xXLaceyLovrrRawrDinosaurXx
hide bio
Follow . Favorite
Joined 12-12-12, id: 4413916, Profile Updated: 12-12-12
Author has written 2 stories for Crash Bandicoot, and Katawa Shoujo.

HI GUYS!!!!

i like: crash bandicoot, katawa shoujo, harry potter, cosplaying, anime, ouran hi school, and some other stuff

i don't like: lilly from katawa shoujo and also emi (theyre such sluts ugh), bullys, flames, people who hate anime god get a lif!!!!

i love to write stories n one day i wana write some game stories and stuff alternatiely i want to draw comics.

my profil says i'm from the uk?? its cause i set up my account when stayin at my aunties house n my cousin helped me usually i'm from america but i do wish i was british cuz you guys hav lots of cool stuff and your preps are classier lol.

1: What are you wearing?
a pair of pyjama bottoms n a naruto tshit

2: Something about you that nobody ever knew?
they're call himitsus for a reason _

3: Biggest phobias?
anti anime losers!!!!!

4: How tall are you?
about 5ft 5ish

5: Ever been in love?
yes!!!!

6: Any tattoos that you want?
lots but i'm not old enuff yet

7: Any piercings that you want?
uhhh my tummy is done but thats all i want rly

8: Make-outs or cuddling?
makeouts teehee

9: Shoe size?
size 5

10: Favorite bands?
ummm i like malice mizer i guess

11: Something you miss?
the old crash bandicoot games

12: Favorite song?
uhhh oh i dunno, i have lots but i do like a thousand years by christina perri i'm just pissed that it was in twilight!!!

13: How old are you?
15

14: Zodiac sign?
pisces

15: Hair Color?
rite now it's brown but i wish it was pink or somthin

16: Favorite Quote?
DATTEBAYO!!!! - naruto

17: Favorite singer?
manasama!

18: Favorite color?
pink

19: Loud music or soft?
loud n proud!

20: Where do you go when you're sad?
bed

21: How long does it take you to shower?
ummm we dont have a shower here we take baths but at home it takes me about 10 minsish

22: How long does it take you to get ready in the morning?
about 15 mins??

23: Ever been in a physical fight?
yeh stupid fuccin jocks

24: Turn on?
nice hair n if you can speak japanese that is a bonus heehee

25: Turn off?
bullys ughhhh

26: The reason I joined FF.net?
cause i like to write stories

27: Fears?
lol i dont really hav any???

28: Last thing that made you cry?
someon told me that crash was for gay lil kiddies

29: Last time you cried?
ummmm yrs ago

30: Meaning behind your url:
my cousin helpd me make this accont well my nickname is lacey and i luv dinosaurs lol

31: Last book you read?
50 shades of grey

32: Last song you listened to?
umm ouran hi school host club ending

33: Last show you watched?
ouran

34: Last person you talked to?
umm my aunt

35: The relationship between you and the person you last texted?
my mom

36: Favorite food?
pizza

37: Place you want to visit?
japan

38: Last place you were?
london, went to see big ben

39: Do you have a crush?
ye lots!!

40: Last time you kissed someone?
2 months ago i miss you jaden :'(

41: Last time you were insulted and what was it?
someone told me crash was for kiddies!!!!! u r wrong crash rox

42: What color underwear are you wearing?
pink

43: What color shirt are you wearing?
black

44: Are you tired?
ye a bit!

45: Wearing any bracelets?
nope

46: Last sport you played?
ugghhh none i hate p.e.

47: Last song you sang?
i sang along with ouran just

48: Last prank call you remember doing?
once i prank calld our skool but the principal found me out n i got dentition :( worth it tho!!! lol

49: Last time you hung out with anyone?
uhh my aunt and cousin today

50: Do you consider your approachable?
uhhh no not rly lol im kind of a misanthrop

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

katawa shoujo 2: a new luv reviews
hisao nakai is at yamaku skool and meats lots of people. but 1 girl he really really likes. kind of a follow on to kenji's bad end please r&r
Katawa Shoujo - Rated: T - English - Angst/Romance - Chapters: 7 - Words: 6,496 - Reviews: 23 - Favs: 1 - Follows: 1 - Updated: 9/29/2013 - Published: 12/12/2012 - Hisao N.
crash at christmas! reviews
lacey racoon is an outcast can she find acceptance with crash n his friends or maybe with cortex? read on to find out but no flames please i worked really hard on this.
Crash Bandicoot - Rated: T - English - Drama/Friendship - Chapters: 4 - Words: 2,717 - Reviews: 1 - Updated: 12/14/2012 - Published: 12/12/2012 - Crash Bandicoot, Nefarious Tropy