Hoshi Yamashita
hide bio
Poll: Mana cinta segitiga yang paling kalian suka? Vote Now!
PM . Follow . Favorite
Joined 10-08-10, id: 2568438, Profile Updated: 02-02-15
Author has written 23 stories for Naruto, Pandora Hearts, Code Blue/コード・ブルー, and Free! - Iwatobi Swim Club.

Write what you like, not what you know. Write the kind of story you like best, write the story you want to read.

Hula, saya Hoshi Yamashita. Panggil saja Hoshi, Yamashita pun boleh. Pssst, jangan-jangan ada juga yang panggil saya Elin? xD

Kenapa menulis fanfic?

When we love piece of work, we're desperate for more. We crave sequels. Why not channel that desire into something productive?--Austin Kleon

dan akhirnya pun saya menulis fanfic (OTL). Yap, hanya karena alasan sesederhana itu.

Suka menulis apa?

Menulis apa yang saya suka dong, haha. Dan saya tergolong sensitif kalau udah nyinggung masalah pairing, maaf. Buat genre sendiri, saya paling suka buat nulis di genre friendship sama family. Tapi nggak tahu kenapa, akhirnya sering nggak bisa lepas dari romens /uhuk. Rating? Sukaaaa banget nulis di rating K sebenernya, tapi selalu berakhir menulis buat dikonsumsi para teenagers.

Pairing kesukaan?

Baca aja cerita saya, nanti kalian bakal tahu sendiri xP Tapi buat sekarang sih lagi tergila-gila sama SasuSaku (haha, kayaknya ini OTP permanen, dari Naruto) ShikaTema, KakaObi (Naruto), KuroTsuki, KageHina, AsaNoya (Haikyuu!!), IchiRuki, ByaRen, GinRan (Bleach), ElliReo, OzAlice, BreakSharon (Pandora Hearts), SinJa, HakuAli, HakuMor, AliKou (Magi), RynerFerris (Densetsu no Yuusha), SaiSasu (Brave10), USUK, FrUK, AmeriPan (Hetalia), HaruRin, SouRin (Free!), DateSana, SasuYuki, ChikaNari (Sengoku Basara), AkaKuro, AoKuro, MidoTaka (KnB)

dll ah. Sebenernya pairing kesukaan banyak banget, tapi rasanya kemaruk gitu kalo tiap anime yang saya tonton saya tulisin semua OTP nya di sini, haha.


Ngomong-ngomong, jangan terpaku sama tanggal sejak saya gabung di FFn. Dari awal sampai sekarang saya masih belajar kok, sama kayak kalian. Nggak ada senior atau junior. Yuks jadikan FFn sebagai tempat sharing buat menulis lebih baik lagi ke depannya.

Kalau mau menghubungi saya atau tanya-tanya, bisa di FB Hoshi Yamashita, twitter @hoshiyamashita, atau di ask.fm : hoshiyamashita

