Sai Akuto
PM . Follow . Favorite
Joined 06-19-13, id: 4800089
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Titania and The Hunter by Master Attlon reviews
Born as a human. Treated as a demon. Gathered as a slave. Viewed as a leader. Traveled as a Mage. Grew as a Legend. The journey and life of The Hunter, Naruto Uzumaki
Crossover - Naruto & Fairy Tail - Rated: M - English - Adventure/Romance - Chapters: 80 - Words: 989,894 - Reviews: 3572 - Favs: 6,374 - Follows: 6,221 - Updated: 4/27 - Published: 11/18/2012 - Naruto U., Erza S.
Rikudo by KuraiYuki.21 reviews
Pada awalnya dia hanya pecahan dari seorang dewa, menunggu waktu untuk memudar saat Manusia semakin melupakan 'Nama' dan 'Legenda' tentang dirinya. Namun saat Gadis Iblis itu datang membuat sebuah permohonan. Membuat penantiannya menjadi kacau dengan masalah yang datang setelah permohonan aneh itu.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Tragedy - Chapters: 10 - Words: 34,230 - Reviews: 349 - Favs: 344 - Follows: 310 - Updated: 2/8 - Published: 11/8/2016 - Naruto U., H. Issei, Rias G.
Match Point by HungryForApples reviews
Hachiman Hikigaya was trained from birth to be a killer. He has taken down multiple high profile targets over the course of his young life. Now, he has been tasked to go to Sobu High and extract as much information from Shizuka Hiratsuka as possible, then eliminate her. The mission is simple and like all his previous missions he will complete it, no matter what.
My Teen Romantic Comedy SNAFU/やはり俺の青春ラブコメはまちがっている - Rated: T - English - Humor/Adventure - Chapters: 53 - Words: 173,974 - Reviews: 321 - Favs: 323 - Follows: 381 - Updated: 12/18/2022 - Published: 1/11/2018 - Hachiman H., Hiratsuka S., Yuigahama Y., Yukino Y.
Brother by Sthricynix reviews
'Bersama dengan keempat cawan ini, dengan ini kita adalah saudara! Tidak perduli akan jarak yang memisahkan, hati kita tetap satu'/Namikaze D. Naruto. Dulunya, namanya adalah Uzumaki Naruto. Di pindahkan ke dunia baru dengan berbekal kekuatan dari Shodaime Hokage, Naruto memulai petualangan bersama adik-adiknya! Part 2 - Chapter 21 Up! Langsung dibaca -de Gozaru! RnR Please!
Crossover - Naruto & One Piece - Rated: T - Indonesian - Adventure/Family - Chapters: 21 - Words: 85,504 - Reviews: 1359 - Favs: 809 - Follows: 692 - Updated: 12/3/2022 - Published: 6/16/2014 - Naruto U., Luffy, Ace, Sabo
School Of Magic by Al-kun666 reviews
Kyōto Akademi adalah salah satu sekolah sihir terbesar di Jepang. Namikaze Naruto, seorang pemuda dengan minat yang kurang tentang sihir. Harus masuk sekolah tersebut karena paksaan kedua orang tuanya. Namun siapa yang tahu, kalau ternyata bakatnya dalam hal sihir. Bahkan melebihi seseorang yang memiliki gelar jenius! Warn!Inside : AU, Typoo, MagicWorld! And Etc.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 29 - Words: 119,655 - Reviews: 5658 - Favs: 1,954 - Follows: 1,757 - Updated: 9/28/2022 - Published: 1/1/2017 - Naruto U.
My Tutoring is Unexpectedly Wrong by Roccus reviews
Facing Miura Yumiko in front of him in his house for a study session and being her tutor, Hikigaya Hachiman feels that his days are only becoming more and more complicated. Will they learn to understand each other more while uncovering some dark pieces of their past ?
My Teen Romantic Comedy SNAFU/やはり俺の青春ラブコメはまちがっている - Rated: M - English - Romance/Hurt/Comfort - Chapters: 15 - Words: 43,913 - Reviews: 205 - Favs: 539 - Follows: 675 - Updated: 5/22/2022 - Published: 11/6/2019 - [Hachiman H., Yumiko M.]
I'm only Human by NeonZangetsu reviews
Humanity; Weak. Strong. Loving. Loathing. Kind. Cruel. Loyal. Disloyal. They can be all these things and more and yet, in the face of great adversity, when faced with insurmountable odds, they have managed to overcome and triumph time and time again. But even with a newfound ally on their side, do they stand any chance against the titans? After all...he's only human. NarutoxHarem!
Crossover - Naruto & Attack on Titan/進撃の巨人 - Rated: M - English - Romance/Adventure - Chapters: 20 - Words: 123,452 - Reviews: 1498 - Favs: 4,368 - Follows: 4,435 - Updated: 1/30/2022 - Published: 9/30/2013 - Naruto U., Mikasa A., Annie L., Petra R.
The Strongest Yonkou by Hanakirei-chan reviews
Dulu ia gagal melindungi dunianya dan berakhir di dunia baru. Ia memutuskan untuk menjadi Bounty Hunter dan mulai mengukirkan namanya di dunia itu... menjadi terkenal dengan julukan Kiiroi Senkou. Sampai titik di mana ia berhenti dan menjadi salah satu dari orang paling terkenal di dunia. Ia adalah Uzumaki Naruto, Bajak Laut berumur 1 minggu yang kini menjadi seorang Yonkou!
Crossover - Naruto & One Piece - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 5 - Words: 22,617 - Reviews: 437 - Favs: 415 - Follows: 400 - Updated: 10/6/2021 - Published: 1/31/2018 - [Naruto U., Reiju]
Daybreak by Brengzeck 014 reviews
Hari itu, semuanya dimulai. Desa, keluarga dan banyak hal dari mereka terenggut. Tujuan telah ditetapkan. Mereka tak peduli jika harus melawan seisi dunia bahkan prinsip mutlak kehidupan sekalipun hanya untuk mewujudkan tujuan tersebut. [AU] [Ganti Summary]
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Family - Chapters: 45 - Words: 376,446 - Reviews: 1525 - Favs: 916 - Follows: 767 - Updated: 12/22/2020 - Published: 5/21/2015 - Naruto U., Madara U., Hashirama S., Vali L.
Outland by 3rd Papoi reviews
Hubungan yang sehat adalah impian semua pasangan. Kyuubi menginginkan itu. Ambisi terpenuhi adalah impian semua pemimpi. Naruto menginginkan itu. Mewujudkan keinginan Kyuubi menggaggalkan Naruto. "Semuanya sudah kau miliki. Sesuai dengan yang kau rencana kan.". "Aku? Rencanaku?"."Bukankah ini keinginanmu?"."Tentu. Tapi, bukan aku, Shikamaru.". Warning Inside. Masih hidup.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 10 - Words: 49,540 - Reviews: 173 - Favs: 146 - Follows: 153 - Updated: 11/10/2020 - Published: 7/13/2018 - Naruto U., Hinata H., Kyuubi/Kurama, Kushina U.
Stranded by RiesA AfieLa reviews
Uzumaki Naruto tidak menyangka ini! Apa ini? Sihir? Kerajaan? Sialan! Kenapa Kaguya membuatnya terdampar di tempat seperti ini dan yang paling penting— "Hey gadis-gadis gila! Berhenti memelukku seperti itu!"
