Natsu Tokurassara
hide bio
PM . Follow . Favorite
Joined 08-05-11, id: 3134914, Profile Updated: 05-01-16
Author has written 24 stories for Eyeshield 21, Naruto, and Hunter X Hunter.

Aloha minna-saaaann~

Hajimemashite, Natsu Tokurassara desu~ Saya baru ganti penname, dari Natsu Hiru Chan. Alasannya ya pingin aja :v

Karena Natsu udah agak lama di FFn, org2 kenalnya 'Natsu', jadi nama Natsu gak Natsu ganti! *yodawg*

Tokurassara diambil dari bahasa Bugis. Kisah Natsu pilih nama itu sebagai nama kedua sangatlah panjang *jiah* Yang tau artinya diem aja yah :3

Siplah! XD Kalo mau kenal lebih jauh silahkan hubungi akun pribadi Natsu :

FB : Tokurassara (mohon PM klo mau minta konfir ato di-add hehe)
Twitter : @tokurassara04


Natsu Tokurassara

May, 2nd 2016

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Nothingness Translated by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 18 UPDATED! After that fateful day, destiny seemed to cross their paths every now and then. – "Itu karena kau sedang hamil, bagiku kau tetap cantik, dan sebenarnya, kau terlihat semakin cantik."
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 18 - Words: 34,893 - Reviews: 95 - Favs: 25 - Follows: 18 - Updated: 7/18/2019 - Published: 12/16/2011 - Kurapika K., Kuroro L.
Forced Trials Translated by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 7 : DANCE. Eight months after Kurapika's encounter with the Genei Ryodan, she found her long lost uncle and finally focused in finding her clan's eyes. What she didn't know is that Kuroro Lucifer already found someone who could lift the nen curse. An Indonesian version!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Adventure - Chapters: 7 - Words: 22,235 - Reviews: 39 - Favs: 22 - Follows: 16 - Updated: 2/13/2019 - Published: 4/29/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
Angel's Prayer Translated by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 12 : MERCY. Sequel to 1001 Nights. Five years had passed since Kuroro's and Kurapika's parting in the Kuruta village, but a new figure appeared to mess up the transient peace and fragile equilibrium established between them. Cover image is not mine
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Adventure/Family - Chapters: 12 - Words: 90,203 - Reviews: 186 - Favs: 63 - Follows: 55 - Updated: 1/30/2019 - Published: 5/29/2013 - Kurapika K., Kuroro L.
Warnet Bohay Remake by SUICCHON reviews
Kisah soal dua remaja pria dalam suatu bilik warnet. Happy Aokaga/KagaAo day!
Kuroko no Basuke/黒子のバスケ - Rated: M - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 3,218 - Reviews: 14 - Favs: 27 - Follows: 9 - Published: 5/10/2016 - [Aomine D., Kagami T.] Aida R., Momoi S. - Complete
First Time by KAmichiZU reviews
Kagami memandang Aomine dalam diam, mencoba mengerti segala perasaannya. Dia sendiri bukan seorang homophobic, dan juga tidak mau munafik. Aomine menarik dengan caranya sendiri. LAST CHAPTER.
Kuroko no Basuke/黒子のバスケ - Rated: M - Indonesian - Hurt/Comfort/Humor - Chapters: 3 - Words: 4,259 - Reviews: 25 - Favs: 22 - Follows: 18 - Updated: 7/31/2015 - Published: 6/15/2015 - Kagami T., Aomine D. - Complete
Dukun Modus by FfureSwitch reviews
Demi menghadapi Rakuzan di final Wintercup, Kagami berlatih sekuat tenaga. Namun ternyata Kapten Rakuzan yang sedang menjabat adalah seorang dukun. Kemampuan saja tidaklah cukup, maka hal itu mengantarkan Kagami pada seorang dukun. Dan ritual penuh sensasi pun dimulai...
Kuroko no Basuke/黒子のバスケ - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 3,919 - Reviews: 17 - Favs: 28 - Follows: 7 - Published: 7/21/2015 - Aomine D., Kagami T., Kuroko T., Midorima S. - Complete
This unrequited feeling for you by saseru reviews
Perasaan kasih sayang itu suci, tapi ada yang menyakitkan juga. Lantaran ada diantaranya bersifat terlarang. Sequel to 'Stolen Kiss'. warning : shounen-ai, FangxBoboiboy
BoBoiBoy - Rated: T - Malay - Romance/Friendship - Chapters: 3 - Words: 3,905 - Reviews: 25 - Favs: 18 - Follows: 15 - Updated: 6/29/2015 - Published: 4/23/2015 - BoBoiBoy, Fang
Princess Boy by M4dG4rl reviews
[COMPLETE] Pentas seni drama Cinderella menjadi berantakan ketika Fang -pemeran Pangeran Charming- mengalami kecelakaan diatas panggung. "Cinderella. Apakah itu kau?"/"Hei. Sadarlah Fang! Aku ini BoBoiboy."/"Percuma. Dia sedang amnesia."/"Diam kau, Drizella!"
BoBoiBoy - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 6 - Words: 14,439 - Reviews: 110 - Favs: 47 - Follows: 33 - Updated: 6/28/2015 - Published: 5/30/2015 - BoBoiBoy, Fang - Complete
Bitter Farewell by M4dG4rl reviews
Bagaimana jadinya jika kekalahannya melawan BoBoiBot ditambah dengan di cap sebagai orang yang berbahaya membuat BoBoiBoy memutuskan untuk pulang ke kota asalnya dan menjalani kehidupan sebagai anak SD yang normal? "Robot itu semakin berbahaya, BoBoiBoy. Kau harus kembali!" Fang mendesaknya./ "Bagaimana bisa? Kita cuma anak-anak." [cover by me]
BoBoiBoy - Rated: K+ - Indonesian - Friendship/Hurt/Comfort - Chapters: 8 - Words: 27,425 - Reviews: 98 - Favs: 52 - Follows: 39 - Updated: 5/4/2015 - Published: 3/21/2015 - BoBoiBoy, Fang, Ochobot - Complete
Iklan by pinkettes reviews
Siapa sangka kehidupan kelima Boboiboy bersaudara bisa dijadikan parody iklan? [Warning: OOC! Parody gagal, garing, gak jelas, Elementals sibling, Shounen-ai, Silahkan baca bila berkenan.]