Au Revoir

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

3 1 7 by LuthCi reviews
Masih dengan mata terpejam dan hangat wajah Sakura di telapak tangannya, Sasuke membuka mulutnya. Ia berbisik. "Tinggalkan Gaara." /CANON
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 18 - Words: 45,860 - Reviews: 676 - Favs: 368 - Follows: 259 - Updated: 4/27 - Published: 6/2/2011 - Sasuke U., Sakura H.
Empty Plates by Alitheia reviews
—Terima ini sebagai permintaan maaf ya. / Kue di atas meja itu tidak pernah tersentuh; piring keduanya terbiarkan kosong. / oneshot; KuroTsuki for tictockingclock.
Haikyu/ハイキュー - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 1 - Words: 2,690 - Reviews: 11 - Favs: 17 - Follows: 3 - Published: 9/27/2014 - [Tetsuro K., Kei T.] - Complete
we start with the imperfection by Shunou reviews
Ini tentang Shinji dan Mahiro, dan keluarga mereka yang tidak pernah utuh./ [sasuke sakura] [include oc]/ [cover by pindanglicious]/yes, people, yes single shot.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family/Drama - Chapters: 1 - Words: 34,455 - Reviews: 149 - Favs: 183 - Follows: 41 - Published: 8/29/2014 - [Sakura H., Sasuke U.] OC - Complete
Catnip by Rukazaya reviews
Shizuo x Izaya. Shizuo accidentally turns into a cat. Without knowing the tabby is his arch-nemesis, Izaya takes him home and keeps him as a pet. As a cat, Shizuo discovers a side of Izaya that nobody knows, his secrets, life, fears, loves and feelings.
Durarara!!/デュラララ!! - Rated: M - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 22 - Words: 82,513 - Reviews: 2093 - Favs: 2,322 - Follows: 2,111 - Updated: 8/16/2014 - Published: 5/20/2011 - Shizuo H., Izaya O.
Odd Couple! by Barbara123 reviews
Cerita canon tentang kehidupan Naruto dan Sakura di dunia ninja setelah perang dengan Pein. Special chapter: Sasuke met the twins! OC (Kushina and Chiyo) Enjoy!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 11 - Words: 38,328 - Reviews: 270 - Favs: 122 - Follows: 41 - Updated: 7/16/2014 - Published: 12/14/2010 - Naruto U., Sakura H. - Complete
H I N J I T E by Nurama Nurmala reviews
Samurai - Colosal - Epic
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Mystery - Chapters: 10 - Words: 31,246 - Reviews: 372 - Favs: 122 - Follows: 89 - Updated: 11/14/2013 - Published: 5/4/2011 - Sasuke U., Sakura H.
L'amis Pour Toujours by Arlene Shiranui reviews
AU. Pemandangan hijau pepohonan dan hamparan ladang yang menjadi ciri khas daerah pinggiran Konoha kini digantikan oleh pemandangan laut yang biru, dengan ombak yang memecah di batu-batu karang. Liburan yang sebenarnya sudah di depan mata. Summer Holiday Arc: the last chapter updated!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 100 - Words: 639,906 - Reviews: 2456 - Favs: 657 - Follows: 322 - Updated: 10/14/2013 - Published: 9/12/2008 - Team Seven
Lamaran by Sanich Iyonni reviews
Siapa sangka melamar calon mempelai wanita bisa semenegangkan berperang? Tekad dan seserahan saja sama sekali belum cukup! Tapi Shikamaru tidak ingin menyerah. Demi bisa menikahi Temari, dia tetap maju menghadapi Gaara dan Kankurou untuk mengajukan lamaran. Untungnya, Shikaku dan Yoshino menemani. Fanfiksi untuk ulang tahun Shikamaru, 22 September.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family/Romance - Chapters: 1 - Words: 4,096 - Reviews: 33 - Favs: 41 - Follows: 4 - Published: 9/21/2013 - Shikamaru N., Temari - Complete
To be your Bird by KillingKathy reviews
Haruka and Rin have been rivals for as long as they can remember. But when Rin gets into an accident, will all of that change? "What would you do..If I couldn't swim anymore?" Haruka didn't reply, clutching his phone tightly to his ear; the device was almost trembling. "But you always swim," He finally said. "Why do you ask? This is a hypothetical question, right?"
Free! - Iwatobi Swim Club - Rated: T - English - Tragedy - Chapters: 6 - Words: 9,964 - Reviews: 96 - Favs: 101 - Follows: 191 - Updated: 8/23/2013 - Published: 7/12/2013 - Rin M., Haruka N.
Review and Art by Kira Desuke reviews
Kalau begitu, kukembalikan pertanyaanmu. Dengan siapa kau merasa lebih nyaman? Apa kau merasa salah dengan perasaan itu? Sebab, ada kalanya kita harus egois dan menyakiti orang lain. Sekarang kau harus memilih antara persahabatan atau cinta, tapi ingatlah... kau tak akan dapat hidup tanpa keduanya. SasuSakuSai. Mind to RnR please?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 20 - Words: 73,546 - Reviews: 1188 - Favs: 386 - Follows: 173 - Updated: 6/19/2013 - Published: 4/8/2010 - Sasuke U., Sakura H., Sai - Complete
Crimson Falls by Arlene Shiranui reviews
Sasuke Uchiha tidak pernah takut pada apa pun kecuali satu hal yang pada akhirnya membuatnya salah melangkah, dan membawanya pada penyesalan tak berujung. /SasuSaku slight NejiSaku/totally Alternate Universe/OOC/Fic for my beloved sister, Ay/Ms Hatake/
Naruto - Rated: T - Indonesian - Supernatural/Tragedy - Chapters: 6 - Words: 31,602 - Reviews: 98 - Favs: 83 - Follows: 41 - Updated: 4/2/2013 - Published: 10/3/2010 - Sakura H., Sasuke U.
Pribumi by D'BlackList-Jijin reviews
Apakah Sakura, sang gadis Belanda mampu mempesona Raden Sasuke, pribumi yang anti-Belanda! 'Memperingati Hari Pahlawan' RnR. Chapter 6 update(:
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 7 - Words: 20,851 - Reviews: 198 - Favs: 109 - Follows: 48 - Updated: 1/15/2013 - Published: 11/9/2009 - Sasuke U., Sakura H.
7 Again by D'BlackList-Jijin reviews
Sasuke menjerit saat melihat bayangan tubuhnya di cermin. Tubuhnya mengecil... SasuSaku, AU. Terinspirasi dari Mentantei Conan. Last chapter :")
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 7 - Words: 15,166 - Reviews: 143 - Favs: 105 - Follows: 27 - Updated: 12/5/2012 - Published: 10/28/2009 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Aku Bukan Kakakku by Kirei Atsuka reviews
Sasuke yang selalu merasa Itachi 'lebih' darinya mencoba mencari jati dirinya dengan mencoba menjadi seperti Itachi dan membuat ayahnya bangga. Bisakah dia? Cerita tentang keluarga Uchiha, slight Sasusaku. Warning: insite. Chap 8 Apdet..! RnR pliss...
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family/Drama - Chapters: 8 - Words: 24,370 - Reviews: 71 - Favs: 24 - Follows: 9 - Updated: 9/2/2012 - Published: 6/12/2010 - Sasuke U., Itachi U.
Lightis by Eel Nivek reviews
A collection of Lightis one-shots. Dedicated to various members of the community. R&R
Crossover - Final Fantasy XIII & Final Fantasy Versus XIII - Rated: M - English - Romance/Drama - Chapters: 3 - Words: 34,502 - Reviews: 96 - Favs: 80 - Follows: 57 - Updated: 8/27/2012 - Published: 3/29/2012 - Lightning, Noctis
Today by antichthon reviews
Hari ini adalah hari yang cerah untuk berpisah. AoKise
Kuroko no Basuke/黒子のバスケ - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 2,021 - Reviews: 76 - Favs: 139 - Follows: 14 - Published: 8/6/2012 - Aomine D., Kise R. - Complete
Gokon by Arlene Shiranui reviews
Menikahi Hyuuga Neji adalah sebuah kesalahan. Dan jatuh cinta pada pria itu adalah kesalahan yang lain. Tidak, tapi kesalahan yang jauh lebih besar. NejiSaku. Warning inside! For kakkoii-chan/COMPLETE/
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 20 - Words: 102,117 - Reviews: 1330 - Favs: 495 - Follows: 201 - Updated: 6/28/2012 - Published: 8/10/2010 - Neji H., Sakura H. - Complete
Love isn't Like a Joke by hanaruppi reviews
Sakura memiliki mimpi besar menjadi seorang sutradara dan membuat film yang dapat menginspirasi banyak orang. Namun jalannya tak pernah mulus, karena dia harus bertarung melawan cinta masa lalunya, Uchiha Sasuke, yang datang kembali dalam hidupnya dan menjadi pesaing utamanya!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 24 - Words: 125,810 - Reviews: 615 - Favs: 355 - Follows: 115 - Updated: 4/27/2012 - Published: 10/23/2009 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
The Legend of The Wishing Stairs by Mrs Shiranui reviews
"Apa kau tahu sebuah tangga yanbisa mengabulkan permohonan? Kalau kau menghitung setiap anak tangga lalu menemukan anak tangga ke dua puluh sembilan, roh Kyuubi akan muncul dan mengabulkan permohonanmu." InoSakuSasu. Shoujo-ai. AU.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Horror/Supernatural - Chapters: 10 - Words: 29,438 - Reviews: 140 - Favs: 75 - Follows: 38 - Updated: 4/17/2012 - Published: 12/18/2009 - Sakura H., Ino Y.
Hidup Yang Menyedihkan by Shena BlitzRyuseiran reviews
Kumpulan oneshot! Simak suka duka kehidupan para chara Akatsuki sampai ajal menjemput mereka! CHAP 6 UPDATE! Kakuzu nich...
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 6 - Words: 12,243 - Reviews: 165 - Favs: 68 - Follows: 28 - Updated: 4/15/2012 - Published: 6/27/2010 - Akatsuki - Complete
Wedd by LuthCi reviews
Saat Haruno Sakura dan Uchiha Sasuke menikah atas nama cinta / "SEMUA, LINDUNGI MATA ANAK KALIAN!" / Sasuke masih berdiri dengan tegak dan menyeringai menatap istrinya. "Selamat datang, Nyonya Uchiha." / Remember Coup?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,323 - Reviews: 46 - Favs: 79 - Follows: 12 - Published: 3/2/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Window to the Future by kittykatloren reviews
"I can't do this," she said. Reality was beginning to settle heavily on her shoulders. "I can't be a mother. I can't. I don't know how." Akito/Shigure oneshot, MANGA.
Fruits Basket - Rated: K+ - English - Family - Chapters: 1 - Words: 1,178 - Reviews: 5 - Favs: 24 - Follows: 2 - Published: 2/26/2012 - Akito S., Shigure S. - Complete
200 Days of Summer by cutecrazyice reviews
It was so ironic how the one person she never wanted to see again more than anyone in the world would end up being the only person she was stuck with for…oh, let's say 365 days. SasuSaku AU
Naruto - Rated: M - English - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 6,284 - Reviews: 143 - Favs: 683 - Follows: 67 - Published: 1/1/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Tanpa Batas by Ay reviews
Dia mencintai Sakura tanpa batas, maka biarlah kisah ini menjadi kisah tanpa batas yang tak akan pernah diakhirinya dengan sebuah akhir./Complete/AU/For Kira Desuke
Naruto - Rated: M - Indonesian - Drama/Angst - Chapters: 9 - Words: 36,891 - Reviews: 221 - Favs: 118 - Follows: 30 - Updated: 12/28/2011 - Published: 6/5/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Matrimony by Eel Nivek reviews
He's a demon. She's an angel. Their marriage was doomed from the start. COMPLETE!
Crossover - Final Fantasy XIII & Final Fantasy Versus XIII - Rated: M - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 11 - Words: 51,181 - Reviews: 462 - Favs: 230 - Follows: 106 - Updated: 9/2/2011 - Published: 2/5/2011 - Lightning, Noctis - Complete
A Lonely Angel by Yuuto Tamano reviews
Sasuke Uchiha pikir hidupnya adalah hal paling membosankan yang ia punya. Sampai suatu hari ia bertemu dengan cowok berambut pirang yang melayang dan bertubuh transparan seperti hantu yang juga akan membantunya menemukan arti hidup dan cinta. AU.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Spiritual/Romance - Chapters: 1 - Words: 5,033 - Reviews: 31 - Favs: 31 - Follows: 4 - Published: 8/31/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Kucing by ambudaff reviews
Jika seorang Pangeran disihir menjadi kodok... bagaimana kalau menjadi kucing? Versi straight
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,178 - Reviews: 23 - Favs: 34 - Follows: 4 - Published: 7/23/2011 - [Sasuke U., Sakura H.] - Complete
The Lost Prince by Masahiro 'Night' Seiran reviews
FFC/"Wanita adalah makhluk yang jahat—mereka penyihir, hati-hati, Jagoanku."/"Iya, Ayah."/Sakura hanya seorang pencuri. Ini bukan kisahnya, ini adalah kisah pangeran Kerajaan Konoha yang diculik sejak bayi. Perjalanan/Sebuah Dongeng/RnR? COMPLETE!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Fantasy/Romance - Chapters: 6 - Words: 19,385 - Reviews: 134 - Favs: 74 - Follows: 17 - Updated: 7/15/2011 - Published: 4/16/2011 - Naruto U., Sakura H. - Complete
HERBIVOR FOLLOWER by Shinkerbell reviews
"Apa urusanmu? Anakmu bukan?" gertak Sakura/"Hnn, baiklah. Lalu susu buat anak ini gimana? Masa kau mau menyusui dia? Dadamu kan kecil, pasti rasanya tidak enak"/ SPECIAL FOR Uchiharuno sasusaku
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 8 - Words: 13,113 - Reviews: 86 - Favs: 22 - Follows: 15 - Updated: 6/27/2011 - Published: 10/30/2009 - Sasuke U., Sakura H.
Cintamu Malaikatku by wilting protea reviews
Terperangkap dalam kubangan rasa bersalah yang tak pernah surut membuat Shikamaru berniat mengakhiri hidupnya. "Maaf membuatmu kecewa. Tapi Tuhan belum menginginkanmu untuk mati, Shikamaru." ShikaTema oneshot.AU.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,403 - Reviews: 40 - Favs: 32 - Follows: 4 - Published: 6/2/2011 - Shikamaru N., Temari - Complete
Keriput Tanda Tua by aRaRaNcHa reviews
Byakuya sedang bermasalah dengan wajahnya, karena itu, ia sebal sekali jika melihat Ichigo. Loh? Kenapa begitu? Mind to RnR?
Bleach - Rated: K - Indonesian - Humor/Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,126 - Reviews: 33 - Favs: 23 - Follows: 2 - Published: 5/22/2011 - Byakuya K. - Complete
Futari Nara by Sanich Iyonni reviews
Dengan berdua, kami bisa disejajarkan dengan L. Dengan berdua, kami bisa melampaui L. Dengan berdua, puzzle ini bisa kami pecahkan. Untuk Eila.
Death Note - Rated: K+ - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 1,945 - Reviews: 17 - Favs: 20 - Follows: 3 - Published: 5/8/2011 - Near, Mello - Complete
Coup by LuthCi reviews
Saat Uchiha Sasuke dan Haruno Sakura yang kini beranjak dewasa sedang dimabuk cinta. / "Sasuke-kun," panggil Sakura sembari mengendus tengkuk Sasuke. "Hm?" "…kau belum mandi ya?" Sakura melepaskan pelukan dari Sasuke. Ah, ganteng-ganteng cacat.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 3 - Words: 3,726 - Reviews: 179 - Favs: 164 - Follows: 30 - Updated: 4/27/2011 - Published: 4/21/2011 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Happy Birthday, Gaara by chibiballoon reviews
Gaara adalah sebuah anomali buat Naruto. Waktu ditanya asal-usul lingkar matanya, katanya karena kebanyakan belajar. Hobby-nya juga aneh : jadi penunggu perpustakaan sekolah. Buat Naruto yg anti pegang buku, tentu saja Gaara aneh. No Yaoi.Mind to RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship/Family - Chapters: 1 - Words: 5,639 - Reviews: 22 - Favs: 18 - Follows: 2 - Published: 4/22/2011 - Gaara, Naruto U. - Complete
Cemburu? by Hikari UchiHAruno Sasusaku reviews
Apa sih cemburu itu? Terus bagaimana tingkah Haruno Sakura saat cemburu pada kekasihnya, Uchiha Sasuke. Dan bagaimana dengan Sasuke? Saat ada orang lain yang dekat dengan Sakura? Chapter 5. Last Chapter.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 5 - Words: 20,104 - Reviews: 315 - Favs: 135 - Follows: 31 - Updated: 4/9/2011 - Published: 2/9/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Leave it to Technology to Screw You Over by Sakura.Uchiha.614 reviews
When Sasuke barrows Itachi's phone to sex Sakura things get out of hand. What he doesn't know is that Naruto also asked Sakura if he could barrow her phone to sext Hinata. Two phones, two boys and one cruel turn of fate. R&R
Naruto - Rated: M - English - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 4,017 - Reviews: 95 - Favs: 255 - Follows: 30 - Updated: 2/27/2011 - Published: 9/12/2010 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Ayame by ambudaff reviews
Untuk ulangtahun Gaara, walau bukan Gaara-centric. AU. SasuSaku GaaSaku
