Phantom Shadow Pirate
hide bio
PM . Follow . Favorite
Joined 12-29-05, id: 959478, Profile Updated: 11-10-09
Author has written 11 stories for Chip and Dale's Rescue Rangers, Danny Phantom, and Pirates of the Caribbean.

Another About Me Survey

TAKE THIS SURVEY!
Basic About you:
Name:
Berit

Gender:
Girrl (:

Height:
5 4 3/4

Eye color:
Bluee

Hair Color:
Red

Age:
16

Birthday:
Nov. 22

Lefty/righty/ambidextrous:
Righty

Piercings:
Ears

Tatoos:
None

Zodiac Sign:
Sag.

Ring Size:
Dunno!

Grade:
College

More about you:
Are you named after anyone?
Syd Barrett, founder of Floyd (:

Do you live in the moment?
I do!

Do you consider yourself tolerent to others?
Uh huh

Do you have any secrets?
From certain people, no.

Do you hate yourself?
Sometimes, but doesn't everyone?

Do you like your handwriting?
Yes.

Do you have any bad habits?
Of course.

If you were another person, would you be friends with you?
Hahaha I could try!

Any regrets?
Not really.

Do you think life has been good so far?
It's been pretty crazy!

Are you confident?
Yes, mostly.

How long does it take you to shower?
20 minutes

What color is your room?
Purple

Where do you want to attend college?
I'm in college!

Do you...?
Smoke?
Negative

Do drugs?
Nope

Drink?
Noo

Go to church?
Occasionally...Bad me.

Sleep with stuffed animals?
Hahaha, yes

Take walks in the rain?
Sure do!

Talk to people even if you hate them?
Yes haha

Drive?
Uh huh

Believe in premarital sex?
I think it's not very smart.

Want to get married?
I'll get to it.

Want to go to college?
I'm there :P

Want to have children?
Eventually.

Sing in the shower?
Yess! haha

Get along with you parents?
Mostly

Get along with your sibling/s?
Always

Color/highlight your hair?
Nopee

Like coffee?
No.

Wear makeup everytime you go out?
Yes

Love roller coasters?
Yes (:

Like to cook?
I suppose

Have you ever...?
Hurt yourself?
Mhmm.

Been out of the country?
No

Been in love?
Yes

Done drugs?
No

Gone skinny dipping?
I wish! Haha

Had surgery?
Nopee

Played strip poker?
Hahahaha

Been on stage?
Yes

Pulled an all nighter?
Yes

Gone one day without food?
Duh

Slept all day?
Yes haha

Kissed a stranger?
All the time

Had a dream that came true?
Uh huh

Broken the law?
Duhhhh

Stolen anything?
Sorta kinda

Been on radio/tv?
Yes

Been in a mosh-pit?
No

Bungee jumped?
No ):

Had a dream that kept coming back?
Alwayss

Gone out of state?
All the time

Live in other states?
Nopee

Eaten an entire box of oreos?
Haha yes (:

Had a movie marathon?
Yess (:

Spun until you were immensely dizzy?
Haha yess

Been on a plane?
Nope

Ran into a wall?
All the timee

Been rejected by a crush?
Nope...

Cried in public?
Haha of course

Cried over a movie?
Twice haha

Pranked called someone?
Duhh

Gotten a cavity?
Nope!

Shopped at Abercrombie and Fitch?
Negative. Waaayy too expensive for me!

Broken a bone?
Uh huh

Fallen from a tree?
No I don't think so

Passed out?
Yupp Yupp

Been to a theme park?
I used to work at one (:

Eaten sushi?
No

This or That
Pepsi or Coke:
Pepsi

McDonalds or BUrger King:
Burger King

Chocolate or Vanilla:
Vanilla!

Black or White:
Black

Burgers or Hot dogs:
Vegetarian!

Boxers or breifs:
I don't care?

