sherry-me
hide bio
PM . Follow . Favorite
Joined 09-21-08, id: 1699027, Profile Updated: 12-09-12
Author has written 19 stories for Fullmetal Alchemist, Hetalia - Axis Powers, and Sherlock.

"Never trouble about trouble until trouble troubles you"

-Anonim-


A moody, procrastinator, preferably-writing-straight-and-yaoi-fict, easy-to-get-writer's-block, and frequently-get-new-plot-bunnies author.

Favorite genre to write : historikal (as it is exist in this website =.='), drama (I loooove writing drama, tapi BIG NO kalau terlibat di dalamnya), angst/tragedy (perfect untuk menyalurkan kegalauan), fantasy (karena saya tukang khayal amatiran :D)


Favorite pairing :

Fullmetal Alchemist : RoyEd, HoenheimTrisha

Hetalia Axis Powers : USUK, SpaMano, NethIndonesia (aduuuuuh, cepet ofisial, dong, negeriku sayang!! OuO)

Kuroshitsuji : SebaCiel

Sherlock BBC Series : LockJohn


Berobsesi menamatkan beberapa multichapter yang tengah terbengkalai di dua fandom kesayangan (satu di fandom debut dan lima-demi-apa di fandom yang saya kelewat aktif di dalamnya sekarang) juga menyelesaikan satu fict berplot luar-biasa-bikin-kepala-saya-kliyengan untuk bulan Agustus 2013 nanti.

Doakan saja kelar semua, yaa...


Contact :

