KatieAnn101495
hide bio
Follow . Favorite
Joined 06-30-09, id: 1990236, Profile Updated: 01-16-10

Hey, my name is Katie Ann. I'm fourteen years old and I love Morganville Vampires and Twilight fanfiction! My favorite color is purple and I love music and reading. I live in Washington!! Ugh. I absolutly love volleyball! And other sports but mostly volleyball. I play the flute in my school band. I've been playing for 3-4 years. So far I have many fanfics written on paper but none on the computer. I just made my first one! Check it out! It's called How Things Happen. I'll add more when I get the time!:) My dream is to become famous for acting! And go to an Ivy League college on the east coast. I love acting! I've never had lessons or actually acted but my freinds say that I would make a great actor. I love almost every type of music. Even classical! MUSIC IS MY LIFE!! Seriously. Well, so is volleyball but yeah, you get the point. Uh, I dont' have any nicknames whatsoever.

My Fanfics

How Things Happen (A Morganville Vampires Fanfic)

Simply, Alice (A Twilight Fanfic)

Beautiful As A Rose (Twilight Fanfic)

Unexpected (Sonny With A Chance Fanfic) MIGHT BE TAKEN OFF SOON

I have many more that I need to work on so be expecting some more fanfics!:)

BE LOOKING FOR MY NEW ALICE/JASPER FANFIC "SHE'S GOT STYLE". IT WILL HOPEFULLY BE COMING SOON!:)

Favorite Twilight Characters(it changes sometimes)

Alice

Jasper

Emmett

Rosalie

Jacob

Bella

Carlisle

Esme

Edward

My Life is a Musical Game. (got this from RomanceInThePark)

Opening Credits - Ohio is For Lovers- Hawthorne Heights

Waking Up - Watcha Say- Jason Derulo

First Day of School - Supermassive Black Hole- Muse

Falling in Love - Boys Will Be Boys- Every Avenue

Fight Song - Heaven Can Wait- We The Kings

Breaking Up - Nine in the Afternoon- PANIC! At the Disco

Prom - Run, Don't Walk- Hey Monday

Life is just...OK - Gift of a Friend- Demi Lovato

Mental Breakdown - Never Too Late- Three Days Grace

Driving - Remembering Sunday- All Time Low

Flashback - What I've Done- Linkin Park

Getting Back Together - Shut Up and Let Me Go- The Ting Tings

Birth of Child - After the Thrill is Gone- The Eagles

Wedding - Fearless- Taylor Swift

Final Battle - Animal I Have Become- Three Days Grace

Death Scene - Do You Feel- The Rocket Summer

Funeral Song - The End- My Chemical Romance

End Credits - Come on Get Higher- Matt Nathanson

Here's how you play.

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing. The questions are: Opening Credits, Waking Up, First Day of School, Falling in Love, Fight Song, Breaking Up, Prom, Life is just...OK, Mental Breakdown, Driving, Flashback, Getting Back Together, Birth of Child, Wedding, Final Battle, Death Scene, Funeral Song, End Credits.
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don't lie and try to pretend you're cool..
As soon as you're done with the game, post your results in your profile

1. What is your motto?

Big City Dreams- Never Shout Never (Very True. I want to live in a big city and accomplish my dreams)

2. What do your friends think of you?

The Jetset Life is Gonna Kill You- My Chemical Romance (Erm, What?)

3. What do you think about very often?

Wasted Time- The Eagles (Kinda? I dunno?)

4. What is 2+2?

Pieces of Me- Ashlee Simpson (Tehe! Wait, what?)

5. What do you think about your best friend?

Photograph- Nickelback (True. I love pictures of memories!)

6. What do you think about the person you like?

Tim McGraw- Taylor Swift (I LOVE THIS SONG!!)

7. What is your life story?

Love Drunk- Boys Like Girls (Erm, tehe, what?)

8. What do you want to be when you grow up?

Need You Now- Lady Antebellum (I don't get it...)

9. What do you think when you see the person you like?

The Best of My Love- The Eagles (Aww!)

10. What do your parents think of you?

Leave the Pieces- The Wreckers (Pieces of what?...)

11. What will you dance to at your wedding?

No One- Alicia Keys (Okay? Not what I was wanting, but okay?)

12. What will they play at your funeral?

Untouchable- Taylor Swift (I like this song, so it's okay)

13. What is your hobbie/interest?

We Are Broken- Paramore (Hmmm...)

14. What is your biggest secret?

The Way I Loved You- Taylor Swift (This kinda fits for some people??)

15. What do you think of your friends?

Chasing the Night- Every Avenue (What?)

16. What is the worst thing that could happen?

Hello Seattle- Owl City (I already live kinda close to there, and Seattle isn't that bad, so saying 'hello' would be a good thing. Right?)

17. How will you die?

Barely Legal- The Strokes (Haha! So I'm gonna be like, just turned 18? COOL!! Dying young!:))

18. What is the one thing you will regret?

Pictures of You- The Last Goodnight (Hmm, don't know what to think of that?)

19. What makes you laugh?

Misery Business- Paramore (Haha! I like it!:)

20. What makes you cry?

Boston- Augustana (This song has a sad tune, so I dunno really?)

21. Will you ever get married?

First Time- Lifehouse (What's THAT supposed to mean??)

22. What scares you the most?

Superstar- Taylor Swift (NOT TRUE!! I love this song and I wanna be a superstar!!)

23. Does anyone like you?

Tell Me Why- Taylor Swift (Hmm, I don't get it)

24. If you could go back in time, what is one thing that you would change?

Fifteen- Taylor Swift (Um, I'm not even 15 yet, so, how does that work??)

25. What hurts right now?

I Don't Miss You At All- Selena Gomez and The Scene (Erm...)

26. What will you post this as?

Hey There Delilah- Plain White T's

If you've ever tried to lick your elbow and knew it was physically impossible, copy and paste this onto your profile

If you've ever pushed on a door that said 'pull' and vice versa, copy and paste this onto your profile

Second Chance by Cecilia1204 reviews
Jasper is a professor who is afraid to love again. Alice is his student who is determined break through that fear and fill the lonely places in his heart. AH/AU. First fanfiction ever. Rated M for future chapters.
Twilight - Rated: M - English - Romance - Chapters: 28 - Words: 106,967 - Reviews: 365 - Favs: 331 - Follows: 119 - Updated: 6/29/2009 - Published: 4/11/2009 - Alice, Jasper - Complete