Book or magazine:
Book

TV or radio:
TV

is the glass half empty or half full:
Depends on my mood

sun or moon:
Sun

hot or cold:
Hot

romantic comedy or thriller:
Thriller

waffles or pancakes:
...>.Florida or california:
California...until I go to Florida haha

Black and white or color photos:
Depends on what it is

The city, the beach, OR the country:
Beach or city

Tennis shoes or sandals:
Tennis shoes

Sweet or sour:
Sour

Private or publie school:
Public

Cappuccino or coffee:
Blech

English or history:
English

Science or math:
Science

Do you believe ...?
in miracles?
I do

in magic?
Of course

in God?
Yes

in Satan?
Uh huh

in ghosts?
Mhmm

in luck?
Indeed

in love at first sight?
Occasionally

in Santa?
OH YEAH

in the Easter Bunny?
Ooohhh creepy stories; yes.

in witches?
Ehh not so much. Witch doctors, yes

that it's possible to remain faithful forever?
Mmm...Yeah. For some people.

in wishing on shooting stars?
Uh huh

that cussing is a necessity in life?
Not really

yourself?
Most the time

Love and all that
Do you consider love a mistake?
No

If someone you had no interest in had interest in dating you how would you
Be honest

Do you prefer knowing someone before dating them?
Not everything

What is worst about the opposite sex?
Liars and cheaters

Who and when was your first crush?
Tyler haha kindergarten

First thing you notice about the opposite sex?
Arms

Right this moment...
What are you wearing?
A purple shirt and jeans

What are you worried about?
Nothing really

What book are you reading?
Wonder When You'll Miss Me

What time is it?
5:07

Are you bored?
A little

Are you tired?
Kinda

Are you talking to anyone online or on the phone?
nopee

Are you lonely or content?
A little lonely, not too much.

Are you listening to music, if so then what?
Alright - Pilot Speed

The Last...
Dream you had:
It involved make up haha

Nightmare:
Me dying, as always.

Time you cried:
Yesterday

Movie you watched:
Hmmm...She's the man

Movie you rented:
Juno

Book you read:
Serial Killers

Word you said:
I have no clue

Time you laughed:
A few minutes ago

Person to call you:
Felicia

CD you played:
Kelly Clarkson

Song you listened to:
Barely Listening - Pilot Speed

annoyance:
my brother :P

IM sent or recieved:
...IM?

Time you yelled:
A few minutes ago

Person you yelled at:
My brother

time you were a skirt:
Hmmm...Last Wedesday

time you fought with your parents:
Yesterday

Time you wished on a shooting star:
A while ago

Thing you ate:
Something good

Time you showered:
Yesterday night

Nail polish color worn:
Orange

Your favorite:
Type of gum:
Trident

Restaurant:
My work (:

Season:
Summer - early fall

Type of weather:
Warm and sunny (:

Emotion:
Happy...or giddy

Color:
Orange

Perfume:
Lucky You

Candy:
Licorice

Pizza topping:
Olives or mushrooms

Fruit:
Kiwi

Veggie:
All of them

Type of cake:
Cheesecake!

Magazine:
Lucky

TV Show:
Danny Phantom (:

Day of the week:
Saturday

Month:
June

Holiday:
Thanksgiving or Halloween

Number:
25

Sport to watch:
Aussie Rules, Football, or Baseball

Flower:
Bleeding heart

CLICK HERE TO TAKE THIS SURVEY!

MySpace Surveys

Basic About you:

Name:

Gender:

Height:

Eye color:

Hair Color:

Age:

Birthday:

Lefty/righty/ambidextrous:

Piercings:

Tatoos:

Zodiac Sign:

Ring Size:

Grade:

More about you:

Are you named after anyone?

Do you live in the moment?

Do you consider yourself tolerent to others?

Do you have any secrets?

Do you hate yourself?

Do you like your handwriting?

Do you have any bad habits?

If you were another person, would you be friends with you?

Any regrets?

Do you think life has been good so far?

Are you confident?

How long does it take you to shower?

What color is your room?

Where do you want to attend college?

Do you...?

Smoke?

Do drugs?

Drink?

Go to church?

Sleep with stuffed animals?

Take walks in the rain?

Talk to people even if you hate them?

Drive?

Believe in premarital sex?

Want to get married?

Want to go to college?

Want to have children?

Sing in the shower?

Get along with you parents?

Get along with your sibling/s?

Color/highlight your hair?

Like coffee?

Wear makeup everytime you go out?

Love roller coasters?

Like to cook?

Have you ever...?

Hurt yourself?

Been out of the country?

Been in love?

Done drugs?

Gone skinny dipping?

Had surgery?

Played strip poker?

Been on stage?

Pulled an all nighter?

Gone one day without food?

Slept all day?

Kissed a stranger?

Had a dream that came true?

Broken the law?

Stolen anything?

