Our Weird and Wacky RP
This started out as a Twilight RP, now you can bring in anyone you want from anything you want. OC's are more that welcome, too. Most of the characters there are OC's. Hope ya'll join us and have fun!
New Follow Forum Follow Topic
« Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »
ShayanaDaughterOfEmrys

(Oops, hi, Cordelia. Sorry, didn't see the post.)

4/23/2011 #31
StrangeThingsDidHappenHere

(Hmmmm)

Elias: *smiles, tilting her head up* You don't have to be shy around me, Delia.

4/23/2011 #32
Lost in a magic realm

(Thats kk XD)

4/23/2011 #33
SwitzerlandIsEffingAwesome

(WAT RULES HAVE U BROKEN)

EVERY RULE! :D

(im gonna have to report u 2 Nicol and Jordan)

OKAY!! :D I HOPE ITS ONE OF THOSE GOOD REPORTS LIKE WHEN YOU GET CALLED TO THE PRINCIPALS OFFICE FOR DOING POSITIVE THINGS. ^^

(well if u broke rules its not gonna be a good report and bye wat I c ur trying to cover things up bye those edited posts)

(hey here now.)

(is there an issue??)

YES JORDAN THERE IS A ISSUE! I AM A BAD PERSON. D: I BROKE THE RULES AND I HAVE TO PAY THE CONSEQUENCES!

PUT ME BEHIND BARS. DX

Jordan, Savanna put up some posts I didnt get a chance to c wat they said becouse she edited them and then addmitted that she broke the rules

Well this sucks. D: Its just like the time where I got caught cause i stole this chick's wallet. DX GAHH I SWEAR I NEVER STOLE THE MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O_o I AM HYPER.

( Pleas respect the rules)

(YOU KNOW WHO I SHOULD RESPECT!!

MY MOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM XD LMFAOOOOO )

( it isnt a joke)

Really cuz i find this fcking funny. but then again im so hyper i feel drunk. xDDDDDDDDDDDDDD

I am a really MEAN person. XDDDDDDDDDDDDDDDDD

4/23/2011 . Edited 4/23/2011 #34
Lost in a magic realm

Jeffrey: *kissing Lara**pulls her body closer*

Cordelia: *bites her bottom lip* I don't why I am that, but I just can't seem to help it. *smiles with a deep blush*

4/23/2011 #35
SwitzerlandIsEffingAwesome

Actually she still will cuz Jordan didnt care that i broke the rules cuz i always break the rules. ^^ I break the rules on every rp. :D

4/23/2011 #36
StrangeThingsDidHappenHere

Elias: *closing the little space between them, putting an arm around her* That's okay. We'll break you of it, yeah?

4/23/2011 #37
LaueeeCarter

(lmao XD)

Lara: *kissing him and presses herself closer to him* *whispers on his lips, between kisses* I love you...

4/23/2011 #38
Lost in a magic realm

(ROFL Bhanjii-chan. that was wow. lmfao. XD)

4/23/2011 #39
SwitzerlandIsEffingAwesome

XDDDDDDDDDDDDDD

Nixon: *Smiles and pulls away slightly* *murmurs* i love you.

4/23/2011 #40
ShayanaDaughterOfEmrys

(Sorry, Hannah!! Hi! *hugs*)

4/23/2011 #41
Lost in a magic realm

Cordelia: *leans her head on his shoulder**quietly with a smile* okay.

Jeffrey: *moves so he is now hovering over Lara supported by his arms**looking down at her**smiling* and I most definitely love you *bends down his head and kisses her*

(Nicole is waiting for the next chapter. I haven't finished writing it yet, I wrote a couple of pages though. I guess I should get myself together and finish that chapter. I'll see if I can write some more tomorrow. :))

4/23/2011 #42
StrangeThingsDidHappenHere

(:D HIIIII)

Elias: So how has your day been so far?

4/23/2011 #43
Lost in a magic realm

(Double post. DX)

Georgiana: *smiles and melts at his words* I love you too.

4/23/2011 #44
ShayanaDaughterOfEmrys

(I fixed it, Cordelia.)

4/23/2011 #45
I Am the Real Number Five

(hey guys)

4/23/2011 #46
Lost in a magic realm

Cordelia: *sighs* Long and empty. and yours?

4/23/2011 #47
I Am the Real Number Five

(nvm i gotta go to the doctor... be back soon)

4/23/2011 #48
LaueeeCarter

Lara: *warps her arms around his waist* *looks back at him, smiling* I love you too. *kisses back*

(Aw kk see ya :( )

4/23/2011 . Edited 4/23/2011 #49
StrangeThingsDidHappenHere

Elias: About the same

(NO SIENA DX)

4/23/2011 #50
Lost in a magic realm

(Thanks Aly :) I didn't mean to make that, I don't even know how it happen, why do they happen?)

(Hi Siena :))

4/23/2011 #51
SwitzerlandIsEffingAwesome

:D cool

Nixon: *Smiles and picks her up, goes upstairs and goes into the room that used to be hers, lays her on the bed*

SIENNNNNNNNNNNNNNNNNA!

4/23/2011 #52
I Am the Real Number Five

(i got a little time before i go)

4/23/2011 #53
SwitzerlandIsEffingAwesome

Where are you going? DXXXXXXXXXXx

4/23/2011 #54
Lost in a magic realm

(Aw bye Siena :()

Jeffrey: *smiles and deepends the kiss*

Cordelia: *curious* The same as mine, or the same as it usually is for you?

4/23/2011 #55
LaueeeCarter

(YAY!!! Hey :)

4/23/2011 #56
StrangeThingsDidHappenHere

(WOO :D)

Kira: *Sitting in the meadow weaving flower necklaces and covered in flowers*

4/23/2011 #57
I Am the Real Number Five

(the doctor, Savanna :/)

4/23/2011 #58
LaueeeCarter

Lara: *smiles and kisses him back just as deeply* *moves a hand on his back and rubs it gently* *her other hand holding his waist close to her*

4/23/2011 #59
I Am the Real Number Five

(buttt i don't have time to RP :()

4/23/2011 #60
« Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »
Forum Moderators: MorganaElenaLeFay RockPaperScissorsLemonSmut, VivianeLadyOfTheLake, BurdenedWithAGloriousPurpose, Gothicwolfgirl, ShayanaDaughterOfEmrys, LaueeeCarter
Rules:
  • Forums are not to be used to post stories.
  • All forum posts must be suitable for teens.
  • The owner and moderators of this forum are solely responsible for the content posted within this area.
  • All forum abuse must be reported to the moderators.
Membership Length: 2+ years 1 year 6+ months 1 month 2+ weeks new member