Reviews for A Cup of Kindness
Amelia chapter 19 . 1/22/2014
I really want a sequel! Please! I kinda want a bit of willow bashing though like she gets jealous of Buffy because of oz and like turns into dark willow again or something I don't know. I just really want a sequel!
SlytherinQueen86 chapter 19 . 1/16/2014
This story was awesome! :) Please do a sequel? :)
BuffyandDracoLover chapter 19 . 1/15/2014
I am hoping for a sequel. This is just to juicy to end right here. plus I love the Buffy/Oz pairing. I want to see what happens between everyone. This was an amazing story.
TieDyeJackson chapter 19 . 1/11/2014
Though the lack of annoying scooby death is not present, I will take them realizing they are jerks as a consolation prize.

A werewolfslayer hybrid is gonna wreck some shit. Breaking out the five dollar words with dichotomy lol. I love angry Giles when he goes off on someone for not doing the smart thing, he's just so...british in his anger, The ring scene was just wonderfully warm and my fave part of this fic. You write ethan very queen like lol.

The engagement was awesome and the picture was so sweet. Them taking over a pub is a bit crazy but hey that is what the land of fanfic is for.

What the Heck Anna ?! Seriously amnesia back to the point of season 2 finale !? You know how to end a story and you are master at driving me out of my gourd ! And I'm sad both my story votes are for the ones that are ranked 2 and 3 damn my off the beaten path loves lol.
Titan76 chapter 19 . 1/11/2014
Never would have put Oz and B together before reading your story, but totally LOVED it. (Also didn't hurt that I can't STAND Kennedy, so . . . LOVED it MORE!)

Sequel please!
serenitie1 chapter 19 . 1/10/2014
oooooooh. Good ending. I liked the whole story. I'll keep checking on your profil in case you post a sequel.
TieDyeJackson chapter 15 . 1/10/2014
Even without the curse, Dawn deserves a brick upside the head. Oww, you pulled out the season 6 card , you bad girl. I never thought I would ever see a tender moment between Buffy and Ethan ever but Huzzah to you for pulling it off lol.

What the heck just happened , I thought Kennedy was a good little lady and I like her more than Willow actually so it saddens me to see her evil. But still only my second complaint in an otherwise wonderful story and we all can't have our cake and eat it too.

Does Xander have to disagree with anything anyone says ever ? lol, I think its hardwired into that boy. I also stand by my previous oz tearing apart Dawn comment. lol, to the saving the ex comment and I think i love you just a little more for the spike shout-out at the end of that chapter.

I was expecting an epic battle here so I'm kinda sad that didn't happen but I'm eager to find out what all this is leading to so I'm not that disappointed. I could never be with your writing of course :)
Jhiz chapter 19 . 1/10/2014
ha... open questions are fine if you want to make another story off them. I always enjoy more to read.

Thanks for the second holiday fiction. I appreciate your prolific gifts to us.

Happy New Year! (and all those bloody feast days *grin*)
TieDyeJackson chapter 11 . 1/10/2014
Muhahaha , any Willow pain is like a symphony to my eyes , his barely passing acknowledgement sent her into a full whiny "what about me?" attack even though she should be grateful he is taking care of Buffy. Too bad all witches didn't melt with water.

Loved the shout out to Spike, his love and his sacrifice. It's like you are reading my feelings on the characters and putting them to page. Very emotion heavy chapter 8 and you paired it beautifully with that smoldering BOz kiss.

Can Dawn get eviscerated by Oz, just a tiny little bit ? My eyes cannot unsee Giles/Ethan but with all his true loves (cannon and major ship wise) dead, I'll take it as another part of the complex story.

I'm, of the group that was ok with Kennedy. I hated Season 7 minus the Spike speeches with an all encompassing fury and even though I thought the Willow love interest thing was stupid and unneeded , her character was well fleshed out and one of the only real 3D potentials.

Very very hot claiming chapter but the Spike lover in me growled just a tiny little bit lol. The tend to travel light comment made me laugh hard throughout the rest of the chapter .

I really like that Oz left everything up to Buffy , didn't think he should just do it because it was "Best for her" like everyone else in her life has. I thought the prev chapter was hot , it had nothing on 11!
TieDyeJackson chapter 6 . 1/10/2014
Man, you are a beast of a writer , I did not know I was behind this much lol, at the risk of burning myself out I may leave a comment every two or three chapters... but by Joe I am gonna catch up today lol. As far as this chapter you have captured the determinedness and the softness of Oz perfectly and slayed me (ha ha get it) with the caustic wit of both Ethan's and Oz's comments.
omslagspapper chapter 19 . 1/10/2014
"let me know if you want me to pry them free" - are you off yr dang ol diddly ding dang rocker or what? of course we do. at least, i do, and probably at least like 5 other ppl. it's a worthy cause! you know you want to!

it's really good how you ended it on a total cliffhanger liek what the heck is willow going to do? will she accept the boz that is and not the non-boz that was back in the time period of angelus? will willow turn to her (recent if you count amnesia) former mistress xander harris for comfort in this time of great confusion? will giles figure out how buffy did the thing with the scythe? will she ever be able to safely eat hella chocolate in one go again in her life? will she save the world from the overpopulation of slayerettes? inquiring minds want to know!

also how many puppies are going to be in the sequel and will they be golden retrievers or czechoslovakian wolfdogs? will there be a lot of slobber? if willow is ragey will kennedy's powersuck leave her in a state of helplessness to quench her intense rage? so many questions. i could go on... but i won't!
etraytin chapter 18 . 1/9/2014
Such a good story, such a sweet ending (or almost-ending)! I have followed along eagerly every day. Thanks for sharing your work!
omslagspapper chapter 18 . 1/9/2014
haha "the wolf's lady" typical ethan...

also lol at dawn and xander being lil derps

and for giles sending all his things away for a later date of discovery

also i loled so hard at oz being a 'retriever'
like wow couldn't think of a more dog named career for him haha
serenitie1 chapter 18 . 1/9/2014
The chapter is filled with a serene happiness.
I like this chapter.
Jhiz chapter 18 . 1/9/2014
Your final line of this chapter almost seem like they could be a great final line for a story (although I know that you have the whole retracting thing yet to address and Willow finding out about Oz and Buffy so not the end yet).

Anyway, thank you for another great update!
83 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »