lil-ecchan
hide bio
Poll: So--what do you think, Hinata with Naruto or Kiba? Vote Now!
PM . Follow . Favorite
Joined 03-19-08, id: 1528912, Profile Updated: 01-09-14
Author has written 23 stories for Naruto, and Death Note.

"Sometimes I think I was born backwards. You know, come out my mum the wrong way. I hear words go past me backwards. The people I should love, I hate. And the people I hate ... (faints)" -- Effy Stonem (Skins)


--THANK YOU.


Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

X by Nerazzuri reviews
Apa yang kau pikirkan saat melihat simbol X? Sebuah variabel? Angka romawi? Atau kode untuk misteri tak terdefinisi? Rangkailah dengan sejarah dan konspirasi, maka kau akan mendapat jawaban pasti. GaaHina rules. Warning inside. Mind to Read and Review?
Naruto - Rated: M - Indonesian - Horror/Mystery - Chapters: 13 - Words: 47,786 - Reviews: 355 - Favs: 151 - Follows: 72 - Updated: 1/14/2013 - Published: 10/12/2011 - Gaara, Hinata H. - Complete
Kiss or Kill by Sukie 'Suu' Foxie reviews
Dewa Kematian pun datang menjemput. Satu demi satu nyawa terenggut. Cinta terkadang memang dapat menjadi kunci menuju maut. Dedicated to NaruHina Dark Day#1. Rate T semi M for the scene and conflict. mind to r&r? :3
Naruto - Rated: T - Indonesian - Crime/Mystery - Chapters: 2 - Words: 9,042 - Reviews: 45 - Favs: 17 - Follows: 10 - Updated: 10/31/2011 - Published: 10/27/2011 - Hinata H., Naruto U. - Complete
雨夜の星 by Hyuuga EtaMita-chan reviews
Harapanku, tersembunyi dalam balas dendam dan keputusasaan. Seperti bintang, yang bersembunyi ketika hujan turun di malam hari. Tapi, meskipun aku tidak pernah menunjukkan sifat asliku padamu sejujurnya, ada banyak bintang yang bertebaran di sekitar kita.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 2,069 - Reviews: 4 - Favs: 3 - Follows: 2 - Published: 9/14/2011 - Kiba I., Hinata H.
7 Years of Love by Inuzumaki Helen reviews
Kau dan aku. Selama 7 tahun. Bagi kita, tak ada kata ‘selamanya’.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Angst/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,418 - Reviews: 27 - Favs: 12 - Follows: 1 - Published: 9/16/2009 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Naruto Jadi Anak SMP by Ashoudan Zimmer reviews
NARUTO Nak SMP IS BACK Minna! Aku apdet langsung dua chapter! Di review dua-duanya yah!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor/Horror - Chapters: 8 - Words: 14,205 - Reviews: 81 - Favs: 14 - Follows: 8 - Updated: 6/11/2009 - Published: 12/16/2007 - Naruto U.
The Irony of Life by Guavary'DarkLavender reviews
Antara profesi sebagai pengemis, harga diri Sasuke, dan orang yang ingin dibunuh.R&R plz!
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,552 - Reviews: 28 - Favs: 18 - Follows: 1 - Published: 6/5/2009 - Sasuke U., Naruto U. - Complete
Noir Mademoiselle by Noctem Iris reviews
FINAL CHAPTER!
D.Gray-Man - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 9 - Words: 9,468 - Reviews: 48 - Favs: 2 - Follows: 1 - Updated: 2/18/2009 - Published: 1/1/2009 - Lavi - Complete
The Mansion by Sovereign64 reviews
Lenalee is afraid, frightened. She's trapped in a mansion filled with demons. And she desperately wants to get out. Allen X Lenalee. Please R and R. COMPLETE!
D.Gray-Man - Rated: T - English - Supernatural/Romance - Chapters: 9 - Words: 14,601 - Reviews: 63 - Favs: 34 - Follows: 8 - Updated: 2/10/2009 - Published: 1/22/2009 - Lenalee Lee, Allen Walker - Complete
Final Destination by Panik-kok-di-disko reviews
Asal kau tahu, Malaikat Kematian tak pernah berhenti berusaha mengambil nyawa yang seharusnya sudah diambilnya. Berhati-hatilah, dan bacalah petunjuk-petunjuk di sekitarmu... Truly inspired from Final Destination Saga. Read and review, please?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Suspense/Mystery - Chapters: 2 - Words: 5,999 - Reviews: 73 - Favs: 32 - Follows: 6 - Updated: 1/9/2009 - Published: 1/7/2009 - Hinata H.