Twitter : @sherry_auth

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Performance in a Leading Role by MadLori reviews
AU. Sherlock Holmes is an Oscar winning actor in a career slump, John Watson is an Everyman actor trapped in date movies. When they are cast as a gay couple in a new film, will they surprise each other? Will their on-screen romance become reality?
Sherlock - Rated: M - English - Drama/Romance - Chapters: 21 - Words: 166,487 - Reviews: 1683 - Favs: 3,806 - Follows: 912 - Updated: 2/20 - Published: 1/4/2012 - Sherlock H., John W. - Complete
Sherlock & John Rebellion of Angels: Acclamations by Skyfullofstars reviews
Part 1: Sherlock & John battle John's addiction; Mycroft undergoes a crisis of self & Mummy plans the wedding of the decade: Her son, Sherlock to Capt. John Watson. Part 2: A threat from Sherlock & Mycroft's past threatens the boys honeymoon & Mycroft & John find themselves in a battle for Sherlock's life - and soul. Angst. Violence. Language. Disturbing imagery. SLASH.
Sherlock - Rated: M - English - Hurt/Comfort/Angst - Chapters: 17 - Words: 220,643 - Reviews: 551 - Favs: 180 - Follows: 268 - Updated: 11/24/2013 - Published: 6/1/2012 - Sherlock H., John W.
DEMISE by Spice Islands reviews
Semua makhluk hidup mengenal kematian. Mereka yang menentang kematian berarti melawan hukum utama alam. Mereka yang menipu kematian tak bisa dimaafkan dan harus diberi pelajaran. Persiapkan diri kalian, wahai perinsanan. Special celebratory project for the Independence Day of Indonesia by Spice Islands. Fiveshots. Warnings inside.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Tragedy/Suspense - Chapters: 5 - Words: 37,088 - Reviews: 41 - Favs: 24 - Follows: 11 - Updated: 10/9/2013 - Published: 8/18/2013 - Japan, England/Britain, Russia, Netherlands - Complete
forsaken by le.clarius reviews
Tentang ingatan yang tak pernah tersaksikan. Tentang mimpi yang tak pernah terlampaui. Tentang nama yang terlupa. Tentang Garuda dan Nusantara. Post-Trisangharakalpa. AU. Rate for safe. Tribute for 68th Indonesian Independence Anniversary.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Drama - Chapters: 1 - Words: 4,887 - Reviews: 3 - Favs: 5 - Published: 8/16/2013 - Complete
Sinful Soul by Dark Calamity of Princess reviews
Warning: Yaoi, AU, Dark, Gore. Summary: Naruto adalah psycho. Gaara adalah self-injury. Mereka hidup di dunia gelap penuh kebohongan dan bersaing dengan ganasnya hidup. "Manusia itu selalu memakai 'topeng!" Bad summary but the story is better. Review!
Naruto - Rated: M - Indonesian - Suspense/Drama - Chapters: 20 - Words: 71,487 - Reviews: 401 - Favs: 133 - Follows: 79 - Updated: 7/7/2013 - Published: 12/27/2009 - Naruto U., Gaara
THE UNDIES by Spice Islands reviews
Demi daleman yang berkibar. Demi cinta buta nan nista. Demi air yang kami kutuk sampai neraka. Demi hati suci sang perawan muda. Atas nama kebenaran, cinta, dan pakaian dalam, kami, THE UNDIES, siap melawan anda! Fic nista 5 author nista. Warning inside.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Parody/Adventure - Chapters: 8 - Words: 89,384 - Reviews: 302 - Favs: 107 - Follows: 84 - Updated: 5/5/2013 - Published: 2/3/2012
Under My Skin by Sabaku no Ghee reviews
"Kau menciumku lagi tadi siang. Di lorong. Ketika jam pelajaran selesai." "Habisnya, kau terlalu lucu. Aku jadi tidak tahan." "Mau kusihir jadi kodok?" "Boleh. Asal nanti kau cium aku lalu aku berubah jadi pangeran—" "Cacing flobber, then." "Oke, sudah kenyang. Terima kasih." JPSS, Modified Canon, M/M, M-rated. I forgot how to write summary "Orz Well, I'm.. Back?
Harry Potter - Rated: M - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 21 - Words: 103,592 - Reviews: 365 - Favs: 125 - Follows: 61 - Updated: 4/18/2013 - Published: 11/7/2010 - [James P., Severus S.] [Sirius B., Remus L.]