Been on radio/tv?

Been in a mosh-pit?

Bungee jumped?

Had a dream that kept coming back?

Gone out of state?

Live in other states?

Eaten an entire box of oreos?

Had a movie marathon?

Spun until you were immensely dizzy?

Been on a plane?

Ran into a wall?

Been rejected by a crush?

Cried in public?

Cried over a movie?

Pranked called someone?

Gotten a cavity?

Shopped at Abercrombie and Fitch?

Broken a bone?

Fallen from a tree?

Passed out?

Been to a theme park?

Eaten sushi?

This or That

Pepsi or Coke:

McDonalds or BUrger King:

Chocolate or Vanilla:

Black or White:

Burgers or Hot dogs:

Boxers or breifs:

Book or magazine:

TV or radio:

is the glass half empty or half full:

sun or moon:

hot or cold:

romantic comedy or thriller:

waffles or pancakes:

Florida or california:

Black and white or color photos:

The city, the beach, OR the country:

Tennis shoes or sandals:

Sweet or sour:

Private or publie school:

Cappuccino or coffee:

English or history:

Science or math:

Do you believe ...?

in miracles?

in magic?

in God?

in Satan?

in ghosts?

in luck?

in love at first sight?

in Santa?

in the Easter Bunny?

in witches?

that it's possible to remain faithful forever?

in wishing on shooting stars?

that cussing is a necessity in life?

yourself?

Love and all that

Do you consider love a mistake?

If someone you had no interest in had interest in dating you how would you

Do you prefer knowing someone before dating them?

What is worst about the opposite sex?

Who and when was your first crush?

First thing you notice about the opposite sex?

Right this moment...

What are you wearing?

What are you worried about?

What book are you reading?

What time is it?

Are you bored?

Are you tired?

Are you talking to anyone online or on the phone?

Are you lonely or content?

Are you listening to music, if so then what?

The Last...

Dream you had:

Nightmare:

Time you cried:

Movie you watched:

Movie you rented:

Book you read:

Word you said:

Time you laughed:

Person to call you:

CD you played:

Song you listened to:

annoyance:

IM sent or recieved:

Time you yelled:

Person you yelled at:

time you were a skirt:

time you fought with your parents:

Time you wished on a shooting star:

Thing you ate:

Time you showered:

Nail polish color worn:

Your favorite:

Type of gum:

Restaurant:

Season:

Type of weather:

Emotion:

Color:

Perfume:

Candy:

Pizza topping:

Fruit:

Veggie:

Type of cake:

Magazine:

TV Show:

Day of the week:

Month:

Holiday:

Number:

Sport to watch:

FlowAnother About Me Survey

TAKE THIS SURVEY!
Basic About you:
Name:
Berit

Gender:
Girrl (:

Height:
5 4 3/4

Eye color:
Bluee

Hair Color:
Red

Age:
16

Birthday:
Nov. 22

Lefty/righty/ambidextrous:
Righty

Piercings:
Ears

Tatoos:
None

Zodiac Sign:
Sag.

Ring Size:
Dunno!

Grade:
College

More about you:
Are you named after anyone?
Syd Barrett, founder of Floyd (:

Do you live in the moment?
I do!

Do you consider yourself tolerent to others?
Uh huh

Do you have any secrets?
From certain people, no.

Do you hate yourself?
Sometimes, but doesn't everyone?

Do you like your handwriting?
Yes.

Do you have any bad habits?
Of course.

If you were another person, would you be friends with you?
Hahaha I could try!

Any regrets?
Not really.

Do you think life has been good so far?
It's been pretty crazy!

Are you confident?
Yes, mostly.

How long does it take you to shower?
20 minutes

What color is your room?
Purple

Where do you want to attend college?
I'm in college!

Do you...?
Smoke?
Negative

Do drugs?
Nope

Drink?
Noo

Go to church?
Occasionally...Bad me.

Sleep with stuffed animals?
Hahaha, yes

Take walks in the rain?
Sure do!

Talk to people even if you hate them?
Yes haha

Drive?
Uh huh

Believe in premarital sex?
I think it's not very smart.

Want to get married?
I'll get to it.

Want to go to college?
I'm there :P

Want to have children?
Eventually.

Sing in the shower?
Yess! haha

Get along with you parents?
Mostly

Get along with your sibling/s?
Always

Color/highlight your hair?
Nopee

Like coffee?
No.

