nekochan-lovers
hide bio
PM . Follow . Favorite
Joined 06-07-10, id: 2393689, Profile Updated: 08-08-12
Author has written 33 stories for Kuroshitsuji, Naruto, Kyo kara Maoh!/今日からマ王!, and Hetalia - Axis Powers.

PLEASE ENJOY MY STORIES AND THANKS FOR READING, GUYS!

Sign,

Pecinta Kucing

You can find me on twitter @nekochan_lovers

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Spades by simplytrop reviews
When Alfred, an archaeology student, stumbles upon a sleeping man in the ruins of an old castle, he finds himself accidentally married to the Queen of Spades. AU.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Fantasy/Adventure - Chapters: 11 - Words: 103,487 - Reviews: 1140 - Favs: 1,436 - Follows: 1,535 - Updated: 1/11/2013 - Published: 4/21/2011 - America, England/Britain
Selamatkan Indonesia! by Luxam reviews
Chapter 9. Ciel ditugasin Ratu buat nyelesain masalah di Indonesia! Bisakah dia?
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 9 - Words: 18,960 - Reviews: 258 - Favs: 137 - Follows: 55 - Updated: 8/8/2012 - Published: 4/23/2010 - Ciel P., Sebastian M.
Completely Over You by dhbPATHWAY1997 reviews
Alfred and Arthur broke up seven months ago. That's MORE than enough time to get over an ex-love, right? Sure! So when Alfred invites Arthur to lunch, the latter is determined to show Alfred that he is completely over him. Mostly. T for sexual themes.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 3,059 - Reviews: 9 - Favs: 50 - Published: 3/11/2012 - America, England/Britain - Complete
Another Day by Putri Luna reviews
Adalah hal yang sangat konyol jika Alfred berharap jika Arthur juga menyukainya. Lihat saja pria itu—ya, pria manis yang lebih tua lima tahun darinya itu tengah menatap keluar jendela. Fokus ke satu titik, ke arah pria yang dicintainya./mind to RnR?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 4,277 - Reviews: 6 - Favs: 6 - Published: 12/18/2011 - America, England/Britain - Complete
Roses Are Red by Iggycat reviews
I didn't think much of it when I scribbled down a poem and handed it to a lonely boy on Valentine's Day. As a 6-year-old, it didn't seem very important, I thought I'd forget. But how can you forget the day you meet the person you'd fall in love with? USUK
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - English - Romance/Poetry - Chapters: 1 - Words: 8,663 - Reviews: 196 - Favs: 952 - Follows: 73 - Published: 9/9/2011 - America, England/Britain - Complete
Trias Politica by antichthon reviews
english roses III : —dan sang malam dibakar api dendam. 'Bangun, Palestine. Sebentar lagi giliranmu dimulai' / Various pairings, mainly ScotUk Fantasy-AU
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Angst/Fantasy - Chapters: 4 - Words: 15,830 - Reviews: 59 - Favs: 42 - Follows: 18 - Updated: 6/12/2011 - Published: 4/19/2011 - Scotland, England/Britain
The night of the hunter by marinoa reviews
Neither of them is willing to fall first, and soon they are to notice that what had started as a simple game suddenly turns into something more difficult. FrUK AU, the story takes place somewhere around 19th century.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Drama/Romance - Chapters: 14 - Words: 48,136 - Reviews: 116 - Favs: 196 - Follows: 70 - Updated: 2/12/2011 - Published: 5/17/2010 - France, England/Britain - Complete
Water Moon by Ninja-edit reviews
Spin-off dari 'Mind Trap'. Suigetsu centric. Tiga makna dalam nama Suigetsu; Water moon, something illusory, without true substance. Shounen-ai. Onesided SuiSasu. NaruSasu. Angst.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Angst - Chapters: 1 - Words: 2,326 - Reviews: 16 - Favs: 12 - Published: 9/25/2010 - Suigetsu H., Sasuke U. - Complete
Opaque by Childish Sadism reviews
I'm looking for somebody, maybe I'm looking for you. Whoever is not you is a waste, so why are you angry when I get rid of them? US/UK. AU. Warnings inside and in each chapter.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Supernatural/Mystery - Chapters: 7 - Words: 46,082 - Reviews: 90 - Favs: 146 - Follows: 46 - Updated: 9/6/2010 - Published: 7/29/2010 - America, England/Britain - Complete
Love is Lemon by Ninja-edit reviews
AU. Love is Sour, Sour is Lemon, so Love is Lemon. Shounen-ai. NejiSasu. #Special Fic for NejiSasu Day 2010#
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 2,060 - Reviews: 19 - Favs: 17 - Published: 7/26/2010 - Neji H., Sasuke U. - Complete
Appreciative by Childish Sadism reviews
Once upon a time you told me many stories. I never understood them until now, and now thanks to you, I may be who I am today. US/UK. Warnings inside.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Angst/Drama - Chapters: 1 - Words: 7,193 - Reviews: 23 - Favs: 112 - Follows: 15 - Published: 6/9/2010 - America, England/Britain - Complete
Pride by Ninja-edit reviews
Neji & Sasuke terperangkap dalam hubungan yang rumit dan tak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Ketika seseorang adalah segalanya bagimu dan kau bukan apa-apa baginya, yang kau dapatkan hanyalah lubang yang menganga di dadamu. ItaSasu. NejiSasu. KakaIta.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Angst - Chapters: 1 - Words: 1,903 - Reviews: 16 - Favs: 11 - Published: 2/21/2010 - Neji H., Sasuke U. - Complete
Sono Shitsuji, Nozomi to Keiyaku by yondie93 reviews
Sang Iblis akan memenuhi permintaan Sang Tuan, walaupun kontrak telah berakhir. Memori itu pun kembali berputar, membawa Sang Iblis ke tempat Sang Tuan yang berhasil menghancurkan hatinya. SebasCiel, a very early valentine fic. RnR?
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Angst/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,585 - Reviews: 38 - Favs: 39 - Follows: 3 - Published: 2/1/2010 - Sebastian M. - Complete
White on Black by Reiforizza reviews
Secuil kisah tentang kehidupan sehari-hari Dean bersama mobil kesayangannya. Cerita ke-2 nyomot dari iklan BCA: Desainer & Pemilik Percetakan.
Supernatural - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 2 - Words: 1,644 - Reviews: 10 - Favs: 5 - Updated: 1/15/2010 - Published: 1/11/2010 - Dean W., Sam W. - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Not Asrama, Just Asmara reviews
3rd sekuel Asrama or Asmara. CHAPTER 6, UPDATE! No-Lemon, tapi inget Rate-nya apa lho!
Kuroshitsuji - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 10 - Words: 41,641 - Reviews: 290 - Favs: 113 - Follows: 76 - Updated: 10/24/2014 - Published: 5/24/2011 - Ciel P., Sebastian M.
Nice To Meet You reviews
Arthur Kirkland tak pernah ingin menjalin hubungan dengan seseorang yang lebih muda darinya. Kalau dengan Alfred Jones? Human AU. Second fic in this fandom. Enjoy!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 2 - Words: 6,225 - Reviews: 7 - Favs: 8 - Follows: 5 - Updated: 8/29/2014 - Published: 6/19/2014
Mr Jadul 2013 reviews
Ciel hanyalah mahasiswa biasa yang keberadaannya nyaris tak disadari seorang pun di Brickentown University. Namun, perselisihannya dengan cowok paling populer di kampus tersebut membuatnya mendadak terkenal dengan julukan Mr. Jadul 2013!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Drama - Chapters: 11 - Words: 34,699 - Reviews: 391 - Favs: 172 - Follows: 135 - Updated: 8/23/2014 - Published: 3/4/2013 - Ciel P., Sebastian M.
Terima Kasih, Teme! reviews
Sasuke itu cuek, tapi ... A very, very short fic ENJOY, please!
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 574 - Reviews: 10 - Favs: 11 - Follows: 2 - Published: 9/29/2013 - Naruto U., Sasuke U. - Complete
Movie Time reviews
America selalu tahu bahwa menonton bioskop bersamanya hanya membuat England kesal. Karena itu dia ingin membuat England mengingat acara menonton hari ini sebagai kenangan yang membuatnya bahagia. USUK. Klise. My first fic in this fandom. ENJOY, please! :D
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 2,974 - Reviews: 6 - Favs: 8 - Published: 3/23/2013 - England/Britain, America - Complete
Pangeran Tomat Cherry reviews
Apa jadinya jika seorang ketua OSIS perfeksionis bergaul dengan seorang siswa yang maniak berkebun dan kebersihan? Two-Shoot/AU/OOC/Shounen-Ai/Maksa/Latar Indonesia/Present for Dark Corneille's birthday. Saya harap ini tidak membosankan karena saya tahu ini sangaaaaaat panjang. ENJOY, My Ow!
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Drama - Chapters: 2 - Words: 9,383 - Reviews: 38 - Favs: 29 - Follows: 8 - Updated: 3/12/2013 - Published: 8/22/2012 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
24 Hours Delivery Murder reviews
Ciel Phantomhive, seorang penulis muda, memutuskan pindah ke perumahan terpencil untuk mencari ketenangan. Namun, bisakah dia tenang jika di perumahan tempat tinggalnya selalu terjadi pembunuhan dalam 24 jam setiap harinya? AU/THRILLER FIC/CHAP 6, APDET!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Mystery/Horror - Chapters: 6 - Words: 21,863 - Reviews: 159 - Favs: 113 - Follows: 72 - Updated: 1/7/2013 - Published: 6/23/2011 - Ciel P., Sebastian M.
Dear, God reviews
"Dear, God… Aku ingin mati sebelum ulang tahunku berikutnya," tulis Lizzie pada selembar kertas permohonan. Ketika seorang dewa kematian membacanya, akankah permohonannya terkabul? Ronald x Lizzie. CRACK PAIR based California Guys *PLAKK* ENJOY! CHAP 2, UPDATE!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Supernatural - Chapters: 2 - Words: 4,928 - Reviews: 18 - Favs: 8 - Follows: 12 - Updated: 8/21/2012 - Published: 6/1/2012 - Ronald K., Elizabeth M.
Come Home reviews
Setelah pertarungan panjang, akhirnya Naruto berhasil membawa Sasuke pulang ke Konoha. Namun itu hanyalah awal perjuangan untuk membuat Sasuke benar-benar 'pulang'. Canon/Shonen-ai/NaruSasu/Based on Naruto 52.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,028 - Reviews: 12 - Favs: 7 - Follows: 8 - Published: 3/27/2012 - Naruto U., Sasuke U.
For My Dear Ciel reviews
Bertahun-tahun, kutulis namamu dengan tinta hitam di atas kertas putih. Kali ini, ku kan mengukir namamu dengan tinta merah di atas kertas istimewa. Darah di atas salju. Hanya untukmu. For my dear Ciel. BLOODY/GORE/LAST CHAP, UPDATE! Thanks for reading!
Kuroshitsuji - Rated: M - Indonesian - Suspense/Tragedy - Chapters: 11 - Words: 43,312 - Reviews: 160 - Favs: 76 - Follows: 14 - Updated: 9/29/2011 - Published: 4/4/2011 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
California Guys reviews
Wajah Sebastian memerah. Kena juga dia! Selama ini kan dia terus yang meledek Ciel! Mau dikemanakan mukanya yang memiliki predikat 'Orang menyebalkan' di mata Ciel? LAST CHAPTER, UPDATE! PLEASE ENJOY!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 9 - Words: 34,170 - Reviews: 218 - Favs: 78 - Follows: 24 - Updated: 6/13/2011 - Published: 3/28/2011 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
All We Are reviews
Seperti halnya Salamander yg sanggup menyebarkan racun dalam 1 sumur hanya dgn satu celupan jari, mereka meluas dgn sangat cepat. Potestatum Et Orbi. Kekuatan untuk menguasai dunia. Dan itu berarti…membalas dendam. Fic Action n Conspiration amatir. APDET!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Mystery/Friendship - Chapters: 14 - Words: 49,235 - Reviews: 211 - Favs: 63 - Follows: 16 - Updated: 5/23/2011 - Published: 9/14/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Ciel Ala Chef reviews
Ciel bisa masak makanan enak, itu mengejutkan. Tapi bagaimana cara dia membuat masakannya jadi enak, itu jauh lebih mengejutkan lagi! OOC tingkat dewa/Gaje/Garing/CCD/Cerita ngalor ngidul/Penting: Siapkan kantung muntah!
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 2,392 - Reviews: 25 - Favs: 27 - Follows: 4 - Published: 3/31/2011 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Selfish Ciel reviews
Ciel selalu sendirian dan merasa sanggup sendirian. Tapi apakah dia tetap sendirian sampai akhir? Selfish Ciel with Sebastian's PoV.
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 2 - Words: 5,536 - Reviews: 22 - Favs: 19 - Follows: 1 - Updated: 3/25/2011 - Published: 6/14/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Not Asrama or Asmara Anymore reviews
Yah, dari judulnya aja udah ketahuan. Yup, yup, yup! Ini sekuel fic 'Asrama or Asmara' yg gaje itu, lho... PLEASE ENJOY. Absolutely Sebastian x Ciel. Or...not? Yah, pokoknya baca aja, ya! BONUS CHAPTER! LEMON FOR 13th CHAP! DLDR!
Kuroshitsuji - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 13 - Words: 47,140 - Reviews: 302 - Favs: 94 - Follows: 27 - Updated: 3/25/2011 - Published: 9/18/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
In The Darkness reviews
Lord Sebastian Michaelis adalah pangeran yang terpenjara. Pangeran yang terpenjara dalam kesendirian namun berbahagia. Sebby with someone not Ciel. Don't Like Don't Read.
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Tragedy/Romance - Chapters: 1 - Words: 3,391 - Reviews: 10 - Favs: 6 - Follows: 4 - Published: 1/30/2011 - Sebastian M.
Fuzzy Memory reviews
Chapter ini saya dedikasikan untuk semua orangtua dan putra-putri mereka yang memiliki sebuah hubungan yang rumit. Untuk sebuah hubungan cinta yang nyata namun bisu. Yang sukar diungkapkan lewat kata dan perlakuan namun eksis. LAST CHAPTER, UPDATE!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 10 - Words: 26,446 - Reviews: 78 - Favs: 54 - Follows: 23 - Updated: 1/22/2011 - Published: 7/19/2010 - Sasuke U., Naruto U. - Complete
Prince MingMing reviews
Siapa sih Prince Ming-Ming itu? Kok Wolfram membelanya sekali? Selingkuhannya kah? Tapi...kenapa aku harus peduli? Yuuri's PoV.
Kyo kara Maoh!/今日からマ王! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,750 - Reviews: 9 - Favs: 10 - Published: 1/14/2011 - Yuri S., Wolfram vB. - Complete
14 Desember reviews
Enam orang terjebak di sebuah penginapan di pedalaman Alaska karena badai salju. Segalanya berjalan normal sampai...mayat pertama ditemukan. Lalu...siapa pelakunya? Warn : AU, THRILLER! LAST CHAPTER, UPDATE!
Crossover - Naruto & Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Suspense/Crime - Chapters: 8 - Words: 23,886 - Reviews: 72 - Favs: 39 - Follows: 3 - Updated: 1/5/2011 - Published: 8/15/2010 - Sasuke U., Sebastian M. - Complete
Flip 180 reviews
Back to Summary Chap 1. Sebastian hanya punya satu cinta untuk satu orang dalam satu malam. Sampai suatu malam dia harus menyerahkan seluruh cintanya pada satu orang untuk seumur hidup. LAST CHAPTER, UPDATE!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Angst/Hurt/Comfort - Chapters: 13 - Words: 41,986 - Reviews: 170 - Favs: 86 - Follows: 14 - Updated: 1/3/2011 - Published: 6/25/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Seba Ciel at School reviews
Menurutmu, iblis itu apa? Menurut kitab suci, iblis adalah malaikat yang memilih keluar dari surga karena membangkang pada Tuhan. Ya, itu benar…karena iblis adalah malaikat yang jatuh dalam dosa. Demon:The Fallen Angel. LAST CHAPTER, UPDATE! PLEASE ENJOY!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Fantasy - Chapters: 11 - Words: 25,177 - Reviews: 106 - Favs: 59 - Follows: 11 - Updated: 12/19/2010 - Published: 7/19/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Brown Tea And Black Coffee reviews
Ciel dan Sebastian. Langit dan bumi. Hitam dan putih. Air dan minyak. Keduanya adalah keberadaan yang janggal di satu tempat yang sama. Bertolak belakang. Berlawanan arah. Brown Tea And Black Coffee. For Ciel's birthday #telat!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,602 - Reviews: 12 - Favs: 22 - Follows: 2 - Published: 12/15/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Brother reviews
Entah berapa banyak orang yang berpikiran untuk pulang, meminta maaf, dan memeluk kakak atau adik mereka yang tengah ada di rumah. Ah, ternyata persaudaraan itu memang hal yang indah namun sering terlupa. Last Chapter, UPDATE!
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Family/Friendship - Chapters: 2 - Words: 8,073 - Reviews: 22 - Favs: 21 - Follows: 2 - Updated: 11/17/2010 - Published: 10/21/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Young Private Tutor reviews
Ciel jadi guru privat dari seorang murid yang lebih tua darinya! Sho-ai.
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 3,351 - Reviews: 17 - Favs: 18 - Follows: 3 - Published: 10/22/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Cat From Heaven reviews
Dedicated for Mike Nowitzky. Love and Miss u so Much! Fic Song : In Between by Linkin Park, my favorite band
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Family/Friendship - Chapters: 1 - Words: 3,951 - Reviews: 14 - Favs: 13 - Published: 9/16/2010 - Sebastian M., Ciel P. - Complete
Lunatic Blue reviews
Ciel tergila-gila pada segala hal yang berwarna biru. Tapi kenapa tiba-tiba saja dia jadi suka warna merah? Warning : OOC abiz, mengandung plesetan yang saking melesetnya ampe nggak nyambung! Gaje.
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 2,311 - Reviews: 18 - Favs: 18 - Follows: 1 - Published: 8/30/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Asrama or Asmara? reviews
Seorang tamu tak diundang membuat Ciel menyadari perasaannya pada Sebastian. Siapakah dia? Sebastian x Ciel everlasting. Warning : Kissu scene inside!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Friendship/Romance - Chapters: 11 - Words: 33,018 - Reviews: 141 - Favs: 96 - Follows: 14 - Updated: 8/23/2010 - Published: 6/14/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Ciel ala Aurora reviews
Berhasilkah Sebastian membangunkan Cielaurora? Dan apakah semua akan berakhir indah seperti dalam dongeng aslinya? ENJOY THIS! Last Chapter, UPDATE!
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Parody/Humor - Chapters: 6 - Words: 7,877 - Reviews: 35 - Favs: 14 - Follows: 3 - Updated: 8/17/2010 - Published: 6/22/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
What I Feel When My Master Sad reviews
Sebastian berbicara mengenai perasaannya saat melihat Sang Tuan Muda bersedih. Buat saya, Non-YAOI just affection. Tapi semuanya tergantung pemikiran pembaca masing-masing. Fic Song : "Ya sudahlah" Bondan Prakoso feat Fade2Black.
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,530 - Reviews: 13 - Favs: 10 - Follows: 1 - Published: 8/15/2010 - Sebastian M., Ciel P. - Complete
LEBARAN reviews
Benarkah gosip yang mengatakan bahwa keluarga Phantomhive itu merayakan Lebaran? Sebagai reporter kagak profesional-profesional, saya rasa saya harus mencari tahu! Warn : 5% SARA, 45% SARAp, 50% SAya RAsa... OOC, OC
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Parody - Chapters: 1 - Words: 1,934 - Reviews: 12 - Favs: 6 - Published: 7/29/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Umbrella Vs Mpok Ella reviews
Apa hubungan antara Ciel, Sebastian, Umbrella, sama Jakarta, ya? Warn : OOC, OC, gaje. For minamicchi-san, please read this one!
Kuroshitsuji - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 2,089 - Reviews: 24 - Favs: 29 - Follows: 2 - Published: 7/24/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
Where Are You, Young Master? reviews
I love you, Ciel Phantomhive! The last Chapitre, UPDATE!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Romance - Chapters: 4 - Words: 3,736 - Reviews: 14 - Favs: 11 - Follows: 3 - Updated: 7/17/2010 - Published: 6/22/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete
UMBRELLA reviews
Sebastian selalu melempar sebuah teka-teki sebagai jawaban atas pertanyaan Ciel. Begitu juga kali ini. Dan yang ini adalah teka-teki paling konyol sekaligus paling penting bagi Ciel. Warning : Teka-tekinya abal & nggak mutu! Makanya siap-siap muntah, ya!
Kuroshitsuji - Rated: T - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 1,090 - Reviews: 12 - Favs: 14 - Follows: 2 - Published: 7/9/2010 - Ciel P., Sebastian M. - Complete