olifaunt by le.clarius reviews
AU. Mereka berkata harimau mati meninggalkan belang, tapi tak lagi gajah mati meninggalkan gadingnya. Hetafable. For sherry-me.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama - Chapters: 1 - Words: 1,634 - Reviews: 3 - Favs: 2 - Published: 9/5/2012 - Complete
lupus Trudge by le.clarius reviews
AU. Satu kawanan aneh. Satu perjalanan. Dibayangi mimpi buruk dan dikejar monster berkaki enam yang memuntahkan petir besi; para pembantai. Hetafable. For sherry-me and Al Landers.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Suspense/Family - Chapters: 1 - Words: 6,636 - Reviews: 3 - Favs: 5 - Published: 8/20/2012 - Germany - Complete
Fallen by Ferra Rii reviews
Sedihnya, ketika kau tahu bahwa DIA adalah masa depanmu, dirimu yang kembali ditindas. Hindia Belanda x Indonesia/Semi AU/Semi Historical/M for plot, hints of lime and probably sadism
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Suspense/Angst - Chapters: 1 - Words: 6,118 - Reviews: 6 - Favs: 9 - Published: 8/17/2012 - OC - Complete
singkapan rintik by le.clarius reviews
Ia menyaksikan sang pemuda pecinta hujan itu bertumbuh, tak pernah menyangka bahwa sosok memesona itu akan lepas dari genggaman tangannya. Light Nether/Nesia. ::67 tahun RI merdeka::
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama - Chapters: 1 - Words: 2,085 - Reviews: 6 - Favs: 7 - Published: 8/16/2012 - Netherlands - Complete
summerless by le.clarius reviews
ZombieApocalypse!AU. Tak ada yang pernah mengira segalanya akan jadi seperti ini saat musim panas pergi. Tak ada yang bisa mengira seberapa cepat kematian datang mendekat. Dan sebelum kau sadar, mereka sudah ada di depan mata. No pair maybe. Rate for safe. Oneshot. For Somewhere AU chall.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Suspense - Chapters: 1 - Words: 18,879 - Reviews: 9 - Favs: 9 - Published: 8/3/2012 - Spain, S. Italy/Romano - Complete
Sang Angkatan '45 by Hama Hitam reviews
Ku mau tak seorang 'kan merayu/Sedang aku mengembara serupa Ahasveros/Aku ini binatang jalang/Ini muka penuh luka/Aku mau bebas dari segala/Biar peluru menembus kulitku/Aku mau hidup seribu tahun lagi. Memperingati 63 tahun kematian Chairil Anwar.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 5,297 - Reviews: 6 - Favs: 13 - Published: 4/27/2012 - Parallel America - Complete
Poet Laureate by Silan Haye reviews
FritzPrussia. For IHAFest #3: Bahasa. Di hari pelantikannya sebagai raja, Frederick II membacakan puisi cinta yang lama disimpannya—puisi yang menghancurkan dan menyempurnakan hati sang Negara.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,057 - Reviews: 13 - Favs: 13 - Published: 10/21/2011 - Fritz, Prussia - Complete
Same Time Next Year by Silan Haye reviews
SpaMano, PruCan. For IHAFest. Untuk malam ini saja, izinkan mereka mengabaikan kenyataan. Malam ini saja, biarkan mereka terus menggandeng tangan Yang Tersayang. Lalu, "¡hasta el próximo año, Cariño." / "Ich liebe dich, Pfannkuchen. Auf wiedersehen..."
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Hurt/Comfort - Chapters: 3 - Words: 8,202 - Reviews: 27 - Favs: 27 - Follows: 1 - Published: 8/21/2011 - Spain, Prussia - Complete
Trisangharakalpa by le.clarius reviews
Sang Nusantara Ketiga. Sang Republik yang berjuang di tengah terpaan, sampai tanahnya runtuh. Rugol. OCs. Rate for safe. Full warning inside. Now complete.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Drama/Tragedy - Chapters: 4 - Words: 9,809 - Reviews: 26 - Favs: 13 - Follows: 5 - Updated: 8/15/2011 - Published: 6/21/2011 - Complete
SECRET by aicchan reviews
Segala sakit yang terasa akan menjadi alasan untuk terus melangkah maju, karena kau tahu... kalau kau tidak pernah sendiri. LAST CHAPTER. Thank you and enjoy the fic D