BoBoiBoy - Rated: T - Indonesian - Humor/Parody - Chapters: 1 - Words: 2,109 - Reviews: 41 - Favs: 46 - Follows: 23 - Published: 4/30/2015 - BoBoiBoy, Fang - Complete
Pick Up Master (?) and His Oblivious Crush by chikazu reviews
Fang itu cerdas, tapi kalau soal hubungan romantis antar manusia, dia sama sekali tidak peka. Boboiboy itu pintar menarik hati orang kalau ia mau, tapi dia payah kalau disuruh ngegombalin orang yang ia sukai. (yah, walaupun payah, ia tetap melakukannya kok) / BBBF, Don't Like Don't Read!
BoBoiBoy - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 3,348 - Reviews: 16 - Favs: 30 - Follows: 6 - Published: 4/30/2015 - [BoBoiBoy, Fang] - Complete
From A to Z by Kue Kacang reviews
Kumpulan drabble. Selamat ulang tahun Fang!
BoBoiBoy - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,390 - Reviews: 11 - Favs: 20 - Follows: 12 - Published: 4/16/2015 - [Fang, BoBoiBoy] - Complete
Tanah-Angin-Petir by Cheros reviews
Ini sudah sangat lama semenjak terakhir kalinya mereka dipanggil dengan nama itu. Sungguh, nama-nama konyol yang amat mereka rindukan.
BoBoiBoy - Rated: K+ - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,062 - Reviews: 29 - Favs: 37 - Follows: 12 - Published: 4/4/2015 - BoBoiBoy - Complete
10 Seconds by Revantio reviews
"Siapa kau?" Satu, fang tersenyum tipis. Sangat tipis. "Aku seorang pilot." Boboiboy mengernyit, tidak mengerti. Mulai sekarang, Fang harus belajar untuk menahan air matanya sendiri. [Warns: OOC. BBF. More warns inside. RnR?]
BoBoiBoy - Rated: T - Indonesian - Romance/Angst - Chapters: 1 - Words: 1,267 - Reviews: 29 - Favs: 38 - Follows: 11 - Published: 3/23/2015 - BoBoiBoy, Fang - Complete
Siblings Chaos by Dark Calamity of Princess reviews
FINISHED! AU, no pairing, no super power, Elemental Siblings. Bagaimana kalau elemental Boboiboy adalah saudara kembar tiga? Sifat mereka yang berbeda-beda bagaikan petir, angin dan tanah membuat hubungan mereka jadi kompleks. Tapi bagaimana pun juga mereka tetaplah saudara. Silahkan baca bagaimana mereka menghadapi masalah bersama. Sinopsis gaje, read and review!
BoBoiBoy - Rated: T - Indonesian - Family/Hurt/Comfort - Chapters: 9 - Words: 41,490 - Reviews: 369 - Favs: 257 - Follows: 131 - Updated: 3/3/2015 - Published: 2/12/2015 - BoBoiBoy - Complete
Lavenderku by sarangchullpa92 reviews
Sekelumit cerita cinta Namikaze Naruto dan Hyuuga Hinata yang diawali dari sebuah kesalahan. / Yang gak suka pairing Naru-Hina mending jangan baca.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 10 - Words: 29,265 - Reviews: 352 - Favs: 204 - Follows: 122 - Updated: 5/4/2014 - Published: 8/11/2012 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Mai Luphly Stlawbelly by liekichi.chan reviews
Hinata juga tidak tahu sejak kapan sahabatnya itu selalu saja bisa mengalihkan pemikiran awalnya. Padahal beberapa detik yang lalu ia masih memikirkan permen strawberrynya. Namun ketika nama lelaki itu terlintas dikepalanya, justru permen strawberrynya seakan lenyap begitu saja dan tergantingan dengan semua ingatan akan sang Namikaze. 16.02.2014 -Discontinued-
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 7 - Words: 33,617 - Reviews: 363 - Favs: 122 - Follows: 77 - Updated: 2/15/2014 - Published: 6/3/2010 - Naruto U., Hinata H.
Walking in The Light by holyverde reviews
Kagami bolos latihan setiap hari Jumat. Aomine sering tersenyum ketika melihat layar ponselnya. Aida dan Momoi setengah mati penasaan kenapa. –AoKaga. Happy Birthday Kagami Taiga!
Kuroko no Basuke/黒子のバスケ - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 3,025 - Reviews: 42 - Favs: 88 - Follows: 15 - Published: 8/1/2013 - Kagami T., Aomine D. - Complete
More Than A Broken Vow by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 3 UPDATE! You and I suddenly came to an end. We keep on asking why, keep on trying...Until we both realized, that this was more than a broken vow.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 3 - Words: 5,586 - Reviews: 18 - Favs: 7 - Follows: 5 - Updated: 6/24/2013 - Published: 12/3/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
A Love Before Time by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 4 UPDATED! He is a God, and she is a beginner Goddess. Jealousy, sometimes it's needed to realize your own feelings. KuroPika in mythology. My second collaboration fic with Sends
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Fantasy - Chapters: 4 - Words: 20,634 - Reviews: 23 - Favs: 9 - Follows: 7 - Updated: 5/29/2013 - Published: 7/12/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
1001 Nights Translated by bellissima-kirei reviews
LAST CHAPTER UPDATE! Kurapika claimed that Kuroro Lucifer was his archenemy, but lo and behold, here he was travelling with that man because of some stupid mistakes they did in a rush of moment. An Indonesian version! R&R please
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 31 - Words: 203,331 - Reviews: 267 - Favs: 87 - Follows: 34 - Updated: 5/19/2013 - Published: 2/13/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Half Empty Glass Translated by bellissima-kirei reviews
The missing chapter 29 1/2 of 1001 Nights. Not recommended if you haven't read the 1001 Nights. This story is dedicated for the one year gap since Kuroro and Kurapika's parting in the Kuruta village. Rated M for suggestive writings but not graphic.