Ghost Stories by Muggle 30.05.80 reviews
Kumpulan cerita hantu: Mimpi buruk 5 sahabat berawal dan bermula di suatu malam bulan purnama karena hendak menyelamatkan satu sahabat, empat yang lain ikut dalam penderitaan. -Final Chapter- dan Epilog. Please Read and Review. Doumo Arigatou Minna!
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Horror/Supernatural - Chapters: 5 - Words: 6,838 - Reviews: 119 - Favs: 36 - Follows: 11 - Updated: 1/2/2009 - Published: 8/16/2008 - Complete
Cinta & Luka by Yvne F.S. Devolnueht reviews
“Kenapa...? Sirik ya...?”, Kiba mengayun-ayunkan gantungan itu di depan muka Naruto. Dalam satu gerakan, Naruto mengambil gantungan itu. Dan menghancurkannya dengan satu kepalan tangan.“Ngga akan.” * read & review, please...? CHAPTER 02 UPDATED
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 2 - Words: 3,297 - Reviews: 33 - Favs: 8 - Follows: 6 - Updated: 1/1/2009 - Published: 12/23/2008
Unreached Love, A Bitter End by Noctem Iris reviews
LaviXOC. Death chara inside. Sangat OOC juga! Jadi, hati-hati, ya!
D.Gray-Man - Rated: T - Indonesian - Angst/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,360 - Reviews: 4 - Favs: 1 - Published: 12/24/2008 - Lavi - Complete
Malaikat Juga Tahu by Panik-kok-di-disko reviews
Aku, kau, dan dia, sebuah segitiga yang penuh drama. Antara aku dan dia, pasti akan ada pemenangnya. Songfic. ONESHOT. RnR please banget...
Naruto - Rated: K - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,573 - Reviews: 32 - Favs: 17 - Follows: 1 - Published: 12/23/2008 - Hinata H., Naruto U. - Complete
Point of View by Cloverfish reviews
Awalnya, kurasa peribahasa "menggarami lautan" berlaku untuknya.' Bagaimana pandangan seseorang berubah saat melihat orang lain menempa maut. Hinata's PoV.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 673 - Reviews: 8 - Favs: 1 - Published: 12/18/2008 - Hinata H. - Complete
Per voi, dare una Tuberose by omje-je reviews
Tak ada genangan darah. Tak ada jejak tertinggal. Yang pasti hanya onggokan daging tak bernyawa. "Apa... maksudnya ini?". /PRIMA/ #Bear's Breeches#
Naruto - Rated: T - Indonesian - Suspense/Crime - Chapters: 2 - Words: 3,442 - Reviews: 18 - Favs: 5 - Follows: 6 - Updated: 11/8/2008 - Published: 10/16/2008
Sempurna by raichan as rhodes reviews
Sasuke adalah makhluk paling sempurna yang Tuhan ciptakan untukku. Hanya untukku. Tapi makhluk sesempurna dia pun memiliki satu kekurangan fatal. -Sasuke x Sakura- ONESHOT
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 548 - Reviews: 22 - Favs: 10 - Follows: 1 - Published: 10/10/2008 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Melahirkan Itu Sulit by Arialieur reviews
Hinata mau melahirkan. Kiba kebingungan. Ikuti perjuangan Kiba menghadapi semua rintangan yang menghadang mereka! AU, KibaHIna, sedikit SasuNaru, ONESHOT!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor/Drama - Chapters: 1 - Words: 4,166 - Reviews: 30 - Favs: 25 - Follows: 1 - Published: 9/13/2008 - Kiba I., Hinata H. - Complete
Tahu by pinkviolin reviews
Karena dia adalah anak yang kau kandung, lalu kau lahirkan, lalu kau rawat, maka kau tahu. Mikoto / Itachi. ONESHOT
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Angst - Chapters: 1 - Words: 597 - Reviews: 41 - Favs: 16 - Follows: 1 - Published: 8/18/2008 - Itachi U., Mikoto U. - Complete