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 21 - Words: 130,370 - Reviews: 260 - Favs: 94 - Follows: 31 - Updated: 5/20/2011 - Published: 12/29/2008 - Neji H., Gaara - Complete
Mimpi, Seharusnya by denayaira reviews
Tidak hentinya Naruto bertanya pada Sasuke, memastikan bahwa semua yang mereka alami hanyalah mimpi. ― Chibi!Naruto dan Chibi!Sasuke. A reminder of Japan's disaster on March 11. Friendship only, one-shot, 1909 words. #PrayForJapan
Naruto - Rated: K - Indonesian - Friendship/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,093 - Reviews: 26 - Favs: 33 - Follows: 2 - Published: 3/14/2011 - Naruto U., Sasuke U. - Complete
Godfather by are.key.take.tour reviews
Perang besar antara Commedia dell'Arte dan kepolisian dimulai. 'Chapter 21 : The War Part 2 and Epilogue' UPDATE and COMPLETED! Warning : RATED M. WARNING FOR GORE AND YAOI.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Crime/Suspense - Chapters: 21 - Words: 134,303 - Reviews: 591 - Favs: 148 - Follows: 25 - Updated: 2/10/2011 - Published: 10/31/2010 - Spain, Parallel America - Complete
Planetarium by aicchan reviews
Bagaikan berada dalam planetarium yang mempertunjukkan keindahan angkasa dengan milyaran bintang yang bersinar, galaksi yang indah. Planetarium alami yang tak akan bisa dibuat tiruannya.. Sci-fi fic. Enjoy. Last Chap.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Sci-Fi/Friendship - Chapters: 2 - Words: 10,021 - Reviews: 26 - Favs: 23 - Follows: 5 - Updated: 1/18/2011 - Published: 1/14/2011 - Gaara - Complete
Jejak Bulan Di Atas Air by blackpapillon reviews
AU Side story 3 - Neji. Tuhan, kumohon jangan berikan yang aneh-aneh lagi padaku. Perasaan ini juga sudah cukup membuatku kerepotan!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 25 - Words: 71,268 - Reviews: 490 - Favs: 142 - Follows: 49 - Updated: 8/20/2010 - Published: 5/27/2008 - Sasuke U., Sakura H.
Just Breathe by ficfan91 reviews
Time Travel Story. Harry dan Hermione diserang oleh Voldemort dan Pelahap Maut di tenda dalam Perburuan Horcrux. Fawkes menyelamatkan mereka dari Tempat Antara Hidup dan Mati, dan mengirim mereka ke tahun 1975. Canon until book 7, chapter 18.NOW COMPLETE!
Harry Potter - Rated: T - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 23 - Words: 152,479 - Reviews: 104 - Favs: 117 - Follows: 21 - Updated: 4/28/2010 - Published: 4/6/2010 - Harry P., Hermione G. - Complete
For Her by BlackKiss'Valentine reviews
Roy Mustang terjaga ditengah malam. Ia memikirkan masa depan, mimpi, dan... Cintanya.
Fullmetal Alchemist - Rated: K - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,101 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Published: 3/3/2010 - Roy M., Riza H. - Complete
Returning Echoes by silkendreammaid reviews
Four years and Edward returns home... with changes. Thirty-Seventh Chapter: Arrivals and Reports. FemEdRoy
Fullmetal Alchemist - Rated: T - English - Romance - Chapters: 37 - Words: 426,887 - Reviews: 2089 - Favs: 1,805 - Follows: 1,317 - Updated: 9/27/2009 - Published: 5/10/2007 - Edward E., Roy M.
Riot: When the Shinobies becoming Wizards by Shizuka Daihyooga reviews
Apa jadinya kalau chara Naruto dan Harry Potter bertukar tempat? Naruto jadi Harry dan Harry jadi Naruto? Gimana dengan musuh-musuh mereka? Apa mungkin.... Please read and review...
Crossover - Harry Potter & Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 3 - Words: 9,009 - Reviews: 39 - Favs: 15 - Follows: 5 - Updated: 11/17/2008 - Published: 9/26/2008
Sasuke is Gaara by Sabaku no Ghee reviews
COMPLETE! Epilog : Selamat tidur, Gaara. Selamat tidur, Sasuke. Tapi aku tak akan pernah, melupakan kalian. Selamanya.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 16 - Words: 56,063 - Reviews: 564 - Favs: 277 - Follows: 33 - Updated: 5/3/2008 - Published: 4/3/2008 - [Sasuke U., Naruko U., Gaara] - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

