AMA: Bleach Style

Chapter: 15 FINALLY!

Crystal: -avoids all of the horrid things being thrown at her- I AM REALLY SORRY GUYS! I HAVNT UPDATED IN LIKE FOREVER! I've been busy, and not in the typing mood….but LOOK! WE GOT A NEW TV! -points at TV-

Theo: Yeah, Crystal actually saved up her money for one.

Crystal: I GOT A LAPTOP! I NAMED HIM MONSOON! AND THE ROUTERS NAME IS KETREYU! TOGETHER THEY SHALL MAKE INTERNET BABIES!

Everyone: O.o

Crystal: -starts humming to A Little Piece of Heaven by A7X-

Theo: -throws shoe at Crystal-

Crystal: OW! Umm…yeah…well I would like to thank Kuro-puuAndFaiLuvers for being cool and sending me threatening emails! Thanks to her, I have updated! She gets to be…dun dun dun…our special guest! Greetings to Kisa!

Theo: -makes Kisa randomly teleport here-

Kisa: HI! -waves obnoxiously-

Crystal: -hands Kuro questions- Yeah I had to email these to myself for multiple reasons that I'm not going to explain, and sit there and wait forever for the email to come, refreshing my page madly, so don't loose them.

Kisa: Mi won't!

Crystal: Good -sticky note falls from sky and lands on crystals head- What the… -pulls sticky note out of hair- NOTE TO SELF: Answer the toothpaste question.....

Theo: Well that's….odd…

Crystal: Yeah….oh well! -throws sticky note over shoulder- Lets start!

Kuro: lol this is i have a question for Noitora- why do you think your the stongest espada when your rank is number 5?

From: ichirukifan

Noitora: …..

Crystal: -hits with shoe- That was a horrid answer! Oh well…I'm too tired to complain more than that…

Noitora: -wins-

Kuro: What is the point of asking characters stuff if they are OOC?

From: person

Crystal: Ummm….well….it keeps your eyes open to all the possibilities!

Theo: You stole that from a song!

Crystal: So! I don't even know what song it is! It just reminds me of Bridge to Terebithia or however its spelled and NO SPELLCHECK YOU CANNOT HELP ME!

Theo: Uh, the book is right there on your bookshelf.

Crystal: Shhhh…..

Kuro: MOSHI MOSHI! YOU ALL JERKS! SORRY PANDA-CHAN CANT REMEMBER WHAT QUESTIONS WERE ASKED! *glares* PANDA-CHAN HATE YOU GIN ICHIMARU! YOU CURSED! SO OK OK FOR EVERYONE, WHATS YOUR FAVORITE PLACE IN DE WORLD!?!?!?! AND GIN, WHY ARE YOU CURSED!?!?!?! AND WHY YOU TORTURE PANDA-CHAN WITH YOUR CURSE! IT NOT NICE MAN! ... yeeah panda-chan got no question to tell you the truth... well buh-bye for now! Meow :3

From: Panda-chan likes... ceeeereal!

Gin: HOW AM I CURSED!?

Crystal: -laughs at Gin-

Everyone: Japan

Crystal: I paid them to say that…

Kuro: why thank you for putting me in your story! ^^

From: FreeFly629

Crystal: You're welcome! Thank you for reviewing!

Kuro: HI CRYSTAL-CHAN! Ok several things: 1)RANDOMNESS ROCKS -glomps crystal-chan and hands out cake- 2)Shiro and Kenny RULE -glomps both- 3)vote yes to Ichigo kissing Rukia, NO to Shiro kissing Momo 4)uh...MOMO BACK OFF SHIRO'S MINE! but momo's still awesome 5)Kenny will you at some point carry me around on your back like you do with Yachiru please? 6)can I please be a guest on the fanfic 7)if I am a guest can you please call Kira "Izuru" instead so that there's no confusion...and I think that's it...oh! 8)to Rukia and Ichigo: just admit it, your in love with each other and Ichigo I am with the few people who DON'T think your gay...ok BYEZ -Kira

From: kiraandagito

Crystal: Ha, I think you're the guest right now. Unless I'm confused.

Kuro: -jumps on Kenpachi's back-

Kenpachi: -explodes-

Ichigo: About time…I'm not gay whatsoever

Crystal: I don't remember much from my last fourteen chapters of this story O.o

Kuro: I realize I reviewed on 14 and then 13 but there was one more thing I fogot to put in my other one and you can only review once for chapter. My vote is Yes To Hitsugaya and No to Ichigo. Because Ichigo knows he's gay and wants a three some with Byakuya and Renji! From: Niji Suta-Raito

Crystal: *busts out into insane laughter*

Ichigo: Shut up!

Kuro: kira: hi again crystal-chan! randomness still rocks ^_^ omg...i just readthe fanfiction rules and crap for stories...this is so screwed up. i hope noone is cruel enough to tell about this Q&A thing cuz this fanfic is so funnyand i would b so sad if it got taken off. but the no Q&A rule is so jacked ..and we changed our name(previously kiraandagito). and hi again kenny andshiro! ok...yea rly dont have any questions...cya later! .From: kiraanddeidara

Crystal: You're back! Yeah, I think it's kind of stupid that we can't do things like this. My Naruto and Fruits Basket stories were deleted because of that. I think I might start a Black Cat one O.o but I'm pretty overwhelmed right now, and It's just summer!