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 14 - Words: 40,397 - Reviews: 1004 - Favs: 638 - Follows: 633 - Updated: 6/19/2020 - Published: 12/11/2018 - Naruto U., Gabriel
It's My Life by jockztheblackdevil reviews
Kehidupan Naruto semakin penuh dengan gairah, setelah melepaskan status perjakanya dengan kekasihnya saat merayakan hari kelulusan. Lalu pada malam hari ia tak sengaja menemukan ibu tirinya yang tengah bermasturbasi ketika ia baru saja pulang. Di tengah situasi itu, ibunya berhalusinasi dan bercinta dengannya yang dikira adalah sang ayah yang telah meninggal. Warn!FULL LEMON INSIDE
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 6 - Words: 54,104 - Reviews: 226 - Favs: 385 - Follows: 349 - Updated: 6/11/2020 - Published: 6/20/2018 - Naruto U., Gabriel, Venelana G.
The King's Incarnation V-2 by Artemisia Florence reviews
Dia adalah seorang pemuda pirang pemilik senyum sehangat matahari pagi. Di lain sisi, dia adalah seorang yang sombong, angkuh dan tiada belas kasih. Kini dia hidup dengan bekas luka dalam yang menggores hatinya. Berbekal kekuatan misterius yang bangkit sebagai titisan Raja masa lalu, ia bersumpah akan menjaga satu-satunya insan yang ia kasihi dan ia sayangi dari sisi lain dunia ini
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Romance - Chapters: 4 - Words: 23,453 - Reviews: 342 - Favs: 345 - Follows: 342 - Updated: 6/9/2020 - Published: 6/27/2018 - Naruto U.
Emptiness Of The World by Salazar Redholc reviews
Sudah 1000 tahun berlalu semenjak dia menghentikan seluruh perang yang terjadi di dunia. Sebutan legenda sudah terukir dalam namanya. Dialah youkai pertama yang dihormati oleh dunia. Dialah Juubi No Ookami.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Supernatural - Chapters: 14 - Words: 45,357 - Reviews: 421 - Favs: 474 - Follows: 457 - Updated: 5/21/2020 - Published: 8/11/2017
Blackhat by TheReaper999 reviews
What would be the result when Hachiman combines boredom with the internet? Not desirable, that's for sure. Now how about adding a devious, sadistic, woman to the mix? What you get is one of the most feared hackers in Japan. The quieter you become, the more you are able to hear.
My Teen Romantic Comedy SNAFU/やはり俺の青春ラブコメはまちがっている - Rated: T - English - Humor/Romance - Chapters: 10 - Words: 27,475 - Reviews: 182 - Favs: 397 - Follows: 443 - Updated: 5/11/2020 - Published: 9/30/2018 - [Hachiman H., Haruno Y.] Hiratsuka S., Komachi H.
Kaa-chan no Kuchibiru by GearPhantom97 reviews
AU. Kamu pasti pernah ciuman bareng pacar terus ngecrot kan? Halah itu basi, ciuman bareng Ibu terus ngecrot itu baru Home Sweet Alabama! Legend dari segala legend dah pokoknya. NaruKushi! Incest! RnR?
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 2 - Words: 8,969 - Reviews: 26 - Favs: 129 - Follows: 99 - Updated: 4/20/2020 - Published: 4/19/2020 - [Naruto U., Kushina U.] - Complete
Saimin Kuoh Gakuen by The Black Phenex reviews
Ini adalah sebuah cerita dimana si tokoh protagonis (Naruto) yang mendapatkan hipnotis yang bisa melakukan apa yang dia suka dan menyerang gadis di sekolah.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 3 - Words: 10,439 - Reviews: 33 - Favs: 108 - Follows: 106 - Updated: 1/16/2020 - Published: 12/8/2019
Re : My Life To Sex by MeowFiction reviews
Sedang proses memperbaiki Typo, dan melengkapi beberapa plot yang rumpang. Sekalian untuk mengusahakan mengingat kembali plot-plot yang telah dilupakan. *Remake : (2) Mainan Kecil
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 2 - Words: 8,597 - Reviews: 567 - Favs: 428 - Follows: 399 - Updated: 11/21/2019 - Published: 4/8/2018 - Naruto U., Hinata H., Kurenai Y., Kushina U.
I Will Do What I Want by Hanzama reviews
"SUMMER WARFARE ARC" akan disendirikan menjadi 1 fanfic.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship/Humor - Chapters: 115 - Words: 335,086 - Reviews: 2480 - Favs: 821 - Follows: 698 - Updated: 9/12/2019 - Published: 5/22/2015 - Naruto U., Sasuke U., Shikamaru N. - Complete
Dragons of Magic Knights Academy by Rheinhart reviews
Hai, aku adalah Naruto, dan orang-orang biasa memanggilku [Fat Knight] karena aku gendut. Saat ini, aku memiliki berbagai macam permasalahan pelik dalam hidupku. Mulai dari Dewi yang menjadi parasit di rumahku, hingga tuan putri dari negeri seberang yang terobsesi untuk memilikiku. "Penyisihan KoK akan segera dimulai, itu artinya lomba Panjat Pinang akan segera dilaksanakan!"
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Adventure - Chapters: 9 - Words: 42,937 - Reviews: 254 - Favs: 263 - Follows: 243 - Updated: 7/21/2019 - Published: 2/11/2017 - Naruto U.
The Noble of Trouble Maker by FCI. Phantom no Emperor reviews
Dia, mati muda saat menyelamatkan seorang wanita yang dirampok, namun bukannya terkirim keakhirat malah ia tersadar sebagai seorang Anak dari seorang bangsawan pembuat masalah, Namikaze Naruto. Anak bangsawan gendut mirip seekor babi dan terkenal karena memiliki reputasi yang jelek karena sifat memuakkannya. Sejak saat itu, pria itu menjalakan hidupnya sebagai sih [Trouble Maker].
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 8 - Words: 39,246 - Reviews: 1106 - Favs: 536 - Follows: 525 - Updated: 5/31/2019 - Published: 9/6/2018 - Naruto U., Apophis, Fenrir, Samael
Symbol of Revenge by FI.Shiba Hanakusa reviews
Pahlawan? Ksatria? Tidak.. Aku tidak tertarik menjadi sesuatu semacam itu.. Hanya dendam.. Dendam yang kubawa sejak perang besar.. Perang yang menghancurkan kebahagiaanku.. Dendam ini perlahan berubah menjadi sumber kekuatan.. Dan dengan kekuatan ini, akan kutuliskan namaku di kepala para Raja itu.. Diriku sebagai symbol pembalasan dendam. /MagicWorld, Smart!Naru. CHAPTER 22 UP
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Adventure - Chapters: 22 - Words: 117,124 - Reviews: 1185 - Favs: 573 - Follows: 535 - Updated: 5/23/2019 - Published: 7/6/2017 - Naruto U., Ino Y., Rossweisse, Dulio G.
Trouble Maker by DiwarX reviews
Apa jadinya jika seorang berandalan sekolah terseret kedalam hal-hal berbau supranatural secara tidak sengaja. Dan bagaimanakah cara dia menghadapi iblis betina yang selalu saja merecoki kehidupan sosialnya. New Arc Midsummer Knight.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 29 - Words: 170,383 - Reviews: 1272 - Favs: 768 - Follows: 652 - Updated: 4/18/2019 - Published: 11/10/2015 - Naruto U.
Kunjungan Kushina by Okita Shinn reviews
Setelah lama tak bertemu, dia memutuskan untuk pensiun dari dunia entertainment serta mengunjungi anak semata wayangnya, Kushina Uzumaki bertemu dengan putranya yang berna Naruto Uzumaki. Wanita itu memberikan sebuah kejutan kepada Naruto. OOC, AU, Typo, Incest, Smut.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 2 - Words: 4,162 - Reviews: 30 - Favs: 86 - Follows: 68 - Updated: 3/26/2019 - Published: 3/12/2019 - [Naruto U., Kushina U.] - Complete
Sensei by Okita Shinn reviews
Bercerita tentang Kushina yang sedang dirundung masalah. Naruto yang menjadi gurunya pun khawatir, dia berniat untuk mengunjungi Kushina di apartemennya. Namun, kunjungan itu berubah menjadi sebuah kejadian yang tak bisa di artikan dengan kata-kata. Warning inside, Smut., setting: Dunia Shinobi sebelum canon.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance - Chapters: 3 - Words: 4,075 - Reviews: 17 - Favs: 77 - Follows: 64 - Updated: 2/26/2019 - Published: 2/11/2019 - [Naruto U., Kushina U.] - Complete
Aidorā Majo by Rayoshi Isheiryuu reviews
Wizard? Itu hanyalah pekerjaan membosankan yang membuang waktuku untuk menggambar. Jadi, biarkan aku sendiri oke!