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 6,032 - Reviews: 26 - Favs: 17 - Follows: 1 - Published: 1/18/2011 - Sakura H. - Complete
Cinta by LuthCi reviews
Last chapter. Seharusnya aku bahagia melihat sahabat dan cintaku bahagia. "Aku cinta kau." SasuSakuNaru -LuthRhythm - anonymous review: disabled.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 15 - Words: 25,196 - Reviews: 247 - Favs: 85 - Follows: 22 - Updated: 12/23/2010 - Published: 8/28/2010 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Kimi Dake by Hibari A. BeenBin reviews
Menunggu. Ia selalu menunggu kembalinya pria itu, tanpa peduli waktu yang terus bergulir, tanpa peduli seberapa sakit perasannya saat mengetahui bahwa pria itu tidak kembali. Tetapi ia terus berharap karena ia yakin bahwa pria itu akan mengingat janjinya
Pandora Hearts - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,829 - Reviews: 13 - Favs: 4 - Follows: 2 - Published: 11/3/2010 - Sharon R., Xerxes B.
Nameless Memory : Anak kedua! by dhitta reviews
Sekuel dari Nameless Memory. Daichi minta adik? Bagaimana ini bisa terjadi? Gambaran heboh dan mesumnya Sasuke waktu Daichi minta adik! " Paman Kakashi bilang kalau akan datang burung bangau putih yang akan membawa adik Daichi...!" RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family/Humor - Chapters: 1 - Words: 5,103 - Reviews: 54 - Favs: 85 - Follows: 7 - Published: 10/24/2010 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
My Future by Kira Desuke reviews
Sakura dan Sasuke adalah musuh abadi. Namun ketika Sakura mencoba melihat masa depannya, ternyata Sasuke adalah calon suaminya! Apa Sakura bisa merubah masa depan? Threeshot fic. Special for my uke, MiuScarlet. Mind to RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Fantasy - Chapters: 3 - Words: 9,517 - Reviews: 151 - Favs: 96 - Follows: 24 - Updated: 10/19/2010 - Published: 9/15/2010 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Jasmine by kittykatloren reviews
Akito finds more than release, more than pleasure, more than desire in Shigure's touch. She finds the impossible. Akito/Shigure oneshot. WARNING: Spoilers for the entire series and strong sexual content, very long. MANGA.
Fruits Basket - Rated: T - English - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 7,496 - Reviews: 20 - Favs: 57 - Follows: 9 - Published: 9/1/2010 - Shigure S., Akito S. - Complete
Arigato Haruno Sakura by Kira Desuke reviews
Pada akhirnya, aku yang tidak pernah memberi apa-apa, malah mendapat hadiah yang jauh lebih istimewa dari istriku ini. Aku sangat senang, bahkan sampai lupa kalau aku ini adalah 'Uchiha'. Birthday fic for Yuuki SS Amane, mind to RnR?
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Family/Humor - Chapters: 1 - Words: 2,900 - Reviews: 49 - Favs: 50 - Follows: 9 - Published: 8/17/2010 - [Sasuke U., Sakura H.] - Complete
Little Fire on the Candle by Ninja-edit reviews
AU. Tanpa disadari, hatinya mulai bercabang dua antara Hinata dan seorang gadis dunia maya, Sakura. Pertanyaannya, siapa yang akan terluka akhirnya kelak? Sebuah kisah yang mengutarakan bahwa cinta bukan hanya memberi dan menerima, tapi juga merelakan.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Drama/Hurt/Comfort - Chapters: 12 - Words: 65,581 - Reviews: 375 - Favs: 239 - Follows: 55 - Updated: 8/13/2010 - Published: 1/14/2010 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Musim by fariacchi reviews
Kaulah pantulan jiwaku yang paling berharga. Apapun yang terjadi, aku ingin memastikan musim semi tetap bertahan di dunia jiwa kita. # Senbonzakura and Byakuya—NOT BL, slight ByakuyaXRenji. For Bleach Vivariation Festival: OwnerXPower.
Bleach - Rated: T - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 2,115 - Reviews: 13 - Favs: 9 - Published: 8/1/2010 - Senbonzakura, Byakuya K. - Complete
Please, Open Your Eyes by Ejey Series reviews
Oneshot! ElliAda. Hei, kau bisa dengar suaraku, kan? Kalau begitu, cepat buka matamu! Kau tidak boleh meninggalkanku sendiri! Kau tidak boleh pergi dari sisiku!
Pandora Hearts - Rated: T - Indonesian - Tragedy/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,468 - Reviews: 18 - Favs: 10 - Follows: 2 - Published: 7/31/2010 - Ada V., Elliot N. - Complete
My Girlfriend's Father Is An Ass by Sakura.Uchiha.614 reviews
R&R "Respect. You're going to treat my daughter with respect. What? The same type of respect when she was five and you took her virginity!" "I didn't take her virginity at five you sick freak! Who in the world told you that?"
Naruto - Rated: T - English - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 5,119 - Reviews: 191 - Favs: 465 - Follows: 49 - Updated: 6/3/2010 - Published: 5/15/2010 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Pengantin Cilik by Haruchi Nigiyama reviews
Sasuke ngajak Sakura nikah? Gimana caranya? Padahal umur mereka masih tujuh tahun. / Warning: OOC, misstypo, alur kecepetan, etc.. / Don't like don't read / mind to RnR?
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Family/Humor - Chapters: 1 - Words: 1,316 - Reviews: 43 - Favs: 35 - Follows: 5 - Published: 6/2/2010 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Scherzando by heylalaa reviews