Wear makeup everytime you go out?
Yes

Love roller coasters?
Yes (:

Like to cook?
I suppose

Have you ever...?
Hurt yourself?
Mhmm.

Been out of the country?
No

Been in love?
Yes

Done drugs?
No

Gone skinny dipping?
I wish! Haha

Had surgery?
Nopee

Played strip poker?
Hahahaha

Been on stage?
Yes

Pulled an all nighter?
Yes

Gone one day without food?
Duh

Slept all day?
Yes haha

Kissed a stranger?
All the time

Had a dream that came true?
Uh huh

Broken the law?
Duhhhh

Stolen anything?
Sorta kinda

Been on radio/tv?
Yes

Been in a mosh-pit?
No

Bungee jumped?
No ):

Had a dream that kept coming back?
Alwayss

Gone out of state?
All the time

Live in other states?
Nopee

Eaten an entire box of oreos?
Haha yes (:

Had a movie marathon?
Yess (:

Spun until you were immensely dizzy?
Haha yess

Been on a plane?
Nope

Ran into a wall?
All the timee

Been rejected by a crush?
Nope...

Cried in public?
Haha of course

Cried over a movie?
Twice haha

Pranked called someone?
Duhh

Gotten a cavity?
Nope!

Shopped at Abercrombie and Fitch?
Negative. Waaayy too expensive for me!

Broken a bone?
Uh huh

Fallen from a tree?
No I don't think so

Passed out?
Yupp Yupp

Been to a theme park?
I used to work at one (:

Eaten sushi?
No

This or That
Pepsi or Coke:
Pepsi

McDonalds or BUrger King:
Burger King

Chocolate or Vanilla:
Vanilla!

Black or White:
Black

Burgers or Hot dogs:
Vegetarian!

Boxers or breifs:
I don't care?

Book or magazine:
Book

TV or radio:
TV

is the glass half empty or half full:
Depends on my mood

sun or moon:
Sun

hot or cold:
Hot

romantic comedy or thriller:
Thriller

waffles or pancakes:
...>.Florida or california:
California...until I go to Florida haha

Black and white or color photos:
Depends on what it is

The city, the beach, OR the country:
Beach or city

Tennis shoes or sandals:
Tennis shoes

Sweet or sour:
Sour

Private or publie school:
Public

Cappuccino or coffee:
Blech

English or history:
English

Science or math:
Science

Do you believe ...?
in miracles?
I do

in magic?
Of course

in God?
Yes

in Satan?
Uh huh

in ghosts?
Mhmm

in luck?
Indeed

in love at first sight?
Occasionally

in Santa?
OH YEAH

in the Easter Bunny?
Ooohhh creepy stories; yes.

in witches?
Ehh not so much. Witch doctors, yes

that it's possible to remain faithful forever?
Mmm...Yeah. For some people.

in wishing on shooting stars?
Uh huh

that cussing is a necessity in life?
Not really

yourself?
Most the time

Love and all that
Do you consider love a mistake?
No

If someone you had no interest in had interest in dating you how would you
Be honest

Do you prefer knowing someone before dating them?
Not everything

What is worst about the opposite sex?
Liars and cheaters

Who and when was your first crush?
Tyler haha kindergarten

First thing you notice about the opposite sex?
Arms

Right this moment...
What are you wearing?
A purple shirt and jeans

What are you worried about?
Nothing really

What book are you reading?
Wonder When You'll Miss Me

What time is it?
5:07

Are you bored?
A little

Are you tired?
Kinda

Are you talking to anyone online or on the phone?
nopee

Are you lonely or content?
A little lonely, not too much.

Are you listening to music, if so then what?
Alright - Pilot Speed

The Last...
Dream you had:
It involved make up haha

Nightmare:
Me dying, as always.

Time you cried:
Yesterday

Movie you watched:
Hmmm...She's the man

Movie you rented:
Juno

Book you read:
Serial Killers

Word you said:
I have no clue

Time you laughed:
A few minutes ago

Person to call you:
Felicia

CD you played:
Kelly Clarkson

Song you listened to:
Barely Listening - Pilot Speed

annoyance:
my brother :P

IM sent or recieved:
...IM?