SILET:Konoha Style! by hoshi.na-chan reviews
Last gossip! Kali ini Silet menyajikan Top5!Gossip seputar selebritis di Konoha! Ada gosip tentang kesuksesan seleb muda, Akatsuki bikin Clothing Line, liputan ulang tahun Sasuke, kejutan ShikaTema, dan... the Wedding of Uchiha and Uzumaki! Hah! RnR!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 12 - Words: 15,285 - Reviews: 340 - Favs: 80 - Follows: 19 - Updated: 7/27/2008 - Published: 1/27/2008 - Complete
A Piece of Chocolate for My Teacher by Sabaku no Ghee reviews
COMPLETE! Main hati yang berujung dengan rasa sakit. ShinoxKurenai
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 3 - Words: 8,555 - Reviews: 83 - Favs: 39 - Follows: 2 - Updated: 7/23/2008 - Published: 7/19/2008 - [Shino A., Kurenai Y.] - Complete
Bodoh by twinklelittlestar15 reviews
Aku, Ino, boneka cantik yang malang karena memiliki gadis kecil pinky bodoh sebagai pemilikku. SasuSaku. One-shot. Ino's POV. Disclaimer: Naruto belongs to Masashi Kishimoto
Naruto - Rated: K - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,156 - Reviews: 52 - Favs: 49 - Follows: 6 - Published: 6/24/2008 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Pulang by raichan as rhodes reviews
siapa sangka perjalanan pulang sekolah bisa menyenangkan? AU. NaruHina.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,013 - Reviews: 47 - Favs: 18 - Follows: 2 - Published: 6/18/2008 - Naruto U., Hinata H. - Complete
An Impossible Dream by hoshi.na-chan reviews
Last chapter: “Apa arti ‘gampangan’, ibu?” Akhir dari mimpi-mimpi Sakura...
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 6 - Words: 9,148 - Reviews: 129 - Favs: 53 - Follows: 9 - Updated: 6/15/2008 - Published: 4/1/2008 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Biasa by oonddangkoma reviews
Rasa 'suka' itu biasa, 'janji-janji' itu biasa
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 623 - Reviews: 5 - Favs: 1 - Published: 6/7/2008 - Kiba I.
CrushCrushCrush by Panik-kok-di-disko reviews
NaruHina terancam bubar jalan! Inspired by Paramore's song, CrushCrushCrush. WARNING: mengandung content berat Sakura-bashing. BACA EN REVIEW! CHAPTER 4 HAD UPDATED
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 4 - Words: 11,086 - Reviews: 77 - Favs: 21 - Follows: 13 - Updated: 5/17/2008 - Published: 4/6/2008 - Naruto U., Hinata H.
NARUTO NEMU CEWEK by Hola-Ucup-Disini reviews
Cerita ini mengisahkan tentang gagalnya Naruto mengajak ngedate cewek-cewek ninja di Konoha. Cerita ini mengisahkan tentang pertemuan Naruto dengan seseorang yang membekas di hati Naruto.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 6 - Words: 6,162 - Reviews: 60 - Favs: 8 - Follows: 5 - Updated: 5/17/2008 - Published: 4/19/2008 - Naruto U., Hinata H.
sleepover di rumah Hinata by pureblood putee reviews
para kunoichi-kunoichi lagi pada sleepover di rumah Hinata.. bada daann ripiu!
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,647 - Reviews: 18 - Favs: 4 - Published: 5/15/2008 - Complete
Shino mencari cinta by Sarugaki Sacchi reviews
Pertemuannya dengan seorang gadis yang ternyata adalah Gaara, merubah statusnya dari Jomblo menjadi Gay tanpa sepengetahuan Shino sendiri.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor - Chapters: 4 - Words: 5,414 - Reviews: 63 - Favs: 11 - Follows: 1 - Updated: 5/13/2008 - Published: 2/6/2008 - Shino A.