Hunter X Hunter - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 6,779 - Reviews: 10 - Favs: 13 - Follows: 2 - Published: 5/17/2013 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Alfa dan Omega by Uwikiya reviews
'Takdir. Seandainya aku bisa membelokkannya sesuai kemauanku. Tetapi takdir hanyalah takdir yang sekedar digariskan. Seandainya saja aku bisa melakukan sedikit hal saja padanya, bolehkah'/ One-shot story/ KuroPika/Read and Review ("-")V.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,063 - Reviews: 3 - Favs: 3 - Published: 5/2/2013 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Secret Teatime Meeting by wind scarlett reviews
Hinata dan Sakura pergi mengunjungi sebuah kedai teh demi mendiskusikan masalah percintaan mereka. Ternyata, pertemuan minum teh itu dipenuhi oleh para penyamar dengan tujuan percintaan sukses. "Siapa kau sebenarnya, dan teh macam apa yang tengah kuminum ini?" Fic yang dibuat untuk meramaikan event Teatime PFFI. Hinata/Naruto
Naruto - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,916 - Reviews: 23 - Favs: 30 - Follows: 10 - Published: 3/31/2013 - Hinata H., Naruto U., Sakura H. - Complete
Love, huh? by Hidan gak bisa mati reviews
Kurapika. Gadis cantik yang mempunyai seorang kekasih bernama Kuroro Lucifer. Dia sungguh bahagia mempunyai seorang Kuroro, tapi ada satu hal, yang membuatnya ragu akan Cinta seorang Kuroro...
Hunter X Hunter - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 4,036 - Reviews: 6 - Favs: 9 - Follows: 1 - Updated: 3/25/2013 - Published: 10/28/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
The Prince and The Thief Translated by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 3 UPDATE! Sang Pencuri masih tetap diam dalam kegelapan, mengamati wajah cantik itu. Benar-benar karya seni bernilai tinggi, lebih cantik dari lukisan apapun yang pernah dicurinya. Indonesian version! Shounen ai.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 12,140 - Reviews: 15 - Favs: 15 - Follows: 13 - Updated: 2/9/2013 - Published: 1/9/2013 - Kurapika K., Kuroro L.
May I? by bellissima-kirei reviews
a.k.a. whitypearl. LAST CHAPTER UPDATE! May I kiss you, touch you, then finally make you mine?
Hunter X Hunter - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 5 - Words: 16,324 - Reviews: 33 - Favs: 24 - Follows: 15 - Updated: 2/6/2013 - Published: 11/11/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Black isn't White, White isn't Black by Uwikiya reviews
Takdir itu lucu. Ia punya jalannya sendiri untuk menyelesaikan sebuah kisah. Bahkan, dua kisah yang berbeda terpaksa bertemu dan berakhir dengan cara yang rumit. Ketika hitam bertemu dengan putih dan berakhir tetap menjadi hitam dan putih, bukan abu-abu. Begitulah seorang Lucifer bertemu dengan Kuruta. Mereka berbeda dan berkebalikan. Mereka bertemu lalu takdir memulai permainannya
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 2,430 - Reviews: 6 - Favs: 3 - Follows: 3 - Published: 1/18/2013 - Kuroro L., Kurapika K. - Complete
Blooming, Bloody Spider by bellissima-kirei reviews
"Oh, the blooming, bloody spider went up the water spout, The blooming, bloody rain came down and washed the spider out, The blooming, bloody sun came out and dried up all the rain, And the blooming, bloody spider came up the spout again..." Warning inside.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Horror/Family - Chapters: 1 - Words: 5,814 - Reviews: 5 - Favs: 3 - Published: 1/2/2013 - Kuroro L. - Complete
The Saviour by Na Fourthok'og reviews
Konoha adalah sebuah desa tersembunyi yang damai sebelum akhirnya klan Uchiha melakukan pemboikotan dan menyerang semua klan di Konoha dan desa lainnya untuk menguasai Dunia Shinobi.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure - Chapters: 3 - Words: 7,220 - Reviews: 54 - Favs: 24 - Follows: 26 - Updated: 12/22/2012 - Published: 8/16/2011 - Naruto U., Hinata H.
You, in All of The Seasons by bellissima-kirei reviews
LAST CHAPTER! It was spring...Neon was going to married and she asked Kurapika to be one of her bride's maids!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 4 - Words: 9,228 - Reviews: 17 - Favs: 11 - Follows: 3 - Updated: 11/28/2012 - Published: 1/28/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Trapped by bellissima-kirei reviews
LAST CHAPTER UPDATED! That night was the beginning of everything. The beginning of the suffer, the beginning of a new open wide future, then suddenly got trapped. I trapped you with my tricks...without realized that I let myself trapped into your love. For IFA HxH in HxH Community on facebook!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Angst/Romance - Chapters: 3 - Words: 14,672 - Reviews: 28 - Favs: 15 - Follows: 7 - Updated: 11/14/2012 - Published: 11/8/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Just for You by bellissima-kirei reviews
LAST CHAPTER UPDATE! Princess Kurapika always had a very bad nightmare. What would it mean? Meanwhile, a mighty Prince Kuroro from Shooting Star Kingdom was in his journey to search for the maximum power by slaying The Immortal Dragon. And King Leorio had a purpose to defeat Queen Pakunoda. What will happen to them?
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Tragedy - Chapters: 9 - Words: 55,590 - Reviews: 69 - Favs: 19 - Follows: 11 - Updated: 11/4/2012 - Published: 12/10/2011 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Baby Bunshin by wind scarlett reviews
Naruto mengira menggunakan bunshin sebagai pengganti tugas malam Hinata adalah hal yang jenius, tapi ia malah terperangkap ke dalam masalah yang tidak pernah terbayangkan. Ia hamil. Dicemburui Hinata. Dihardik Sakura. Diancam Kyuubi. T untuk adegan menjurus, M-preg, kata-kata kasar. Two-shots.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Parody/Humor - Chapters: 2 - Words: 5,355 - Reviews: 49 - Favs: 35 - Follows: 16 - Updated: 10/21/2012 - Published: 10/16/2012 - Naruto U., Hinata H. - Complete
The Sun Also Shines At Night Translated by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 4 UPDATE! Kuroro recovered from Kurapika's judgment chain's conditions. The two met by coincidence. Due to some nen condition, Kuroro couldn't kill Kurapika right away, so he took the boy in Genei Ryodan instead. An Indonesian version!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Drama/Angst - Chapters: 4 - Words: 24,916 - Reviews: 25 - Favs: 13 - Follows: 11 - Updated: 10/15/2012 - Published: 6/8/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
Eighteen by bellissima-kirei reviews
In the unexpected-but-turned-to-be-a perfect night, it happened...- My first collab fic with Natsu Hiru Chan!