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Family - Chapters: 3 - Words: 10,043 - Reviews: 142 - Favs: 177 - Follows: 174 - Updated: 2/6/2019 - Published: 1/3/2019 - Naruto U., Gabriel, Kyuubi/Kurama, Kaguya Ō.
Eunoia by Moga Untung Luganda reviews
Namanya Uzumaki Naruto, hidup bersama orang tua, punya satu adik, masih kelas satu. Pas SD sampai kelas tiga, semuanya masih baik-baik aja, tapi masalahnya pas wajahnya mulai berubah dari unyu ke serem, semua orang mulai takut sama dia. Dan sekarang dia udah SMA, semoga aja debutnya nggak rusak!
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 16 - Words: 63,665 - Reviews: 394 - Favs: 319 - Follows: 291 - Updated: 1/24/2019 - Published: 7/31/2015 - Naruto U., Rias G., H. Akeno, Sona S.
Naruto : Become a hokage in another world by Chen Leo reviews
Terlempar Ke sebuah retakan dimensi karena sebuah kesalahan kecil ketika mencoba Jurus baru nya. Naruto baru menyadari dia sekarang berada di dimensi lain. Dengan tubuh yang masih terbalut Armor Gedoudama nya Naruto menatap bingung layar hologram yang menjelaskan level dan status nya yang serba Lv999! Saksikan bagaimana petualangan sang pahlawan ! Warning : Overpower, AU, OOC, OC.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Adventure - Chapters: 8 - Words: 19,168 - Reviews: 304 - Favs: 226 - Follows: 215 - Updated: 1/21/2019 - Published: 7/3/2017 - Naruto U.
Is it Wrong to live together with a Dragon Goddess? by EROstrator reviews
Uzumaki Naruto, pemuda remaja tak berguna yang akhirnya menemukan sesuatu yang bermakna dan berharga dalam hidupnya setelah pertemuannya dengan Loli kecil berpakaian Goth-Loli di depan Toserba.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Humor/Supernatural - Chapters: 1 - Words: 1,616 - Reviews: 28 - Favs: 54 - Follows: 51 - Published: 1/20/2019
My Life by Kurayami no Jinn reviews
Kurangnya mendapat kasih sayang membuat Naruto terjerumus ke jalan yang gelap. Menjadi sosok yang pendiam namun dibalik itu dia adalah sang monster yang selalu membuat para wanita mendesah dan membuat mereka berpaling dari suami maupun pasangan mereka. Warning : OC, OOC , Incest!Naru, Ntr!Naru, Harem!Naru, Lemon. [Hiatus]
Naruto - Rated: M - Indonesian - Drama/Romance - Chapters: 8 - Words: 31,893 - Reviews: 336 - Favs: 390 - Follows: 371 - Updated: 1/6/2019 - Published: 7/23/2017 - Naruto U.
Naruto : The King Of Heroes by Omnipotence08 reviews
Uzumaki Naruto! Seorang pahlawan perang yang mati karena menyegel Juubi didalam tubuhnya, saat ia berpikir akan pergi ke alam kematian, dia malah bereinkarnasi menjadi anak dari Dewi sihir dan seorang Raja agung. Mungkinkah ini akan menjadi kehidupannya yang baru? Hmm... Mungkin tidak.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Supernatural - Chapters: 4 - Words: 55,277 - Reviews: 190 - Favs: 299 - Follows: 288 - Updated: 12/31/2018 - Published: 7/24/2018 - [Naruto U., Gabriel]
IL Naruto x Harem by AjaranSeseat reviews
Naruto x Kushina, Naruto x Tsunade, Naruto x Shion, Naruto x Mikoto, Naruto x Anko, Naruto x Kurenai, Naruto x Harem. Lemon
Naruto - Rated: M - Indonesian - Family - Chapters: 4 - Words: 11,549 - Reviews: 97 - Favs: 386 - Follows: 356 - Updated: 10/6/2018 - Published: 6/9/2018 - [Naruto U., Kushina U., Mikoto U.] Anko M.
The Worst One by FCI. Phantom no Emperor reviews
Summary : Reinkarnasi, jika diartikan maka menjadi 'kelahiran kembali' Namikaze Naruto seorang pria baik, pintar dan Ramah namun sayang bujangan tewas tertusuk oleh pencuri saat menemani temannya kencan. dan saat ia membuka matanya ia berada didalam tubuh seseorang yang sangat mirip dengan dirinya, dan disaat itulah ia hidup didunia yang penuh dengan hal luar biasa...
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 60 - Words: 351,543 - Reviews: 10266 - Favs: 2,171 - Follows: 1,905 - Updated: 9/14/2018 - Published: 5/16/2017 - Naruto U., Kyuubi/Kurama, Kaguya Ō., Gabriel - Complete
Okaa-chan no oppai, daisuki desu! by GearPhantom97 reviews
Bukan rahasia umum lagi kalau dalam masa puber seorang remaja akan penasaran dengan segalanya, yah termasuk porno. Memiliki Ibu yang cantik juga menjadi keberkahan tersendiri, apalagi beliau mau membantuku mengatasi puber ini. Ah, surga dunia. AU. Incest NaruKushi!
Naruto - Rated: M - Indonesian - Family/Drama - Chapters: 1 - Words: 9,097 - Reviews: 43 - Favs: 195 - Follows: 135 - Published: 6/8/2018 - [Naruto U., Kushina U.] - Complete
Guest by Red Eyes B. Dragon reviews
Unbeatable Power (UP) merupakan kekuatan yang tidak bisa di kalahkan, dan kekuatan tersebut di miliki oleh pemuda pirang bernama Namikaze Naruto. Seorang yang memiliki darah setengah iblis. Bisakah dirinya membuktikan kebenaran tentang kekuatan nya itu. Bad summary
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Supernatural - Chapters: 6 - Words: 38,017 - Reviews: 221 - Favs: 217 - Follows: 193 - Updated: 4/9/2018 - Published: 11/14/2017
Fishing System by Enyong reviews
Hiatus dulu
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: T - Indonesian - Fantasy/Adventure - Chapters: 4 - Words: 7,939 - Reviews: 120 - Favs: 119 - Follows: 121 - Updated: 4/4/2018 - Published: 3/23/2018 - [Naruto U., Gabriel]
RETURN by Sh1r0yasha reviews
Kini tujuannya berbeda. Bukan lagi anak pembawa perdamaian, bukan pula bocah ingusan yang dibenci warga desanya. Hidupnya sudah berbeda, semenjak sebuah insiden aneh yang menyebabkannya terlempar ke sebuah universe tak dikenal. Bagaimana kisah perjalanannya dalam menemukan jalan pulang...? Warning : Godlike naru
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Supernatural - Chapters: 5 - Words: 30,508 - Reviews: 243 - Favs: 242 - Follows: 230 - Updated: 1/24/2018 - Published: 8/5/2017 - Naruto U.
