ariadneLacie
hide bio
PM . Follow . Favorite
Joined 10-02-09, id: 2102242, Profile Updated: 07-08-16
Author has written 21 stories for Bleach, and Kuroshitsuji.

"If you're going to hurt others in order your great name 'revenge of justice', you're no more than one big evil." -- Ogami Rei.

Semi-Hiatus.


Hell-o.

Apparently, yes, I am still alive. And these few years I've been in a constant real-life mode (haha) that's why it's rare for me to be here... but right now I'm on a very long holiday and my otaku soul is crawling back to me.

Well, anyway, I am still active on my twitter for random rambling so maybe you can follow it so we can get to know each other? Or you can follow my instagram for more glimpse of my real life :))

Twitter Instagram


Is currently working on:

Anacampserote, a bleach fanfic with IchiRuki as the pairing (my forever favorite pairing that no one can beat)

and Time Traveler, a bleach fanfic with less romance but still as ever with IchiRuki as the pairing.

For the others, sadly to say, maybe I decided to discontinue.

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

The Dark Legacy: First Quarter by Morning Eagle reviews
Manusia tidak hidup sendirian, karena bayangan selalu mengikuti mereka dari kegelapan. Kekuatan kasat mata memberikan tragedi besar penentu masa depan. Dan semua itu ada di dalam tangan seorang gadis belia, Kuchiki Rukia. Dia tahu semuanya berubah, di saat kakinya melangkah menyambut kegelapan yang diterangi sinar rembulan. Separuh dari dirinya.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Drama - Chapters: 15 - Words: 83,961 - Reviews: 327 - Favs: 77 - Follows: 60 - Updated: 9/6 - Published: 10/31/2014 - [Rukia K., Ichigo K.]
Para Pencuri Wifi by Elpiji reviews
Sebagai siswa SMA yang mencintai anime dan internet, hidup di tahun 2016 adalah bencana. Hitsugaya Toushiro, kemudian membentuk sebuah klub untuk mereka yang mencintai internet. Pekerjaan mereka hanya satu: mencuri wi-fi sekolah tiap hari. Ikuti petualangan absurd dan gaje Toushiro, Rukia, Ishida, Hirako, dan teman-teman lainnya dalam menghadapi kehidupan sekolah mereka.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 24 - Words: 82,394 - Reviews: 260 - Favs: 116 - Follows: 62 - Updated: 8/1/2015 - Published: 4/25/2013 - Rukia K., Uryuu I., T. Hitsugaya, Ulquiorra - Complete
A Housekeeping Heiress by bathroom.concert reviews
Kuchiki Rukia: bangsawan, check. Terpelajar, check. Kaya raya, check. Menjadi PRT, chec- wait, what? Tapi demi membalas budi pada seseorang, ia akan tetap melakukannya. Sayang sekali, jatuh cinta tidak ada dalam rencana.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 14 - Words: 52,945 - Reviews: 550 - Favs: 193 - Follows: 121 - Updated: 5/11/2015 - Published: 2/1/2012 - Ichigo K., Rukia K.
Triangle by koizumi nanaho reviews
Bagaimana jika cintamu terbagi pada dua hati? Cinta kepada seorang perempuan yang tidak seharusnya kau cintai dan mencintai seseorang yang akan selalu kau sakiti. Lalu? Yang manakah yang akan kau pilih? Capitulo XV: Lluvia/AU/UlquiorraOrihime/Mind to RnR? Akhirnya update! Setelah hampir satu tahun! Gomenasaaaai.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 15 - Words: 66,722 - Reviews: 391 - Favs: 100 - Follows: 74 - Updated: 8/3/2014 - Published: 9/4/2011 - Orihime I., Ulquiorra
Your Other Life by Ventus Hikari reviews
YOL adalah sebuah game online yang sangat populer dikalangan remaja dan juga orang dewasa. Game tersebut dimainkan menggunakan gelombang otak ketika pemainnya tertidur. Venira, seorang gadis yang lumpuh mencoba bermain game tersebut. Dia ingin tahu bagaimana rasanya dapat berjalan, karena dia cacat sejak lahir. Dia memiliki character bernama Sora, pemberian kakaknya...
Kingdom Hearts - Rated: T - Indonesian - Fantasy/Family - Chapters: 50 - Words: 76,393 - Reviews: 224 - Favs: 29 - Follows: 19 - Updated: 7/31/2014 - Published: 6/11/2011 - Sora, Leon/Squall L.
