Hello again! I'm back from vacation now so here's another chapter :) I warn you though that it is chapters like these why this story is rated T. I'll say it again in bold since most people (me included haha) tend to skip author's notes…

WARNING: This chapter is meant for a more mature audience, soo read at your own risk.

Anywho, enjoy yet another Cullen chatroom :)

DisasterInProgress has entered the chatroom
WrestleMeMania has entered the chatroom
AllAboutMe has entered the chatroom
Mr. Music has entered the chatroom

DisasterInProgress: It starts in my toes
and I crinkle my nose
wherever it goes, I always know
that you make me smile
please stay for a while now
just take your time
wherever you go

WrestleMeMania: Ahh I love when chatrooms begin with a song

DisasterInProgress: me too! I love this song!

AllAboutMe: you know what its about right?

DisasterInProgress: …love?

AllAboutMe: uhh kinda…more like love making..

DisasterInProgress: what?

WrestleMeMania: Bubbly is about the big O?

AllAboutMe: Yea, didnt u know?

WrestleMeMania: nope..well I guess it makes sense…

DisasterInProgress: wait!

DisasterInProgress: I still don't know what you r talking about

AllAboutMe: your innocence is cute, bella

Mr. Music: Only you could manage to sound condescending through instant messaging.

DisasterInProgress: haha

AllAboutMe: oh shut up

WrestleMeMania: I wonder what other songs have hidden meanings?

AllAboutMe: hmm do u know White Houses by Vanessa Carlton?

DisasterInProgress: yea I love that song!

WrestleMeMania: whats it about?

DisasterInProgress: a group of girls that live together and how they grew apart later in life

AllAboutMe: nopee

DisasterInProgress: what?

AllAboutMe: My first time, hard to explain
Rush of blood, oh, and a little bit of pain
On a cloudy day, it's more common thank you think
He's my first mistake

AllAboutMe: Its about losing your virginity

DisasterInProgress: WHY ARE U RUINING ALL OF MY FAVORITE SONGS?

Mr. Music: Grrr

AllAboutMe: Oh calm down Edward, I just tell it like it is

WrestleMeMania: at least they're subtle about their meanings

DisasterInProgress: what? Some songs aren't?

WrestleMeMania: I wanna do it till the sun comes up
till we're both so good and sweaty that we can't stand up

DisasterInProgress: Oh my.

WrestleMeMania: I wanna go until the neighbors all complain,
cause they heard somebody scream and they think we're both in pain

DisasterInProgress: did u hear that?

WrestleMeMania: hear what?

DisasterInProgress: the sound of my innocence disintegrating

AllAboutMe: haha

WrestleMeMania: I got both hands on the wheel while you got both hands on my gears
By now, no doubt that we were heading south
I guess nobody ever taught her not to speak with a full mouth
'Cause this was it, like flicking on a switch
It felt so good I almost drove into the ditch

DisasterInProgress: Thats just wrong…

Mr. Music: I think it's time we ended this…unusual conversation.

WrestleMeMania: WAIT WAIT

AllAboutMe: yes?

WrestleMeMania: one more!

WrestleMeMania: Better all together than just one at a time ;)

Mr. Music: Ugh.

DisasterInProgress: Ew.

DisasterInProgress has left the chatroom
Mr. Music has left the chatroom

AllAboutMe: I think you scared them away emmy

WrestleMeMania: But I have another!

AllAboutMe: Whats that?

WrestleMeMania: You look so much cuter with something in your mouth ;)

AllAboutMe: …I think we can finish this conversation in our room, don't you think sweetie?

WrestleMeMania has left the chatroom

AllAboutMe: Hehe

AllAboutMe has left the chatroom

::

So what did you think? I hope these newer chapters are decent compared to how they used to be. I am totally open to any criticisms you might have (as long as they are constructive!) so feel free to let me know in a review! Compliments are always welcome too ;) haha

Also, if there is anything you want to see in a chatroom then let me know! I'm open to ideas and I will definitely give you credit for anything I use!

Thanks!

*Kelsey*