School of The Magic Kinght by Nandeshiko reviews
Karena undangan untuk masuk ke sebuah Academy, aku harus kembali menggunakan kekuatan yang sudah lama ku segel. Seidoukan Academy, sebuah Academy Ksatria Magic dimana Academy itu buat khusus untuk tempat bertarung dan melatih ksatria sihir. tapi sebenarnya, tujuan utama dari Academy adalah membentuk siswa menjadi salah satu bagian fraksi manusia..
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 1 - Words: 3,397 - Reviews: 57 - Favs: 119 - Follows: 110 - Published: 1/11/2018
Naruto: Art Of Life by Patih Alam reviews
Perbedaan antara dunia virtual dengan dunia nyata semakin terkikis! Karena game perdana berbasis VR-MMORPG telah hadir! Lalu bagaimanakah kisah Naruto yang berpetualang dalam game tersebut? Simak di Art Of Life! Author!Naru, POV!Naru #SliceOfLife #PoetryInside
Crossover - Naruto & Sword Art Online/ソードアート・オンライン - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 9 - Words: 38,713 - Reviews: 142 - Favs: 121 - Follows: 97 - Updated: 1/7/2018 - Published: 9/12/2016 - Naruto U.
The Man and His Spear by COW-san reviews
True Longinus. Sacred Gear pertama dan terkuat dari seluruh jajaran Sacred Gear yang pernah diciptakan. Setiap kemunculannya selalu akan mempengaruhi takdir dunia di masa depan, akankah itu takdir buruk atau baik, semua tergantung dari bagaimana sang pemilik True Longinus mengayunkan tombaknya, bukankah begitu, Naruto?
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure - Chapters: 2 - Words: 10,052 - Reviews: 218 - Favs: 257 - Follows: 230 - Updated: 12/25/2017 - Published: 12/18/2017 - Naruto U.
Ghostly Devil by kleirin reviews
"Ketika dia berjalan, kau tidak mendengar langkahnya. Ketika dia di depanmu, kau tidak menyadarinya. Dia tidak mempunyai hawa keberadaan, mencoba mendeteksinya dengan merasakan energi sihirnya-pun percuma, karena dia tidak mempunyainya. Naruto Astaroth... Dia adalah definisi dari sebuah kata 'Hantu." Genius!Naruto. Naruto/?. Slight-AU.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 2 - Words: 30,347 - Reviews: 106 - Favs: 214 - Follows: 170 - Updated: 12/10/2017 - Published: 11/17/2016 - Naruto U.
Esper Sekai by indrakun reviews
Kehidupan kakek kakek tampan yang meneggangkan, mungkin? :v
Naruto - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 2 - Words: 5,061 - Reviews: 56 - Favs: 40 - Follows: 36 - Updated: 12/2/2017 - Published: 11/30/2017
The King Without a Crown by Liecia Vargas reviews
kisah ini menceritakan awal mula munculnya makhluk-makhluk supranatural yang ada di dunia. Darimana mereka berasal? apa tujuan mereka? fraksi surga sama sekali tidak tau. Makhluk-makhluk itu tidak tercipta dari tangan Tuhan. Semua semakin membingungkan ketika munculnya makhluk asing di Surga, yang mengaku bernama Naruto. /"-Aku tidak menyembah Tuhan kalian"
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Mystery - Chapters: 6 - Words: 34,679 - Reviews: 194 - Favs: 202 - Follows: 171 - Updated: 11/11/2017 - Published: 4/30/2017 - Naruto U., H. Issei
God of Sacred Gear by CloNingHart reviews
Apa jadinya jika tim DxD gagal melindungi dunia dari kiamat yang disebabkan oleh Trihexa dan hanya menyisakan Rias dan Akeno? Mereka berdua dipindahkan ke dunia lain oleh Ajuka dengan membawa 10 Sacred Gear. Dan apa jadinya jika Naruto, anak yang tak dianggap oleh penduduk desa mewarisi ke-10 Sacred Gear itu?/Fic pengganti fic Devil of Gambler!
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Family - Chapters: 1 - Words: 2,563 - Reviews: 109 - Favs: 139 - Follows: 133 - Updated: 10/26/2017 - Published: 10/9/2017 - Naruto U.
Watashi wa dorei no hāremu o tsukutta by Ima Khanza reviews
Naruto di culik dari kampung halamannya, di bawa ke dunia lain oleh Dewi yang dulu berniat menghancurkan dunianya. Mendapatkan sebuah kejutan tak terduga, mendapatkan berkah baru dan berakhir dengan membantu Dewi itu memperbaiki dunianya. SMUT, SEINEN - R18, kids don't read this Fanfiction!
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Supernatural - Chapters: 6 - Words: 17,309 - Reviews: 352 - Favs: 362 - Follows: 333 - Updated: 10/6/2017 - Published: 9/1/2017 - Naruto U., Kaguya Ō.
Atarashī Gēto by The Black Phenex reviews
Atarashī Gēto, sebuah game online yang telah berubah menjadi permainan kematian, kini merilis puluhan ribu pemain yang telah diseret ke dalamnya, berkat upaya dari Naruto, salah satu pemain tertua. Tapi setelah ia mengalahkan bos terakhir dan membebaskan semua orang, ia ditelan oleh cahaya aneh dan menemukan dirinya dalam dunia game 500 tahun di masa depan.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 5 - Words: 32,089 - Reviews: 195 - Favs: 184 - Follows: 157 - Updated: 9/17/2017 - Published: 12/25/2016 - Naruto U.
Naruto no Koganei Senkou by Draco-san reviews
[Kilat Emas] Naruto yang telah berhasil melindungi dunia pun harus menerima takdirnya. Jiwanya kembali ke masa lalu, tapi tidak dengan fisiknya. Kini ia terjebak dalam tubuh 13 tahunnya dan harus memulainya dari awal.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 9 - Words: 46,488 - Reviews: 473 - Favs: 482 - Follows: 395 - Updated: 9/14/2017 - Published: 12/31/2015
The Slayer by shirayuki-su reviews
Tubuh itu tidak bergerak seperti mayat, tapi kesadaran dari pemilik tubuh itu masih ada disana. Melayang entah bagaimana, sang pemilik tubuh dipanggil "Slayer" oleh hampir semua makhluk tapi kejayaan nama itu sudah memudar termakan waktu dan hanya segelintir yang mengetahui kisah dari sang Slayer.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 7 - Words: 26,801 - Reviews: 252 - Favs: 264 - Follows: 220 - Updated: 6/28/2017 - Published: 6/25/2016 - Naruto U.
To Serve and Love You by MrBlackZ reviews
Dahulu, sebelum tembok dibangun. Raja membuat sebuah kesepakatan dengan satu Titan. Kesepakatan itu berisi, sang Titan akan menghalau semua raksasa yang lain ketika tembok dibangun. Sebagai gantinya, Titan tersebut diperbolehkan untuk menikahi keturunan Reiss ketika tembok terluar telah dijebol. Dan Krista Lenz adalah sosok Reiss yang dimaksud. Takdir telah mempertemukan keduanya.
Crossover - Naruto & Attack on Titan/進撃の巨人 - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 1 - Words: 2,294 - Reviews: 25 - Favs: 35 - Follows: 32 - Published: 5/29/2017 - [Naruto U., Krista L]
PIRATES by FI.Revolution reviews
Kebebasan? Itulah yang mereka inginkan. Menjadi Bajak Laut adalah pilihan mereka. Mengarungi lautan sambil menikmati rasanya petualangan. Asam manis mereka rasakan sepanjang perjalanan. Bahaya yang selalu muncul tanpa henti. Tapi mereka dapat melalui semua itu. Kuncinya? Ikatan yang erat. AU!
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 1 - Words: 1,732 - Reviews: 43 - Favs: 48 - Follows: 43 - Published: 5/27/2017 - Naruto U.