Ano hi Mita Keitai no Namae wo Boku-tachi wa Mada Shiranai by Elpiji reviews
Sekuel dari Para Pencuri Wifi/Kematian seseorang dapat merubah segalanya. Bahkan persahabatan sekuat Klub WIFI sekalipun. Apalagi, jika yang mati adalah sang pendiri; Hitsugaya Toushiro. Di tengah kegalauannya, Rukia, sang penyebab kematian Toushiro, melihat arwah Toushiro berdiri di bawah salju. Sudah saatnya bagi klub WIFI untuk memasuki tahap baru dari ujian persahabatan mereka.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Supernatural - Chapters: 4 - Words: 11,474 - Reviews: 56 - Favs: 36 - Follows: 30 - Updated: 9/6/2013 - Published: 7/24/2013 - Rukia K., T. Hitsugaya
Try Me! by Uki the Great reviews
Kau bertanya kenapa kami bisa bersama? Jujur saja, semua itu bermula dari taruhan konyol antara aku dan dia. Tapi kemudian kami tidak bisa melepaskan diri dari hubungan aneh ini... RnR! AU
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 17 - Words: 36,210 - Reviews: 222 - Favs: 53 - Follows: 23 - Updated: 5/26/2013 - Published: 8/27/2011 - [Ichigo K., Rukia K.] - Complete
Ghost Hunter by 4869fans-nikazemaru reviews
CHAPTER 21! BLEACH VS KOTA METROPOLITAN! Para shinigami kita ke Jakarta! Hmm, apa yang menunggu mereka? Kenapa Byakuya ogah-ogahan untuk berangkat? Lalu kenapa Reno berekspresi seperti itu? Ok, finally update, guys! Mind to read it carefully?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Humor/Adventure - Chapters: 21 - Words: 109,825 - Reviews: 755 - Favs: 249 - Follows: 86 - Updated: 1/6/2013 - Published: 12/19/2008 - T. Hitsugaya, Ichigo K., Byakuya K., Renji A.
Hujan, Rain, Ame by Hibari A. BeenBin reviews
Chapter 9 update! Kamu tahu semua terlambat ketika kamu mulai menyepelekan waktu dan menyalahkan Tuhan karenanya. "Mou jikan ga nai nda.." gumam Ichigo. RnR?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 9 - Words: 18,150 - Reviews: 321 - Favs: 77 - Follows: 38 - Updated: 8/21/2012 - Published: 1/7/2010 - Rukia K., Ichigo K.
Zutto Futari de by lenacchi reviews
Ia tidak butuh kado. Rukia hanya ingin orang itu ada di sini—dan membicarakan kelanjutan hubungan mereka/Saling mencintai bukan satu-satunya faktor yang mempengaruhi sebuah hubungan, dalam hubungan juga dibutuhkan kepercayaan. Benar begitu, kan?/AU/OS-IchiRuki!
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,676 - Reviews: 14 - Favs: 5 - Published: 6/12/2012 - Ichigo K., Rukia K. - Complete
Ikatanku Denganmu by Agizera reviews
Aku merasakan ikatan itu saat kau menghilang dari kehidupanku. Meskipun seseorang sudah mulai mengambil hatiku, dia yang selama ini selalu menangis demi aku. Tapi tahukah kau, saat aku bertemu denganmu kembali, tatapan ini tak pernah berubah, Midget.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 2 - Words: 3,412 - Reviews: 25 - Favs: 7 - Updated: 11/13/2011 - Published: 9/3/2011 - Ichigo K., Rukia K., Orihime I., Renji A. - Complete
My Icy Prince by Mii Saginomiya reviews
"Karena aku mencintaimu, Kuchiki Rukia." Rukia tidak dapat berkata apa-apa. Ia jelas sudah tahu kalau Ichigo menyukainya—tapi tidak tahu kalau ia mencintainya. Tentu takaran antara suka dan cinta itu berbeda, kau tahu? WARN:AU, OOC, RnR please?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 13 - Words: 35,129 - Reviews: 130 - Favs: 9 - Follows: 5 - Updated: 11/6/2011 - Published: 3/13/2010 - T. Hitsugaya, Rukia K.
Love or Money? by MrsGoldenweek reviews
Seorang tugas pembunuh bayaran seperti Ulquiorra adalah membunuh mangsanya. Tapi bagaimana jika mangsanya adalah seorang gadis manis bernama Orihime Inoue ? Apa dia masih mau membunuhnya? Atau justru dia mengundurkan diri? Chap 7 release. Mind RnR ?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 7 - Words: 17,417 - Reviews: 53 - Favs: 11 - Follows: 8 - Updated: 8/21/2011 - Published: 2/23/2011 - Ulquiorra, Orihime I.
