RENAImochi chapter 2 . 2/16/2014
OH MY GOSH YES HANYUUUU HE WAS JUST AWESOME OMG OMG OMG ok lol sorry for that, anyway i guess i understand how you find that beautiful, kinda like romeo and juliet? Haha i dunno, we-ell seriously thank you for the upate and coincidentally i was hearing tragic vocaloid songs while reading this -_- needles to say, i think this made me die a little inside...
na-ka-ma284 chapter 2 . 2/16/2014
This is painful to trink about, somehow recalling this story is very painful.
But I think I missed something. Probably because I didn't read the first chapter again, but if Misaki was dead who was the boy in the beginning where everyone said that they shall never tell Akihiko about Misaki? And who was the boy standing near the streets where Akihiko talked with him? I would guess it was Misaki's ghost only Akihiko could see but I highly doubt it...
tiara calla chapter 2 . 2/15/2014
Well it a sad story but hey i found it really beutiful. Because Misaki love for Usagi is so pure,he didn't want that Usagi do recless thing and look out for him until they were reunited :)
Sorry for the babling here.
KuroNoKiseki chapter 1 . 12/16/2013
There's a story that I wanted to share, the irony of living in this ugly yet beautiful world, blossomed with -

Painful truth: You cannot marry anime characters.

Lust: For homework to be banned.

Greed: Wishing for 1GB internet connection speed.

Delusions: Every hot guys are gay.

Betrayal: Supposed to do homework but ended up reading this fic instead.

Wrath: Teacher is not amused.

Deception: "Some aliens from outer space borrowed my homework to study how the human brain works."

Tragedy: Getting slapped by teacher.

But at the times we had pain, there are times where we had -

Peacefulness: Standing in the corridor doing nothing.

Benefit: Not listening to teacher's boring lecture, BLAH BLAH BLAH BLAH BLAH x 10000000000

Solution: Sneak up to the school's computer lab, using the internet till the next class

Happiness: YAAAAAYYYYYYY :D

I'm thankful to be born.
24 | Page 1 2 Next »