OzAlice; — Alice dan cerita cinta memang tidak dapat disatukan. Seperti minyak dan air.
Pandora Hearts - Rated: K+ - Indonesian - Friendship/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,226 - Reviews: 21 - Favs: 14 - Follows: 1 - Published: 6/1/2010 - Oz V., Alice - Complete
Si Kancil dan Pangeran Ayam by D'BlackList-Jijin reviews
Naruto,si kancil berekor sembilan tertangkap oleh Kakashi,petani timun sukses. Naruto yang ‘terpenjara’ bertemu dengan Sasuke, si ayam yang sedang kasmaran dengan anak kesayangan Kakashi, Sakura.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Parody/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,725 - Reviews: 15 - Favs: 5 - Published: 10/30/2009 - Naruto U. - Complete
Venicemansa by hanaruppi reviews
Di jembatan besar itu mereka berpisah, di sana pula mereka dipertemukan kembali.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 5,362 - Reviews: 12 - Favs: 21 - Follows: 1 - Published: 10/7/2009 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Little Messages by MysticFirefly reviews
Sakura has to endure a horrible fate: summer school. Writing on a desk may prevent boredom but who expects anyone to write back?
Naruto - Rated: T - English - Romance/Drama - Chapters: 12 - Words: 38,755 - Reviews: 1437 - Favs: 1,488 - Follows: 822 - Updated: 8/12/2009 - Published: 8/14/2006 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
The Baby and Me by Sanich Iyonni reviews
Uchiha Itachi, 10 tahun, berkewajiban merawat adik balitanya semenjak ibu mereka meninggal.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Family - Chapters: 1 - Words: 1,545 - Reviews: 15 - Favs: 24 - Follows: 2 - Published: 5/31/2009 - Itachi U., Sasuke U. - Complete
SPIDERWEB by blackpapillon reviews
AU Hanya beberapa hari saja, mari kita masuk ke dalam dunia mimpi. Lalu, setelah kita bangun, kita akan kembali. Ke dalam kenyataan yang memang pahit. /for Seven Deadly Sins Infantrum Challenge./
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 8 - Words: 31,289 - Reviews: 178 - Favs: 87 - Follows: 18 - Updated: 1/31/2009 - Published: 10/23/2008 - Sakura H., Sasuke U., Naruto U. - Complete
Brother Day Care by Arlene Shiranui reviews
Oneshot. Pulang dari akademi, makan siang, mengerjakan tugas rumah, kemudian latihan lagi. Rutinitas biasa bagi Uchiha Itachi. Tapi bagaimana kalau sesi latihan diganti dengan tugas lain? Menjaga Sasuke! Apakah Shisui akan membantu? R&R...
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Family - Chapters: 1 - Words: 3,725 - Reviews: 42 - Favs: 95 - Follows: 9 - Published: 8/24/2008 - Itachi U., Sasuke U. - Complete
It Ain't Spying by cutecrazyice reviews
She asked if he liked her. He said no. So why was she suddenly skipping happily? And why the heck was he suddenly wishing he should have just kept his mouth shut? SasuSaku
Naruto - Rated: T - English - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 2,809 - Reviews: 266 - Favs: 830 - Follows: 81 - Published: 4/22/2008 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Tough Guys Like Pink by Annie Sparklecakes reviews
[Inspired by The Eccentric Files, done with permission][Oneshot] Sasuke never let anyone touch his crayon. So, Ino couldn't help but wonder, why was her best friend getting away with it unscathed? [SasuSaku]
Naruto - Rated: K - English - Chapters: 1 - Words: 1,009 - Reviews: 415 - Favs: 1,259 - Follows: 109 - Published: 8/24/2007 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Uchiha 1001 by angel puppeteer reviews
How many times would you say I love you?
Naruto - Rated: T - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,965 - Reviews: 628 - Favs: 1,570 - Follows: 219 - Published: 11/21/2006 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Just Persuasion by SilverShine reviews
[SasuSaku] ”Things are different now. We’re not the same as before.” Oneshot.
Naruto - Rated: M - English - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 9,934 - Reviews: 443 - Favs: 1,361 - Follows: 144 - Published: 9/4/2006 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Fifty Nine Moves by Oh Dee reviews
It only took fifty nine moves for checkmate.
Naruto - Rated: T - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 4,120 - Reviews: 238 - Favs: 667 - Follows: 63 - Published: 8/31/2006 - Shikamaru N., Temari - Complete
Next Contestant by Annie Sparklecakes reviews
When she was 12, Sakura was always protected by her team. Now she's older and stronger, but they're still protective. [Team Seven oneshot][Implied SasuSaku]
Naruto - Rated: T - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,599 - Reviews: 457 - Favs: 1,538 - Follows: 174 - Published: 6/3/2006 - Sakura H., Sasuke U. - Complete
Last One Standing by yingaling reviews
Contains spoilers from Chapter 101. You hate the one you love most. Shigure visits Akito in the main house. Oneshot, complete.
Fruits Basket - Rated: M - English - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 1,634 - Reviews: 32 - Favs: 48 - Follows: 5 - Published: 9/13/2005 - Akito S., Shigure S. - Complete
Like a Drug by Vampire Toy reviews
Itachi at thirteen needs something...someone, to make him forget about the responsability he doesnt want Childhood oneshot Follow up to 'Call Me Daddy' rated for creepiness
Naruto - Rated: T - English - Angst/Romance - Chapters: 1 - Words: 8,170 - Reviews: 107 - Favs: 144 - Follows: 21 - Published: 7/28/2005 - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Sasagi reviews
Merasa jenuh dengan kehidupannya di kota, Itachi pindah ke sebuah desa yang belum banyak terjamah modernisasi dan bertemu dengan gadis yang diajarkan membenci 'orang asing'./ Itachi hanyalah seorang programer yang terbiasa kesepian, dan Sarada hanyalah seorang murid sekolah dasar yang penuh masalah. Tapi keduanya memiliki cerita. Cerita yang menyenangkan, dan juga tragedi./AU
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 3 - Words: 12,096 - Reviews: 21 - Favs: 8 - Follows: 9 - Updated: 4/18 - Published: 1/1 - Itachi U., Sarada U.
Penyejuk Musim reviews
Sekuel dari 'Sesal'. Mengisahkan kehidupan keluarga Uchiha yang dihantui oleh cerita lama dan masa lalu. Ketika Sakura mengulurkan tangannya kepada Sasuke, ada tangan lain yang menyambutnya./ #12: Aku Ingat Ketika Aku Bahagia. RnR please?
Naruto - Rated: M - Indonesian - Family/Drama - Chapters: 12 - Words: 87,464 - Reviews: 672 - Favs: 239 - Follows: 140 - Updated: 11/6/2014 - Published: 4/10/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
SUKI: How That Feeling Comes into My Heart reviews
Bagian kedua dari series SUKI./ Cerita roman antara Rin dan Haru./ Tunggu, roman? Yang mereka lakukan hanya bertengkar tiap kali bertemu. Tapi, yeah, berapa kali pun mereka bertengkar, selalu ada cerita roman di dalamnya./ BL-Siscom!Rin
Free! - Iwatobi Swim Club - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 4,656 - Reviews: 3 - Favs: 6 - Follows: 2 - Published: 7/5/2014 - [Rin M., Haruka N.] - Complete
Father reviews
Canon-OS/Fugaku mengerti dengan jelas, dia bukan ayah yang baik, apalagi terbaik. Tetapi Fugaku adalah seorang ayah yang menginginkan kebaikan untuk putra-putranya. Cukup sesederhana itu.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family - Chapters: 1 - Words: 2,206 - Reviews: 20 - Favs: 14 - Published: 5/29/2014 - [Fugaku U., Mikoto U.] Sasuke U., Itachi U. - Complete
SUKI: How That Feeling Comes to Light reviews
Bagian pertama dari series SUKI./ Cerita roman antara Makoto dan Gou./ Bukankah untuk membuat orang lain mudah mengerti, kita hanya harus menyampaikannya secara sederhana? Tapi Makoto mengatakannya dengan cara yang sedikit istimewa. /Fluff
Free! - Iwatobi Swim Club - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,975 - Reviews: 11 - Favs: 8 - Follows: 2 - Published: 12/19/2013 - [Makoto T., Gou M.] - Complete
R-I-N-H-A-R-U reviews
Tujuh kumpulan cerita pendek tentang masa kecil Rin dan Haru di SD Iwatobi./ Tujuh tema berbeda./ Tujuh suku kata dari Rin untuk Haru./ Published at Dec 7th./ All about 7!/ Sho-ai
Free! - Iwatobi Swim Club - Rated: K+ - Indonesian - Chapters: 1 - Words: 5,369 - Reviews: 5 - Favs: 5 - Published: 12/7/2013 - Rin M., Haruka N. - Complete
Crisis of Water reviews
Saat air sedang krisis, Haruka menjadi aneh. Anggota Klub Renang Iwatobi akhirnya berencana untuk mendatangkan hujan—dengan bantuan Rin. Jangan tanya kenapa harus Rin. Yang jelas mereka harus berusaha keras sementara Haruka mulai menggila./ Oneshot. Friendship story with RinXHaru. Lil bit Shonen-ai./ Don't like don't read please.
Free! - Iwatobi Swim Club - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 1 - Words: 6,081 - Reviews: 5 - Favs: 8 - Follows: 1 - Published: 9/22/2013 - Rin M., Haruka N. - Complete
Backfire reviews
CANON-OS-long fic/ Shikamaru memandang perempuan itu sekali lagi. Dia menunggu. Tapi sayangnya, punggung itu takkan berbalik lagi./ Semua karena dia pengecut./ "Kau takut terluka ...?"/ Shikamaru benci hal merepotkan. Tapi ia sadar, bahwa pada akhirnya, ia tak akan lepas dari semua hal merepotkan itu, termasuk perempuan.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 6,991 - Reviews: 27 - Favs: 23 - Follows: 3 - Published: 12/16/2012 - Shikamaru N., Temari - Complete
24 Letters reviews
Mereka berdua hidup tanpa orang tua. Sang Kakak selalu memberikan janji untuk membahagiakan adiknya meski sang adik tak pernah meminta./ Surat kedua puluh empat dibuka./ Kini giliran sang adik yang meminta kakaknya berjanji./ For FSE./ I warn you: very long chapter.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family/Drama - Chapters: 1 - Words: 9,888 - Reviews: 105 - Favs: 116 - Follows: 13 - Published: 9/14/2012 - Itachi U., Sasuke U. - Complete
Facts reviews
Canon-OS/ Namaku adalah Uzumaki Naruto. Orang yang paling kusukai adalah Haruno Sakura dan orang yang paling kubenci adalah Uchiha Sasuke./ Naruto's PoV/ Dedicated for Savers Contest: Banjir TOMATCERI
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 4,473 - Reviews: 57 - Favs: 89 - Follows: 18 - Published: 6/30/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
First Xmas reviews
Romance/ Tahukah kau bagaimana dinginnya malam natal? Menunggu bus lewat di tengah malam adalah sesuatu yang mustahil./ "Karena Aizawa-san selalu berada di depanku."/
Code Blue/コード・ブルー - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,479 - Reviews: 3 - Favs: 3 - Follows: 2 - Published: 6/25/2012 - Kōsaku Aizawa, Megumi Shiraishi - Complete
Summer Time reviews
Republish-AU-oneshot/ Saat musim panas aku melihatmu, saat musim panas pandangan kita bertemu, saat musim panas aku bisa menyentuhmu, namun sesungguhnya, aku tahu… hatiku ada untukmu sebelum itu…/ Request from Soraka Menashi.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 5,811 - Reviews: 24 - Favs: 29 - Follows: 6 - Updated: 6/8/2012 - Published: 4/8/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Aprosexía reviews
AU-oneshot/ Karena ketidaksengajaan itu melahirkan sebuah kebetulan. Karena kebetulan itu melahirkan sebuah kisah yang panjang. Karena kisah yang panjang itu adalah takdir yang diperjuangkan./ "Sakura, bisakah kita melarikan diri?"/ Untuk Voila Sophie
Naruto - Rated: T - Indonesian - Angst/Western - Chapters: 1 - Words: 2,788 - Reviews: 16 - Favs: 16 - Follows: 4 - Published: 5/23/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Ketika Hujan Berhenti reviews
CANON/ Ia tahu kalau pria itu membutuhkan kehangatan. Untuk menghangatkan perjalanannya yang kedinginan, dan selalu diliputi rintikan hujan kesedihan. Maka, ia pun tahu, kalau dia akan kembali./"Selamat datang..."/ RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,877 - Reviews: 17 - Favs: 16 - Follows: 2 - Published: 5/10/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
KiSS? reviews
Karena bagi Sakura, ciuman memiliki arti yang sangat panjang./ "Eh, kampungan nih!"/ "Kata Sasuke, ciuman itu…,"/ Maka teman-temannya pun diam setelah Sakura selesai bercerita./ AU for Rosanette. Mind to RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,717 - Reviews: 46 - Favs: 59 - Follows: 9 - Published: 4/13/2012 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Mirai reviews
Pertemuan itu terjadi, menorehkan tinta hitam dalam lembaran kehidupan yang putih, dan tak pernah lepas dari bayang-bayang legenda sekolah tentang masa depan./ Apa masa depanku ada hubungannya dengan piano?/ ElliAda fic for New Year 2012! RnR please.
Pandora Hearts - Rated: T - Indonesian - Drama - Chapters: 1 - Words: 3,298 - Reviews: 6 - Favs: 9 - Published: 12/31/2011 - Elliot N., Ada V. - Complete
Sesal reviews
Mengisahkan kehidupan keluarga Uchiha ketika orang asing datang memenuhi sebuah ruang di dalamnya./Keirihatian dan kebencian berlarut-larut antar saudara yang kemudian membawa petaka pun tak bisa dihindari. Dedicated for Savers Contest : Banjir TOMATCERI
Naruto - Rated: T - Indonesian - Family/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 8,766 - Reviews: 77 - Favs: 82 - Follows: 19 - Published: 7/31/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
My Evil Butlers reviews
Bagaimana kehidupan Sakura setelah memiliki 2 butler berandalan? Sasuke yang selalu kasar padanya dan Naruto, orang yang suka mengerjainya? Warning: AU,OOC, Gaje, abal banget, dll.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 3 - Words: 14,155 - Reviews: 138 - Favs: 61 - Follows: 30 - Updated: 5/26/2011 - Published: 1/27/2011 - Sakura H.
Young Newly Married reviews
AU/ Karena sumpah tidak masuk akal yang dibuat Madara, Sasuke diharuskan menikahi seorang gadis berambut pink saat ia berusia 15 th./ "Maaf soal sebelum kita tak sadarkan diri."/ PLAK!/ SasuSakuNeji/ UNDERGOING REPAIR
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 7 - Words: 35,389 - Reviews: 299 - Favs: 111 - Follows: 67 - Updated: 4/16/2011 - Published: 12/31/2010 - Sasuke U., Sakura H.
Menyebalkan reviews
CANON/Dengan sikapmu itu, dengan seluruh sikapmu padaku, kaulah satu-satunya yang bisa membuatku merasa kesal dan cemburu, yang bisa membuatku bertanya, 'apakah aku bisa jatuh cinta' Request from Senayuki-chan, hope you like it. RnR? Oneshot
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 4,397 - Reviews: 41 - Favs: 42 - Follows: 5 - Published: 4/8/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Daddy Complex reviews
Apa yang membuat Sasuke melarang Naruto dkk untuk melihat anggota baru Uchiha? /"Aku senang sekali Sasuke-kun."/"Teme! Aku datang untuk menjenguk lho!"/ WARNING inside. B'day fic for Inori Shirayuki. Oneshot, RnR please.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 1 - Words: 5,168 - Reviews: 62 - Favs: 91 - Follows: 10 - Published: 2/7/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Haru no Hana reviews
CANON/tentang kisah Sasuke dan Sakura di masa lalu, bagaimana awal Sakura menyukai Sasuke./"Bunga yang lebih indah dari Cosmos."/"Akan kubawa pulang untuk Ibuku."/WARNING : OOC, abal, gaje, typo,dll. Oneshot.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,503 - Reviews: 24 - Favs: 15 - Follows: 2 - Published: 1/2/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
We Are Like Stone And Sand reviews
Sahabat selalu ada selamanya, kekasih tak selalu ada saat kita membutuhkannya./ tentang Naruto yang setia menjadi sahabat Sasuke./ no-yaoi. WARNING : AU, abal, GaJe, misstypo maybe , SasuSakuNaru. Oneshot.
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Friendship/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,493 - Reviews: 18 - Favs: 10 - Updated: 1/2/2011 - Published: 12/31/2010 - Sasuke U., Naruto U. - Complete