Modern Ninja by The Syndrome reviews
[Chapter 3 Update!] Naruto, remaja yang terikat dengan kekuatan masa lalu dan Proyek Sekirei. Sayap-sayap itu sudah terbentang untuknya dan menyongsong impiannya, kekuatannya tak akan pernah membiarkan pemiliknya kalah.
Crossover - Naruto & Sekirei - Rated: M - Indonesian - Adventure/Drama - Chapters: 3 - Words: 14,014 - Reviews: 57 - Favs: 88 - Follows: 70 - Updated: 5/13/2017 - Published: 4/7/2017 - [Naruto U., No. 10/Uzume]
A Line Of Destiny by Caesar Clown reviews
Takdir dari sang ' Ramalan ' berubah. Dunia penuh kegilaan menunggunya. Kehidupan dengan alur yang rumit menghadangnya. Masalah demi masalah menantinya. Cinta pertama atau cinta baru yang akan ia pilih ? Benarkah ini takdir dari Tuhan ? Ataukah hanya cerita yang ditulis ulang oleh - Nya untuk sang ' Ramalan '.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Romance - Chapters: 6 - Words: 21,790 - Reviews: 201 - Favs: 166 - Follows: 145 - Updated: 5/4/2017 - Published: 12/3/2016 - Naruto U., Rias G.
Carpe Noctem by Xrenity reviews
28 Oktober, X772. Makarov Dreyar dengan tenang sedang minum-minum di dalam aula guild, seperti biasanya. Harinya yang tenang terganggu ketika tiba-tiba, pintu guild terbuka dan datang seorang anak 8 tahun dengan rambut pirang dan mata ungu berpola aneh. "Aku ingin bergabung dengan Fairy Tail!" Anak itu berseru dengan ceria. Rinnegan!Naruto. Godlike!Naruto. Naruto/Multi? AU.
Crossover - Naruto & Fairy Tail - Rated: T - Indonesian - Adventure/Humor - Chapters: 1 - Words: 10,778 - Reviews: 89 - Favs: 171 - Follows: 149 - Published: 4/28/2017 - Naruto U.
Match not Found by Zeroexist reviews
They're not compatible, they're not meant to be, they don't match at all, but it doesn't mean they cannot like each other, right? Collection of Drabbles and Oneshots for HachiYumi because some of us needs them. Rating varies per chapter.
My Teen Romantic Comedy SNAFU/やはり俺の青春ラブコメはまちがっている - Rated: T - English - Romance/Friendship - Chapters: 7 - Words: 29,334 - Reviews: 245 - Favs: 866 - Follows: 891 - Updated: 3/31/2017 - Published: 6/18/2015 - Hachiman H., Yumiko M.
Orenji no Kenshi by The Syndrome reviews
[Updated: Chapter 2] Masa lalunya terkunci bersama dengan kenangan pahit yang dialaminya di Dunia Nyata. Akankah teman-temannya yang terjebak di SAO tiga tahun yang lalu mengetahui jika Pendekar Jingga telah kembali? Akankah dia sembuh dari koma yang berlangsung satu tahun lamanya?
Crossover - Naruto & Sword Art Online/ソードアート・オンライン - Rated: M - Indonesian - Adventure/Sci-Fi - Chapters: 2 - Words: 7,660 - Reviews: 25 - Favs: 40 - Follows: 33 - Updated: 3/30/2017 - Published: 3/29/2017 - Naruto U.
Re:Life-in Underworld by Mr.Ogy reviews
(Update Chapter 08 : Moonlight Battle Fight!) Sebagai permintaan maaf Kaguya setelah membuat kekacauan di kehidupan Naruto sebelumnya, Kaguya melakukan Kinjutsu kepada Naruto agar hidup kembali dikehidupan selanjutnya, akan tetapi walau dia mendapatkan kehidupan baru, peperangan tetap ada di kehidupannya kini, bagaimana kisah Naruto di Dunia barunya (UW Isekai Universe) kali ini.
Crossover - Naruto & Sword Art Online/ソードアート・オンライン - Rated: M - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 8 - Words: 84,930 - Reviews: 138 - Favs: 155 - Follows: 131 - Updated: 3/19/2017 - Published: 10/1/2016 - Naruto U., Kirito/Kazuto K., Alice Schuberg, Eugeo
AJIN by ARIES.H reviews
Kehidupannya yang menonton selama 14 Tahun ini akan berakhir, setelah bertemu Mahluk manusia setengah ular yang rupanya adalah Iblis yang terbuang.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Fantasy/Supernatural - Chapters: 2 - Words: 4,282 - Reviews: 131 - Favs: 137 - Follows: 109 - Updated: 2/5/2017 - Published: 6/28/2016 - Naruto U.
Akar by TadaBanri reviews
Tiba di dimensi yang lain akibat kesalahan jutsu Obito, Uzumaki Naruto, anggota ROOT, mencoba untuk mencari jalan pulang kembali ke tempat ia berasal. Segala cara akan ia gunakan agar dapat kembali dengan selamat ke dunianya. AU. OOC.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Chapters: 13 - Words: 124,589 - Reviews: 1244 - Favs: 728 - Follows: 574 - Updated: 1/24/2017 - Published: 6/28/2014 - Naruto U., Sona S.
Project KNIGHT by Celestial Flowers reviews
Ketika [Portal] dari [Dimensi Lain] terbuka dan memunculkan berbagai makhluk fantasi dari Dunia Lain yang disebut dengan [Conqueror]mulai dari Kelinci raksasa, hingga Naga datang untuk menantang dan mendominasi manusia modern, maka K.N.I.G.H.T adalah jawaban dari tantangan itu. Warn : AU! Strong! Rias, Strong! Issei, Soon-Godlike! Naru,Semi-Depression!Naru, Semi-Mecha, Dll
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Sci-Fi/Adventure - Chapters: 1 - Words: 2,990 - Reviews: 21 - Favs: 30 - Follows: 23 - Published: 1/3/2017 - Naruto U., Rias G., H. Issei
7 Kings by Sang Pemandu reviews
(Ganti Judul) 108 ekor burung sudah dilepaskan, ditakdirkan mencari sang tuan dan bertarung hinggga titik darah penghabisan dan menjadi satu-satunya yang tersisa dan bisa bersama, selamanya. Kisah ini dimulai 2 tahun setelah ekspedisi tersembunyi 2 orang ilmuwan demi mengungkap segala kebohongan yang disembunyikan dunia. (Triple Crossover Naruto x Highschool DxD x Sekirei)
Crossover - Naruto & Sekirei - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 4 - Words: 25,480 - Reviews: 52 - Favs: 87 - Follows: 62 - Updated: 12/21/2016 - Published: 5/6/2016 - [Naruto U., No. 07/Akitsu] Sasuke U., Takehito A.
House of Nutrient by Amai Sora reviews
Sakura Haruno, menurut ibunya, putri semata wayangnya yang (harus) sempurna. Menurut Sasuke, seorang kekasih yang tidak bisa menerima apa adanya. Menurut rekan kerjanya, dokter yang handal. Menurut pasiennya, dia-lah nafsu makanku. Dan menurut Naruto? Wait- seorang pembantu rumah tanggaku seorang dokter? COMPLETE.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 18 - Words: 68,537 - Reviews: 508 - Favs: 229 - Follows: 181 - Updated: 9/1/2016 - Published: 9/27/2015 - [Sakura H., Naruto U.] Gaara - Complete
Dunia di mata birumu by kristoper21 reviews
ketika sesuatu yang tidak adil terjadi padamu, apa yang kau lakukan? ketika semua orang menatap dengan benci padamu, apa yang kau lakukan? memasang muka berani? menjadi kuat agar hal itu tidak terjadi? atau kau akan tenggelam dalam ketidakadilan itu? menjadi kuat bukanlah keinginan, melainkan keharusan. menjadi tegar bukanlah sifat, melainkan kebiasaan. Smart-Naruto. NarutoXMulti.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Chapters: 23 - Words: 102,029 - Reviews: 1680 - Favs: 798 - Follows: 619 - Updated: 5/31/2016 - Published: 10/23/2013 - Naruto U.
Wanted: Devil by Xrenity reviews
The Devil, aka Namikaze Naruto. Sang iblis dari Ohara, sebuah setan, monster. Penjahat dalam cerita anak-anak untuk menakutkan anak kecil. Itulah apa yang dikatakan publik. Naruto lebih memikirkan dirinya sebagai seseorang yang ingin membawa kedamaian selagi melindungi orang yang ia sayangi. Oh, dan tentu saja, berpesta selagi melakukannya. Strong, slightly-dark!Naruto. No DF!Naru
Crossover - Naruto & One Piece - Rated: T - Indonesian - Adventure/Humor - Chapters: 3 - Words: 25,374 - Reviews: 170 - Favs: 205 - Follows: 168 - Updated: 5/9/2016 - Published: 4/27/2016 - Naruto U., Robin
Naruto Phenex : Love, Battle and Betrayal by scousers reviews
Seratus tahun yang lalu dia pergi setelah melihat kekasihnya yang sangat dia cintai mengkhianatinya dengan seseorang yang sudah dia anggap sahabat terbaiknya. Namun kini dia kembali, dengan musuh baru dan teman-teman lamanya serta keluarganya dalam bahaya, Naruto Phenex sang Golden Fire kembali demi melindungi teman dan keluarganya : OOC / SuperPower / StrongNaru / and others
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 13 - Words: 39,315 - Reviews: 1094 - Favs: 647 - Follows: 525 - Updated: 12/22/2015 - Published: 1/3/2014 - Naruto U.
Hikigaya Hachiman Took the Third Option by Hachihachi008 reviews
In their second year of high school, Yukino and Yui had both confessed to Hachiman. Unable to choose between them, Hachiman took the third option: he declined. Now in university, the members of the Service Club have gone their separate ways. With a goal in life set, Hachiman enters Chiba University with the intention of becoming a Japanese literature professor. Hachiman x Yumiko.
My Teen Romantic Comedy SNAFU/やはり俺の青春ラブコメはまちがっている - Rated: T - English - Romance/Friendship - Chapters: 10 - Words: 28,300 - Reviews: 181 - Favs: 618 - Follows: 688 - Updated: 12/4/2015 - Published: 8/26/2015 - [Hachiman H., Yumiko M.]
Hourou Musuko (Wandering Son) by malaikat008 reviews
Fourth Shinobi War telah berakhir, Kaguya Berhasil disegel. Tetapi disetiap semua cerita indah selalu terselip tragedi yang mengikutinya. Sebuah Harga yang harus dibayar demi perdamian dunia. "Maafkan diriku.. Sakura-chan"/"Fuinjutsu:Mugen No Keimusho " Teriak Naruto. 8 Tahun berlalu setelah menghilangnya Sang Matahari Konohagakure, Apakah semua akan baik-baik saja?. CHAP 2 UP.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 3 - Words: 7,021 - Reviews: 161 - Favs: 93 - Follows: 77 - Updated: 10/28/2015 - Published: 10/9/2015 - Naruto U., Sakura H., Hinata H., Kaguya Ō.
Another Life Story by Drak Yagami reviews
AU: Menceritakan kisah seseorang yang tidak datang dari masanya. Mencoba bertahan di bawah bayang-bayang Titan, bertahan dalam ketidak adilan Dunia. Kelanjutan dari sebuah Kisah hidup yang keras. Chapter 4 : Mencoba.
Crossover - Naruto & Attack on Titan/進撃の巨人 - Rated: T - Indonesian - Adventure/Horror - Chapters: 4 - Words: 12,269 - Reviews: 197 - Favs: 152 - Follows: 127 - Updated: 10/17/2015 - Published: 12/31/2013 - Naruto U.
Trouble by call me Mr. Rate M reviews
Sakura Haruno. Dosen muda, cantik dan pintar tentu saja. Semua mahasiswa mencintainya, mengguminya sebagai wanita idaman. Tapi tidak untuk Uzumaki Naruto. Mahasiswa biasa yang ingin masa kuliahnya bebas dari godaan wanita, apalagi dari dosennya/bad summary/warning inside/RnR please
Naruto - Rated: M - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,916 - Reviews: 71 - Favs: 69 - Follows: 55 - Published: 10/10/2015 - [Naruto U., Sakura H.] - Complete
Brand New World by Bad Sector reviews
Naruto dan madara yang telah mati dalam perang dunia Shinobi keempat kini sedang menghadapi putusan dari hakim dunia akhirat untuk memasuki neraka atau surga, tanpa diduga, madara melakukan hal diluar dugaan yang membuat raja dunia akhirat menjatuhi mereka berdua hukuman aneh nan unik. More friendly madara! Strong-Naru! AU!
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Friendship - Chapters: 34 - Words: 135,217 - Reviews: 1888 - Favs: 718 - Follows: 583 - Updated: 9/3/2015 - Published: 6/23/2014 - Naruto U., Madara U., Kaguya Ō.
Half Blood : Change The World by Papa Haise The Centipede reviews
Aku siapa? Siapa aku? Apa tujuanku hidup? Apa gunanya aku dilahirkan? Apa yang menyebabkanku menjadi seperti ini? Entahlah mungkin memang waktunya untuk memilih satu diantara dua kubu. Manusia atau Ghoul yang harus aku pililh? Karena bagaimana'pun aku bisa menjadi keduanya. Warning : Inside!
Crossover - Naruto & Tokyo Ghoul/東京喰種トーキョーグール - Rated: T - Indonesian - Adventure/Mystery - Chapters: 3 - Words: 5,512 - Reviews: 69 - Favs: 86 - Follows: 71 - Updated: 7/10/2015 - Published: 10/15/2014 - Naruto U.
Shin no hoshoku-sha by ElvenBoy23 reviews
/hm...Eren adalah senjata terakhir umat manusia/.../apa kalian pikir, mengendalikan sesuatu yang bertolak belakang dengan jati dri kalian itu mudah?.
Crossover - Naruto & Attack on Titan/進撃の巨人 - Rated: M - Indonesian - Friendship/Tragedy - Chapters: 3 - Words: 5,066 - Reviews: 32 - Favs: 42 - Follows: 33 - Updated: 6/17/2015 - Published: 11/15/2014 - Naruto U., Eren Y., Mikasa A.
Romance and Basketball by Jellal-kun reviews
Sebuah rumor, tentang pemain Kiseki no Sedai yang berdebar, anggota bayangan Six Player, tapi di balik itu, tidak ada yang pernah tau, selain pemain Kiseki no Sedai sendiri, Seventh Player Kiseki no Sedai, pemain yang menghilang dari SMP Teikou selama 1 tahun, setelah memenang kan pertandingan kejuaran SMP. Dan sekarang dia kembali, kembali untuk menghancurkan Kiseki no Sedai.
Crossover - Naruto & Kuroko no Basuke/黒子のバスケ - Rated: T - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 8 - Words: 34,473 - Reviews: 406 - Favs: 355 - Follows: 276 - Updated: 5/10/2015 - Published: 11/19/2014 - [Naruto U., Hinata H.]
ELEMENT by Galura no Baka Lucky22 reviews
Dunia elemen. Dunia dimana manusia di anugerahi kekuatan untuk menggunakan elemen yang ada di alam. Dunia dimana kedamaian hanya mimpi yang tak akan terwujud. Hanya orang terpilih yang mampu menjadikan dunia ini damai.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 8 - Words: 26,889 - Reviews: 111 - Favs: 69 - Follows: 51 - Updated: 5/8/2015 - Published: 8/6/2014 - Naruto U., Sasuke U., Sakura H.
Sweet Nightmare by recchinon reviews
Sepuluh tahun setelah perang melawan Pangeran Kegelapan berakhir, Hermione masih dihantui mimpi buruk. Memutuskan untuk meninggalkan dunia sihir, ia tidak tahu bahwa ia bukan satu-satunya penyihir yang dihantui mimpi buruk... Semi AU DraMione
Harry Potter - Rated: T - Indonesian - Humor/Romance - Chapters: 13 - Words: 40,934 - Reviews: 422 - Favs: 281 - Follows: 272 - Updated: 4/4/2015 - Published: 2/26/2012 - Draco M., Hermione G.
Half to half by kristoper21 reviews
Setengah, itulah kata yang tepat melihat diriku yang sekarang. Terkadang aku menolak menjadi ini... terkadang lagi, aku ingin lebih dari ini. HalfGhoulNaruto.
Crossover - Naruto & Tokyo Ghoul/東京喰種トーキョーグール - Rated: M - Indonesian - Chapters: 2 - Words: 4,907 - Reviews: 58 - Favs: 78 - Follows: 68 - Updated: 3/18/2015 - Published: 10/26/2014 - Naruto U.
NINJA DxD by kristoper21 reviews
AU .Mati...satu kata yang memiliki makna mendalam. Bukannya bertemu dengan temannya yang terlebih dahulu wafat. Namun kesempatan dua berada di depan mata. Meskipun begitu, setiap kebebasan pasti ada harganya. Apalagi jika yang memberi kesempatan itu...Shinigami. Yang merantai seluruh pergerakan yang akan ia lakukan.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 18 - Words: 55,588 - Reviews: 1271 - Favs: 616 - Follows: 505 - Updated: 3/6/2015 - Published: 4/26/2013 - Naruto U., Rias G., H. Akeno
The Power of Golden Darkness by Tsukiakari Zero-Five reviews
Setelah meninggalkan Konoha, kehidupan Naruto sedikit demi sedikit berubah. Berawal dari seorang Naruto yang lemah dan tak berdaya, kini menjadi seorang Naruto yang bisa membuat semua orang terpana hanya dengan auranya. Lalu bagaimanakah jalan cerita seorang Naruto yang kini sudah tidak memiliki CHAKRA namun memiliki SIHIR selanjutnya? Ikuti terus jalan ceritanya ya .. (Lagi WB :3)
Crossover - Naruto & Fairy Tail - Rated: T - Indonesian - Friendship/Adventure - Chapters: 4 - Words: 25,509 - Reviews: 415 - Favs: 327 - Follows: 254 - Updated: 2/24/2015 - Published: 2/5/2014 - Naruto U.
Speed of Destiny : Rise Up by AN Narra reviews
Naruto Namikaze, status mahasiswa teladan dimata dosen dan teman-temannya di Universitas Sunagakure. Perlahan ia menikmati dunia balapan mobil. (Discontinued)
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship - Chapters: 10 - Words: 33,039 - Reviews: 833 - Favs: 408 - Follows: 343 - Updated: 12/21/2014 - Published: 8/12/2013 - Naruto U.
DayWalkers by Drak Yagami reviews
Tiga fraksi menjulukinya DayWalkers, Para Dewa menamainya Malaikat Hitam... Dan gadis itu memanggilnya Naruto. Namun dari semua itu Dia adalah pengawas! Pembimbing dan Penjaga Dunia hingga hari penghakiman tiba Arc:The Forgotten Story
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 15 - Words: 49,374 - Reviews: 1178 - Favs: 432 - Follows: 367 - Updated: 11/21/2014 - Published: 9/3/2013 - Naruto U., Sāra, Rias G.
Sunset di Tanah Anarki by Drak Yagami reviews
Kenapa kita tidak bisa hidup berdampingan? Kenapa orang harus bertarung? Apakah Dunia ini salah? Atau, apakah kita yang sebenarnya kecewa dengan Dunia yang tidak berjalan sesuai dengan angan. Dan memilih berpaling dan menyalakan? Bisakah kau jelaskan arti keberadaanku? Wahai yang tak memiliki nama
Crossover - Naruto & Tokyo Ghoul/東京喰種トーキョーグール - Rated: M - Indonesian - Horror/Supernatural - Chapters: 1 - Words: 2,490 - Reviews: 38 - Favs: 37 - Follows: 29 - Published: 11/2/2014
The Radiant Sun of Kuoh Academy by G.G.L.L.117 reviews
Mendekati akhir latihan intensif bersama Jiraiya, sang Gama Sennin mendaftarkan Naruto ke sekolah agar muridnya itu bisa bersosialisasi lagi karena ninja di jaman modern harus bisa membaur dengan masyarakat awam. Sial bagi Namikaze Naruto, itu sekolah gudangnya bangsa Iblis. Spin-off dari fic Tale of The Radiant Sun.
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Supernatural/Adventure - Chapters: 18 - Words: 146,637 - Reviews: 1920 - Favs: 854 - Follows: 677 - Updated: 10/24/2014 - Published: 6/18/2014 - Naruto U.
Tales of Tails Heroes by AkiraRaymundo reviews
Madara belum mati, dia kini hanya tertidur disuatu tempat yang tidak diketahui, menunggu orang untuk membangkitkannya. Naruto, Sasuke, dan Gaara bertugas untuk mencari para Biju dan Jinchuurikinya di Earthland. Mengumpulkan mereka untuk bersiap menghadapi hari yang pasti akan datang. NarutoXFairytail. Pair: Unknown. Read and Review(Kritik sangat dibutuhkan).
Crossover - Naruto & Fairy Tail - Rated: T - Indonesian - Adventure/Friendship - Chapters: 4 - Words: 27,077 - Reviews: 175 - Favs: 137 - Follows: 112 - Updated: 10/7/2014 - Published: 1/6/2014 - Naruto U., Sasuke U., Gaara
London's Story by miuchandra reviews
It has been a seventh years... FINDOUTPROVEIT
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship/Romance - Chapters: 18 - Words: 39,702 - Reviews: 220 - Favs: 91 - Follows: 77 - Updated: 9/5/2014 - Published: 6/11/2013 - [Naruto U., Sakura H.]
The World of Avatar by Kinda23 reviews
Fic ini kembali di tulis pada fic Naruto dan Dunia Avatar. Silahkan lihat pada profil saya.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 18 - Words: 55,900 - Reviews: 530 - Favs: 162 - Follows: 133 - Updated: 8/4/2014 - Published: 11/8/2013 - Naruto U.
The Birth of Strength Damned by Ayure Shinkugawa reviews
Naruto diculik oleh Orochimaru untuk dijadikan senjata pamungkas. Namun, Naruto di anggap sebagai experimen gagal. Tetapi, ketika kekuatan Naruto bangkit bagaimana dunia bereaksi terhadap seorang ninja yang memiliki kekuatan legendaris dari dua manusia terkuat: Hashirama dan Madara.
Naruto - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 7 - Words: 21,238 - Reviews: 906 - Favs: 282 - Follows: 242 - Updated: 6/14/2014 - Published: 5/10/2014 - Naruto U.
Aku Memilih Setia by Cherry Uzumaki reviews
Summary : Sakura dihadapkan dua pilihan yang sangat sulit. Haruskah dia memilih setia kepada tunangannya Sasuke atau justru memilih bersama Naruto yang notabennya adalah calon suaminya di masa lalu. "Aku tidak memaksa kau memilihku Sakura-chan"/ "kau harus bersamaku"/ "bisakah kau memberikannya kepadaku Nee-chan"/ update 2 sekaligus. RnR minna
Naruto - Rated: T - Indonesian - Angst/Hurt/Comfort - Chapters: 13 - Words: 44,975 - Reviews: 223 - Favs: 67 - Follows: 47 - Updated: 6/9/2014 - Published: 7/3/2013 - Naruto U., Sakura H., Sasuke U. - Complete
Aresikoo Arkopoli by minyak tanah reviews
Naruto seorang pelajar yang memiliki 2 istri akan tetapi Naruto tak menyukai kedua istrinya tersebut karena hatinya memilih Haruno Sakura teman sekelasnya belum lagi Kyuubi dan Sasuke primadona sekolahnya juga menyukainya membuatnya pening apalagi adiknya juga turut menyukainya NaruShionHina,FemSasu,FemKyuu
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Family - Chapters: 2 - Words: 4,320 - Reviews: 133 - Favs: 101 - Follows: 80 - Updated: 5/20/2014 - Published: 5/4/2014 - Naruto U., Shion, Hinata H., Naruko U.
The Dark Mage by WillFire reviews
Naruto Uzumaki si siswa dingin tapi berbakat harus menghadapi setiap rintangan untuk menyelesaikan tugasnya. Warning : OOC!Naru
Crossover - Harry Potter & Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure/Friendship - Chapters: 2 - Words: 6,441 - Reviews: 77 - Favs: 86 - Follows: 72 - Updated: 5/6/2014 - Published: 1/4/2014 - OC, Naruto U.
Royal Redemption by Kyoka Suigetsu Totsuka reviews
The Royal Family of Humanity had come to be known as a group of rich and ignorant scum that had no care for their people, and Prince Naruto wanted no part of that. The young heir to the throne wanted more in life than endless pleasure and luxury; he wanted to help his people and make their lives better. Watch as the young prince jump into a world of madness and chaos!
Crossover - Naruto & Attack on Titan/進撃の巨人 - Rated: M - English - Adventure/Romance - Chapters: 8 - Words: 41,413 - Reviews: 908 - Favs: 2,819 - Follows: 2,761 - Updated: 4/1/2014 - Published: 10/14/2013 - Naruto U., Mikasa A., Annie L.
Naruto : The God of Shinobi by Yumimura Yoshimori reviews
Kyuubi lenyap dan seluruh kekuatanya di berikan pada Naruto, Naruto kini bukan hanya manusia akan tetapi juga Kyuubi no Kitsune. Kendali penuh akan Cakra Kyuubi, lenyap menjadi serpihan dan muncul di sebuah Hutan. sebenarnya dimanakah dia munculnya? dan dunia seperti apa yang menunggunya? Check it ! NB : Jika mau lanjut tergantung dari pembaca sendiri Maksudnya Review
Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 7 - Words: 20,420 - Reviews: 778 - Favs: 375 - Follows: 328 - Updated: 3/29/2014 - Published: 5/27/2013 - Naruto U.
Mage and Knight by rookie.twelve reviews
Naruto seorang rakyat jelata yang menjadi [Knight], mendapatkan seorang Master yang cantik bernama Haruno Sakura, Haruno Sakura adalah seorang bangsawan sihir yang menjadi [Mage]. Bagaimana petualangan mereka di Elemental Nation, baca Fiction ini jika kalian ini tahu. Strong!Naruto, Knight!Naruto, Mage!Sakura. Update : Chapter 4!
Naruto - Rated: T - Indonesian - Adventure/Fantasy - Chapters: 4 - Words: 10,493 - Reviews: 166 - Favs: 88 - Follows: 62 - Updated: 3/26/2014 - Published: 3/7/2014 - [Naruto U., Sakura H.]
Tale of The Radiant Sun by G.G.L.L.117 reviews
Mau tahu deskripsi ninja terkuat? Dia pirang. Dia bego. Dia mesum. Dia suka warna orange. Dia masih SMA. Dia suka makan ramen...Tunggu dulu, dia masih seorang Genin? (Arc II: When Sun and Lightning Go Side by Side.)
Naruto - Rated: M - Indonesian - Romance/Adventure - Chapters: 20 - Words: 118,622 - Reviews: 1068 - Favs: 504 - Follows: 381 - Updated: 3/8/2014 - Published: 5/10/2011 - Naruto U.
Naruto DxD: Revenge The Last Namikaze by fajar jabrik reviews
Keluarganya yang dibunuh, membuatnya menjadi pewaris kekuatan Namikaze terakhir. Dengan kekuatan Absolute Gravity, Golden Flash dan juga Senjutsu, ia terus mencari pembantai keluarganya untuk membalaskan dendam. Adakah seseorang yang dapat menghilangkan dendam yang berkobar dihatinya itu? Warn: Smart, Strong n Powerful Naruto, Devils Naruto Without Reincarnation
Crossover - Naruto & High School DxD/ハイスクールD×D - Rated: M - Indonesian - Adventure/Romance - Chapters: 2 - Words: 7,182 - Reviews: 228 - Favs: 159 - Follows: 134 - Updated: 1/18/2014 - Published: 1/14/2014 - Naruto U.
Love Rain by Summer172 reviews
Apakah ini takdir? Atau waktu sedang mempermainkan mereka? Atau mungkin ini adalah sebuah peringatan bahwa hujan bisa menjadi dalang yang kejam? Ah, mungkin kita harus menemukan jawabannya pada dua pasangan yang sedarah ini. Karena mereka, adalah bukti dari permainan langit dan bumi./Bad summary :3/Mind to RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Romance/Drama - Chapters: 8 - Words: 24,812 - Reviews: 184 - Favs: 42 - Follows: 39 - Updated: 12/27/2013 - Published: 6/19/2013 - [Naruto U., Sakura H.] [Minato N., Kushina U.]
CROWS ZERO by 4U sank reviews
Ini bukanlah cerita sinetron yang didalamnya hanya menerangkan tentang masalah percintaan. Tapi ini adalah dunia nyata, dimana mereka yang memiliki kekuatan akan mendapatkan kekuasaan.
Naruto - Rated: T - Indonesian - Friendship/Hurt/Comfort - Chapters: 5 - Words: 15,607 - Reviews: 124 - Favs: 85 - Follows: 67 - Updated: 12/25/2013 - Published: 6/28/2012 - Naruto U., Sāra
The Adventure of Games by S.MitsumukiAurora.B reviews
Naruto dkk yang terjebak dalam permainan sebuah game harus bertarung mempertaruhkan nyawa demi kembali ke dunia nyata. Mereka harus mencapai ke lantai 100 agar dapat kembali ke dunia nyata. Disana ia juga bertemu dengan gadis yang amat dicintainya dan mendapat teman-teman baru. Dapatkah mereka keluar dari permainan tersebut? Hidup atau mati? So, review pliss! Fic kolab auroraXmuki
Naruto - Rated: T - Indonesian - Sci-Fi/Adventure - Chapters: 2 - Words: 8,170 - Reviews: 48 - Favs: 21 - Follows: 20 - Updated: 7/22/2013 - Published: 7/6/2013 - Naruto U., Sakura H.
My Mysterious Driver by Cicikana18 reviews
Uzumaki Naruto. Seorang supir pribadi di sebuah keluarga yang cukup ternama. Pemuda berambut blonde itu cenderung pendiam, dan suka menyendiri. Namun siapa sangka jika sifat dan tingkahnya itu hanyalah tipuan? Lalu untuk apa dia melakukan itu? AU. Gaje and Gak nyambung. Mind to RnR?
Naruto - Rated: T - Indonesian - Fantasy/Romance - Chapters: 1 - Words: 1,333 - Reviews: 28 - Favs: 15 - Follows: 11 - Published: 7/20/2013 - Naruto U., Sakura H.