Hunter X Hunter - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 4,530 - Reviews: 12 - Favs: 18 - Follows: 1 - Published: 9/27/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Oiran by Haruno Aoi reviews
Hinata tidak pernah bermimpi untuk menjadi oiran. Ia hanyalah perempuan yang bertekad untuk berdiri di atas kedua kakinya dan mempertahankan hidupnya di tengah dunia yang menyilaukan, namun kotor. Alhasil, cinta bagaikan siksaan dari neraka. Tetapi, langit tidak menciptakan seseorang dengan harkat di atas atau di bawah orang lainnya. Tiap manusia bebas untuk mencintai dan dicintai.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 2 - Words: 5,771 - Reviews: 66 - Favs: 52 - Follows: 36 - Updated: 9/23/2012 - Published: 1/22/2012 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Icha Icha Paradise Difilmkan by wind scarlett reviews
Demi menjalankan keinginan terakhir Jiraiya, Kakashi berencana membuat film dari novel Icha Icha Paradise, tentu saja dengan Naruto dan Hinata sebagai pemeran utama dalam film itu. Naruto/Hinata
Naruto - Rated: M - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 5 - Words: 15,598 - Reviews: 317 - Favs: 169 - Follows: 166 - Updated: 9/1/2012 - Published: 5/13/2012 - Naruto U., Hinata H.
My Girl by HanRiver reviews
The Last Chapter updatee!/ Hari ini adalah hari operasi Sakura, penentuan takdir dirinya/ "Kau tak akan pernah mengerti, Sasuke!"/ "-aku hanya ingin merasakan indahnya persahabatan, apa itu salah?"/ Apakah Sakura hilang atau hidup? Temukan jawabannya di chapter ini!/ Don't like? Don't read..!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Fantasy - Chapters: 9 - Words: 22,514 - Reviews: 144 - Favs: 67 - Follows: 31 - Updated: 8/25/2012 - Published: 9/2/2011 - Sasuke U., Sakura H. - Complete
Tentang Bintang by Light of Leviathan reviews
Di penghujung cerita, kemudian di hari itu mekar senyuman manismu. Selamat tidur, selamat tidur, duhai engkau... Cerita ini yang dimulai dari sebuah dongeng Tentang Bintang, hanya mengisahkan sebuah romansa sederhana. Warning: OOC, klise, AR.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 9 - Words: 28,758 - Reviews: 194 - Favs: 118 - Follows: 37 - Updated: 8/18/2012 - Published: 11/1/2009 - Naruto U., Hinata H. - Complete
BACK TO THE FUTURE AND RUN ! ! by The King of Kadal reviews
Hinata dikejar oleh empat pemuda dari dimensi waktu berbeda yang menginginkan dirinya dalam keadaan hidup atau mati! Naruto dari masa lalu. Sasuke dari masa depan. Gaara dan Neji dari masa kini. Jangan main-main dengan waktu! For aigianh4's birthday! 3 Chap COMPLETED!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Sci-Fi - Chapters: 3 - Words: 11,062 - Reviews: 82 - Favs: 53 - Follows: 27 - Updated: 8/14/2012 - Published: 6/24/2012 - Hinata H., Naruto U. - Complete
Lovely Doctor by Mitsu Rui reviews
Hyuuga Hinata, dokter muda yang tinggal dan mengabdikan dirinya di desa. Akankah kedatangan sang dokter pengganti membuat hidupnya menjadi lebih baik? Atau malah sebaliknya? /NaruHina/AU/Last Chapter/Complete/
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 9 - Words: 22,459 - Reviews: 303 - Favs: 257 - Follows: 97 - Updated: 6/17/2012 - Published: 3/18/2012 - [Hinata H., Naruto U.] - Complete
York Shin by Racci-sora reviews
Tak akan ada yang mampu untuk kembali. Seperti dirinya, 'kembali' merupakan sebuah ujian, terutama kembali ke kota itu; York Shin/YorkNew . -REPAIR- Chapter-6.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Friendship/Romance - Chapters: 6 - Words: 22,713 - Reviews: 43 - Favs: 7 - Follows: 5 - Updated: 6/13/2012 - Published: 12/25/2011 - Kurapika K., Kuroro L.
Wondering INA version by petitewinsy reviews
Versi Indonesia dari Wondering. Lucy dan Juvia bertengkar ? Dan pertengkaran ini menjadi pusat perhatian di guild. Apa yang terjadi sebenarnya ? R&R
Fairy Tail - Rated: K - Indonesian - Drama - Chapters: 1 - Words: 4,093 - Reviews: 12 - Favs: 6 - Follows: 2 - Published: 5/28/2012 - Lucy H. - Complete
Stalk Ghost Stalk by Zoccshan reviews
Terhubung sendirian dengan sebuah kasus—di mana ada seorang hantu dan pembunuh di dalamnya. Tentu saja itu bukanlah hal yang menyenangkan. Iya kan, Hinata? NaruHina, NaruSaku, SakuHina. COMPLETE! R&R?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Crime/Horror - Chapters: 4 - Words: 13,136 - Reviews: 108 - Favs: 45 - Follows: 14 - Updated: 5/8/2012 - Published: 1/6/2012 - Naruto U., Sakura H., Hinata H. - Complete
Training Time! by Zoccshan reviews
Hanya tentang pelatihan basket yang diberikan privat oleh Naruto ke Hinata. Sebuah dribble, passing, peluk dan... cium? "Ngomong-ngomong, muka tertekanmu lucu juga." NaruHina. For NaruHina Fluffy Day! R&R?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 2,579 - Reviews: 58 - Favs: 88 - Follows: 25 - Published: 4/19/2012 - [Naruto U., Hinata H.] - Complete
My Seldom Rival by Kay Lusyifniyx reviews
Hujan turun di saat yang tak tepat, itu pikir Machi. tapi apa itu sepenuhnya benar? CHAPTER 3 UPDATE!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 5,182 - Reviews: 19 - Favs: 2 - Follows: 2 - Updated: 4/17/2012 - Published: 1/13/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
Hidup Yang Menyedihkan by Shena BlitzRyuseiran reviews
Kumpulan oneshot! Simak suka duka kehidupan para chara Akatsuki sampai ajal menjemput mereka! CHAP 6 UPDATE! Kakuzu nich...
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 6 - Words: 12,243 - Reviews: 170 - Favs: 78 - Follows: 37 - Updated: 4/15/2012 - Published: 6/27/2010 - Akatsuki - Complete
Shiawase by Mayou Fietry reviews
Wakareru? side story, yang dia inginkan hanyalah sebuah kebahagiaan, sejak lama, dia berjuang sendiri mencari kata itu, kini dia akan mengatakan pada dunia, bahwa dia bahagia... drabble, full of flashback, HirumaPOV, RnR please XD
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Family/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,752 - Reviews: 27 - Favs: 23 - Follows: 2 - Published: 4/6/2012 - Hiruma Y., Mamori A. - Complete
The Story of Them by Aldred Kurofer reviews
Gon, Killua, dan Kurapika merupakan sahabat sekaligus teman satu kelas di Hunter High School. Kemunculan seorang pemuda misterius di sekolah itu membuat mereka bertiga terpana! - Silahkan langsung RnR aja deh! Chapter 4 Updated! Gomennasai!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Humor/Friendship - Chapters: 4 - Words: 15,105 - Reviews: 32 - Favs: 7 - Follows: 6 - Updated: 3/23/2012 - Published: 7/15/2011 - Kuroro L., Kurapika K.