Time you yelled:
A few minutes ago

Person you yelled at:
My brother

time you were a skirt:
Hmmm...Last Wedesday

time you fought with your parents:
Yesterday

Time you wished on a shooting star:
A while ago

Thing you ate:
Something good

Time you showered:
Yesterday night

Nail polish color worn:
Orange

Your favorite:
Type of gum:
Trident

Restaurant:
My work (:

Season:
Summer - early fall

Type of weather:
Warm and sunny (:

Emotion:
Happy...or giddy

Color:
Orange

Perfume:
Lucky You

Candy:
Licorice

Pizza topping:
Olives or mushrooms

Fruit:
Kiwi

Veggie:
All of them

Type of cake:
Cheesecake!

Magazine:
Lucky

TV Show:
Danny Phantom (:

Day of the week:
Saturday

Month:
June

Holiday:
Thanksgiving or Halloween

Number:
25

Sport to watch:
Aussie Rules, Football, or Baseball

Flower:
Bleeding heart

CLICK HERE TO TAKE THIS SURVEY!

MySpace Surveys

er

Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Be My Bad Boy by Serena Noble reviews
Its lustatfirstsight for Rachelle Roth and Richard Dick Grayson when they meet in a Gotham nightclub. Rachelle disappears, only to show up at Dick's new school. Rachelle gives Dick the cold shoulder, intriguing him even more... RaeXRob
Teen Titans - Rated: T - English - Romance - Chapters: 11 - Words: 28,206 - Reviews: 74 - Favs: 59 - Follows: 58 - Updated: 1/10/2009 - Published: 3/27/2006 - Raven, Robin
Jagged Edges by FreeingAlys reviews
COMPLETE! It's funny how much someone can change in two years. Liley.
Hannah Montana - Rated: M - English - Angst/Romance - Chapters: 18 - Words: 25,585 - Reviews: 50 - Favs: 21 - Follows: 12 - Updated: 12/7/2007 - Published: 11/24/2007 - Complete
A is for Love by GoddesoftheMoon reviews
26 random oneshots here! All DS oneshots starting from letter A going to letter Z. Whether there’s breakups or get together...I got them all here! Chapter 7: G is for Gun
Danny Phantom - Rated: K+ - English - Romance - Chapters: 7 - Words: 9,161 - Reviews: 43 - Favs: 13 - Follows: 16 - Updated: 10/19/2007 - Published: 9/13/2007
There's No Such Thing As A Love Potion by ravenousdarkness reviews
Sam buys a fake potion for fun... DXS Rated T
Danny Phantom - Rated: T - English - Romance/Suspense - Chapters: 5 - Words: 3,303 - Reviews: 45 - Favs: 29 - Follows: 10 - Updated: 6/22/2007 - Published: 6/18/2007 - Danny F., Sam M. - Complete
The Dance by azerath.metrion reviews
Danny finds himself jealous when Sam's parents force her to date... But is there more to Night than there seems? And will Danny ever work up the courage to ask Sam out himself?
Danny Phantom - Rated: T - English - Romance/Angst - Chapters: 10 - Words: 21,415 - Reviews: 64 - Favs: 56 - Follows: 28 - Updated: 6/15/2007 - Published: 11/23/2006 - Danny F., Sam M. - Complete
When in the Moonlight by VladMastersWife reviews
Drabbles of Vlad and Jazz fluff. FLUFF I TELLZ YA! VxJ. cute, I suppose. Nothing inapropriate, kept it that way for a reason. hope y'all like it. Psyco Cereal Oneshot!
Danny Phantom - Rated: T - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 775 - Reviews: 7 - Favs: 5 - Published: 10/9/2006 - Vlad M., Jazz F. - Complete
Constants by Silverflare07 reviews
Mr. Lancer, who seems to move up a grade as they do, is giving his senior class a lesson about constants...No one ever expected to see this... –DS all the way!
Danny Phantom - Rated: K+ - English - Romance - Chapters: 1 - Words: 2,087 - Reviews: 176 - Favs: 475 - Follows: 60 - Published: 2/22/2006 - Danny F., Sam M. - Complete
LOVE by Golden Lunar Eclipse reviews
Danny is not quite getting the whole Valentine thing right, and to top it off, the Ghost Writer has returned. Complete! Yay, my first Valentines fic ever!
Danny Phantom - Rated: K+ - English - Poetry/Romance - Chapters: 10 - Words: 5,942 - Reviews: 52 - Favs: 28 - Follows: 10 - Updated: 2/14/2006 - Published: 1/25/2006 - Danny F., Ghost Writer - Complete
Sort: Category . Published . Updated . Title . Words . Chapters . Reviews . Status .