Kuro Hitsuji by BlackKiss'Valentine reviews
Sebas, pelayan multitalenan si Ciel mendapat sebuah kejutan dari tuannya. Apa itu? Kok hitam? Kok gerak2? Kok summarynya gaje? Kok Author tampan sekale? CHAPTER 4 : UPDATED!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Humor/Tragedy - Chapters: 4 - Words: 4,840 - Reviews: 32 - Favs: 6 - Follows: 3 - Updated: 11/21/2010 - Published: 8/12/2010 - Sebastian M.
Naik Bajaj 2 by Luxam reviews
Chapter terakhir. Kalo Kuroshitsuji II aja ada, otomatis Naik Bajaj 2 juga ada, dong.
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 8 - Words: 7,290 - Reviews: 212 - Favs: 81 - Follows: 15 - Updated: 10/3/2010 - Published: 8/17/2010 - Complete
Terbengekbengek by Reyn-kun Walker reviews
Keinspirasi aja gara-gara abis liat Termehek-mehek. My first fic in this fandom, jadi mohon bantuannya. Garing abis. Warning inside.
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 2 - Words: 5,263 - Reviews: 16 - Favs: 8 - Follows: 2 - Updated: 9/24/2010 - Published: 9/6/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Idul Fitri by Luxam reviews
Minal aidin wal faizin, semuanya. Mohon maaf lahir dan batin, ya.
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Family/Parody - Chapters: 1 - Words: 1,637 - Reviews: 35 - Favs: 26 - Follows: 3 - Published: 9/10/2010 - Complete
Sebastian Michaelis by Luxam reviews
Anda butuh butler hebat dengan kemampuan yang tak perlu diragukan? Sebastian Michaelis orangnya!
Kuroshitsuji - Rated: K - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 522 - Reviews: 99 - Favs: 91 - Follows: 13 - Published: 8/8/2010 - Sebastian M. - Complete
THE TRUTH ABOUT FOREVER by dei-ryuu reviews
Bonus chapter Update! RnR, please!
Bleach - Rated: T - Indonesian - Angst/Romance - Chapters: 16 - Words: 66,279 - Reviews: 288 - Favs: 76 - Follows: 15 - Updated: 7/10/2010 - Published: 10/30/2009 - T. Hitsugaya, Rukia K. - Complete
My Father ! by Hibari A. BeenBin reviews
Chapter 7 UPDATE! Kuchiki Rukia yang sudah menderita akibat di tinggal pergi ibunya semakin terusik dengan kehadiran cowok berambut orange yang mengaku sebagai ayahnya. "Mirip!" seru Kisuke dan Yoruichi. RnR Pleasee...
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 7 - Words: 27,943 - Reviews: 265 - Favs: 66 - Follows: 29 - Updated: 6/12/2010 - Published: 9/24/2009 - Rukia K., Ichigo K.
Black Tea Party by Cara Camellia reviews
Aku sudah mau mati tapi aku punya banyak pertanyaan untukmu Sebastian. Fem!CielSebastian. TwoShot. Adapted from Black Tea Party Doujinshi
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 2 - Words: 1,685 - Reviews: 1 - Favs: 5 - Follows: 1 - Updated: 5/30/2010 - Published: 5/28/2010 - Sebastian M., Ciel P. - Complete
Once It Ends by Psychochiatrist reviews
Another ending version yang diperribet. Ketika ingatanku berakhir, ingatanmu pun dimulai. Karena kita adalah sahabat. Selalu.
Doraemon - Rated: K - Indonesian - Friendship/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 2,555 - Reviews: 82 - Favs: 102 - Follows: 5 - Published: 4/17/2010 - Complete
The Tarot Master by Aalicia reviews
Ichigo is a Nephilim Tarot Master who seduces women with the flip of a card. Rukia is the first woman to defy his power. IchiRuki AU among the lust of fallen angels.
Bleach - Rated: M - English - Romance/Supernatural - Chapters: 15 - Words: 21,848 - Reviews: 178 - Favs: 280 - Follows: 38 - Published: 2/1/2009 - Ichigo K., Rukia K. - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Thank You reviews
Jika kau sudah memiliki seorang tunangan, atau kekasih yang sudah bertahun-tahun lamanya bersama, maka siapa yang akan kau pilih ketika kau dihadapkan pada pilihan 'seorang cinta sejati' ? Based on Tarot X: The Wheel of Fortune. Dedicated for #EndofArcana event, and also, the recently ending of Bleach. Read and Review?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 4,585 - Reviews: 9 - Favs: 2 - Published: 8/21 - Ichigo K., Rukia K., Orihime I., Renji A.
