Being Stupid: Stupidness Forever

By: Atomic Kokoro

Storyline

First it was Blue Dragon, then Danny Phantom, then Dragonball Z and Astro Boy. Now, the Parasite Eve 2 Crew get drunk and start Being Stupid! Will they fall into the same fate?

Before You Read

I was bored and in a good mood. I had so much fun writing the others that I had to make this one. Let's review the Being Stupid series, in case you enjoy this one too much and wanna read more:

First Installment; Being Stupid (Blue Dragon)

Second Installment; Being Stupid: The Stupidness Goes On (Danny Phantom)

Third Installment; Being Stupid: The Stupidness Continues (Dragonball Z)

Fourth Installment; Being Stupid: The Stupidness Never Ends (Astro Boy 2003)

And the Fifth Installment; Being Stupid; Stupidness Forever (Parasite Eve 2)

Anyways, on with the very halarious story!

Being Stupid: Stupidness Forever

"Lemme hear you say WHAT?" Aya screamed, trying to a heavy metalist to a very soft piano song.

Pierce started hugging everyone. Eve brought out the rarely used video recorder and started recording everything, giggling. Rupert was laughing for no reason and skipping in circles.

I forget his real name, but Hal was bungy jumping off of a curb...or at least, trying.

Rupert tripped, fell down, and started crying. Then he yelled for Aya to pick him up, and adressed her as..."mommy"... Aya screamed in Rupert's face, "I'M NOT OBSESSED WITH JUSTIN BEIBER!" and ran away, laughing.

Rupert then sat of his head (I guess?) and Jodie randomly appeared, screamed for twenty hours, laughed for eight, then went back to work. "Does this gun use this bullets?" she said, then loaded the wrong bullets with the wrong gun and fired fireworks into the air.

"Ooooh, shiny!" Gary said from Dryfeild, somehow seeing them even though it was in the middle of the day.

Eve was hysterical with laughter, still managing to record everything.

Aya saw an NMC and kicked in the shin then ran away, screaming. She hid behind Pierce who was yelling (at the NMC), "Stop, or I'll say stop again!"

The NMC froze, watching all the confusion. Aya pushed Pierce, yelling, "Why do you have black hair?" when, clearly, he did not. Pierce started crying than started singing and dancing. Everyone joined in, dancing and singing,

(Here we go...)

"Yo-yo,

Hulla-hoop,

Baby, baby,

We okay!

Don'tcha turn your back to me,

Don'tcha say you forget me,

La, la,

Wonderland!

Baby, baby,

We okay!

Let's be stupid,

Let's be quick,

Let us jump over a candlestick,

Baby, baby,

We okay!

Yeah, yeah,

Yo-yo,

Hullahoop,

Baby, baby,

We okay!

Don'tcha turn your back to me,

Don'tcha say you forget me,

La, la,

Wonderland!

Baby, baby,

We okay!

Yo-yo,

Hulla-hoop,

Baby, baby,

We okay!

Look at the moon,

Look at the ground,

Look at me,

Baby, see, see!

Baby, baby,

We okay!

We okay!

Baby, baby,

We okay!"

Then, Aya kissed Kyle (who randomly showed up cause I just remembered him) and Eve laughed her head off. Aya blinked. "Huh? Kyle?" There was a moment of silence.

"Yeah?" he finally responded.

Meanwhile, Hal, Pierce, Rupert, Jodie all fell sleep upside-down on a one-person chair. Gary magically teleported to the bench and fell asleep upside down on the chair.

Another moment of silence between Kyle and Aya passed.

Suddenly, "WHY IS YOUR HAIR YELLOW?" and then she fainted.

After Notes

lol I have no internet connection, meaning no real song. So, I just made one up. It's pretty crappy. lol Whatever works, right? Anyways, the other installments are better than this, so be sure to check them out.

Also, Eve didn't blackmail them because Aya would ground her if she did. They kept it for good times sake.

AK Out!