Lovely Nightmares by Kaoru Hiyama reviews
"Is that why you go home with your clothes soaked by blood", "Yes" KuroXfemKura fanfic, Review please! CHAPTER 12 UPDATED!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 13 - Words: 19,327 - Reviews: 62 - Favs: 9 - Follows: 9 - Updated: 3/20/2012 - Published: 11/2/2011 - [Kurapika K., Kuroro L.] - Complete
This is My Love! by TheresiaLindaHyuuga reviews
Aku hanya bisa mencintainya dari jauh, memandangnya dari jauh walau kami sudah saling mengenal. Aku hanya bisa memendam rapat-rapat perasaanku ini. Tapi, jika aku tak mengatakannya maka aku akan menyesal. Gaje! Pendek! OOC! RnR please hehehe...
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 1,196 - Reviews: 9 - Favs: 2 - Follows: 1 - Published: 3/13/2012 - Hinata H., Naruto U.
Troublemaker by Ayuzawa Shia reviews
Semua berawal dari menghindari Uchiha Sasuke yang bermaksud mendekatinya, Hyuuga Hinata malah harus terjebak dengan sahabat leader troublemaker tersebut, Namikaze Naruto./ First Naruhina Oneshot./ Dedicated for Zoroutecchi n NHL/ Mind to RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,672 - Reviews: 42 - Favs: 77 - Follows: 29 - Published: 3/10/2012 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Gadis Kuruta by Eilien Moza reviews
Kurapika berhasil menyelamatkan Gon dan Killua. Namun ia tak sadarkan diri…sehingga rahasianya pun terbongkar. Apakah hanya teman-temannya yang mengetahui rahasia ini? Pre-sequel 'Kau Milikku'
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,489 - Reviews: 20 - Favs: 7 - Follows: 9 - Published: 2/23/2012 - Kuroro L., Kurapika K.
My Love and Sacrifice by bellissima-kirei reviews
Kuroro brought the last Kuruta survival to his life. Mistake. Big mistake. Pairing KuroPika and KilluKura. Dedicated for Valentine Weeks Festival in HxH Community. R&R please
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Hurt/Comfort/Romance - Chapters: 1 - Words: 7,330 - Reviews: 11 - Favs: 8 - Follows: 4 - Published: 2/13/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
The Meaning of Hatred and Love Translated by bellissima-kirei reviews
CHAPTER 3 UPDATED! Kurapika will know the real reason beyond her clan's massacre and Kuroro will know how to feel again. An Indonesian version! R & R please!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 4,366 - Reviews: 13 - Favs: 5 - Follows: 5 - Updated: 2/11/2012 - Published: 1/2/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
Only You by bellissima-kirei reviews
LAST CHAPTER UPDATED! I love you, you're mine and mine only. A collaboration fic from scarlet85 and me. Also dedicated for the event KuroPika Week Festival in HxH Community! R & R please
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 7,997 - Reviews: 10 - Favs: 7 - Follows: 5 - Updated: 2/4/2012 - Published: 1/21/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
私の守護天使 by HXH community indo reviews
I can feel it…when you're not safe. My heart is pounding…when there's something endangered you Just don't go, stay beside me I will protect you…forever Fic maked together with Pairing KuroPika! o RnR and Enjoy it! ;3
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Fantasy - Chapters: 2 - Words: 13,032 - Reviews: 22 - Favs: 12 - Follows: 8 - Updated: 1/25/2012 - Published: 1/6/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
Saying Your Name by bellissima-kirei reviews
AU. One shot. A little Kurapika met someone but she couldn't say his name properly. Could she make it? A romance chibi. Also dedicated for KuroPika Week Fest. R&R please!
Hunter X Hunter - Rated: K - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 2,576 - Reviews: 11 - Favs: 9 - Follows: 3 - Published: 1/23/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Vegas Wedding by wind scarlett reviews
Mamori tidak menyangka ajakan Hiruma di malam Valentine itu berubah menjadi malam tak terlupakan seumur hidupnya. "Manajer Sialan, apa kau mau menjadi manajer pribadiku, untuk selamanya?"
Eyeshield 21 - Rated: M - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 2 - Words: 7,602 - Reviews: 28 - Favs: 32 - Follows: 16 - Updated: 1/8/2012 - Published: 11/2/2011 - Hiruma Y., Mamori A. - Complete
my cute girl by Katzura Ryukomi reviews
ini sekuel dari "perempuan galak" disini kuroro menyatakan cintanya ke kurapika.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Humor - Chapters: 3 - Words: 2,115 - Reviews: 18 - Favs: 3 - Updated: 1/7/2012 - Published: 12/22/2011 - Kurapika K., Kuroro L.
Gloomy Dream on Sunday by Rie AiLuka reviews
Kurapika sedang gelisah. Cobaan yang berat menghadangnya. Kuroro, jangan pergi! Songfic specia for M and Kiyui . Dengan lagu favorit Airin. Warning inside!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Tragedy/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,443 - Reviews: 8 - Favs: 4 - Follows: 1 - Published: 1/5/2012 - Kurapika K. - Complete
You're my First Love by Kiyuchire reviews
Aku merasa ada sesuatu yang aku lupakan karena luka ini... Tapi apa? setiap kali aku berusaha mengingatnya, yang muncul hanyalah seorang laki-laki berambut hitam yang sering muncul dalam mimpiku... Siapa dia? RnR! Pertama kalinya bikin KuroPika nih
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 7,109 - Reviews: 24 - Favs: 7 - Follows: 5 - Updated: 1/1/2012 - Published: 11/23/2011 - Kurapika K., Kuroro L.
Kehidupan Baru by Rie AiLuka reviews
Chap 3 baru update untuk memenuhi janji! Bakal ada scene sedih di sini. Warning inside...