Anacampserote reviews
Anacampserote—sesuatu yang dapat membawa kembali cinta yang hilang. Kuchiki Rukia pikir Kurosaki Ichigo-lah sang Anacampserote-nya. Namun, sepertinya semuanya tidak berjalan semulus yang ia kira? Summary changed. / IchiRuki / AU / OOC? / Another author comeback, semoga yang kali ini bener-bener seterusnya! :')) CHAPTER 2 IS UP!
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 2 - Words: 3,533 - Reviews: 15 - Favs: 3 - Follows: 4 - Updated: 7/21 - Published: 6/30 - Ichigo K., Rukia K.
Time Traveler reviews
Disaat hal-hal di luar nalar terjadi, hendakah kau mempercayainya? Disaat muncul seorang gadis aneh dari 8 tahun yang akan datang, hendakah kau percaya itu?/Mind to Read and Review?/Chapter 6 akhirnya update setelah 4 TAHUN LAMANYA. Nggak discontinue dan author ini masih hidup, kok!
Bleach - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Romance - Chapters: 6 - Words: 12,484 - Reviews: 58 - Favs: 12 - Follows: 12 - Updated: 7/5 - Published: 5/19/2012 - Ichigo K., Rukia K.
Lupa reviews
Merindu tanpa kata merindu. Jika kau kehilangan seseorang karena kesalahanmu, akankah kau menyesalinya? / IchiRuki. AU. OOC? Oneshot fic edisi author comeback! Ya Tuhan, rindu, sungguh.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Angst/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 962 - Reviews: 4 - Favs: 2 - Published: 10/21/2015 - Rukia K., Ichigo K. - Complete
Our Anniversary reviews
"Jadi, Ichigo, aku ingin tanggal Anniversary yang lebih bagus. Jadi aku minta kita putus sekarang, tapi kau harus tembak aku lagi ya?" / "Hah? Jangan gila kau, Rukia!"/ Kali ini aku yakin dapat membuatnya takluk!-Ichigo. /IchiRuki. Mind to RnR? / Chapter 3, update!
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 6,190 - Reviews: 36 - Favs: 5 - Follows: 5 - Updated: 10/4/2012 - Published: 7/28/2012 - Rukia K., Ichigo K. - Complete
Busy reviews
Sepertinya kedua insan itu menyimpan kerinduannya masing-masing. Tidak ada yang berani jujur, atau terlalu kesal pada takdir untuk jujur? / IchiRuki. Oneshot. Mind to read and review?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,887 - Reviews: 5 - Favs: 2 - Published: 9/15/2012 - Ichigo K., Rukia K. - Complete
Sweet Vanilla reviews
Chapter 3 Update! /HitsuRuki/"Tunggu di sana, jangan kemana-mana."/"Eh?"/Rukia berharap Toushiro naik motor gede, tapi apa boleh buat kalo dia cuma naik motor bebek. Udah untung dianter, kan?/AU. Special fic for Yukio Masaki/kio! Mind to RnR?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 3 - Words: 7,440 - Reviews: 24 - Favs: 6 - Follows: 2 - Updated: 4/6/2012 - Published: 10/1/2011 - Rukia K., T. Hitsugaya
Will We Meet? reviews
Takdir sepertinya tidak mengizinkanku untuk bertemu dirinya. Tapi akankah kami bertemu? Sepertinya aku jadi benar-benar berharap bertemu dengannya... ia berharap yang sama tidak, ya?/Rukia's Pov/AU/RnR?
Bleach - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,404 - Reviews: 2 - Favs: 1 - Published: 1/29/2012 - Rukia K., Ichigo K.
Your Heaven reviews
"Jadi kau ke London hanya untuk mencariku ya?" "A-tidak! mana mungkin, Baka!" / AU. SongFic from YUI's Your Heaven. Mind to RnR?
Bleach - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,964 - Reviews: 5 - Favs: 1 - Published: 1/1/2012 - Rukia K., Ichigo K.
This is Our Story reviews
Listen to my story. This maybe our last chance. /Chapter 5 update!/ Akhirnya Rukia sampai ke kuil selanjutnya. Diiringi dengan pertemuannya dengan seorang miko yang lain. Tunggu, kenapa miko itu menyebalkan? RnR?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 5 - Words: 9,212 - Reviews: 20 - Favs: 1 - Updated: 12/1/2011 - Published: 8/23/2011 - Ichigo K., Rukia K.
Untitled reviews
Chapter 8 akhirnya update setelah satu tahun ga update. Sebuah cerita tentang kutukan, dan seseorang bernama Rukia Kuchiki. Akankah ada jalan baginya untuk keluar dari lingkaran kutukan tersebut? Mind to RnR?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Supernatural - Chapters: 8 - Words: 15,549 - Reviews: 21 - Follows: 3 - Updated: 11/5/2011 - Published: 9/13/2010 - Rukia K.
Orange Butler reviews
Last Chapter. "The End of The Drama." Saat dimana Ichigo mengatakan yang sebenarnya pada Rukia. Lalu, bagaimana nasib mereka selanjutnya? Makasih udah baca sampe chapter akhir ya! Sampai jumpa!
Bleach - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Fantasy - Chapters: 13 - Words: 22,489 - Reviews: 128 - Favs: 23 - Follows: 10 - Updated: 10/23/2011 - Published: 12/11/2010 - Rukia K., Ichigo K. - Complete
Seireitei Orchestra reviews
Byakuya tiba-tiba manggil Ichigo. Katanya sih, minta diajarin piano. Loh? Mind to RnR, minna-san?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,669 - Reviews: 7 - Favs: 1 - Published: 9/2/2011 - Ichigo K.
Bawang Putih reviews
Masalah apa yang terjadi di mansion Phantomhive yang berkaitan dengan bawang putih? Bukan cerita bawang putih bawang merah. Simply bawang putih. Summary, judul dan cerita ga nyambung. Summary changed.
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,012 - Reviews: 4 - Favs: 2 - Published: 8/1/2011 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Happy New Year reviews
Acara tahun baruan author garing. Kalo di Phantomhive... kira-kira gimana yak? RnR?
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 637 - Reviews: 6 - Favs: 2 - Published: 12/31/2010 - Ciel P., Sebastian M.
The Black Butler's Days reviews
CHAPTER 7 UPDATE. Yaah... gitu deh. Chapter sebelum chapter terakhir kayaknya. RnR?
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 7 - Words: 10,813 - Reviews: 41 - Favs: 9 - Follows: 2 - Updated: 12/27/2010 - Published: 9/24/2010 - Sebastian M., Ciel P.
The Reminiscence reviews
Toushiro mendapatkan sebuah buku aneh, dari pengirim yang aneh pula. Buku itu menceritakan tentang kisah masa lalunya. RnR? Chapter 2 update. Warning : OC inside.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 2 - Words: 3,009 - Reviews: 3 - Favs: 1 - Updated: 12/26/2010 - Published: 11/19/2010 - T. Hitsugaya
Surat Cinta reviews
Hanya sekedar surat cinta dari... pairing bisa berubah setiap chapter. Surat 2. RnR?
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Poetry - Chapters: 2 - Words: 1,424 - Reviews: 26 - Favs: 5 - Follows: 2 - Updated: 12/19/2010 - Published: 12/5/2010 - Grell S., Sebastian M.
This isn't A Goodbye reviews
Ichigo dan Rukia. Kedua orang yang dipertemukan oleh takdir. Apakah takdir berkehendak jika mereka terus bersama? RnR?
Bleach - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,656 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Follows: 1 - Published: 11/20/2010 - Rukia K., Ichigo K. - Complete
Ketuker reviews
Ketuker adalah suatu keadaan dimana sesuatu tidak berada/terjadi pada sesuatu yang seharusnya. Ribet? Yah, pokonya ada sesuatu yang ketuker aja. No OC, just OOC. RnR?
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Parody/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 1,441 - Reviews: 8 - Favs: 4 - Follows: 1 - Published: 11/10/2010 - Sebastian M., Ciel P.
Hallo, Ween reviews
UPDATE CHAPTER 3, last chapter. Please read and review! Special for halloween day. "Apakah para penghuni mansion Phantomhive dapat menikmati halloween kali ini? author sih, nggak."
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 3 - Words: 7,075 - Reviews: 21 - Favs: 5 - Follows: 1 - Updated: 10/31/2010 - Published: 10/16/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete