Final battle. Hogwarts. Harry has just killed Voldemort.

HARRY: I've killed him. We've won.

ORDER MEMBERS: YAY!

HERMIONE: I am going to kill you Harry!

HARRY: Why?

HERMIONE: Because you killed Voldemort.

HARRY: And?

HERMIONE: He was my husband!

HARRY: Huh?...Oh My Merlin

RON: I didn't know you were married Hermione.

HERMIONE: It was a secret

GINNY: So are you Good or Evil?

HERMIONE: Evil. And I'm gonna kill you all.

(Hermione disappears with the Death Eaters)



Far away. Unknown location. Throne Room

HERMIONE: We are gonna kill them all!

RANDOM DEATH EATER: How are we gonna kill them, My Lady?

HERMIONE: I don't know… We will seduce the Order members onto our side.

LUCIUS: How? With money or sex?

HERMIONE: Both

SEVERUS: I take money

LUCIUS: I take sex

HERMIONE: Okay. Just do it

(Death Eaters go. Hermione goes to seduce Remus)



Remus house in London. Scene lets in his room.

HERMIONE: Hi Remus

REMUS: Hi Hermione. Your evil now aren't you?

HERMIONE: Yes. Join me!

REMUS: I don't know.

HERMIONE: (Puppy dog eyes) Please. Pretty Please.

REMUS: Okay. What do I do?

HERMIONE: (hands Remus some paper) Go there and wait for me

REMUS: Bye

(Remus goes to secret location. Hermione goes to seduce Sirius)



Some muggle bar in the countryside.

(Sirius is sitting at the bar drinking whiskey, Hermione sits next to him)

HERMIONE: Sirius. How are ya?

SIRIUS: Good. You?

HERMIONE: Same. Wanna join the dark side?

SIRIUS: Why not. Yeah I'll join

HERMIONE: (hands a slip of paper over to Sirius) Go there and wait for me

SIRIUS: see ya

(Sirius goes to Secret Location. Hermione goes to seduce Charlie)



The Borrow. Charlie's bedroom.

(Charlie is sitting on the bed reading a book on mythological dragons.)

HERMIONE: Hi Char

CHARLIE: Hi Mya

HERMIONE: Doing anything at the moment?

CHARLIE: No. Why?

HERMIONE: Join the Dark side.

CHARLIE: Do they have cookies?

HERMIONE: Yes. Lots and Lots of cookies.

CHARLIE: Okay then

HERMIONE: (hands some paper to Charlie) Go there and wait for me.

(Charlie goes to secret location. Bill walks into room and hugs Hermione when he sees her)

BILL: Hi Mya.

HERMIONE: Hi Bill

BILL: Your on the dark side now, aren't you?

HERMIONE: Yeah

BILL: Can I join. The Light sides boring

HERMIONE: Yeah. (Gives paper) Wait for me here

BILL: Thanks. And see ya later

(Bill goes to secret location. Hermione goes to seduce Fred and George)



Still Borrow. Fred and George's room.

(Fred and George are sitting on their beds playing on their X-BOX 360)

HERMIONE: Hi George. Hi Fred

FRED: HI…

GEORGE: Mya. What…

FRED: Ya…

GEORGE: Up…

FRED: To?

HERMIONE: Planning to Kill Harry. You?

FRED: Same

HERMIONE: Wanna join the dark side?

GEORGE: Yeah

HERMIONE: (slips paper over to Fred and George) Go there. Don' blow up anything.

GEORGE: Mya…

FRED: Would…

GEORGE: Ever…

FRED Do…

GEOGE: Anything…

FRED: Like…

GEORGE: That?

HERMIONE: YES!

FRED: Fare…

GEORGE: Enough.

HERMIONE: Anyway. You can go now, I'll come with ya

(Hermione, Fred and George go to secret location.)



Secret Location. Throne room.

(Hermione is sitting on a throne of bones wearing a dark revealing dress. All the Order members apart from Ginny, Ron and Harry are now on the dark side)

HERMIONE: Thank you all for coming

EVERYONE IN THE DOOR: It was okay. My Lady

HERMIONE: Now that everyone in the order is on this side now, we gotta find another way to get to Harry.

REMUS: He would get everyone in Hogwarts onto out side.

HERMIONE: Good Idea

SIRIUS: So what are we gonna do with Ron and Ginny?

HERMIONE: We kill them. Slowly

FRED: I know how to kill Ron!

HERMIONE: How?

GEORGE: We take away all his chocolate.

HERMIONE: That should work. What about Ginny?

CHARLIE: We take away all her slutty clothes and her five boyfriends – not including Harry when I say five.

HERMIONE: My Zeus she is a slut. SIX boyfriends all together at the same time, without the other knowing. Doesn't she know how to keep her legs closed?

ALL WEASLEYS IN THE ROOM: No, Unfortunately.

HERMIONE: Anyway we will do that and then hit Harry where it really hurts!

DRACO: Where?

HERMIONE: In the balls.


Should I carry this on? Review and let me know. And there is a link to Hermione's dress on my profile