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 3 - Words: 4,744 - Reviews: 16 - Favs: 3 - Follows: 2 - Updated: 12/31/2011 - Published: 10/30/2011 - Kurapika K., Kuroro L.
perempuan galak by Katzura Ryukomi reviews
ini sekuel dari fict "gender kurapika"
Hunter X Hunter - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Friendship - Chapters: 1 - Words: 462 - Reviews: 6 - Favs: 2 - Follows: 3 - Published: 12/22/2011 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
My Fiancee by Ghifia Kuraudo reviews
Naruto harus menjalani tuntutan keluarganya. Dia juga harus mendapatkan gadis yang sudah ditunangkan dengannya sejak kecil kalau dia ingin kembali seperti semula. RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Fantasy - Chapters: 3 - Words: 6,737 - Reviews: 53 - Favs: 12 - Follows: 14 - Updated: 12/12/2011 - Published: 7/30/2011 - Naruto U., Hinata H.
Hidan Emang Edan by yukeh reviews
Parody of Uya Emang Kuya. Bagaimana jika seorang Budak Jashin ? beralih profesi menjadi seorang hipnotist? Dan siapa korbannya? Ah! Ada artis nongol di sini! :D.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Parody/Humor - Chapters: 1 - Words: 2,331 - Reviews: 46 - Favs: 58 - Follows: 7 - Published: 12/7/2011 - Hidan, Akatsuki - Complete
Choice by carnadeite reviews
3 of 3. Tibalah juga hari H! Apa Mamori akan menentukan pilihan terbaik? Tinggal di Saikyoudai atau mengambil beasiswa ke London? Apa yang akan Hiruma lakukan? my first fanfic, rnr!
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 3 - Words: 13,472 - Reviews: 32 - Favs: 14 - Follows: 6 - Updated: 12/5/2011 - Published: 10/27/2011 - [Mamori A., Hiruma Y.] - Complete
Just Because of You by bellissima-kirei reviews
I love you...no matter what. I want to be with you...always. I will fight for you..., for us. Now it's the time to fight for our love. Flashback sequel, set after I Love You Honestly. LAST CHAPTER UPDATED! R & R please
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 4 - Words: 12,532 - Reviews: 25 - Favs: 16 - Follows: 5 - Updated: 12/3/2011 - Published: 11/13/2011 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
I Love You Honestly by bellissima-kirei reviews
This is when it began. Flashback sequel for the others HxH fics I wrote before, but it can be read separately. R & R please.
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,186 - Reviews: 10 - Favs: 12 - Follows: 3 - Published: 11/3/2011 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Kiss or Kill by Sukie 'Suu' Foxie reviews
Dewa Kematian pun datang menjemput. Satu demi satu nyawa terenggut. Cinta terkadang memang dapat menjadi kunci menuju maut. Dedicated to NaruHina Dark Day#1. Rate T semi M for the scene and conflict. mind to r&r? :3
Naruto - Rated: T - Indonesian - Crime/Mystery - Chapters: 2 - Words: 9,042 - Reviews: 49 - Favs: 25 - Follows: 15 - Updated: 10/31/2011 - Published: 10/27/2011 - Hinata H., Naruto U. - Complete
Kesempatan Kedua by rifuki reviews
Naruto gagal melindungi Hinata dan juga Konoha saat invasi Pain, tapi Tuhan memberinya Kesempatan Kedua. Jiwanya kembali ke masa lalu, tapi tidak dengan fisiknya. Kini ia terjebak dalam tubuh 12 tahunnya dan harus memulainya dari awal. NaruHina. Time Travel. Cover by Soel-chan.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Fantasy - Chapters: 18 - Words: 86,116 - Reviews: 916 - Favs: 436 - Follows: 192 - Updated: 10/29/2011 - Published: 6/26/2011 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Remember Our Promise? by sasoyouichi reviews
for ES21 award:Keep Our Promise/CHAPTER 2. Cahaya terang itu muncul dari arah pintu. Waktu ini kembali? Gaou menyerang Hiruma. Hiruma terlempar ke arah kirinya. Ada 3 orang yg mendorongnya. Mereka yg tergeletak di tanah menggantikan Hiruma. Ha-Ha Brothers
Eyeshield 21 - Rated: K+ - Indonesian - Friendship/Humor - Chapters: 2 - Words: 5,340 - Reviews: 9 - Favs: 4 - Updated: 10/21/2011 - Published: 10/14/2011 - Jumonji J. - Complete
kamu, HinataChan by Kazuma Arakida reviews
RnR please.Fic pertama saya "Kalau kau tidak bergerak cepat, Naruto, aku akan mengambilnya, dan GOAL! Dia jadi milikku,"/ "Kalau begitu, apa kau mau jadi Kaa-san untuk anak-anakku, Hinata?"/"Hinata! Kau pingsan lagi!"/ Kami-sama...
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 1,842 - Reviews: 11 - Favs: 8 - Follows: 2 - Published: 10/17/2011 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Arigatou Nejikun by HanRiver reviews
Neji dan Tenten adalah sepasang kekasih yang terkenal di KHS, tapi, sifat Neji yang dingin membuat Tenten meragukan cinta Neji, bahkan menjelang ultah Tenten, Neji tak pernah mengatakan apapun. Apakah Neji sengaja, atau merencanakan sesuatu?ONE SHOOT!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 1 - Words: 3,916 - Reviews: 21 - Favs: 14 - Follows: 2 - Published: 10/16/2011 - Neji H., Tenten - Complete
The real treasure by Yuki Matsuoka reviews
Claire dan Cliff disuruh membersihkan gudang oleh Carter. Tapi, malah menemukan sebuah peta harta karun! Bagaimana kelanjutan ceritanya? Apakah Claire akan menemukan harta karunnya? Fic request dr Fate!
Harvest Moon - Rated: T - Indonesian - Romance/Adventure - Chapters: 1 - Words: 4,337 - Reviews: 8 - Favs: 4 - Follows: 1 - Published: 10/8/2011 - Claire, Cliff - Complete
Kosong by azusa.namikaze reviews
Naruto merasa kosong... Humor! Don't take it too seriously.
Naruto - Rated: K - Indonesian - Humor - Chapters: 1 - Words: 11 - Reviews: 9 - Favs: 2 - Published: 10/4/2011 - Naruto U. - Complete
Akuma Island? by Mayou Fietry reviews
Mamori dapat liburan gartis! tapi, entah kenapa semuanya terasa aneh, termasuk nama tempat yang ia datangi.. Pulau Akuma? Nama itu mengingatkannya pada seseorang kado special buat Imotou-ku..nyahahaha Read and Review please!
