Reviews for Opposite sides of the tracks - SasuNaruSasu AU
Voulve chapter 10 . 8/24
That chapter is getting me really emotional. First Sai trying to start from scratch and not hurting Naruto in any way *~* then Sasukes confession about his reason for being there ten years ago and how he wanted Naruto to be his friend and how Naruto gets over his insecurities and how he meets the children and how they accept him and how they connect with each other after Naruto telling them their lifestory. Pricipial ther unity and protectivness in this ragtag group of children. That's all so damn heartwarming! Especially that they alos get Sai to care for them and how that begins to heal his psyche.
Voulve chapter 9 . 8/24
Yeah, full takeover - Madara and Danzo taking care of - poor Deidei had to put up with bombing not in his standard xD And I find it great, that Gaara now has his own organization ;3
I don't think that Sai has really done something - hopefully my believes in him ain't misinterpreted - please don't dissapoint me, Sai _
Voulve chapter 8 . 8/24
Now its getting bloody :) And Shikamaru and Temari, heeeh? I wonder if they could get together...and in all honesty I do feel a little bad for Sasuk, he just got his two favourite persons back and now they're kinda leaving him behind. That feeling of being useless in such a situation must suck royally!
Voulve chapter 7 . 8/24
Awwwe familiy reunion! And while I can understand how dangerous it is for Naruto & Co to let Sai live I also really adore Naruto that he gave Sai a chance to learn something different than just being s sociopathic asassin! Though now I really wanna know what exactly Gaara meant with Narutos children...could that be Konohamaru and his little gang?
Voulve chapter 5 . 8/24
Naruto really did find out a lot. I truly like the relationsship between Gaara and Naruto and also Temari, a siblinglike bond eh? And trunken Tsunade, yepp I can totally imagine that xD
Voulve chapter 4 . 8/24
Damn I really like this story, you write that so vivid!
I find Hinatas Business kinda intersting and wow how she brought Narutos desires out of him. I bet Sasuke would never think that thaat gaze if Naruto on this photo was for him ;3 - Blond, athletic and adventurous, eh? ;3
Cafrye chapter 10 . 8/23/2018
Naruto loves his flowers, let him pick the flowers!

This was amazing!
Cafrye chapter 8 . 8/23/2018
Gaara and Naruto are usually viewed as evenly matched, is Gaara is better because he is so insane? Please be nice and don't kill too many people off.
Cafrye chapter 2 . 8/23/2018
this is getting very interesting . . .
gindensmi chapter 10 . 6/1/2018
This was well done! Looking forward to reading more!
Brenda247 chapter 10 . 4/21/2018
They are so beautiful that's why they DESERVE to stay together .Thank you for sharing this story.
Leenaren chapter 10 . 3/22/2018
Thanks a lot for all of your fictions, I really enjoy to read your work
Menma Kamikaze chapter 3 . 2/23/2018
this is amazing finally a something good to read
Miratriarch chapter 4 . 1/5/2018
i guess that kishimoto should've asked you on how to deal with female characters
starkdaisies chapter 10 . 12/30/2017
Oh my god! How do you come up with those ideas. This is one of the very good fanfic involving yakuza. I really like the way you make Naruto and Sasuke be more soul mates than soul brothers.
262 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »