Kim Ra-Chan
hide bio
PM . Follow . Favorite
Joined 08-24-10, id: 2509779, Profile Updated: 02-27-14
Author has written 26 stories for Katekyo Hitman Reborn!, Hetalia - Axis Powers, and Screenplays.

Status : Active in Screenplays, Hiatus in Anime/Manga

Pair

EXO : KaiBaek, KrisYeol, LuMin, SuDo, ChanHun, KrisHun

TVXQ : HoMin

GOT7 : JBMark, YugBam

BTS : JinV, JungTae

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Rising Star by iyagi7154 reviews
Dia kembali dalam keadaan kritis. / Kaulah hyung di SUJU yang paling jauh dengannya. / Kyuhyunnie, hyung sungguh ingin melihat senyummu kembali… / "GUI XIAN JIA YOU!" / Appo! Sakit itu datang lagi! Sakit! Sakit sekali! ARRGGGHHHH! / Ryeowookie… Kau tidak datang menjengukku?
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Friendship/Drama - Chapters: 44 - Words: 472,289 - Reviews: 5358 - Favs: 527 - Follows: 455 - Updated: 2/3 - Published: 10/16/2012
27 Days in Horror by Ileyra reviews
Uji nyali ternyata tidak seperti yang dibayangkan Tsunayoshi selama ini, Tsuna yang tersesat harus menerima kenyataan menjadi tawanan bagi seorang iblis sungguhan, tak ada cahaya yang bisa menjangkaunya. YAOI, VIOLENCE, R-18 SCENE. 6927 and more
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: M - Indonesian - Horror/Tragedy - Chapters: 21 - Words: 99,529 - Reviews: 300 - Favs: 136 - Follows: 80 - Updated: 10/8/2014 - Published: 8/5/2010 - Tsuna/Tsunayoshi S., Mukuro R.
Like A Dream by Reisuke Celestine reviews
/YeKyu KaiBaek ZhouRy/ Umma yang protektif sekaligus juga cerewet juga appa yang cuek dan seenaknya. Lalu bagaimana reaksi mereka ketika mendapati aegya kesayangan mereka ternyata memiliki kekasih?/Chapter 3 Update/DLDR.
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 3 - Words: 8,004 - Reviews: 42 - Favs: 20 - Follows: 26 - Updated: 4/19/2014 - Published: 7/8/2013
love is music and Music is love by Somnis Morpheus reviews
Kiku is a new student in Hetalia academy, Arthur is a student there and an amateur Violinist. Now they ll all find out about Kiku s little secret... T for safety many pairings inside
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Romance/Friendship - Chapters: 19 - Words: 28,267 - Reviews: 43 - Favs: 61 - Follows: 46 - Updated: 10/29/2012 - Published: 7/9/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Falling Star by iyagi7154 reviews
"SAMPAI KAPAN PUN, AKU DAN YANG LAIN TIDAK SETUJU!" / Aku ini penyanyi lagu balada yang cukup berdiri tegak di atas panggung. Aku tidak bisa menari! / "Kau tidur di lantai, arra?" / "Cepat sembunyikan wajah jelekmu itu! Kau hanya membuat Wookie menangis!"
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Friendship/Drama - Chapters: 13 - Words: 60,236 - Reviews: 824 - Favs: 220 - Follows: 114 - Updated: 10/16/2012 - Published: 9/24/2012 - Complete
BtoB Chibi The Series by KyuMinHyuk1019 reviews
"appa ileonna " /"hey Minhyukie hyung kenapa eomma tidak juga memanggil-manggil kita ya? Honnie lelah belada dibawah celimut cepelti ini telus"/ "Lim Hyunsik! Ayo cepat mandi nanti terlambat ke sekolah. Eomma dengar nanti akan ada teman baru di kelasmu"/ "HUAAA!"/ "hai jagoan sudah siap eoh?"/BtoB Fic/AU/author newbie/OOC/Summary aneh/
Screenplays - Rated: K - Indonesian - Friendship/Family - Chapters: 1 - Words: 1,575 - Reviews: 9 - Favs: 3 - Follows: 1 - Published: 10/9/2012
Kyuhyun Love Story by Ela JungShim reviews
Kumpulan Oneshoot kisah cinta Uke!Kyuhyun dengan para Seme. ChangKyu, WonKyu, KiHyun, HanKyu, YeKyu, YunKyu, MiXian pair sudah terpublish. Dan, chap DUA BELAS sudah apdeet ! It's WonKyu Time ! Feel free to read and don't forget the rule. Read n Review! pleasee !
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 12 - Words: 45,739 - Reviews: 435 - Favs: 72 - Follows: 47 - Updated: 10/7/2012 - Published: 4/8/2012
Into your world by mutmut chan reviews
Aku merasakan ada yang aneh pada perasaanku. Ini adalah hal yang selama ini aku impikan, tetapi kenapa kami harus debut dengan cara seperti ini. Aku tidak mau berpisah dengan yang lain. Aku tidak mau berpisah dengan Kris hyung.. KrisYeol. Kris. Chanyeol. EXO.
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 2 - Words: 4,467 - Reviews: 26 - Favs: 17 - Follows: 12 - Updated: 8/12/2012 - Published: 6/19/2012
High School Life by Fujiki Nami reviews
Demi membawa pulang adik tercintanya Kiku dipaksa menyamar sebagai perempuan, ternyata kehidupan SMA khusus wanita lebih berat dari apa yang ia bayangkan. AU, UKJP, RnR?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 1,828 - Reviews: 16 - Favs: 4 - Follows: 4 - Updated: 7/28/2012 - Published: 6/3/2011 - England/Britain, Japan
Another story of Vongola by ciocarlie reviews
"Aku akan melakukannya—aku akan menghancurkan Giotto dan juga Alphonso, menghancurkan Vongola dan juga Cavallone..." /Chap. 9—Calling/ Remind this story XD?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Family/Friendship - Chapters: 9 - Words: 31,393 - Reviews: 59 - Favs: 26 - Follows: 16 - Updated: 7/20/2012 - Published: 6/5/2010 - Vongola 1st generation, Vongola 10th Generation
I Am a Pirate, You Are My Princess by april-list reviews
Arthur Kirkland is a feared Pirate who has entered the Eastern Empire. Kiku has set out to stop his progress but Arthur sees something in the Japanese boy... and he always gets what he wants. AU UK/JP Lemons/Bit of Non-con/Violence (Update [04-2015] Editing old chapters and starting back up!)
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 4 - Words: 9,135 - Reviews: 46 - Favs: 73 - Follows: 85 - Updated: 7/4/2012 - Published: 3/27/2010 - Japan, England/Britain
Nordic Tycoon Vol 1 by schoenerFraulein reviews
Berwald Oxenstierna, seorang pria tampan pemurung yang kasar, benar-benar tak berkutik saat dihadapkan dengan Tiina Vainamoinen, gadis muda belia dan lembut yang diam-diam mencintainya. You know what the pairing. Don't like don't read. CHAPTER 5 UPDATED
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 6 - Words: 13,577 - Reviews: 46 - Favs: 4 - Follows: 5 - Updated: 6/5/2012 - Published: 1/2/2012 - Sweden, Finland
Squid Sundae in Holiday by Delicious Shim reviews
Siapapun tahu, Jung Yunho dan memasak tidak pernah menjadi suatu hal yang berhubungan baik. Tetapi demi Changmin, dia rela berkutat dengan berbagai bahan yang bahkan dia tidak tahu namanya. HoMin pairing/YAOI/Romance-Fluff. Read and Review, please
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,986 - Reviews: 20 - Favs: 4 - Follows: 3 - Published: 5/31/2012 - Complete
Innocent Vainamoinen and Heartless Oxenstierna by schoenerFraulein reviews
Forgive me, Tiina. Please, forgive me. Sorry for the OOC-ness. Don't like don't read. CHAPTER 3 UPDATED AFTER LONG HIATUS FOR THIS FIC.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 3 - Words: 4,242 - Reviews: 13 - Favs: 2 - Updated: 5/27/2012 - Published: 11/24/2011 - Sweden, Finland
Desejo Apaixonado by schoenerFraulein reviews
Kumpulan 10 fic dibawah 1500 kata mengenai Berwald x Tiina/femFinland.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 2,722 - Reviews: 11 - Favs: 5 - Updated: 5/25/2012 - Published: 11/24/2011 - Sweden, Finland
You're Mine by Delicious Shim reviews
Supermodel!Changmin businessman!Yunho. Yunho ingin mengikat Changmin, seutuhnya hanya untuk dirinya. HoMin/YAOI/UkeChangmin. RnR?
Screenplays - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,379 - Reviews: 23 - Favs: 11 - Follows: 3 - Published: 5/7/2012 - Complete
Shiawase Iro no Hana by winter lodge reviews
CHAP 2 UP / Arthur ditemukan di bawah reruntuhan bangunan penginapan. Apa yang terjadi padanya? Englandxfem!Japan / Human name used, AU / 2011 Tohoku Earthquake setting / PENDING
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama/Hurt/Comfort - Chapters: 2 - Words: 4,414 - Reviews: 5 - Favs: 1 - Follows: 3 - Updated: 4/25/2012 - Published: 4/19/2012 - England/Britain, Japan
Sweet Death by HwiKa.HaeKyu reviews
"Baiklah kalau kau benar-benar ingin melihat pesannya. Tapi kalau kau melihatnya sekarang, kau tidak akan bisa bertemu dengannya saat kau mati nanti."/ "Tak bisakah kau mencabut nyawaku sekarang' / Yekyu. Mind to RnR?
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,315 - Reviews: 15 - Favs: 9 - Follows: 4 - Published: 4/21/2012 - Complete
Be My Sweet Darling by schoenerFraulein reviews
She always be my sweet darling. No one else, but her. Sweden x femFinland story.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 10 - Words: 26,732 - Reviews: 60 - Favs: 6 - Follows: 1 - Updated: 4/4/2012 - Published: 12/28/2011 - Sweden, Finland - Complete
Wordless by Ryuna Ohime reviews
Tanpa diucapkan, sudah terlihat perasaan itu. Tapi, kau tak bisa melihat milikku? for IHAFest March 2012: AIR. Unrequited love. FrSpa.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,205 - Reviews: 6 - Favs: 4 - Published: 3/10/2012 - France, Spain - Complete
Midsummer Night Dream by schoenerFraulein reviews
Even you're a schoolgirl, you're still my wife. You know what the pairing.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 2 - Words: 6,106 - Reviews: 15 - Favs: 4 - Follows: 1 - Updated: 3/10/2012 - Published: 12/20/2011 - Sweden, Finland - Complete
Sonsaengnim? by Ela JungShim reviews
"Hyaaaaa... Eothokkhaeee..?" Gimana Wookie menjawab pertanyaan dari chingudeulnya? Jujur..ataukah mengarang alasan yang belum ia pikirkan sama sekali? Chap 3 APDEEEETTT! Warn : Crackpair! Sho-ai! KyuWook
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 3 - Words: 6,539 - Reviews: 209 - Favs: 35 - Follows: 33 - Updated: 2/29/2012 - Published: 2/5/2012
Like A Storybook Children by schoenerFraulein reviews
How happy we could be a storybook children-Sweden x fem!Finland fanfiction as usual. For Valentine's day Don't like don't read and please read A/N
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 2,248 - Reviews: 13 - Favs: 4 - Published: 2/11/2012 - Sweden, Finland - Complete
And yet the sun is shining within your eyes by Deeper than Darkness reviews
For IHafest-warmth. Bila ia adalah seorang dewa, kemana ia harus berdoa, dan kemana jiwanya harus bertumpu dan mengharapkan pengharapan? USUK, Parental!KikuAsa
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Family - Chapters: 1 - Words: 12,747 - Reviews: 10 - Favs: 13 - Published: 1/21/2012 - England/Britain, Japan - Complete
Possessive Passive by 710 reviews
Kyuhyun tak peduli dan masih menyeret Wookie. Alasan dia menyeret Wookie memang untuk pulang, tapi disisi lain adalah untuk menjauhkan Wookie dengan namja yang dia panggil hyung itu. "kita pulang! Sekarang!" KYUWOOK YAOI !
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 5 - Words: 9,334 - Reviews: 133 - Favs: 21 - Follows: 18 - Updated: 1/8/2012 - Published: 11/5/2011
Disruptive Diva by aisucream reviews
"Astaga, Miku! Alasanmu kekanakan sekali!" "Apa maksudmu itu, hah? Kekanakan? Menurutku, hal itu sangat wajar!" Mind to read? Chap. 3 updated!
Vocaloid - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 3 - Words: 4,411 - Reviews: 13 - Favs: 8 - Follows: 2 - Updated: 12/31/2011 - Published: 12/4/2011 - Miku H., SeeU - Complete
Boy or Girl? by Hyori Sagi reviews
Hidup dengan dikelilingi gadis-gadis cantik, membuatnya ragu akan gender-nya sendiri -"Aku ini perempuan atau laki-laki sih?"— East Asia family. Nyotalia! RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Family - Chapters: 1 - Words: 6,663 - Reviews: 2 - Favs: 6 - Published: 12/29/2011 - Taiwan, China - Complete
Roommate by Alexandra Braginsky reviews
Siapa yang tidak ingin masuk boarding-school? Tidak tinggal terpisah dengan teman-teman tentu menyenangkan. Tapi jika kau mendapat teman sekamar super aneh, siapa yang betah? Boarding-school AU. Review? Rated up!
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 5 - Words: 6,488 - Reviews: 29 - Favs: 9 - Follows: 6 - Updated: 12/23/2011 - Published: 2/11/2011 - America, Russia
A Lesson For My Little Brother by Uchiha Ry-chan reviews
Arthur adalah seorang siswa bermasalah di Heta-Gaku. Prestasi yang buruk dan kelakuanya yang selalu membuat gaduh seisi Heta-Gaku, membuat Scott turun tangan untuk memperbaiki sikap dan prestasi Arthur. Apa yang akan ia lakukan? /ScotUk, Yaoi-incest/
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Family/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,323 - Reviews: 11 - Favs: 16 - Follows: 3 - Published: 12/22/2011 - Scotland, England/Britain - Complete
KCC by mamitsu27 reviews
Bercerita tentang Tsuna dkk. yang menjadi idola sekolah.Humm mau tau ceritanya dan kejadian-kejadian apa saja yang terjadi?silahkan dibaca
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 4 - Words: 5,187 - Reviews: 22 - Favs: 5 - Follows: 4 - Updated: 12/7/2011 - Published: 6/22/2011 - Tsuna/Tsunayoshi S.
Hide and Seek by Nacchan Sakura reviews
Tak peduli seberapa jauh aku pergi, dimanapun aku bersembunyi, kau pasti akan menemukanku. Kisah kita memang seperti permainan sembunyi dan temukan, bukan? / AkaitoxMikuo / oneshot / AU
Vocaloid - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,192 - Reviews: 5 - Favs: 8 - Follows: 1 - Published: 11/29/2011 - Mikuo H., Akaito S.
Fear Garden by ViraYuuki reviews
"Kak, aku nemu calon korban yang lagi pengen mati nih " "Kau menjebaknya? Ckckck adikku yang satu ini jahat sekali ya" "Kiku? Honda Kiku? Kau mau menjadikannya korban kita?
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Hurt/Comfort/Angst - Chapters: 10 - Words: 15,461 - Reviews: 74 - Favs: 14 - Follows: 3 - Updated: 11/5/2011 - Published: 10/30/2010 - Canada
hetaparody ABO by nana.0.o reviews
ayo cek golongan darah kalian masing2. Samakah dengan karakter nation2 berikut ini? cekidot! warning : OOC maybe. Update ch6!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 6 - Words: 8,418 - Reviews: 144 - Favs: 97 - Follows: 20 - Updated: 10/5/2011 - Published: 11/8/2010 - Complete
Katekyo Hitman Retweet! by Nasaka reviews
Bagaimana kalau chara-chara KHR main twitter? Apa aja tweet yg bakal mereka post? Dan... kayak apa kacaunya TL kalau ngefollow mereka?/Warning inside. Don't like? Don't read.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,003 - Reviews: 28 - Favs: 13 - Follows: 6 - Published: 8/21/2011
Daemon's Cupid by Heartless Lotus reviews
Mencintai seseorang yang lebih senang melihatmu bersama dengan pria lain itu menyakitkan. Daemon menemukan dirinya sendiri dihadapkan dengan situasi seperti itu karena Elena adalah seorang...fujoshi. AlaDae dengan sedikit one-sided DaeEle. R&R dong, ok?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,406 - Reviews: 8 - Favs: 18 - Follows: 1 - Published: 8/19/2011 - 1st Cloud Guardian/Alaude, 1st Mist Guardian/Demon Spade - Complete
Discotheque Love by Hanna . Haruka reviews
Megpoid Gumiya datang ke bar. Ia bosan berada di rumah. Di sana, ia menemukan seorang 'cinta pertama' dan 'cinta pada pandangan pertama'. I'm a new author in here! Please help..
Vocaloid - Rated: K - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,282 - Reviews: 10 - Favs: 7 - Published: 8/13/2011 - Gumo/Gumiya, Gumi/Megpoid
鏡の運命 by Shara Sherenia reviews
AU. Sebuah kasus yang dihadapi sang detektif swasta Hibari Kyouya menguak masa lalu dan ingatannya yang telah lama terpendam. For Infantrum's Paradedication Challange. Dedicated to Ninja-edit.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Mystery/Suspense - Chapters: 1 - Words: 7,257 - Reviews: 12 - Favs: 15 - Follows: 3 - Published: 7/28/2011 - K. Hibari - Complete
Miki's Blog! by MarooMaroo reviews
Miki bikin Blog! Dan isinya tentang kehidupannya dan lagu-lagu Vocaloid. RnR please
Vocaloid - Rated: K - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 2,238 - Reviews: 7 - Favs: 2 - Follows: 2 - Published: 7/23/2011 - SF-A2 Miki - Complete
Matryoshka by mystic rei reviews
Miku dan Gumi tertekan karena masalah yang berlapis-lapis. Hingga mereka dipertemukan oleh sebuah lagu...
Vocaloid - Rated: T - Indonesian - Angst/Friendship - Chapters: 1 - Words: 2,440 - Reviews: 10 - Favs: 9 - Follows: 1 - Published: 7/15/2011 - Miku H., Gumi/Megpoid
My Mom is Coming, Herbivore by Rebel97Justice reviews
Mama Hibari datang! Rupanya ini merupakan bencana bagi Hibari! Kenapa? Simak saja di sini! Warning : OC, OOC later, typo, GeJe.. Mind to R&R?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Family/Friendship - Chapters: 1 - Words: 2,126 - Reviews: 6 - Favs: 3 - Follows: 3 - Published: 7/1/2011 - K. Hibari
Vongola Room: First Generations by Okuri Soji reviews
Lampo, Lightning Guardian generasi pertama tanpa sengaja memasuki kamar guardian lain yang sedang pergi bertugas dan menemukan banyak hal menarik serta sisi lain para Guardian. AU.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Humor/Family - Chapters: 2 - Words: 3,028 - Reviews: 12 - Favs: 7 - Follows: 10 - Updated: 6/30/2011 - Published: 6/20/2011 - Giotto/Ieyasu S./Vongola I/Vongola Primo
Show, Not Tell by Morning Chrysanthemum reviews
Quiet, polite Kiku Honda would have shied away from those kinds of love if given the choice, but unfortunately for him, he wasn't. It was a cruel twist of destiny for him to fall for the person he shouldn't have but did.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Drama - Chapters: 6 - Words: 10,018 - Reviews: 32 - Favs: 42 - Follows: 35 - Updated: 6/17/2011 - Published: 9/22/2010 - England/Britain, Japan
SAKURA by shi1013 reviews
Manusia dan youkai yang awalnya hidup terpisah kini harus hidup berdampingan. Berhubung dimasa lalu manusia dan youkai adalah musuh, akankah hal itu berjalan mulus? Terinspirasi dari anime Otome Youkai Zakuro.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 354 - Reviews: 9 - Favs: 2 - Published: 6/16/2011 - England/Britain, Japan
Perfection by Golden Marionette reviews
Saat dua dunia paradoksikal bertemu, maka saat itu pula lenyap diferensiasi dalam alur tanpa bagi. /"Seratus juta dollar. Aku akan membelinya dengan harga seratus juta dollar."/ Arthur X Kiku. Shounen-ai. Cross-dressing.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 2 - Words: 4,008 - Reviews: 22 - Favs: 12 - Follows: 3 - Updated: 6/6/2011 - Published: 4/2/2011 - England/Britain, Japan
Mi Amor by Tsukuyomi Hime reviews
Ada pengumuman di dalamnya. DISCONTINUED!
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Horror/Romance - Chapters: 5 - Words: 10,806 - Reviews: 32 - Favs: 6 - Follows: 3 - Updated: 5/20/2011 - Published: 1/4/2011 - Spain, Prussia - Complete
Fall by Sakunyan reviews
Kyoko memang tidak mudah ditebak, tetapi sebenarnya ia tidak berbeda dari daun musim gugur yang sangat rapuh. "Tsu… Tsu-kun…" "Menikahlah denganku." TYL 2795 R&R, please?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Angst - Chapters: 1 - Words: 1,679 - Reviews: 10 - Favs: 5 - Follows: 1 - Published: 5/3/2011 - Tsuna/Tsunayoshi S., Kyōko S. - Complete
He is My Wife by hibalicious reviews
Chapter 9 UP. "Tsunayoshi-kun, aku ingin sarapan burger. Tomat dan seladanya diganti nanas." pinta Mukuro. Sementara Tsuna tertawa datar, "Mukuro-san seperti ibu-ibu hamil sedang mengidam, a—ahahaha..." Dan Hibari hampir tersedak nasinya.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 9 - Words: 21,960 - Reviews: 156 - Favs: 65 - Follows: 39 - Updated: 4/20/2011 - Published: 7/30/2010 - Mukuro R., K. Hibari
33 Sides of Indonesia by Orange Burst reviews
Sifat Indonesia berubah 180,03 derajat setelah disihir England. Dan yang paling sial terkena imbasnya adalah Malaysia yang menjadi 'tumbal' untuk menjagai kakaknya... not permanently seme!Indonesia
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Chapters: 3 - Words: 4,382 - Reviews: 48 - Favs: 34 - Follows: 18 - Updated: 4/20/2011 - Published: 10/21/2010 - Parallel France 23, Parallel America
Yaoi, oh yaoi by Gita Chibi reviews
Ketika manager berubah menjadi Fujoshi, dan melihat banyak Hint yaoi bertebaran dimana-mana... Today's Victim...eee, Today's Target : Fluffyshipping!
Inazuma Eleven - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 5 - Words: 14,935 - Reviews: 51 - Favs: 12 - Follows: 6 - Updated: 4/12/2011 - Published: 12/6/2010
Samsara by Renakazama reviews
Arthur Kirkland, now living another life in a parallel world as a high-schooler. He met another countries-now living the same life as his, without any recollection of memories they share together. However, everything changed when he meet Kiku Honda.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 5 - Words: 10,715 - Reviews: 5 - Favs: 6 - Follows: 1 - Updated: 4/12/2011 - Published: 4/9/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Yes I Do by tequilame reviews
Sebuah suara tembakan berkumandang di dalam gereja. AmeBela.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Tragedy/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,792 - Reviews: 27 - Favs: 23 - Follows: 1 - Published: 4/12/2011 - America, Belarus - Complete
Pesan dari Sela jari by tiurmatio reviews
sela-sela jari bila diisi jari orang lain akan mengirimkan pesan. pesan apa yang diterima Kiku ketika sela-sela jarinya terisi oleh jari-jari Arthur?
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 617 - Reviews: 5 - Favs: 5 - Published: 4/1/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Cinta Ada Karena Biasa by Gokudera J. Vie reviews
Kediaman Sawada kedatangan penghuni baru, seorang pemuda bernama Gokudera Hayato. Sawada Tsunahime pun merasa perubahan mulai terjadi dalam hidupnya/59Fem!27/Gokudera x Fem!Tsuna/DISCONTINUED!
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 5 - Words: 8,742 - Reviews: 20 - Favs: 13 - Follows: 4 - Updated: 3/31/2011 - Published: 12/13/2010 - H. Gokudera, Tsuna/Tsunayoshi S.
I'm A Cat by Hikaru no Hoshi reviews
Ceritanya Arthur adalah kucing yang menjadi manusia. Untuk lebih jelasnya silahkan baca sendiri #plak RnR, please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 7 - Words: 7,622 - Reviews: 30 - Favs: 6 - Follows: 3 - Updated: 3/23/2011 - Published: 2/14/2011 - England/Britain - Complete
You're Back! by Naoto4Shirogane reviews
Alfred kok ngga sadar-sadar sih? Padahal kan dia uda sembuh.. Apa Feli bisa membawanya kembali dari dunia mimpinya? Maaf ya ga bisa buat summary . . R&R yaaa 8D
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,779 - Reviews: 3 - Favs: 4 - Published: 3/15/2011 - America, N. Italy - Complete
Flowers of Love by Heartless Lotus reviews
Cinta mereka berawal dari pertemuan mereka 10 tahun lalu, yang terus bertumbuh dengan penuh kesabaran dan juga penantian. Pada akhirnya, bunga cinta mereka telah mekar menjadi bunga yang terindah yang dapat seseorang miliki. 1869/6918
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Angst/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,944 - Reviews: 6 - Favs: 7 - Published: 3/12/2011 - K. Hibari, Mukuro R. - Complete
NAME by Ryuna Ohime reviews
Mereka berdua berada di tengah-tengah lautan manusia. Berdesak-desakkan mencoba jalan. Flash Fiction. AU. PENDEK. OOC. GAK JELAS! AmeIta.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 795 - Reviews: 6 - Favs: 1 - Follows: 1 - Published: 3/8/2011 - America, N. Italy - Complete
BerhatiHatilah Saat Berbuat by nochair reviews
Disaat dimana karma benar-benar terjadi. Bukan 6918!
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,015 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Follows: 1 - Published: 3/6/2011 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
Lollipop Days by Ryuna Ohime reviews
Pesta dansa berlangsung sebagai perayaan Valentine Days. Kiku pun ingin bisa berdansa dengan Arthur. AsaKiku. Slight AmeIta. Chap 02.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 3,912 - Reviews: 8 - Favs: 3 - Follows: 3 - Updated: 3/6/2011 - Published: 2/10/2011 - England/Britain, Japan
I'm Not Scared Anymore by Naoto4Shirogane reviews
Kelas asuhan Roma-jiichan kita yang tidak tercinta kedatangan murid baru nih. Siapa ya? Dan kenapa Arthur jadi syok begitu? Maaf saya ga pinter buat summary..R&R ya XD
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,811 - Reviews: 6 - Favs: 3 - Published: 3/5/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Takut by RoyIshida reviews
Rasa takut memang membuat kita menjadi berprasangka buruk, atau malah lebih parah. Tapi dalam cinta, rasa takut membuat kita... Merasakan kehilangan
Hetalia - Axis Powers - Rated: K - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,295 - Reviews: 4 - Favs: 4 - Follows: 2 - Published: 3/2/2011 - England/Britain, Japan - Complete
That Kohai is My Prey by kirin47 reviews
Naik kelas. Tahun pelajaran baru. Kelas baru. Teman baru. Suasana baru. Kohai baru dan mangsa baru—eh ? pairing 6918, D27, 8059, XS, 6926, B26, D69 dan pair gajelas lainnya.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 781 - Reviews: 4 - Favs: 5 - Follows: 1 - Published: 2/28/2011
Entertainment by IceLycoris reviews
CHAPTER 4 UPDATE! Kiku digantikan Kaoru saat Live Concert BlackxCross berlangsung. Bagaimanakah perasaan Kiku? Akankah kegalauan mereka berakhir sampai sini? PRUSUKPAN
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 4 - Words: 8,339 - Reviews: 22 - Favs: 5 - Follows: 2 - Updated: 2/28/2011 - Published: 1/21/2011
BROKEN by poisonburst reviews
[CANON - FICLET] - Sudah saatnya kau berhenti dan mencari cinta yang bisa membalas perasaanmu...
Naruto - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,384 - Reviews: 47 - Favs: 25 - Follows: 5 - Updated: 2/27/2011 - Published: 12/11/2010 - Sasuke U., Hinata H. - Complete
Japan and The Seven Chibis by WhimsicalShmoo reviews
Arranged to marry Russia, Japan must flee deep into the woods to avoid certain death at the hands of his psychotic, soon-to-be sister. There he meets the 7—er, 8 chibis, who only complicate matters. Can he sort out their lives while trying to fix his own?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Parody/Humor - Chapters: 14 - Words: 18,419 - Reviews: 115 - Favs: 85 - Follows: 79 - Updated: 2/13/2011 - Published: 8/29/2009 - Japan, England/Britain
Love Sick by HopingJei reviews
Yamamoto suka sama Gokudera,tapi yang di pedulikan Gokudera hanya Tsuna dan selalu Tsuna. Namun di atap,Gokudera melihat sesuatu yang tak terduga. Warning:5980 Yamamoto yang jadi uke
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 2,747 - Reviews: 5 - Favs: 5 - Follows: 2 - Published: 2/11/2011 - T. Yamamoto, H. Gokudera - Complete
Untung Gue 18 by nochair reviews
gitu deh. *dibunuh*
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,788 - Reviews: 10 - Favs: 15 - Follows: 2 - Published: 2/8/2011 - K. Hibari - Complete
Namimori Host Club by Eltrish reviews
Karena merusak Gola Mosca, Squalo dan Tsuna terpaksa bergabung dengan klub super aneh bernama Namimori Host Club. Dan ternyata perjalanan sebagai seorang host tidaklah semudah yang dibayangkan! bagaimanakah nasib S&27 selanjutnya? Chp 22 update!
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 22 - Words: 55,591 - Reviews: 178 - Favs: 47 - Follows: 27 - Updated: 2/5/2011 - Published: 11/24/2009 - Xanxus, Squalo S.
Romeo and Juliet by Mochiyo-sama reviews
Disaat semua harapan musnah, tiba-tiba lelaki bermata emerald datang dengan gagah laksana ksatria. Ini imajinasi Kiku atau... orang itu mirip dengan Arthur?. Parody Romeo and Juliet! Chapter 5 update!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama/Parody - Chapters: 5 - Words: 10,818 - Reviews: 27 - Favs: 5 - Follows: 4 - Updated: 2/4/2011 - Published: 12/17/2010 - Japan, England/Britain
Riguretto Messeeji by RoyIshida reviews
Penyesalan memang menyakitkan, dan lebih menyakitkan kalau hal itu menyangkut orang yang kita sayangi ... OneShot only
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Angst/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 823 - Reviews: 8 - Favs: 6 - Published: 1/21/2011 - Japan, England/Britain - Complete
The Way You Say I Love You by Naoto4Shirogane reviews
Kiku belajar bahasa Inggris sama Arthur. Ketika Kiku nanya, Arthur yang berpikiran gak bener pun menjadi ga bener ? . Aduh saya tidak pintar mensummary-ria nih D: . R&R yah! X3
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 679 - Reviews: 4 - Favs: 2 - Published: 1/18/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Cat's Name by Ryuna Ohime reviews
Untuk menarik perhatian seorang Kiku Honda, Arthur pun memelihara kucing. AsaKiku. Kemungkinan besar OOC!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,573 - Reviews: 6 - Favs: 7 - Follows: 1 - Published: 1/17/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Soundless Voice by Naoto4Shirogane reviews
"Kita saling mencintai tanpa tahu kita saling mencintai.. Saat kau pergi, aku akan menyusulmu dan mengatakan bahwa aku mencintaimu.." Maaf saya ga pinter buat summary.. R&R yo
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,174 - Reviews: 4 - Favs: 2 - Follows: 1 - Published: 1/14/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Menjalankan UTS dengan cara Hetalia by RoyIshida reviews
UTS di World Academy? Kayak apa ya kisahnya? P.S: Rated T for Special Chapter.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K - Indonesian - Parody - Chapters: 8 - Words: 14,297 - Reviews: 44 - Favs: 10 - Follows: 3 - Updated: 1/12/2011 - Published: 10/8/2010 - Complete
Pendulum by Eka Kuchiki reviews
Pendulum diayunkan, memutar masa lalu untuk diperbaiki. Lewat pendulum itu, England kembali merangkul Japan. Mengungkapkan yang tak bisa diungkapkan dimasa lalu. My second modified historical fic with Asakiku! Warning inside. Wanna to RnR?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 3,202 - Reviews: 9 - Favs: 7 - Published: 1/11/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Gaji Saya Mana? by ViraYuuki reviews
Para Anggota Six Funeral Wreaths menagih gaji yang tidak dibayarkan Byakuran. RnR?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 877 - Reviews: 11 - Favs: 5 - Published: 1/9/2011 - Bluebell - Complete
velvet papers by frustrated fireworks reviews
Seventh Page: D59. Bahkan pasangan yang orang anggap mustahil pun perlu diberi cinta. :: various KHR! yaoi pairing. Requests open. KHR's Boys Love Story ganti judul
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 7 - Words: 3,350 - Reviews: 40 - Favs: 5 - Follows: 5 - Updated: 1/9/2011 - Published: 10/27/2010 - Complete
Melancholia by Ruki Kyouya Gokudera reviews
Ini ceritaku. Kisah hidupku. Tentang diriku yang telah menemukan sesuatu. Menemukan titik terang bahwa dunia tak selamanya kelabu.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,043 - Reviews: 4 - Favs: 1 - Follows: 1 - Published: 1/7/2011 - K. Hibari, H. Gokudera
You are My Wife Wait, what? by hibalicious reviews
"Kalian tinggal berdua? Bukan kakak adik? Kenapa hanya tinggal berdua? Dia tidak memiliki hubungan darah denganmu, kan? Habis kalian tidak mirip Ya ampun, kau terlihat seperti seorang pedophilia, Mukuro-kun Kau tidak menculik anak itu kan?" For MCH.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 1 - Words: 3,247 - Reviews: 20 - Favs: 26 - Published: 1/7/2011 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
Mine Only by Chel di Cieli reviews
Chapter 16 UP! Mukuro tiba" saja berbaik hati membantu Giotto membuat mesin waktu, kemudian kesalahpahaman terus terjadi dalam 1 hari, apa tandanya kutukan untuk 10th Vongola Boss itu benar-benar menjadi kenytaaan? /PLAK OC,GJ,maksa bgt G27,1827,6927,8059
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 16 - Words: 40,778 - Reviews: 154 - Favs: 59 - Follows: 29 - Updated: 1/7/2011 - Published: 4/28/2010 - Tsuna/Tsunayoshi S., Giotto/Ieyasu S./Vongola I/Vongola Primo
Your Promise by sn0wflower reviews
"Aku sudah berjanji, pasti akan kutepati" "Ich liebe dich Roderich. I am promise, I never make you alone again…" Gak jago bikin summary? Read n Review please? Warning Yaoi, Aneh dll My First fic at Hetalia
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 1,362 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Published: 1/5/2011 - Prussia, Austria - Complete
Loser by Voodka reviews
Juara tanpa mahkota. Pemenang tanpa piala. Itulah Indonesia. Fail!Summary yang lagi-lagi nggak nyambung sama cerita. Male!Indo, Male!Malay. RnR?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Humor/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,793 - Reviews: 23 - Favs: 30 - Published: 12/29/2010 - Parallel America, Parallel France 23 - Complete
Marry YouMarry Me by Naoto4Shirogane reviews
Kiku dulu pernah mempunyai keinginan untuk menikah dan mengenakan kimono pernikahan seperti milik bibinya.. akankah impiannya itu terwujud suatu hari nanti..? Duh baca aja deh..saya bingung ngetik summary nya . ;;a
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,343 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Published: 12/22/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Jigoku Hime by Mizuhashi Azumi reviews
Kau membenci seseorang? Hubungi saja Jigoku Hime, maka kau bisa mengirimkan orang tersebut ke neraka. Oneshot, threesome, based from Jigoku Shoujo. RnR please XD
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Drama/Horror - Chapters: 1 - Words: 3,682 - Reviews: 6 - Favs: 13 - Follows: 2 - Published: 12/21/2010 - Japan - Complete
Call My Name by PrinceRoxas reviews
School delinquent Arthur has a bad reputation for being cursed…but when honor student Kiku bumps into him one day, he finds that curse may be true! Kiku can't keep Arthur off his mind and he's willing to do anything if it means saving his sanity! AU,UK/JP
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Drama - Chapters: 8 - Words: 25,682 - Reviews: 47 - Favs: 126 - Follows: 36 - Updated: 12/19/2010 - Published: 7/21/2010 - England/Britain, Japan - Complete
I Like You, I Love You by Naoto4Shirogane reviews
Yayayaaaay tamat sudah ceritanya dengan tidak awesome dan cecede . . AsaKiku akhirnya terwujud sudah ditunggu review-annya 'w'/
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 3,059 - Reviews: 8 - Favs: 2 - Follows: 1 - Updated: 12/17/2010 - Published: 12/14/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Swap Sensation by You-Xernes reviews
Ch.20 UP. Bulan Maret menjelang kelulusan para murid kelas 3. Bagaimana kelanjutan hubungan Tsuna dan Mukuro? Apa akan bertahan sampai di masa depan nanti? Chapter terakhir dari Swap Sensation. Note: LEMON.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 20 - Words: 46,441 - Reviews: 203 - Favs: 40 - Follows: 13 - Updated: 12/16/2010 - Published: 6/13/2010 - Tsuna/Tsunayoshi S., K. Hibari - Complete
Fran's Revenge by ViraYuuki reviews
Fran yg terus di'siksa' dan di'manfaat'kan Belphegor, mengadu ke Mukuro. Dan Mukuro memberikan Misi untuk . . . . B26, slight 6926 RnR please .
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 1,136 - Reviews: 7 - Favs: 4 - Follows: 1 - Published: 12/13/2010 - Fran - Complete
Sakura Tree by shi1013 reviews
Di bawah pohon sakura ini kita berdua bertemu, dan dibawah pohon sakura ini juga kita berpisah.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,244 - Reviews: 7 - Favs: 5 - Follows: 1 - Published: 12/12/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Yang Tak Berbalas by bloodofstorm reviews
"I-ini b-bukumu, I-Indonesia." / "Ng? Oh, yoi. Makasih—err, Canada." / Kau tahu namaku saja, itu lebih dari cukup. Karena aku tahu, perasaanku tak akan berbalas. / My first fic in this fandom! RnR?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 703 - Reviews: 13 - Favs: 6 - Published: 12/10/2010 - Canada, Parallel America - Complete
Can't Fight This Feeling by Chyka reviews
Sunset di Sardinia membawa Lovino Vargas pada nostalgia dan pertemuannya dengan seseorang dari masa lalu, yang entah sejak kepan, memiliki hatinya. Human name used. Slight historical references.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,795 - Reviews: 4 - Favs: 2 - Published: 12/10/2010 - S. Italy/Romano, Belgium - Complete
With You by IChiTa WiYa reviews
Flickerish Freiidrene Eliennnth... Apa artinya kata itu? Toris sedikit bingung dengan tuannya. First fic, gomen for misstype
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Friendship - Chapters: 1 - Words: 810 - Reviews: 5 - Favs: 6 - Published: 12/7/2010 - Lithuania, Russia - Complete
Nappo's Hairstyle Syndrome by hibalicious reviews
Hibari benci model rambut seperti nanas itu. Model rambut yang hanya ada dua di dunia. Tapi bagaimana kalau ternyata ada satu orang lagi? "Oh? Namaku Daemon Spade, dear. Bukan Rokudou. Mufufu..." Slight Spade69. AU, crack, gaje, abalisme.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 2,596 - Reviews: 27 - Favs: 24 - Follows: 1 - Published: 12/6/2010 - K. Hibari, Mukuro R. - Complete
Luxembourg Drabbles Or Short Stories by Akamegane7 reviews
Luxembourg dan cerita-cerita pembunuhannya yang kejam. Rated M karena isinya mantep pembunuhannya
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Angst/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 3,306 - Reviews: 10 - Favs: 5 - Published: 12/5/2010 - Macau - Complete
LOVE by ciocarlie reviews
/'Pertama, kau harus berhenti dari bagian nanas bodoh itu apapun caranya. Yang kedua, kau harus kembali menjadi asisten pribadiku. Yang ketiga, kau tidak boleh berhenti menjadi asisten pribadiku... Dan yang terakhir...'/ last part Hibari Kyouya.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 5 - Words: 12,141 - Reviews: 43 - Favs: 11 - Follows: 5 - Updated: 12/5/2010 - Published: 11/18/2010
Qualtagh by Sekar.Nasri reviews
14 Februari. Hari ini merupakan hari yang spesial bagi Motomiya Daisuke dan Yagami Hikari. Seharusnya. ONESHOT. For himekaaiueo.
Digimon - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,775 - Reviews: 13 - Favs: 12 - Published: 12/4/2010 - Daisuke M./Davis, Hikari Y./Kari K. - Complete
A Simple Story by Keivcake reviews
"Menikahlah denganku, Kyouya." -6918
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,272 - Reviews: 9 - Favs: 10 - Published: 12/4/2010 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
Don't Want to Lose You by Yuuichi93 reviews
"Shizu-chan, mo ii. Sudah cukup untukku," ujar Izaya. Dan entah sejak kapan Shizuo merasa keberadaan Izaya begitu penting, menjelang kematiannya. First DRRR Fict -w-b
Durarara!!/デュラララ!! - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,185 - Reviews: 22 - Favs: 18 - Published: 12/3/2010 - Shizuo H., Izaya O. - Complete
Hibari's Long Day by hibalicious reviews
14 Februari adalah hari dimana kotak sepatunya akan dipenuhi puluhan coklat dari para gadis herbivora. Tapi tahun ini, ia hanya menemukan satu kotak berwarna biru tua. Yang isinya...
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 2,143 - Reviews: 14 - Favs: 17 - Follows: 2 - Published: 12/3/2010 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
Memories, Penpal and Else by Voodka reviews
Surat antara Ivan dan Alfred. Present Timeline. RussAme.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,335 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Follows: 1 - Published: 12/3/2010 - America, Russia - Complete
Promise for Demise by ry0kiku reviews
Selembut puisi biru, lagu perpisahan yang pilu. Kucabut nyawamu, wahai kekasihku. PrusHung/GilEliza oneshot. AU-straight for rei2nadia.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Tragedy/Fantasy - Chapters: 1 - Words: 1,839 - Reviews: 19 - Favs: 19 - Published: 12/1/2010 - Hungary, Prussia - Complete
Unseen Boundary by ry0kiku reviews
Sampai di manakah batas antara sahabat dan pujaan hati? Prussia sudah tidak tahu lagi, mata rubinya terlalu sibuk memandangi Spain yang terbaring di ranjangnya tak sadarkan diri. PrusSpa oneshot. M for yaoi, slight non-con and...full warning inside.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 4,861 - Reviews: 18 - Favs: 25 - Published: 11/29/2010 - Prussia, Spain - Complete
L jatuh cinta? by Ryutarou'ichi reviews
"Saya suka Light-kun" .. "Saya menyukai Light-kun seperti saya menyukai cake, gula, dan sejenisnya" apa L mengerti akan ucapannya yang membuat Light berdebar-debar? RnR please
Death Note - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 3,867 - Reviews: 8 - Favs: 8 - Follows: 6 - Published: 11/19/2010 - L, Light Y.
Arthur as JapanAmericaFrance's Pairing by Naoto4Shirogane reviews
Ketika Arthur si tsundere akut jadi pairing mereka..kira2 smsnya kaya gimana ya? Duh maaf saya bingung mau nulis apa! XD
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 918 - Reviews: 8 - Favs: 4 - Published: 11/19/2010 - England/Britain - Complete
You're Mine : Kisah Cinta Len dan Kaito by Ryutarou'ichi reviews
CHAPTER 3: Len jadi agresif? Kaito ketakutan dengan sifat Len yang agresif.. Baca aja kalo pengen tau lebih lanjut.. RnR PLEASE ..
Vocaloid - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 9,237 - Reviews: 14 - Favs: 3 - Follows: 3 - Updated: 11/18/2010 - Published: 11/1/2010 - Len K., Kaito S.
I Love You, Yes I Do by Aiko-tantan reviews
"I... Iya... Tadi kau bi... Bilang su... Su... Suka?" ucapku terbata-bata. "Ooh.. Itu? Iya... Aku suka padamu, Dekisugi!" lanjutnya sembari tersenyum lebar. BEO'S NEW FICT RnR please? xD
Doraemon - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 883 - Reviews: 28 - Favs: 11 - Follows: 3 - Published: 11/14/2010
Sensei's Journal by Ileyra reviews
"Love-Love Gokudera? Anak ini tidak normal!" Ueda Mitsuo, guru baru di Nami-chuu harus menghadapi kegilaan para Vongola yang sebenarnya adalah mafia. Dipusingkan oleh hal-hal berbau kekerasan dan cinta di antara laki-laki?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 2,280 - Reviews: 17 - Favs: 19 - Follows: 2 - Published: 11/12/2010 - Complete
Reason by ViraYuuki reviews
just BelxFran fic. RnR please
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,053 - Reviews: 5 - Favs: 2 - Published: 11/10/2010 - Belphegor, Fran
Trick and Treat by shi1013 reviews
Anak-anak Hetalia Gakuen mengadakan pesta Halloween di sekolah. Namun, ada hal yang tak diinginkan terjadi. Fanfic Halloween Day yang kelewat telat.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Mystery/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 1,436 - Reviews: 10 - Favs: 8 - Follows: 2 - Published: 11/6/2010 - America - Complete
Jack O Lantern by HirumaManda reviews
Kisah mengenai asal usul Jack O-Lantern terulang lagi dimasa ini... Dengan kecepatan cahayaku, kuraih pisau yang berlumuran darah tak jauh dariku, dan... Inilah spesial fic buat halloween yang *sangat* telat... RnR please
Eyeshield 21 - Rated: M - Indonesian - Horror/Crime - Chapters: 1 - Words: 2,751 - Reviews: 13 - Favs: 12 - Follows: 2 - Published: 11/3/2010 - Sena K. - Complete
Behind The Video Clip by Akacchi KurossuZeria reviews
Dibalik layar pembuatan video clip character songs KHR! Warn: nista fic! kegajean ditanggung bersama *plak!* Chap 2: Bloody Prince lho! RnR?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 2 - Words: 4,098 - Reviews: 31 - Favs: 14 - Follows: 7 - Updated: 10/30/2010 - Published: 9/19/2010
Hetalia Awards by are.key.take.tour reviews
Sebuah acara pembagian awards yang didedikasikan khusus untuk 'Hetalia Axis Powers'. Pembaca bisa pilih siapa pemenang tiap awards! CHAPTER TEN : "Best Female Character, Best Male Character, dan All Time Achievement Awards" DISCONTINUED
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Humor - Chapters: 10 - Words: 32,973 - Reviews: 604 - Favs: 150 - Follows: 53 - Updated: 10/28/2010 - Published: 9/15/2010
Two Of Us by You-Xernes reviews
Untuk kesekian kalinya, Giotto tak sanggup berkata-kata. Dia sudah jatuh sepenuhnya pada Spade. Baginya, Spade adalah matahari. Pusat dunia dan gravitasinya. "Jadikan aku milikmu selamanya."
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 3,110 - Reviews: 20 - Favs: 8 - Follows: 2 - Updated: 10/17/2010 - Published: 9/19/2010 - 1st Mist Guardian/Demon Spade, Giotto/Ieyasu S./Vongola I/Vongola Primo - Complete
Want to Meet You Again by ciocarlie reviews
-Aku tidak seharusnya membencimu... Hanya karena kau muncul ketika primo meninggal dan wajahmu yang mirip dengannya...-G want to meet him finale-
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Angst/Friendship - Chapters: 7 - Words: 20,394 - Reviews: 62 - Favs: 33 - Follows: 18 - Updated: 10/15/2010 - Published: 8/27/2010 - Giotto/Ieyasu S./Vongola I/Vongola Primo, Tsuna/Tsunayoshi S.
This Hatred Called Love by ry0kiku reviews
Antonio Fernandez Carriedo, satu-satunya orang yang kucintai. Tetapi perasaan ini dijawab dengan rasa benci, dipancarkan dengan sepenuh hati. Seharusnya kami menyadari bahwa di saat rindu bertemu benci, hanya ada kepahitan menanti. UKSp for Heirxan Mizu.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Angst/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 2,824 - Reviews: 9 - Favs: 16 - Follows: 2 - Published: 10/15/2010 - England/Britain, Spain - Complete
Terima Kasih, Hujan! by ashmora reviews
Mukuro mempunyai cara lain untuk menunjukkan cintanya pada Hibari. Namun, sepertinya dia terlalu berlebihan dalam melakukannya hingga Hibari marah. -6918-
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,133 - Reviews: 7 - Favs: 8 - Follows: 1 - Published: 10/6/2010 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
The Anathema of Love by Minus Mint reviews
Chapter 5: UPDATED. Berusaha untuk keluar dari segala kesusahan, segala cara telah ia lakukan. Meski ia sendiri tak tahu seperti apakah konsekuensi yang harus ditanggungnya saat itu. Takdir yang keji, tidak dapat dihindari lagi. COMPLETE
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 5 - Words: 14,737 - Reviews: 70 - Favs: 19 - Follows: 7 - Updated: 9/24/2010 - Published: 9/8/2010 - England/Britain, Prussia - Complete
13 Alasan by TheRetardedlyAwesome reviews
Ada 13 alasan mengapa temanmu meninggal. Kau adalah salah satunya.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Angst/Mystery - Chapters: 2 - Words: 2,584 - Reviews: 25 - Favs: 12 - Follows: 11 - Updated: 9/21/2010 - Published: 8/30/2010 - Vietnam, OC
Day by Day by hibalicious reviews
Mengganggu ketua komite kedisiplinan, merupakan hal menyenangkan yang dapat menghilangkan kebosanannya. Sampai hal lain mengalihkannya, dan membuatnya menyesal. 6918. AU. Oneshot.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 3,280 - Reviews: 15 - Favs: 12 - Published: 9/18/2010 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
What A Day? by tetsuhideyoshi reviews
Hari yang tenang berujung aneh bagi Hibari Kyouya. Siapa lagi penyebabnya kalau bukan Rokudou Mukuro? One-shot with omake.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 1,852 - Reviews: 19 - Favs: 6 - Updated: 9/18/2010 - Published: 9/16/2010 - K. Hibari, Mukuro R.
Vongola Ventesimo by reinelle reviews
Saat berkumpul di taman, sebuah kejadian yang mengejutkan terjadi, "VOOOOII!"; Varia assasination squad telah datang, New arc begins 20thGen, OC, gajhe, dll. Chapter 6: And It Will Begin.. R&R!
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Family/Adventure - Chapters: 6 - Words: 13,810 - Reviews: 14 - Favs: 3 - Follows: 1 - Updated: 9/14/2010 - Published: 6/28/2010
Vongola Academy Love Story by Yuki-kun and Akari-chan reviews
Gomen telat...tapi..chap 7-ny apdet, Minna! XD summary:kelas X.4 memenangkan lomba festival dengan ide mereka yaitu cafe maid! Tsuna dan murid-murid lainnya pun menuju Hawaii! RnR pliz, minna! XD
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 10 - Words: 21,470 - Reviews: 108 - Favs: 22 - Follows: 16 - Updated: 9/11/2010 - Published: 8/20/2010 - Tsuna/Tsunayoshi S., Mukuro R.
Real Life Drama by Kari Kingyo reviews
Filipina benci sekali drama, terutama drama yang sering Indonesia buat, tapi selain itu, dia juga sangat benci dengan 'real life drama' yang sekarang ia jalani.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Hurt/Comfort/Family - Chapters: 1 - Words: 1,156 - Reviews: 7 - Favs: 2 - Published: 9/9/2010 - Complete
Narcissus by Shiina Rika reviews
Bisa dibilang parodinya Narcissus. Gilbert, seorang pemuda yang sangat tampan akhirnya menemukan seseorang yang dapat membuatnya terpana. Sayangnya, cinta mereka tak dapat bersatu.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Parody/Drama - Chapters: 1 - Words: 1,103 - Reviews: 15 - Favs: 5 - Published: 9/7/2010 - Prussia - Complete
Nights and Days by are.key.take.tour reviews
Special for 'Fujoshi Independent Days'. Hidup seorang Antonio terbagi menjadi dua; malam dan siang. Keduanya menjadi misteri bagi sisi yang lainnya, tak akan pernah terkuak. Namun, bagaimana bila sang malam ingin diakui di kala siang? YAOI. Sho-ai.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 4,442 - Reviews: 17 - Favs: 24 - Follows: 2 - Published: 9/6/2010 - Prussia, Spain - Complete
Just My Past by hibalicious reviews
Masa lalu memang sulit dilupakan. Tapi jika masa sekarang lebih penting daripada masa lalu, bisakah kau melupakannya, Rokudou Mukuro? 6918, sedikit 6927 untuk masa lalu.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 3,076 - Reviews: 15 - Favs: 14 - Follows: 1 - Published: 9/3/2010 - Mukuro R., K. Hibari - Complete
Jealousy by MikiDaCAT reviews
Kiku mendapatkan sosok Arthur dan Alfred yang sedan berduaan. mengapa hatinya terasa sakit? AsaKiku. for Fujoshi Independence day!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Poetry - Chapters: 1 - Words: 1,654 - Reviews: 6 - Favs: 4 - Published: 9/2/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Swim by Resia's Resia reviews
Liburan bawa bencana buat Indonesia. Dari kolam renang sampai rumah sakit ditambah saran-saran ga waras. Asean's OCs. MelayuCest. Mind to RnR? Please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,169 - Reviews: 4 - Favs: 2 - Published: 8/30/2010 - Complete
Forming Friendships by Karuka Ikashi reviews
England visits Japan's home, and the two take a bath together, which leads to...other things. Done for the kink meme.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 5,329 - Reviews: 16 - Favs: 123 - Follows: 10 - Published: 8/18/2010 - England/Britain, Japan - Complete
No Use Arguing by Tamer Lorika reviews
Japan find himself the on-call nation-sitter when Germany needs someone to keep an eye on his brother. But Japan doesn't mind, not at all. They always can find SOMETHING to do. Written in a fic exchange.
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 3,829 - Reviews: 29 - Favs: 192 - Follows: 17 - Published: 7/23/2010 - Prussia, Japan - Complete
Unexpected Love by Fujiki Nami reviews
Rusia jatuh cinta pada Amerika dan berniat mendekatinya. My first fic, fail at summary!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 3 - Words: 3,519 - Reviews: 15 - Favs: 2 - Updated: 7/13/2010 - Published: 5/28/2010 - Russia, America - Complete
A Chrysanthemum on the sea by Somnis Morpheus reviews
Kiku only wanted to travel to Thailand but instead got captured by the Attractive Pirate Lord Arthur Kirkland...will love sprout or will disaster Begin
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 10 - Words: 13,273 - Reviews: 24 - Favs: 55 - Follows: 18 - Updated: 7/9/2010 - Published: 6/25/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Passion of the Sun by ry0kiku reviews
"Lawanku yang berikutnya adalah Paraguay yang mengalahkanmu. Aku akan menang demi kamu juga, Japón." Masih terpuruk oleh kekalahan yang menyesakkan dari Paraguay, Japan menemukan konsolasi dari nation yang paling tidak diekspektasi. World Cup'10 oneshot
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,827 - Reviews: 7 - Favs: 7 - Follows: 1 - Published: 7/4/2010 - Spain, Japan - Complete
The Crazed stalker by Somnis Morpheus reviews
Japan has a stalker, and the worst part is he attacks almost those who get near or offense Japan...he even leaves messages for each attack...is this a game of him or what? pairings Asakiku a little Gerita and ect...
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Romance/Suspense - Chapters: 16 - Words: 22,767 - Reviews: 23 - Favs: 45 - Follows: 20 - Updated: 6/22/2010 - Published: 6/5/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Candle Lit Dreams by ocean-view-luffy reviews
Sequel to Dream a Little Dream. A detailed look into the cruelly erotic dreams of Arthur Kirkland and his surprisingly shy lover as they share a night under the candles. Yaoi graphic lemon!
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,612 - Reviews: 6 - Favs: 42 - Follows: 4 - Published: 6/18/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Scream by ClockworkRabbit reviews
-For the corrupted one- Arthur decides to give Kiku a whole new reason to scream while they watch a horror movie one night...
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,348 - Reviews: 10 - Favs: 95 - Follows: 8 - Published: 6/1/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Secret Admirer by HiddenHikari reviews
Soul has a secret admirer. I wonder who it could be...? WARNING! YAOI! BOYXBOY! SoulXKid! Lemons/Smex/Smut! And a few fangirls...XD Don't like yaoi? Think it's gross? Don't read this then! Also, reviews would be appreciated and very nice!
Soul Eater - Rated: M - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,997 - Reviews: 36 - Favs: 161 - Follows: 21 - Published: 3/28/2010 - Death The Kid, Soul Eater - Complete
Tomato's Vital Region by tetsuhideyoshi reviews
semua sudah tahu pairing AntonioXLovino. nah, kalau LovinoXAntonioXGILBERT! cekidot, Antonio as seme sentral! MWAKAKAKA *plak* don't forget to Review! O3 V complete
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 10 - Words: 4,816 - Reviews: 27 - Favs: 7 - Follows: 2 - Updated: 3/24/2010 - Published: 2/25/2010 - Spain - Complete
Go Google It! by sasunaruislove reviews
Asa menelepon Kiku dan mengajaknya bertemu di taman karena ingin memberinya sesuatu. Kiku heran mendengarnya, karena biasanya jika ingin memberi sesuatu dia langsung datang ke rumahnya. Apa yang direncanakan Asa?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 1,253 - Reviews: 3 - Favs: 5 - Published: 2/2/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Cherry Blossom or Chrysanthemum? by Mizuhashi Azumi reviews
Sakura atau Krisan? Arthur jadi bingung mana di antara dua bunga itu yang merupakan bunga nasional milik Kiku. Tapi kenapa mesti repot dia memikirkan hal itu ya? First fic on Hetalia fandom, RnR please xD
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,824 - Reviews: 5 - Favs: 7 - Published: 12/31/2009 - England/Britain, Japan - Complete
The Pirate and the Prince by PrinceRoxas reviews
Pirate lord Arthur is feared throughout the seas. When he fakes the death of the Chinese emperor's brother, Arthur finds himself drawn to the boy's defiant air. Will love ensue on the high seas, or will it be stormy weather ahead? UK/JP, yaoi w/lemons
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Drama - Chapters: 9 - Words: 18,854 - Reviews: 60 - Favs: 165 - Follows: 30 - Updated: 12/29/2009 - Published: 11/14/2009 - England/Britain, Japan - Complete
The Awesome Lovers by jankisu02 reviews
My eyes still avoided his beautiful sea blue ones. I was too awesome to feel embarrassed but I couldn't resist showing vulnerability to him. It was only him though. I would never show this side to anyone! Prussia's POV
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 925 - Reviews: 7 - Favs: 34 - Follows: 1 - Published: 12/20/2009 - America, Prussia - Complete
Questions and Answers! by kuroshironimu reviews
Kumpulan pertanyaan-pertanyaan yang mengganggu hati kita--halah--tentang Hetalia, beserta jawaban. Percayalah pada jawaban ini, dan kalian dijamin sesat.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 835 - Reviews: 16 - Favs: 9 - Follows: 1 - Published: 11/6/2009 - Complete
For you by Law Beyond Neutral reviews
Ok...Calm down. I just have to explain this situation to them. Pairings: ArthurXKiku
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance - Chapters: 5 - Words: 8,619 - Reviews: 42 - Favs: 51 - Follows: 24 - Updated: 8/31/2009 - Published: 5/16/2009 - England/Britain, Japan - Complete
A Beautiful Thing by silent.imagination reviews
An older Latvia is tired of belonging to Russia and wants to belong to an older Sealand. First story like this, so review, but be nice... Rated Mature for obvious reasons... One shot
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,296 - Reviews: 17 - Favs: 40 - Follows: 5 - Published: 8/4/2009 - Latvia, Sealand - Complete
Summer Snowflake by SoundsRight reviews
After everything that had happened, it kind of feels like nothing ever happened at all. Rated T for language and future implications. England/Japan.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - English - Romance/Drama - Chapters: 9 - Words: 11,127 - Reviews: 28 - Favs: 31 - Follows: 7 - Updated: 4/27/2009 - Published: 4/9/2009 - England/Britain, Japan - Complete
Be Careful What You Put In Your Mouth by SnowGlimmer reviews
Arthur goes to Kiku for a lesson in Japanese cuisine and ends up biting off more than he can chew. England/Japan, Arthur/Kiku
Hetalia - Axis Powers - Rated: K - English - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 423 - Reviews: 18 - Favs: 48 - Follows: 2 - Published: 2/1/2009 - England/Britain, Japan - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Kim Family reviews
CHAPTER 2 UP. Keluarga Kim. Keluarga yang dinilai keluarga yang tidak normal. Lima anggota keluarga yang aneh dan satu anggota keluarga yang normal tapi memiliki kekuatan sihir. Lalu ada tetangga baru yang menyebalkan. KaiBaek, SuDo, etc (akan bertambah sesuai jalannnya cerita). DLDR, RnR? No bash
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Supernatural - Chapters: 3 - Words: 4,411 - Reviews: 38 - Favs: 17 - Follows: 11 - Updated: 3/8/2014 - Published: 2/27/2014
Jealousy reviews
Foto-foto, video, dan gif itu membuat Sehun kesal. Ternyata selama ini Baekhyun yang merupakan namjachingunya pernah bermesraan dengan yang member EXO lain selain dengan dirinya sendiri. Baru kali ini ia merasa sangat cemburu. EXO fic. HunBaek with OT11 x Baekhyun fic. Oneshoot. Crack pair, DLDR, no bash please. Review?
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 3,338 - Reviews: 25 - Favs: 12 - Follows: 8 - Published: 12/29/2012 - Complete
New Love reviews
REPUBLISH. Oh Sehun, namja yang kehilangan kekasihnya. Byun Baekhyun, namja yang menjadi anggota EXO yang baru. Bagaimana kisah kedua namja ini? SehunxBaekhyun, RnR please? DLDR. CH 4 UP! This chap is HanBaek, stay away if you hate this pair!
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 5 - Words: 8,634 - Reviews: 88 - Favs: 27 - Follows: 26 - Updated: 12/23/2012 - Published: 6/13/2012
Tea Shop reviews
CH 2 UP. Kim Baekhyun, adalah alasan utama Suho yang dirinya pecinta kopi malah suka ke teashop itu. Namja itu tampak sempurna dimatanya. Terutama eyesmilenya. SuBaek, SuhoxBaekhyun slight YeKyu as Baekhyun's parents. Don't like don't read. Review please? No bashing, no flame..
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 2 - Words: 3,123 - Reviews: 18 - Favs: 10 - Follows: 12 - Updated: 11/3/2012 - Published: 8/26/2012
Me and My Dongsaeng reviews
CH 3 UP! Changmin terdiam ketika ia melihat namjachingunya Baekhyun, dongsaengnya. Semua member EXO memilih diam melihat pemandangan menegangkan ? ini. Siapakah namjachingu itu? DLDR, no flame please. RnR? Anonymous reader allowed. RnR please?
Screenplays - Rated: T - Indonesian - Family/Romance - Chapters: 4 - Words: 6,529 - Reviews: 39 - Favs: 10 - Follows: 7 - Updated: 5/12/2012 - Published: 4/28/2012
Wuo Ai Ni reviews
CH 7 UP. Male!BelarusxMale!Taiwan. DLDR. Kesabaran seorang Nikolai Arlovsky tampaknya sedang diuji di pagi hari yang cerah ini. Sudah tak bisa tidur, lupa kalau hari ini hari Minggu..dan ketemu seseorang yang menyebalkan..no flame please. RnR please...
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 8 - Words: 10,473 - Reviews: 17 - Favs: 6 - Follows: 5 - Updated: 4/28/2012 - Published: 2/25/2012 - Belarus, Taiwan
Seven Deadly Sins reviews
CH 2,Gula. Pairs:OneSided!EunHae. Don't like don't read. Warning inside. RnR please? Don't flame! Rated M for Gore!
Screenplays - Rated: M - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 2 - Words: 4,164 - Reviews: 11 - Follows: 1 - Published: 3/31/2012
Sweet Contract reviews
CH 3 UP! Pair : AmericaxFem!Russia. Warning and summary inside. Don't like don't read. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 3,814 - Reviews: 8 - Favs: 2 - Follows: 2 - Updated: 3/8/2012 - Published: 1/21/2011 - America, Russia
Rival or The Other? reviews
Udah lama banget dan akhirnya CH 25 UP! Bagaimana kelanjutan kisah gaje ini. Baca aja, deh! Don't like don't read. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 26 - Words: 41,410 - Reviews: 187 - Favs: 31 - Follows: 14 - Updated: 3/25/2011 - Published: 9/25/2010 - England/Britain, Japan
Love Me reviews
Arthur dibantu perinya supaya dia bisa pacaran sama Kiku, orang yang disukainya dari dulu. Sayangnya, sang peri salah memberi mantra dan Arthur jadi anak berumur 5 tahun! Bagaimana nasib si Arthur? Dedicated to celebrate the anniversary AsaKiku! XD
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,403 - Reviews: 12 - Favs: 8 - Follows: 2 - Published: 1/29/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Tetsukazu No Sekai reviews
Berdasarkan dari video yang berjudul sama. Sekelompok bajak laut yang kejam membunuh para penduduk desa yang tak berdosa. Dan pimpinan bajak laut itu membawa salah seorang diantaranya. Warning inside. Lemonnya dikit kok. Pirate!UKxJapan. RnR please? MPREG
Hetalia - Axis Powers - Rated: M - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 3,846 - Reviews: 27 - Favs: 14 - Follows: 2 - Published: 1/8/2011 - England/Britain, Japan - Complete
Say You Love Me reviews
Rencana Japan agar America mau mengungkapkan perasaannya ke Prussia. Apa itu? AmeriPrus slight Pruspan and AsaKiku! Warning inside. Don't like don't read! RnR please? XD
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,475 - Reviews: 3 - Favs: 6 - Published: 12/29/2010 - America, Prussia - Complete
I Love You reviews
CH 3 UP! Lily menangis. Alfred panik. Kenapa anak dari istri simpanan papanya sekaligus adik perempuannya itu menangis? Warning inside. RnR please? X3
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 3 - Words: 2,429 - Reviews: 11 - Favs: 3 - Follows: 3 - Updated: 12/17/2010 - Published: 12/11/2010 - America, Prussia
We Always Together reviews
"Kita akan selalu bersama. Selamanya, my love..." kata Arthur sambil memejamkan mata. Kiku memeluk Arthur dengan erat. My last AsaKiku fanfic before hiatus. Warning inside. Don't like don't read. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,527 - Reviews: 4 - Favs: 4 - Follows: 1 - Published: 12/6/2010 - England/Britain, Japan - Complete
True Love reviews
Siapa yang harus kupilih? Feliciano atau Francis? Aku sungguh bingung memilih diantara mereka berdua. My second hetero fic. Dengan CRACK PAIR. Warning inside. Don't like don't read! Itu saran author, lho.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,568 - Reviews: 5 - Favs: 4 - Published: 12/2/2010 - Seychelles, N. Italy - Complete
Tidak Mungkin reviews
Pagi-pagi, Arthur sudah nangis karena Kiku masuk rumah sakit! Para cowok terpaksa menyeretnya ke dalam kelas. Bener gak ya Kiku masuk rumah sakit? AsaKiku tapi cuma dikit. *plak. Sesuai cerita nyata author lho! Warning inside.
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 1,224 - Reviews: 4 - Favs: 5 - Published: 11/30/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Love Between Boy Band reviews
CH 1 UP! Baca aja deh. Author males bikin summary. Pair : Kimchiburger, AsaKiku, EspPrus, HKIce, etc. Warning inside. Don't like don't read. HIATUS.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 1,944 - Reviews: 10 - Favs: 3 - Follows: 1 - Updated: 11/26/2010 - Published: 11/25/2010
Colours of Love reviews
Merah, biru, kuning, hijau, oranye, abu-abu, putih, pink, hitam, dan emas. Warna-warna itu memiliki arti. Dan arti dari warna-warna itu berhubungan dengan Arthur dan Kiku. Warning inside. Don't like don't read. AsaKiku.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,118 - Reviews: 7 - Favs: 3 - Published: 11/5/2010 - England/Britain, Japan - Complete
West and East reviews
CH 1 UP! Arthur Kirkland awalnya tidak berminat menjadi personifikasi negaranya, Inggris. Tapi sejak ia jatuh cinta pada laki-laki Asia itu, ia berusaha menjadi personifikasi Inggris untuk mencarinya. HIATUS.
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 2 - Words: 1,143 - Reviews: 7 - Favs: 1 - Follows: 2 - Updated: 11/2/2010 - Published: 10/28/2010 - England/Britain, Japan
I Hate Monday, I Like Monday reviews
My 6th fic AsaKiku again. Arthur Kirkland benci dan suka hari Senin. Apa alasannya dia benci sekaligus suka hari Senin? AsaKiku slight Amepruss. Warning inside. T for kiss. Don't like don't read. RnR please!
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,191 - Reviews: 4 - Favs: 4 - Follows: 1 - Published: 10/31/2010 - England/Britain, Japan - Complete
First Love Lens reviews
Karena kacamata, aku jadi suka padanya. Padahal, aku tidak tahan dengan orang seperti itu. My 5th fic AsaKiku! AsaKiku again slight...Kimchiburger! XD Warning inside! Don't like don't read. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 2,289 - Reviews: 3 - Favs: 2 - Published: 10/29/2010 - Japan, England/Britain - Complete
Broken Heart reviews
Aku jatuh cinta padanya pada pandangan pertama. Tak lama kemudian, aku mengalami penyakit yang membuatku tersiksa. Yaitu, sakit hati. Fic straight pertama. PrussLiech & PrussHung. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,697 - Reviews: 7 - Favs: 2 - Published: 10/16/2010 - Liechtenstein, Prussia - Complete
Jika Kiku Demam reviews
Jika orang sakit demam, biasanya orang itu bakal menunjukkan sifat yang sangat berbeda dari biasanya. Nah, bagaimana jika itu terjadi pada Kiku? AsaKiku. Warning inside. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,259 - Reviews: 9 - Favs: 8 - Follows: 1 - Published: 9/16/2010 - England/Britain, Japan - Complete
Beautiful Gift From You APH Version reviews
Kenapa kau secepat ini meninggal, Arthur-san? Aku juga mencintaimu. Aku akan selalu mengingatmu. Akan kusimpan terus surat ini selamanya...Aishiteru, Arthur Kirkland. AsaKiku. Warning inside. RnR please?
Hetalia - Axis Powers - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 1,669 - Reviews: 7 - Favs: 5 - Follows: 2 - Published: 9/15/2010 - Japan, England/Britain - Complete
Sweet Valentine reviews
CHAPTER 3 UPDATE! Apa Hibari tau rencananya Gokudera, ya? Kali ini, Yamamoto juga ikut membuat coklat! Apa Gokudera, Tsuna, dan Yamamoto berhasil membuat coklat yang baik dan benar? RnR please! Warning inside! Don't like, don't read! HIATUS.
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 2,278 - Reviews: 19 - Favs: 1 - Follows: 3 - Updated: 9/14/2010 - Published: 9/11/2010 - H. Gokudera, K. Hibari
Beautiful Gift From You KHR Version reviews
Ini, Mukuro? Ini hadiah terindah yang kau berikan kepadaku? Yaitu kematianmu sendiri? Kau bodoh! Aku sangat mencintaimu. Aku takkan pernah melupakanmu. Warning inside. RnR please?
Katekyo Hitman Reborn! - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 1,664 - Reviews: 5 - Published: 9/13/2010 - Tsuna/Tsunayoshi S., Mukuro R. - Complete
Manager of:
Community: AsaKiku Fanfic Indonesia
Focus: Anime/Manga Hetalia - Axis Powers