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 6,473 - Reviews: 18 - Favs: 21 - Published: 10/1/2011 - Hiruma Y., Mamori A. - Complete
AKIZAKURA by Andromeda no Rei reviews
—kakak bermata indah itu selalu berdiri di sana, menatap riak gemerlap sungai kala senja. / "Kau mengenalnya, Sakura?" / "Pengajar baru di kelas musik Sasori-niisan." / Cosmos ke tujuh—sejak tujuh hari sebelumnya. / 〔Alternate Universe〕
Naruto - Rated: T - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,710 - Reviews: 18 - Favs: 3 - Follows: 5 - Published: 7/25/2011 - [Naruto U., Hinata H.]
Cucuku Durhaka Semua by Shena BlitzRyuseiran reviews
Sakitnya Kakek Jiraiya semakin parah saja. Sepertinya ini adalah saat-saat terakhir beliau. Apa saja pesan-pesan terakhirnya untuk keempat belas cucunya 'buset' itu? Dan benda apa yang akan dia wariskan pada cucu-cucunya?
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor/Family - Chapters: 1 - Words: 2,610 - Reviews: 70 - Favs: 71 - Follows: 16 - Published: 7/12/2010 - Jiraiya - Complete
Terima Kami, Pak! by Shena BlitzRyuseiran reviews
Gimana ceritanya tuh delapan Rookie Konoha pengen masuk jadi anggota Akatsuki? Dan apa saja tes yang akan diberikan Akatsuki pada kouhai-kouhai mereka yang manis-manis ini? Gaje, OOC, Dll LAST CHAP UPDATE
Naruto - Rated: K+ - Indonesian - Humor - Chapters: 5 - Words: 8,513 - Reviews: 169 - Favs: 112 - Follows: 27 - Updated: 6/11/2010 - Published: 4/23/2010 - Akatsuki - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

To Be With You reviews
CHAPTER 16 UPDATE! Ia sendiri tak tahu mengapa hatinya terasa sakit. Seperti baru saja ditolak oleh seorang gadis. Yah, ia memang baru saja ditolak oleh Kurapika. Sekarang Kuroro bingung siapa yang meyukai dan siapa yang disukai di sini. RnR please
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 16 - Words: 82,626 - Reviews: 345 - Favs: 90 - Follows: 79 - Updated: 2/4/2017 - Published: 11/29/2012 - [Kurapika K., Kuroro L.]
When Love is Growing reviews
CHAPTER 5 UPDATE!/ Hiashi kini menatapnya dengan tatapan serius. Ia memang selalu berwajah seperti itu, namun Naruto seolah bisa menangkap raut lain yang tersembunyi di sana. "Kau telah membuat janji untuk bersama dengan Hinata saat pernikahan kalian beberapa waktu yang lalu. Aku tak ingin kau mengingkarinya,"/RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 5 - Words: 26,252 - Reviews: 391 - Favs: 138 - Follows: 137 - Updated: 3/31/2013 - Published: 7/16/2012 - Naruto U., Hinata H.
Wareware No Ryōhō reviews
CHAPTER 10 UPDATE!Cukup dengan kita bertiga. Gadis itu tak kuasa menahan senyumannya. Senyumnya mengembang begitu saja, nampak makin cantik dengan tambahan efek sinar matahari yang menerpa wajahnya. Kuroro hanya tersenyum tipis menyaksikannya. Seperti semangat istrinya itu sudah kembali pulih/RnR?
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Family/Romance - Chapters: 10 - Words: 41,504 - Reviews: 98 - Favs: 23 - Follows: 14 - Updated: 3/14/2013 - Published: 12/14/2011 - Kuroro L., Kurapika K.
With You Only reviews
Masa kecil yang bahagia, masa remaja yang sebaliknya. Dengan benda ciptaannya sendiri, Kurapika Kuruta si gadis jenius mencoba untuk merubah takdirnya sendiri/ special fic for whitypearl/ R&R ?
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 1 - Words: 6,303 - Reviews: 14 - Favs: 4 - Follows: 8 - Published: 1/31/2013 - Kurapika K., Kuroro L.
Spider Web reviews
Tugasku hanyalah mengambil bocah tujuh belas tahun, lalu membawanya ke sini. Bukan hal yang sulit. Setelah itu kita akan menjadi spesies yang terbaik... R&R Pleaseeeee!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Friendship/Romance - Chapters: 1 - Words: 5,335 - Reviews: 8 - Favs: 4 - Follows: 2 - Published: 12/26/2012 - Kuroro L., Kurapika K.
May I Meet You, Dad? reviews
LAST CHAPTER UPDATE! "Menurutku kau seperti bunga plum,"/"Maksudnya?"/"Bunga plum melambangkan kekuatan. Ia akan tahan dari terjangan badai, sedahsyat apa pun itu./Ternyata dia tak sekuat seperti yang kita kira"/ RnR pleaseeee!
Hunter X Hunter - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 3 - Words: 16,630 - Reviews: 27 - Favs: 12 - Follows: 6 - Updated: 11/25/2012 - Published: 11/9/2012 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Am I Really Hate You? reviews
Chapter 11 update! Mereka terdiam untuk beberapa saat. Kuroro memeluk gadis itu begitu erat, membuat Kurapika merasakan kehangatan yang mendalam. Air matanya masih setia mengalir. Kuroro mencium puncak kepala Kurapika, menghirup aroma shampo yang bercampur dengan aroma manis Kurapika. R&R?
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 11 - Words: 48,818 - Reviews: 87 - Favs: 25 - Follows: 19 - Updated: 11/9/2012 - Published: 12/28/2011 - Kuroro L., Kurapika K.
Lovely Doctor reviews
CHAPTER 3 UPDATE! Mungkin mereka memang harus berbaikan, dan menjadi lebih dekat. Tapi sepertinya kegoisan dari kedua belah pihak membuat segalanya jadi mustahil... R&R!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 13,257 - Reviews: 32 - Favs: 6 - Follows: 7 - Updated: 7/16/2012 - Published: 6/6/2012 - Kuroro L., Kurapika K.
My Princess reviews
CHAPTER 2 UPDATE!/"Menjadi temanmu?"/"Ya, sepertinya juga mustahil..." Kuroro memasang pose berpikirnya./"Boleh juga,"/ R&R please...!
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 2 - Words: 8,191 - Reviews: 20 - Favs: 6 - Follows: 13 - Updated: 7/16/2012 - Published: 6/6/2012 - Kuroro L., Kurapika K.
Don't Say Good Bye reviews
Ia baru menyadari, bahwa kehilangan Kuroro jauh lebih sakit, dibanding saat pria itu membantai seluruh sukunya. Ia tak bisa hidup tanpa Kuroro. Ia membutuhkannya... /"Jangan pernah ucapkan selamat tinggal..."/ Warning :Canon! R&R please...
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 1 - Words: 5,708 - Reviews: 9 - Favs: 7 - Follows: 2 - Published: 6/6/2012 - Kurapika K., Kuroro L.
Without Title reviews
Bagaimana jika kekasihmu yang cuek, dingin, dan tegas berubah 180 derajat pada saat-saat tertentu? MUNGKIN hal itulah yang terjadi pada Kuroro Lucifer. Warning : canon, OOC! Judul gak nyambung! Mind to R&R?
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 6,747 - Reviews: 8 - Favs: 7 - Follows: 4 - Published: 5/2/2012 - Kuroro L., Kurapika K. - Complete
Hanabi reviews
Bagaimana Kuroro, Kurapika dan kawan-kawan merayakan festival kembang api! R&R please! Gomen, kalo summary-nya jelek! Special fic KuroPika Festival in this week!
Hunter X Hunter - Rated: K+ - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,511 - Reviews: 8 - Favs: 10 - Follows: 4 - Published: 1/30/2012 - Kuroro L., Kurapika K. - Complete
In The Village reviews
Kuroro, Kurapika, Killua, Gon, dan Leorio berlibur ke sebuah Villa dekat pantai. Namun kenapa Kurapika nampaknya tidak senang yah? R&R pleaseeeee...
Hunter X Hunter - Rated: K+ - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,563 - Reviews: 7 - Favs: 6 - Follows: 2 - Published: 1/12/2012 - Kuroro L., Kurapika K. - Complete
Love You So Much reviews
LAST CHAPTER UPDATE! langsung baca aja... XDD Makasih buat para readers yang udah R&R fic ini...
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 4 - Words: 17,613 - Reviews: 35 - Favs: 11 - Follows: 4 - Updated: 12/8/2011 - Published: 11/19/2011 - Kuroro L., Kurapika K. - Complete
Kurapinderella reviews
Cinderella yang ada dalam cerita dongeng, seharusnya mencintai pangeran tampan dari istana. Tapi apa jadinya kalau Cinderella itu malah mencintai... Warning : AU! RnR please...? *puppy eyes*
Hunter X Hunter - Rated: K+ - Indonesian - Romance/Western - Chapters: 1 - Words: 5,668 - Reviews: 21 - Favs: 9 - Follows: 3 - Published: 11/29/2011 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
Type Idaman? reviews
Seperti apa type idamanmu? Special for KuroKura and friends. ONE SHOOT! R&R please...
Hunter X Hunter - Rated: K+ - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 3,375 - Reviews: 15 - Favs: 11 - Follows: 3 - Published: 11/12/2011 - Kuroro L., Kurapika K. - Complete
Hiruma Family reviews
Setelah menikah, bagaimanakah kehidupan Hiruma dan Mamori dalam satu keluarga? Ditambah dengan kehadiran seorang iblis kecil, berparas malaikat? sekuel of Happy Day. CHAPTER 2 UPDATE! RnR please...
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 2 - Words: 6,939 - Reviews: 34 - Favs: 13 - Follows: 14 - Updated: 11/12/2011 - Published: 10/23/2011 - Hiruma Y., Mamori A.
My Lovely Kuruta Girl reviews
LAST CHAPTER UPDATE! Rahasia terbesar Kurapika diketahui oleh Kuroro karena suatu kejadian di suatu malam. Apa yang akan Kuroro lakukan? Apakah dia akan membalas dendam pada Kurapika yang telah melilitkan rantai di jantungnya? RnR please...
Hunter X Hunter - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 3 - Words: 8,461 - Reviews: 48 - Favs: 16 - Follows: 6 - Updated: 11/9/2011 - Published: 10/23/2011 - Kurapika K., Kuroro L. - Complete
My Lovely Neechan reviews
Naruto, sangat menyayangi kakaknya, Sakura. Tapi karena suatu alasan, Sakura harus pindah sekolah asrama. Naruto yang merasa dikhianati tak terima dan memutuskan untuk ikut pindah sekolah Tapi harus menjadi… CHAPTER 2 UPDATE! RnR please... *puppy eyes
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Friendship - Chapters: 2 - Words: 9,285 - Reviews: 52 - Favs: 12 - Follows: 9 - Updated: 10/23/2011 - Published: 10/12/2011 - Naruto U., Hinata H.
I Choose You reviews
LAST CHAPTER UPDATE! Hinata harus jujur tentang perasaan yang sesungguhnya pada Hiashi. Naruto pun mempunyai rencana untuk mengetahui apa Hiashi benar-benar membenci Hinata? RnR please...
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 3 - Words: 8,270 - Reviews: 34 - Favs: 11 - Follows: 6 - Updated: 9/20/2011 - Published: 9/9/2011 - Naruto U., Hinata H. - Complete
Love in KHS reviews
Konoha High School, adalah SMU terbaik yang ada dijepang bahkan didunia. Akankah si Pemilaik kamar 218 di asrama putra dan kamar 315 di asrama putri itu akan menemukan cinta sejati mereka meski harus melawan peraturan yang ada disekolah itu?. RnR please
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship/Romance - Chapters: 7 - Words: 14,836 - Reviews: 70 - Favs: 29 - Follows: 15 - Updated: 8/30/2011 - Published: 8/15/2011 - Complete
Happy Day reviews
Hari bahagiaku, adalah hari dimana aku bersamamu, Hiruma Youichi… Summary singkat, padat dan tidak jelas. RnR! *mengancam!*
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 1 - Words: 1,942 - Reviews: 8 - Favs: 4 - Published: 8/19/2011 - Hiruma Y., Mamori A. - Complete
Amnesia reviews
Bagaimana jika Mamori yang terkena amnesia menjadi manja dan selalu merepotkan Hiruma? RnR please...
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,440 - Reviews: 17 - Favs: 9 - Follows: 1 - Published: 8/17/2011 - Hiruma Y., Mamori A. - Complete
Cemburu? reviews
Entah mengapa Hiruma selalu marah ketika melihat Mamori begitu perhatian pada Sena.Entah karena merasa terusik, atau... my first fic. RnR please...
Eyeshield 21 - Rated: T - Indonesian - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,792 - Reviews: 16 - Favs: 8 - Follows: 2 - Published: 8/14/2011 - Hiruma Y., Mamori A.