Naruto: Back to Nature by Kaizo Eroji reviews
Naruto dapat warisan kebun dan jadi petani? Wah,gimana tuh? Ide ceritanya ngambil dari Harvest Moon nih, cuma karakternya ngambil dari Naruto..CROSSOVER! R&R ya, fanfic pertamaku nie.. Chapter 5 AKHIRNYA DATANG JUGA
Naruto - Rated: T - Indonesian - Parody - Chapters: 5 - Words: 15,863 - Reviews: 90 - Favs: 25 - Follows: 13 - Updated: 5/9/2008 - Published: 1/17/2008 - Naruto U.
Demi Kamu by Karupin.69 reviews
HIATUS. Naruto akan menikah dengan Hinata, tetapi Neji menentangnya. Naruto harus menjalani beberapa tantangan dari Neji. Tantangan apakah yang diberikan Neji pada Naruto? Read to find out xD *CROSSOVER
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor - Chapters: 3 - Words: 4,720 - Reviews: 32 - Favs: 6 - Follows: 2 - Updated: 5/1/2008 - Published: 4/21/2008 - Neji H., Naruto U.
Don't Let Me Go by KuroHime27 reviews
8 tahun yang lalu, keluarga Uchiha mengangkat seorang gadis bernama Sakura,bagaimana kehidupan Sasuke dan Sakura saat Klan Uchiha runtuh? sasusaku! oneshot!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 1 - Words: 3,264 - Reviews: 19 - Favs: 6 - Published: 4/20/2008 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
My future is gone, brokenheart with fear by Hola-Ucup-Disini reviews
Cerita ini mengisahkan kekecewaan, kemarahan dan kesedihan yang diderita Naruto. tetang kegagalan cinta dan harapannya.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Hurt/Comfort/Friendship - Chapters: 11 - Words: 23,787 - Reviews: 81 - Favs: 19 - Follows: 4 - Updated: 4/19/2008 - Published: 3/29/2008 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Like Father, Like Son by Arlene Shiranui reviews
"Ne, Uzumaki Kushina-chan, will you marry me?" MinatoKushina, slight NarutoHinata. Enjoy!
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,792 - Reviews: 34 - Favs: 68 - Follows: 7 - Published: 4/12/2008 - Minato N., Kushina U. - Complete
New: Life, School, Friends, Job and Personality by Sarugaki Sacchi reviews
Sai pindah ke sekolah baru. Ia bertemu dengan murid-murid di sana. Dan bla...bla...bla... Sai bukan tokoh utama di sini
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship/Humor - Chapters: 3 - Words: 2,685 - Reviews: 36 - Favs: 6 - Follows: 1 - Updated: 4/10/2008 - Published: 2/22/2008
Kemenangan Terbesar by Arlene Shiranui reviews
Cerita iseng aja tentang persahabatan Naruto dan Sasuke. Minor SasuSaku. .
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 760 - Reviews: 24 - Favs: 20 - Follows: 2 - Published: 4/10/2008 - Naruto U., Sasuke U. - Complete
Dear Naruto by pinkviolin reviews
Naruto, tumbuh dan besarlah dalam kebahagiaan. Karena cinta kami senantiasa mengalun mengelilingimu." -ONESHOT-
Naruto - Rated: K - Indonesian - Family/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 688 - Reviews: 33 - Favs: 14 - Follows: 1 - Published: 3/21/2008 - Minato N., Naruto U. - Complete
Don't Cry by miyu201 reviews
Kiba selalu mendukung Hinata yang diam-diam mencintai Naruto, tapi Hinata tidak pernah tahu kalau diam-diam Kiba juga mencintainya. Pairing: KibaHina, NaruSaku, NejiTen, SaiIno
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 3,003 - Reviews: 31 - Favs: 9 - Follows: 1 - Published: 3/20/2008 - Kiba I., Hinata H. - Complete
Between Hate and Love by miyu201 reviews
Tim basket cewek yang terdiri dari Sakura, Tenten, Ino, Hinata, dan Temari selalu bertengkar dengan tim basket cowok yang terdiri dari Sasuke, Neji, Sai, Naruto, dan Shikamaru. Tapi jarak antara benci dan cinta itu ternyata sangat tipis loh……
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 6 - Words: 17,785 - Reviews: 112 - Favs: 67 - Follows: 13 - Updated: 3/16/2008 - Published: 2/15/2008 - Complete
This Is Destiny by blueholic reviews
NaruHina. Pertemuan mereka lewat internet membuat mereka semakin dekat...
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 4 - Words: 10,680 - Reviews: 17 - Favs: 14 - Follows: 5 - Published: 11/11/2007 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Go! Ramen! by Arialine reviews
Our favorite ramen boy is running out of ramen! Apa yang akan ia lakukan? : Just read! RxR, plz!
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,045 - Reviews: 28 - Favs: 8 - Published: 12/26/2006 - Naruto U. - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

The Nightmare reviews
Kebahagiaan adalah salah satu bagian dari takdir yang selalu datang tiba-tiba. Disini, kau akan dibawa pergi oleh kebahagiaan yang akan menyelimuti tidurmu dengan mimpi terburuk dalam hidupmu.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Mystery - Chapters: 2 - Words: 3,594 - Reviews: 40 - Favs: 7 - Follows: 5 - Updated: 10/18/2009 - Published: 9/12/2009 - Hinata H., Kiba I.
I Wonder reviews
Prologue. 5 tahun yang lalu, dengan tangannya sendiri, Naruto Uzumaki mengambil nyawa Sasuke Uchiha.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,042 - Reviews: 15 - Favs: 2 - Follows: 2 - Published: 6/2/2009 - Hinata H., Naruto U.
Truth reviews
Benar tidak selalu benar, kebenaran tidak akan selalu membuatmu bahagia. Dikala kau diberi kemampuan untuk mengetahui keseluruhan kebenaran yang ada, kau bisa merasa tersiksa jika kurang mampu menahan perih.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Romance - Chapters: 2 - Words: 3,627 - Reviews: 34 - Favs: 4 - Follows: 2 - Updated: 1/18/2009 - Published: 1/14/2009 - Hinata H.
Ibara Hime reviews
.“Ah! Yah! Hinata! Bagaimana keadaannya!”. Setting: setelah ujian chuunin, sebelum Naruto melawan Neji. ONESHOT.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 946 - Reviews: 15 - Favs: 4 - Published: 1/8/2009 - Kiba I., Hinata H. - Complete
Prom Night reviews
SENIOR YEAR PROM NIGHT. Exclusively at St. Isabelle Campus’ Hall Room. Malam ini, adalah malam yang paling dinanti oleh pemuda-pemudi yang ada di sana.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,973 - Reviews: 17 - Favs: 3 - Published: 1/7/2009 - Naruto U. - Complete
Lovely Days reviews
Biasanya, cintalah yang menentukan 'cuaca' hari-harimu.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 4 - Words: 6,956 - Reviews: 113 - Favs: 11 - Follows: 3 - Updated: 1/4/2009 - Published: 12/6/2008 - Hinata H.
Mimpi reviews
Bukalah mata indahmu. Tersenyumlah. Biarkan aku memelukmu. Berjanjilah, takkan pernah kau tinggalkanku. Raih tanganku.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Poetry - Chapters: 1 - Words: 429 - Reviews: 18 - Favs: 6 - Published: 12/31/2008 - Hinata H., Naruto U. - Complete
Dearest reviews
Chapter 6: Tangisnya. "Menangislah, Ino-chan. Tak apa. Tak ada yang melarangmu". OOC, OC, AU, TITLE CHANGED.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 6 - Words: 6,850 - Reviews: 88 - Favs: 10 - Follows: 5 - Updated: 12/27/2008 - Published: 9/20/2008 - Hinata H., Naruto U.
Hadiah reviews
Natal taun ini gue ga bisa balik ke Jepang. Mungkin gue pulang Januari nanti. ONESHOT; Cerita sampingan 'Cerita Di Hari Natal'; OOC; AU.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,010 - Reviews: 13 - Favs: 3 - Published: 12/24/2008 - Hinata H., Naruto U. - Complete
Cerita di Hari Natal reviews
Ia tidak meneteskan air mata setetespun, baginya, percuma, menangisi lelaki bodoh itu. Warning signs: SaIno, Oneshot, OOC.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,698 - Reviews: 27 - Favs: 19 - Follows: 1 - Published: 12/7/2008 - Ino Y., Sai - Complete
Pagi reviews
Pancake pun kalah manis denganmu, wahai yang tersayang.
Death Note - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 627 - Reviews: 17 - Favs: 7 - Follows: 3 - Published: 11/16/2008 - Light Y., Misa A. - Complete
Antonim reviews
Pelajaran Bahasa Indonesia.. apakah menarik?
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 725 - Reviews: 49 - Favs: 30 - Follows: 3 - Published: 11/1/2008 - Complete
Akulah reviews
Tapi, apa yang Naruto miliki dan aku tidak? Hatinya…
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,316 - Reviews: 13 - Favs: 9 - Follows: 2 - Published: 10/26/2008 - Kiba I., Hinata H. - Complete
Aku Bukan Untukmu reviews
Sakura menatap lekat-lekat sebuah foto, menatapnya jauh menembus kepada masa lalu.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 410 - Reviews: 14 - Favs: 2 - Published: 10/24/2008 - Sakura H., Naruto U. - Complete
Bersamamu reviews
Chapter 4: Perundingan. 'Andai dengan kesamaan ini aku bisa melindunginya...'. NarutoHinata fic.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Adventure - Chapters: 4 - Words: 4,861 - Reviews: 48 - Favs: 9 - Follows: 4 - Updated: 10/7/2008 - Published: 8/9/2008 - Naruto U., Hinata H.
Si Bodoh Yang Hanya Bisa Berharap reviews
Tapi… Hinata dimataku… sama… seperti Naruto di mata lavender milik Hinata, walaupun mataku tak seindah mata lavender miliknya. Rasa cintaku padanya tak jauh berbeda dibandingkan cintanya pada Naruto, tapi kenapa harus Naruto?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,692 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Published: 10/7/2008 - Kiba I., Hinata H. - Complete
7 Things reviews
Walaupun sebenarnya, dia merasa, ada yang aneh dengan Naruto, dan mempunyai rencana kecil, hari ini…
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,941 - Reviews: 18 - Favs: 13 - Follows: 2 - Published: 9/25/2008 - Hinata H., Naruto U. - Complete
Jangan Pernah Tinggalkanku Sendiri reviews
Sasuke segera bersiap-siap, dan berharap kalau dia bisa menyelesaikan syuting kali ini lebih cepat, dan bisa segera pergi, ke tempat Sakura. SasukeSakura fic, ONESHOT
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 2,137 - Reviews: 21 - Favs: 12 - Follows: 1 - Published: 9/13/2008 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Pertemuan Pertama reviews
Ketika suatu sore yang tenang, cobalah temani ibumu. Ia akan menceritakan awal dari cintanya pada ayahmu, yang berujung sampai datangnya engkau ke dunia ini. Yang berujung sampai saat ini.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 1 - Words: 1,251 - Reviews: 25 - Favs: 9 - Follows: 2 - Published: 9/6/2008 - Mikoto U., Fugaku U. - Complete
No Regret reviews
Dia tersenyum karena Tuhan telah memberi kebahagiaan padanya, walaupun hanya sebagian kecil. Dia menangis karena masih belum mampu untuk melepas kepergian kebahagiaan dari sisinya. Tetapi, dia tidak menyesal.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,139 - Reviews: 15 - Favs: 2 - Published: 7/30/2008 - Kakashi H., Kurenai Y. - Complete
If We Were A Movie reviews
Gomen ne... Aku berbohong... Tapi... Kenapa harus Sang Putri Tidur? Kenapa tidak Putri Salju?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 2,280 - Reviews: 15 - Favs: 10 - Follows: 3 - Published: 7/7/2008 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Ai reviews
Temari senang sekali kalau pergi ke Konoha. Ada apa gerangan?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 6 - Words: 5,859 - Reviews: 44 - Favs: 4 - Follows: 1 - Updated: 5/18/2008 - Published: 4/20/2008 - Shikamaru N., Temari - Complete
Hinata No Hibi reviews
naruxhina songfic . 'mousukoshi' ost 'midori no hibi' . R&R
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 1,670 - Reviews: 25 - Favs: 7 - Follows: 1 - Updated: 5/18/2008 - Published: 5/4/2008 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Manager of:
Community: .NarutoHinataKiba. TCL
Focus: Anime/Manga Naruto

Staff of:
  1. NaruHina Romance Parody
    Anime/Manga Naruto
  2. .NarutoHinata. WTLBT
    Anime/Manga Naruto