Drabble 101 reviews
A series of 101 drabbles. Please Read and Review! I don't own anything!
Danny Phantom - Rated: T - English - Chapters: 19 - Words: 11,215 - Reviews: 41 - Favs: 11 - Follows: 8 - Updated: 11/10/2009 - Published: 1/13/2007
What's Your Secret reviews
It's starts with an email. Just a silly little email. But when Danny starts finding out other people's secrets, what's he going to do? Black mail of course! But when things go wrong... Multichaptered song fic Dirty Little Secret All American Rejects
Danny Phantom - Rated: T - English - Humor - Chapters: 3 - Words: 1,793 - Reviews: 22 - Favs: 12 - Follows: 13 - Updated: 1/13/2007 - Published: 12/8/2006 - Danny F.
A Pirates Carol reviews
CoWritten between my sister BOC42 and I, we wrote a version of our own of A Christmas Carol with the Pirates of the Caribbean characters. Please read and review!
Pirates of the Caribbean - Rated: K+ - English - Parody/Humor - Chapters: 1 - Words: 3,171 - Reviews: 2 - Favs: 1 - Published: 12/24/2006 - Complete
For Kicks And Giggles reviews
Dash looks in the mirror! And dies! Paulina breaks a nail! And dies! The students at Casper High are dropping like flies! Why? Because the author decided to kill people off the fun way! Read it!TEMPORARY HIATUS UNTIL I FIGURE OUT WHAT TO DO WITH IT.
Danny Phantom - Rated: K+ - English - Humor - Chapters: 4 - Words: 4,786 - Reviews: 48 - Favs: 6 - Follows: 12 - Updated: 9/15/2006 - Published: 8/2/2006 - Complete
In My Own Slanted World reviews
Just read it!
Danny Phantom - Rated: K - English - Humor - Chapters: 1 - Words: 991 - Reviews: 6 - Favs: 2 - Published: 9/15/2006 - Complete
Strange Confessions reviews
It's not what you think, I'll tell you that much. DxS
Danny Phantom - Rated: K - English - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 331 - Reviews: 12 - Favs: 2 - Follows: 1 - Published: 9/7/2006 - Dash B., Star - Complete
blink blink reviews
Talent show. Dash. Dash sings. Wait, Dash sings? DxS no, not DashSam that's gross!
Danny Phantom - Rated: K - English - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 696 - Reviews: 12 - Favs: 17 - Published: 8/31/2006 - Danny F., Sam M. - Complete
The Revenge of Sam Manson reviews
Sam's getting revenge on Danny for threating to give her a pink dress for her birthday. Little does Danny know, Sam will get revenge on him. R&R please!
Danny Phantom - Rated: K+ - English - Humor - Chapters: 1 - Words: 950 - Reviews: 22 - Favs: 17 - Follows: 3 - Published: 8/15/2006 - Danny F., Sam M. - Complete
Sam, why do you smell like a boy? reviews
Sam likes a certain smell that comes with a certain halfa. Talk about desperate! She uses the same shower gel that he does to comfort herself. DxS oneshot
Danny Phantom - Rated: T - English - Romance/Humor - Chapters: 1 - Words: 1,408 - Reviews: 38 - Favs: 59 - Follows: 4 - Published: 7/31/2006 - Danny F., Sam M. - Complete
Persuade Me reviews
Danny wants Sam to persuade him the friendly way. Warning: If you haven't seen Pirates 2, don't read it. Well, if you really want to...
Danny Phantom - Rated: T - English - Humor/Romance - Chapters: 1 - Words: 383 - Reviews: 23 - Favs: 21 - Follows: 3 - Published: 7/31/2006 - Danny F., Sam M. - Complete
The Knockusenselis Flower reviews
A group of scients run across an extrodinary new flower, but, unfortunately for Dale the side effects aren't the greatest. Fat Cat has a new plan and it has a few unexpected twists involving toothpaste. The Rescue Rangers might have actually met their doo
Chip and Dale's Rescue Rangers - Rated: K - English - Adventure/Humor - Chapters: 1 - Words: 1,621 - Reviews: 5 - Favs: 6 - Published: 1/11/2006 - Complete