QAfanfic NOT QUESTIONS ABOUT THE SITE
Since Q As are forbiden as stories, this forum is used as one instead. OCs, Authors and canon-characters are all welcome here.
New Follow Forum Follow Topic
« Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »
Arrancar open account

Noob: *Floating because of a green aura* I think you should go to Aphrodite. Hera's just a harvest god.

Ermac: *Lifting Noob* We think you should go to Zues next. His training should help you in your fight with Hades.

Noob: Aww, what do you know?

Ermac: *Drops him* We know many things you don't. Get some more experience before trash talking us, n00b.

Noob: GET OVER HERE YOU LITTLE SONUVA- *Gets stabbed with Scorpions chain, which his a note attached* *Reads the note aloud* "That'll be 10,00 Yen and Sub-Zero's head on a platter you copyrighting son of a bitch. With much hate, Scorpion. P.S. This peice of paper will explode in ten...nine..." *Own dialouge* Bull crap! *Crumbles it up and throws it at Ermac, who catches it and throws it at Apollo, whom it blows up on* Wow. That was unexpected.

Ermac: We do not see how that is possible.

ooc: ...What were we talking about?

7/5/2011 . Edited 7/5/2011 #301
seconda etapa

Pandora: Hera´s also the goddess of marriage... * goes to Hera next *

ooc: Sub-plots.

7/6/2011 #302
Arrancar open account

Ermac: We still agree with Noob.

ooc: Oh right.

7/6/2011 #303
seconda etapa

Pandora: * the usual introduction *

ooc: So, what subplot do you have planned?

7/6/2011 #304
Arrancar open account

Hera: Okay um...

*Elsewhere*

Hecate: *Following Riko in ghost-form*

7/6/2011 #305
seconda etapa

Riko: * looking around * Where the heck did mom disappear to?

7/6/2011 #306
Arrancar open account

Hecate: *Materializes* She went to go train.

7/6/2011 #307
seconda etapa

Riko: * shivers upon hearing Hecate and slowly turns around * W-What are YOU doing here?! * scared *

7/6/2011 #308
Arrancar open account

Hecate: Nothing really. Your mom is a god now, which makes me unable to do anything to you unless given permission or asked to.

7/6/2011 #309
seconda etapa

Riko: * sigh of relief * Good to know. ...Wait...MOM IS A GOD?!?!?!?! O.O

7/6/2011 #310
Arrancar open account

Hecate: Unfortunatly. Now she's taking the training I had to take. (Hecate was made a god by Artemis after she was killed by her as a human.)

7/6/2011 #311
seconda etapa

Riko: I see...

ooc: Um, wasn´t Hecate a titan who was allowed to stay cause she helped the olympians a lot during the titanomachy?

7/6/2011 #312
Arrancar open account

Hecate: Same thing goes for Veronica. Can't bother either of you, since you're technically demi-gods even though you were born before she became a god.

ooc: It's a different version of mythology. I always choose the version I find most interesting.

7/6/2011 #313
seconda etapa

Riko: AWESOME!!!!

ooc: Interesting. However, shouldn´t Pandora count as a god only after she has finished her training?

7/6/2011 #314
Arrancar open account

Hecate: However, because you weren't born when she was a god, you don't have demi-god powers.

ooc: Nope. The training is just to fully control them.

7/6/2011 #315
seconda etapa

Riko: Makes sense. I don´t mind it anyway. I´m fine with my current skills.

7/6/2011 #316
Arrancar open account

Hecate: Whatever...You ever been interested in magic?

7/6/2011 #317
seconda etapa

Riko: Um, what kind of magic?

7/6/2011 #318
Arrancar open account

Hecate: Any kind.

7/6/2011 #319
seconda etapa

Riko: Hmm, a few healing or stealth spells might be interesting. Or some that could be used for pranks.

7/6/2011 #320
Arrancar open account

Hecate: I never said I was going to teach you! But I might as well...

ooc: I got some two Gold Series packs, but got 7 gold rares instead of 6. One of them was the signed Obelisk the Tormentor before only available in the Shonen Jump!

7/6/2011 . Edited 7/6/2011 #321
seconda etapa

Riko: Why else would you ask me if I´m interested in magic?

ooc: Talking about lucky.

7/6/2011 #322
Arrancar open account

Hecate: Because I'm the goddess of magic.

ooc: Yeah. And I pulled TWO gold rare Black Luster Soldier - Envoy of the Beginings! My first ever! Now I have the begining and the end, bioches! By the way, what do you think of me making a Dark/Torture deck?

7/6/2011 #323
seconda etapa

Riko: Oh.

ooc: Sounds interesting.

7/6/2011 #324
Arrancar open account

Hecate: Anyway, you wanna learn magic or not?

7/6/2011 #325
seconda etapa

Riko: Would be interesting to learn a few new tricks...So yes.

7/6/2011 #326
seconda etapa

ooc: You there?

7/6/2011 #327
Arrancar open account

Hecate: Okay. *Cracks her knuckles* What do you wanna learn first?

ooc: Yup. And I hope you're not afraid of the dark. (If I can get the cards I need out, this deck is unstoppable.)

7/6/2011 #328
seconda etapa

Riko: Hmm, some spells good for pranking.

ooc: Dude, I´m awake in the dark and sleeping in the light. Of course I´m not afraid of it. But as for the duel, not today. You´re WAY too lucky to beat today.

7/6/2011 #329
Arrancar open account

Hecate: Okay. But first, how about a refreshing glass of water?

ooc: No. You will duel me. NOW! I always have good luck with packs. It's because I'm the Pack-Guru.

7/6/2011 #330
« Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »
Forum Moderators: seconda etapa Ignisha, InugamiGuru, Arrancar open account
Rules:
  • Forums are not to be used to post stories.
  • All forum posts must be suitable for teens.
  • The owner and moderators of this forum are solely responsible for the content posted within this area.
  • All forum abuse must be reported to the moderators.
Membership Length: 2+ years 1 year 6+ months 1 month 2+ weeks new member