Kuro: OMG lol i luv this hahaaOMG lol this is so funnyy and can i send in a question??this is forichigo...ok no offence to ppl out there but ichigo um what do u think ofrukia??! From: emo1girl

Ichigo: I refuse to answer that.

Crystal: Ichigo you're no fun!

Ichigo: No Crystal, you're just not creative

Crystal: …touché.

Kuro: CRYSTAL-CHAN!AWESUM STORY!!ok i have a few questions!for ichigo:1)Y DONT JUSTCONFESS TOO RUKIA THAT U LIKE HER?!!PSH!!2)ORIHIME OR RUKIA??EH??if u dontanswer i'll shove a pie in ur face!3)what do ya think of rukia?ANSWER ORELSE!! ok time for rukia 1)Y DONT U CONFESS UR FEELINGS FOR ICHIGO? and RENJISCREW OFF!2)do u like renji more than a friend?! ok time for shirochan/momo!:ok MOMO/SHIRO CHAN JUST CONFESS UR LOVE FOR EACH OTHER we all knowu love each other!!momo:did u ever love aizen?I MEAN SHEESH HE almost KILLEDSHIRO CHAN!ok thats about it o and crystal-chan i DARE U TO STEALHYORINMARU!and and BTW kenpachi...ur just kinda wierd no offence...BUT GIN ANDSHIRO CHAN U GUYS ROCK!! From: emo1girl

Ichigo: Uhh…because I'm cool like that, and…Rukia, I guess. Didn't you already ask number three?

Rukia: I'm not sure what to say…questions like these are starting to get obnoxious! -slaps both Ichigo and Renji for no reason whatsoever, blaming them for the questions-

Ichigo and Renji: awwww

Crystal: Well…uh…I've lost creativity, so I'm not even giving the others a chance to say anything. I'm sorry!

Everyone else: Yay!

Kuro: Okay I just have to say this story rocks and in chapter 9 uryu said Hn andthat is Sasuke's word not yours four eyes and i also have a question I saw apicture of a bunch of bleach guys making out and it was drawn by one of myfriends I just wanted to know if you guys would really do that and Ichigo ifyopur not Gay then ask a girl out and if you don't you are so gay.

From: bloodyrose1126

Guys: We're not gay!

Crystal: oOo, I kind of want to see that picture…

Theo: -slaps Crystal-

Crystal: OW!

Kuro: OMG*Dies Laughing* *Comes back to life* Okay question one for Renji. Do youhave an Obsession with red headed guys. Answer truthfully I've seen thepictures on the internet. Also Gin would you marry my friend. She loves youeven though your evil. And a note to Kenpachi. You can't escape this timeonce I get you I'm tying up in my basement again.

From: FanGurl17

Renji: What!? No!

Gin: ….no thanks…

Kenpachi: ….These are getting really creepy.

Kuro: Girl, you need to update soon. Or else ppl are gonna start flaming you orsomething. Plz update soon-ish. DX ~Kuroluver From: Kuro-puuAndFaiLuvers

Crystal: I know this took forever! I apologize to all!

Kuro: ok i'm sorry but Karin is right too much random hurts my head anywho Ichigoare you gay for moleman XD and everyone else i dare you to hit ichigo with live tuna From: Plumalchemyst

Karin: -wins-

Ichigo: -explodes- NO

Renji: That sounds like fun! -pulls tuna out of no where and starts beating Ichigo with it-

Ichigo: AH!

Kuro: Ugh, I already did a review for chapter 14, so I gotta go to chapter 13 inorder to review...:( Anywayz...UPDATE! Plz, I'm begging you, update, so I cankeep my sanity. From: Kuro-puuAndFaiLuvers

Crystal: I'm sorry!

Kuro: Soi fong when will you admit you love Yoruichi!ITS SO OBVIOUS!! From: DAREDEVIL

-awkward silence-

Crystal: Yuri! Whoot!

Kuro: Ok I've got a question for Ichigo. Well... several actually. Please don't bemad. 1)Are you in love with Grimmjaw or Aizen and if you had to choose whichone?. 2)Are you aware of all the fan storys out there about you and Ulquiorradoing um... stuff you should only do with the opposite sex. 3)If the SoulSociety were to ask you to become a captain would you? And if you did, whichsquad? We all know you would make a great captain and you and Rukia could betogether forever. You two could even made out in the captains living room. I'msure they won't mind there's a LOT of space. From: SteelShadowFang

Ichigo: No, and If I had to choose…I don't know, Grimmjaw I guess. I don't want to know. Probably, I don't know till it happens. Don't know what squad. How do you know there's a lot of space in the captains living room!?

Crystal: What happened to Renji?

Ichigo: -points at the TV where Renji had gotten his head busted through the screen-

Crystal: NO NOT MY NEW TV!

Theo: Uh hey, Crystal, we ran out of the questions you said you wanted read today.

Crystal: Oh well, I guess we're done for the day! Sorry for the OOCness and the short answers! Oh, and there are Two really big questions that I didn't feel like answering today so they will be answered in the next chapter! If you didn't see yours in this one, expect it in the next one! Thanks for waiting guys! Byebye!