221B Baker Street reviews
John tak mempercayai matanya.—Drabble netto-221 kata-tanpa-menghitung-judul—LockJohn—Tenth Word : Balet
Sherlock - Rated: T - Indonesian - Drama - Chapters: 10 - Words: 3,367 - Reviews: 19 - Favs: 10 - Follows: 8 - Updated: 2/28 - Published: 12/12/2012 - Sherlock H., John W.
RE: Inheritance reviews
Ia terlahir dan mati tak hanya sekali ... demi apa?/Sebuah fanfiksi tentang hidup dan kematian yang tak hanya sekali-milik satu dan tujuh jiwa-tentang sesuatu yang diwariskan, tentang manusia, tentang Nusantara./Sebuah persembahan untuk hari Kemerdekaan Negara Kesatuan Republik Indonesia ke-68./Prolog: Regol/OCs everywhere, NedxIndo in 1 scene
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Drama/Angst - Chapters: 1 - Words: 2,138 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Follows: 4 - Published: 8/17/2013 - Netherlands
No Reason reviews
Hamish Irial Holmes—Hamish dari John Hamish Watson, Irial dari bentuk lain nama Irene, dia ibunya bagaimanapun juga, dan Holmes… karena dia putra Sherlock Holmes. - SherlockJohn - Post Reichenbach - Intermission: Hamish
Sherlock - Rated: T - Indonesian - Drama/Family - Chapters: 2 - Words: 4,167 - Reviews: 5 - Favs: 4 - Follows: 4 - Updated: 3/12/2013 - Published: 3/11/2013 - Sherlock H., John W.
The Red Horse reviews
Dua manusia, dua dunia, dua kisah. Apalah arti bakal Kesatria bila ia tak bisa melindungi bakal Raja-nya? - USUK - Chess!AU - For World and Beyond Challenge by Ferra Rii
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Fantasy/Angst - Chapters: 1 - Words: 4,652 - Reviews: 4 - Favs: 6 - Follows: 5 - Published: 2/28/2013 - America, England/Britain
Sinta Tanpa Rama reviews
"Tansah eling ambeg parama arta, Ni—Selalu ingat ambeg parama arta, Ni."/ Laras mendesis di sela-sela giginya, "Aku reti, Ki—Aku mengerti, Ki." —Nethfem!Indo
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Drama/Angst - Chapters: 5 - Words: 24,590 - Reviews: 62 - Favs: 37 - Follows: 23 - Updated: 1/11/2013 - Published: 1/25/2012 - Netherlands
ROODE (samadengan) merah reviews
Antara kau dan aku—haruskah kita terus jadi seteru?/ "Je weet wel, Indië? Je kunt nooit weglopen van mij—Kau tahu, Indië? Kau takkan pernah bisa lari dariku..."/"Aku takkan pernah tunduk padamu."/maap apdetnya telat banget; dramatisasi peristiwa sejarah; yaoi; NethIndo; kekerasan, penggunaan bahasa kasar; penggalan puisi gaje di sana-sini; DLDR
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Angst/Drama - Chapters: 2 - Words: 7,752 - Reviews: 19 - Favs: 15 - Follows: 3 - Updated: 11/19/2012 - Published: 11/9/2012 - Netherlands - Complete
Missing Words reviews
Menurutmu, kata-kata macam apa yang akan membuatmu menyesal setengah mati karena kau belum mengatakannya dan merasa percuma saat kau tak bisa mengatakannya lagi untuk selamanya? -ambiguousfriendship!JohnLock, SPOILER BANGET, kinda sappy; flashback scene yang gak kronologis. You've been warned. Don't like, don't read.
Sherlock - Rated: T - Indonesian - Angst/Drama - Chapters: 1 - Words: 4,340 - Reviews: 2 - Favs: 2 - Published: 10/31/2012 - John W., Sherlock H. - Complete
Sirens Of The Valkyrie reviews
Bukan cuma kau yang ingin melindungi, aku juga—karena untukku, kau lebih berharga dari segalanya. – Sebuah kisah fantasi tentang pembajak angkasa dan para penjelajah dunia- UKUS atau USUK, ya? w #plaked, sho-ai tapi belum kerasa, OOC, OC, typo, and many more
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Fantasy/Adventure - Chapters: 2 - Words: 7,651 - Reviews: 18 - Favs: 14 - Follows: 12 - Updated: 9/29/2012 - Published: 7/3/2012 - America, England/Britain
Wordless reviews
Ketika cinta tak bisa disuarakan, akankah ia bisa disampaikan? -singer!Pruxmute!Can. OOC. Human names used.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,429 - Reviews: 5 - Favs: 5 - Follows: 4 - Published: 9/25/2012 - Prussia, Canada
In Een Kopje Koffie – Dalam Secangkir Kopi reviews
Antara Nederlandsche Indië, kopi dan Koninkrijk der Nederlanden : dalam endapan hitam itu tak cuma ada cinta dan benci—ada imaji mimpi buruk, nasionalisme dan konspirasi. - NethIndo. Yaoi. Soft lime. Untuk IHAFEST Agustus dan Dirgahayu Kemerdekaan Indonesia ke-67, juga Peringatan 150 Tahun Penerbitan Max Havelaar yang terlupakan di Nusantara
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Hurt/Comfort/Drama - Chapters: 2 - Words: 9,292 - Reviews: 28 - Favs: 29 - Follows: 5 - Updated: 8/7/2012 - Published: 8/5/2012 - Netherlands, Parallel Nations - Complete
THOUSAND HANDS DANCE – In The Name of World Peace reviews
193 negara. Menari coretSamancoret Ratéb Meuseukat massal? Dengan hanya dua minggu latihan? Pernah dengar yang namanya Mission Impossible? - Untuk menyambut bulan Ramadhan, various pairing -for now : NethIndo, USUK, PruCan, GreeceJap, & SpaMano- , hiperbolisme menjamur.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Humor/Friendship - Chapters: 1 - Words: 3,481 - Reviews: 15 - Favs: 10 - Follows: 10 - Published: 7/20/2012 - America, England/Britain
Prayer For The Undead reviews
Jauh di masa manusia harus mengurung diri di kota berkubah kaca untuk bertahan hidup, konspirasi yang mempertaruhkan surga dan neraka dimulai. - TurkMano - past!SpaMano, GerIta, Padre!Romano, Pope!Italy, OOC, Sho-ai, post-zombie-apocalypse, dystopian
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Angst/Sci-Fi - Chapters: 1 - Words: 3,909 - Reviews: 9 - Favs: 8 - Follows: 6 - Published: 7/12/2012 - S. Italy/Romano, Turkey
MEBIUS reviews
Ya, Tuan Putri, ke mana pun kita pergi, dunia adalah persimpangan antara langit dan neraka. Semua pilihan ada padamu. Third Chapter : Break Down - past RoyxEd, now Royxfem!Ed -
Fullmetal Alchemist - Rated: M - Indonesian - Drama/Sci-Fi - Chapters: 4 - Words: 11,509 - Reviews: 17 - Favs: 9 - Follows: 5 - Updated: 6/16/2012 - Published: 12/28/2011 - Edward E., Roy M.
NACHTMERRIE reviews
Pernah merasakan neraka dunia? Belum? Coba tanya pada Ned apa rasanya. - NetherIndonesia
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Angst/Drama - Chapters: 1 - Words: 5,129 - Reviews: 11 - Favs: 9 - Published: 1/3/2012 - Netherlands - Complete
Satu Kata reviews
Satu kata bisa berarti segalanya. Satu kata bisa mengubah segalanya... *NetherexIndo*
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 2,906 - Reviews: 10 - Favs: 13 - Published: 12/26/2011 - Netherlands - Complete
Never Ending Journey reviews
Nikmati waktumu selagi sempat, jangan lepas kendali saat rapat dan jangan lupa pastikan tak ada orang saat kalian berduaan. - Third Chapter : The Scarlet Letter
Fullmetal Alchemist - Rated: T - Indonesian - Drama - Chapters: 3 - Words: 11,142 - Reviews: 15 - Favs: 5 - Follows: 4 - Updated: 9/27/2011 - Published: 9/18/2011 - Edward E., Roy M.
Denting Rindu reviews
Nikmati kebahagiaanmu sebelum pedih kembali memburumu... –RoyfemEd. Ada RoyEdnya juga, sih... :P -
Fullmetal Alchemist - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 5 - Words: 15,301 - Reviews: 34 - Favs: 11 - Follows: 8 - Updated: 9/13/2011 - Published: 11/17/2009 - Edward E., Roy M.
Fate Serenade reviews
Kisah kita, takkan selesai begitu saja. Iya kan? -Final Couplet: Not An Ending, Just A New Beginning- RoyfemEd, AlWin, JeanRiza
Fullmetal Alchemist - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 19 - Words: 61,256 - Reviews: 119 - Favs: 39 - Follows: 12 - Updated: 4/28/2011 - Published: 10/28/2009 - Edward E., Roy M. - Complete
Fate Sonata reviews
Satu kejutan baru lagi... - RoyfemEd, slight: AlWin, JeanRiza- Second Chorus: Promotion, Again
Fullmetal Alchemist - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 3,519 - Reviews: 12 - Favs: 4 - Follows: 4 - Updated: 11/2/2009 - Published: 10/20/2009 - Roy M., Edward E.